Terveyskeskustelua muualla netissä

Sitä sun tätä
jepa

Terveyskeskustelua muualla netissä

Viesti Kirjoittaja jepa »

Karppilassa on aika hiljaista nykyään… missäs muualla karppihenkinen ihminen voi lukea hyvää terveyskeskustelua ja saada tietoa uusimmista tutkimuksista? Blogeja, facebook-ryhmiä, muita foorumeita…?

Itse olin vuosia karppilastakin pois ja seurailin vain Mark’s daily applea, mutta Mark lopetti yllättäen (no olihan hän ylittänyt suomalaisen eläkeiän aikapäivää sitten) niin nyt olen vähän pihalla.
Yhden miehen komitea

Re: Terveyskeskustelua muualla netissä

Viesti Kirjoittaja Yhden miehen komitea »

Lääkäri Ari Miettisen Youtube-kanavaa suosittelen.
Weera

Viesti Kirjoittaja Weera »

https://terveyssummit.fi/

Terveyssummit'issa tänään (24h ilmainen kuuntelu) Tamara Tuuminen. Todella viisas nainen. Aiheena kroonisten sairauksien kasvu.
Suosittelen kuuntelemaan!!
Kuva
Vanha Karppu

Viesti Kirjoittaja Vanha Karppu »

Käväisin kerran pikaisesti eräässä face bookin karppausryhmässä myymässä ylijäämäruokia.

Sain siellä sellaisen vaikutelman, että käyttävät todella vähän rasvaa. :shock:

Minä pyörin mieluummin täällä kuin face bookissa. Pitkäjänteinen keskustelu on siellä mahdotonta, kun ei ole edes otsikoita, joiden alla voisi käydä jäsenneltyä keskustelua. :roll:
krizka-071

Viesti Kirjoittaja krizka-071 »

Joo... sanosinko, et ei iha oo joillaki asiat hallus...en oo viittiny sanoo mitää. :roll:
Uusvanha karppi since 2005 ;)
jepa

Viesti Kirjoittaja jepa »

Kiitos vastauksista! Päivitänpä itsekin sen verran, että Mark Sisson on palannut blogaamaan täällä: https://marks-newsletter-4655f1.beehiiv.com/ . Jes! Muutakin luettavaa silti kaipaisin.

Hassua, että kaksikin ensimmäistä vastaajaa ehdotti videoita kun kysyin luettavaa. Itselle ei nuo videot formaattina oikeen toimi, varsinkaan kännykässä. Teksti on vaan niin paljon kätevämpää, enemmän informaatiota, linkkiviittaukset, selailun helppous, epäkiinnostavien kohtien ohittaminen…
Vastaa Viestiin