Nina Teichilx lataa suorat sana Itävallan lähes vegeistä ruokasuosituksista

Sitä sun tätä
Yhden miehen komitea

Nina Teichilx lataa suorat sana Itävallan lähes vegeistä ruokasuosituksista

Viesti Kirjoittaja Yhden miehen komitea »

https://x.com/bigfatsurprise/status/186 ... G1kiC43xsw

Konekäännös:
Tämä lähes vegaaninen ruokavalio ei tarjoa lähellekään terveiden ihmisten tukemiseen tarvittavia vitamiineja/kivennäisaineita/proteiinia. Se on talonpoika-/nälkäruokavalio, joka ruokkii sairauksia.
Globaalit yritysryhmät kehittivät sen, sitten World Economic Forum (EAT Lancetin kautta), jota rahoitti osittain Rockefeller Foundation. Se on maailmanlaajuinen projekti, jolla on useita tavoitteita, jotka eivät sisällä ihmisten terveyttä. Ole tietoinen äläkä vaaranna terveyttäsi!
Itävalta ei ole ainoa maa, joka on jäänyt tähän – on muitakin, ja tulemme näkemään lisää, olen varma.
Yhden miehen komitea

Re: Nina Teichilx lataa suorat sana Itävallan lähes vegeistä ruokasuosituksista

Siis Nina Teicholz. Sori typoista, joita tuppaa tulemaan kun näpyttelen luurilla.
Yhden miehen komitea

Btw, Nina olisi yhtä hyvin voinut puhua Suomen uusista suosituksista.
MirjamiTuutori

Viesti Kirjoittaja MirjamiTuutori »

Yritin etsiä tietoa tästä henkilöstä, mutta ei löytynyt suomeksi, ja vaikuttaa siltä että hänen kirjojaan ei ole vielä suomennettu.
Tämmöisen jutun löysin
https://joonaskonstig.com/2014/06/11/th ... demiehesi/

Ja samaa mieltä olen, ei näillä suosituksilla kroppa pärjää pitkällekään...
Joskus reilut 10 vuotta sitten noudatin jonkin aikaa Antti Heikkilän ohjeita: laihduin ja voin hyvin. Kun sattumoisin (jostain syystä mitä en enää muista) piti käydä työterkkarissa ja otettiin verenkuva, lääkäri hämmästeli sitä miten hyvä 'huonon ja hyvän kolestrolin' suhde minulla oli kokonais-kolestrolista - mikä olikin ylärajalla. Mutta hänen mukaansa tästä ylärajasta ei tarvinnut sen vuoksi olla huolissaan, kun tuo suhde oli siis oikein erityisen hyvä !!
Sittemmin on tullut repsahdettua ja kiloja tullut... nyt olen palaamassa takaisin ruotuun, liityin tänne ja aloitan taas vähähiilarisen - ja varmastikin terveellisemmän - elämän. Onneksi ei ole vielä sen enempää lääkityksiä kuin verenpainepillerit ja eläkkeellä olen ollut muutaman vuoden.
Vastaa Viestiin