karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-05-15 02:08:29

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 21 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-01-27 19:28:13 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-01-24 20:20:27
Viestit: 1
Hei!

Olen tämän vuoden alusta saakka vaihtelevin tuloksin yrittänyt karpata. Ei aloittaessani ollut hajuakaan siitä mihin ryhdyin eikä siitä, miten pitäisi syödä. Ensin jätin vain perunat ja leivät pois ja ajattelin korvata ne rasvalla, kermalla yms.
Nyt on sitten kääntynyt koko homma ihan päälaelleen ja syön ihan mitä sattuu. Leipää syönyt taas muutamana päivänä, samoin namia ja jätskiä koko tämän viikon. [-X

Paino 105.5 kg, painoindeksi 36.5... :oops:

Ajattelin, josko saisin joltakulta ihan konkreettisia neuvoja miten aloittaa puhtaalta pöydältä? Minkälaisia raaka-aineita pitäisi olla kotona?
En kestä kananmunaa oikein missään muodossa, enkä oikein pekonia. Muuten varmaan aika kaikkiruokainen.

Voin ylipainoni kanssa tosi huonosti ja haluaisin kovasti apua...?

Kiitos kanssavonkaleet!! :mrgreen:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-27 19:54:08 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-01-27 18:40:05
Viestit: 2
Paikkakunta: Karstula
toinen vonkale ilmoittautuu myös. Olen 166cm ja 122kg tämän aamu puntarin mukaan. leveimmillään olen raskauksein venyttämän eturessun kohdalta 145cm. BMI on: 44.27 eli Sairaalloinen lihavuus. Karppaus on minulle ihan uusi asia mutta toivotaan että huomisesta lähtien alkaa uusi elämä, pääsen takaisin vanhoihin mittoihini.

Toivon myös paljon apua,neuvoja ja tukea! Kiitos kaikille jo etukäteen :)
Terkuin Miiuska

_________________
Kuva
Vielä ollaan kaukana viimeisestä askeleesta..


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-27 19:59:07 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-08-02 10:08:09
Viestit: 219
Parhaiten toimivaksi vaihtoehdoksi olen itse huomannut sen, että jättää väärät ruoat kauppaan. Ja jos alkuunpääseminen on vaikeaa, pistä puoliso sinne kauppaan listan kera. Kunhan sokerikoukusta pääsee irti, on itsehillintä paljon helpompaa eikä sen karkkihyllyn ohi käveleminen ole niin vaikeaa.
Mä olen korvannut leivänpuputuksen mantelileivällä, jäätelön sijaan syön kermavaahtoa jonka sekaan on vatkattu kohmeisia marjoja ja karkkinapostelut olen korvannut satunnaisella suklaansyönnillä ja porkkanoilla, sekä suippopaprikalla.
Alkuun kannattaa olla nipo, sitten myöhemmin voi sillointällöin sallia itselleen vaikka vähän sitä jätskiä, muutaman irtokarkin tmv. Tosin myöhemmin niitä ei kyllä yleensä tee edes mieli ja sitten jos maistaa, niin maistuvatkin kovin teollisilta tai liian makeilta. Maiston itse tässä vanilijajäätelöä taannoin. Kiesus että se oli epäluonnollisen makuista! Vanilija-aromi...my ass.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-27 20:03:41 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-01-22 18:13:15
Viestit: 10
Yksi vonkale ilmoittautuu myös!
Mä en todellakaan oo mikään pro, aloitin myös tammikun alussa ja lähtötilanne sama kuin sulla, pari kiloa alempi. Nyt 23:ssa päivässä on lähteny 3,3kg.

Mä syön suunnilleen näin,
aamupala kahvia maidolla ja pari kananmunaa, tai luonnonjugua ja pähkinöitä tai tonnikalaalihaa pikkulorauksella saldekastiketta, kurkun tms kanssa.

lounaaksi salaatti esim caesar, tai jos tekee ite, niin vaikka paahdettua halloumia isot kasat, mozzarellaa, tms ja paljon tuoretta salaattia.

Sit päivällisruuaksi paljon lihaa (jauheliha, kana, lohi, sei) vaikka Creme bonjour cuisinen kanssa, salaattipedillä taas. Tai vaikka kaalta ja rasvasta jauhelihaa mössöksi jne.

Illalla monesti rahkaa tai partaäijää kermalla ja marjoilla, pähkinöillä, pari palaa tummaa suklaata tms.

Ja välipalana jos nälkä yllättään, niin nappasen esim juustoa (polar 10%, leipäjuusto, brie, edam jne) parikyt grammaa, light-limuja (tästä monet karpit on eri mieltä) ja nyt meillä on ollu maapähkinävoita, jota oon ottanu teelusikallisen välillä. :oops:

Kaloreita menee 1500-2200 vuorokaudessa, hiilarit yleensä alle 80. Suosittelen Kalorilaskuria ja kotiin digitaalista keittiövaakaa, mulle on ainakin on apua niistä kovasti! :)

En tiiä miten pitkään tällä laihtuu, koska syön niin paljon ja vieläkin on se virallisterveellinen ajattelu jossain takana tuolla. Mut toistaiseksi on siis mennyt hyvin, ja liikuntaa en oo harrastanu ku kaupungilla kävelyä. :lol:


Kannattaa tutkia täällä eri ketjuja ja hakea kirjastosta karppikirjoja jne.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-27 20:42:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 22:26:32
Viestit: 3363
Paikkakunta: Lohja
Mitä sit nyt sanois...
1. Älä osta kotiin mitä et halua syödä ja/tai ei kannata syödä.
2. Mieti mitä haluat syödä ja etsi sille karppiversio, vaikkapa täältä http://karppaus.info/resepti/ reseptejä löytyy joka lähtöön.
3. Mun mielestä aluksi kannattaa opetella tekemään karppi RUOKAA ja unohtaa herkut, korvikkeet (leipä, pitsa jne).
4. Atkinsin alun ohje on että pitää syödä kun on nälkä ja sen verran että nälkä lähtee, ei kumminkaan ähkyyn. Kun hiilarit pitää alhaalla ja seuraa tuota ohjetta niin pitäisi päästä kolmen aterian päivärytmiin ja ylimääräisen nälän pitäisi kadota. Ja kun kroppa samalla siirtyy polttamaan rasvaa niin asioiden pitäisi olla sen jälkeen paljon helpompaa.

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-30 13:28:44 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-01-05 20:56:06
Viestit: 12
Hei !
Aloittelin karppausta mieheni kanssa vuoden 2011 alusta. Atkinsin kirja on ollut kaapissa jo vuosia, nyt se on luettu.. Ostin Heikkilän "Diabeteksen hoito ruokavaliolla"-kirjan ja tutkimme sen. Infoa on etsitty myös täältä foorumilta ja liitytty kultakaloihin jonka jälkeen olemme pitäneet tarkasti päiväkirjaa. Satsasimme myös kunnolliseen elektroniseen keittiövaakaan ja olemme tarkoin syötävät nyt aluksi punninneet.
Reseptit-osiossa on todella paljon ruokaohjeita joita kokeilemalla olemme pian nelisen viikkoa syöneet todella maukasta karppiruokaa!! Painokin on alkanut laskemaan hyvin, miehellä -8kg ja itselläni -5kg. Erilaiset mieliteot ovat poissa, eilen olimme syntymäpäiväkutsuillakin ilman repsahduksia. Syömme 3 ateriaa päivässä ja satunnaisesti iltaisin pientä iltapalaa. Oma ongelmani on etten pysty syömään sianlihaa enkä pähkinöitä (allergia). Pekonilla ja pähkinöillä saisi rasvan määrän nopeasti nousuun. Tästä syystä käytän itse kookosrasvaa ja voita reilusti paistamiseen. Oliiviöljyyn yritän totutella, mutta maku ei ole mieleinen.. Hiilarit meillä on ollut tavoitteena pitää n.20g/pvä. Proteiinit ihannepainon lukema grammoina - nykypaino grammoina ja aika hyvin se on asettunut noiden puoliväliin.. Oma tuntemukseni on, että itselläni alkaa jumittaa helposti jos proteiinia tulee liikaa. Seuraava askel on ottaa päiväohjelmaan mukaan liikuntaa..


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-30 13:40:02 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-01-05 20:56:06
Viestit: 12
palaselle vielä:
Harmi homma jos et voi käyttää kananmunia oikein missään muodossa :cry:
Olet varmasti opetellut korvaamaan sen jollain tapaa aiemminkin mm. ruoanlaitossa? Sovelluksia kokeilemaan...
Erilaiset gratiinit voisivat sopia hyvin sinulle. Tein juuri broilergratiinia johon tuli Creme Bonjour Cousinea ja kermaa (ohje on reseptit-osiossa). Tarkennuksena vielä aiempaan viestiini että proteiinin suhteen kohdassa paino grammoina tarkoitin, että yksikkö muuttuu kilosta grammaan :lol: (ihannepainokilo vaikka 65, niin proteiinia sitten 65g/pvä).


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-30 13:41:46 
Poissa
vapaakarppi
vapaakarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-03-29 19:36:47
Viestit: 4476
Paikkakunta: Helsinki
Jos et kirjakauppaan tänään pääse, aloitas näistä:

http://karppaus.info/wiki/index.php?tit ... iamatriisi

http://karppaus.info/wiki/index.php?tit ... amisen_FAQ

http://karppaus.info/wiki/index.php?tit ... rppausopas

http://karppaus.info/resepti/

Sitten tietysti voit katsella miten muut karpit syövät tästä ketjusta. Koska ketju on jo vanha, minä lähtisin selailemaan kuvia viimeiseltä sivulta alkuun päin.

_________________
Kysyessäsi apua, muista kertoa millä tyylillä karppaat jotta voimme parhaiten antaa vertaistukea.
Jos ymmärrät keken, oot varmasti käsittännä viärin.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-30 13:44:10 
Poissa
vapaakarppi
vapaakarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-03-29 19:36:47
Viestit: 4476
Paikkakunta: Helsinki
Zapine2002 kirjoitti:
Tarkennuksena vielä aiempaan viestiini että proteiinin suhteen kohdassa paino grammoina tarkoitin, että yksikkö muuttuu kilosta grammaan :lol: (ihannepainokilo vaikka 65, niin proteiinia sitten 65g/pvä).


EI TODELLAKAAN NÄIN!

Zapine2002: Luehan tämä viewtopic.php?f=1&t=51860 ihan ajatuksen kanssa ja mieti kenelle olet ohjetta kertomassa.

_________________
Kysyessäsi apua, muista kertoa millä tyylillä karppaat jotta voimme parhaiten antaa vertaistukea.
Jos ymmärrät keken, oot varmasti käsittännä viärin.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-31 01:31:41 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-03-13 22:57:52
Viestit: 498
Paikkakunta: Turku
Juuh, meidän vonkaleidenkannattaa laskeskella proteiinintarve ehdottomasti mieluummin vaikka kaavalla (pituus senttimetreinä * 1,3) -100. Lihasten kasvamiselle on syytä antaa kaikki mahdollinen tuki, koska hyvä lihaksisto estää metabolisia ongelmia ja lihomista. Tämän lisäksi proteiini voi pitää syömishäiriöistä kärsivillä ihmisillä hommaa kuosissa.

Sanotaanko vajaan puolen vuoden päästä, jos mittanauha sanoo, ettei vyötärö ole kaventunut (huom. mittanauha, eikä vaaka. Tavoite ei siis ole painonpudotus vaan laihtuminen), voi alkaa tutkia, onko niin pahasti metabolia-ongelmainen, että liika prode aiheuttaa vaikeuksia laihtumisessa. Suurin osa painoremonttiin pyrkivistä saa proteiinia enemmänkin liian vähän kuin liikaa ja runsaasta proteiinista on tutkitusti hyötyä painonpudotuksesta.

Kat

_________________
"Ei oikeutta maassa saa ken itse sit' ei hanki" -Kramsu-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-02-12 19:12:03 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-01-22 18:13:15
Viestit: 10
Mulla tippui ne 3,3 kg tosi nopeasti alkuun, sen jälkeen on pysynyt aika samassa.
Nyt on mennyt 40 päivää ja painoa tippunut 3,5kg. :?

Syön kyllä sokereita yms välillä, hiilareille pidän haamuraja 100, mutta huomasin että jos menee n 60HH päivässä niin mulla tulee pää kipeäksi! Ihanne mulla on sellanen 80 ilmeisesti. Kaloreita menee joku 1800-2400, eli kai sitten liikaa.

Iho on kuivempi mutta ulkonäkö pienestä kilomäärästä huolimatta on sellanen, että pari kaveria on kommentoinu slimmpimpää olemusta. Vielä olis 800g satasen rajalle, vois koittaa spurtata vähän vaikka sit vähentämällä noita manteleita yms.

Mutta mietin, että jos menis vaikka 2kg/kk niin se olisi jo hyvä pudotus eikä varmasti lähde lihaksista. Pitää nyt jotain tehdä vaan eri tavoin, niin lähtisi taas tippumaan.

Onko vinkkejä? Pitäiskö hiilareita kuitenkin vähentää vielä?

Toisaalta tää tuntuu hyvälle elämäntapamuutokselle, että VOIN ottaa suklaata pari palaa (ja se pysyy siinä, ihmeellistä kyllä!) ja joskus leipää aamulla, jos tekee mieli. Siinä mielessä 3,5kg ihraa on hyvä tulos, kun en olevani laihdutus kuurilla ollenkaan.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-02-15 01:02:45 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-02-15 00:20:48
Viestit: 4
Täällä ilmoittautuu kans uusi vonkale, 166cm, 121kg puuhh :shock:

Aloitellut karppausta 3.2.2011 ja hyvin päässyt alkuun. Paljon olen aiheesta lukenut netin kautta, mutta viestejä lukiessa huomaan, että paljon on vielä sellaista mitä ei olekaan hoksinut. Siksipä päätin rekata itteni tänne, mukava lueskella ja katsella miten muilla menee :D

Apu, neuvot ja tuki myös tarpeen täällä suunnalla ! =D>

~Lila~

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-02-16 10:42:05 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-01-25 16:24:35
Viestit: 2
Uusi täällä, mutta vanha karppaaja. Atkinssin ohjeilla olen laihduttanut parhaimmillaan melkein 30 kg, mutta kaikki tuli takaisin korkojen kera kun karppauksesta pois lipsahdin. Se on helppoa, koska kun vauhtiin pääsee, niin lipsahduksia saa olla paljonkin ennenkuin ne painoon vaikuttavat ja sitten kun vaikuttavat on tilanne jo niin pitkällä, että siitä on vaikea pakittaa. Annoin siis hetken mennä normiruokaa ja nyt otin taasen niskalenkin itsestäni, jotta pienenisin sopivan kokoiseksi ja saisin energisyyteni takaisin.

Paras neuvo minkä voin antaa aloittelijalle on vetää hiilari minimiin viikoksi tai kahdeksi. Kun muutaman päivän syö pelkkää lihaa, kalaa, kananmunaa, voita, öljyä ja aitoa majoneesia, katoaa nälkä ja viikon sisällä tulee hyvä olo ja mieliteotkin katoavat. Tässä vaiheessa voikin sitten ottaa varovaisesti mukaan juustot ja kasvikset, mutta jos mieliteot palaavat on parasta peruuttaa hieman. Oletteko muuten huomanneet että myös aito meetwusti on vähähiilarista? Kunnon hemmotteluaamupalan saa helposti ja nopeasti aikaiseksi meetwusrti palasta, kananmunasta ja palasta kermajuustoa. Nämä kun paistaa pannulla voissa, niin normiruokavaliolla laihduttava kaveri pyörtyy nakertaessaan vieressä näkkileipää ohuen ohuella kinkkusiivulla päällystettynä. Ateriaa voi parantaa myöhäisemmässä vaiheessa (jos hiilaritaso sallii)paistetuilla sienillä ja tomaatilla, myös pepperoni tai jalopeno viipaleet antavat hyvää potkua ruokaan.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-02-16 12:11:14 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-04-13 22:01:21
Viestit: 43
Paikkakunta: Helsinki
Heippa!

Minäkin voisin osallistua tännekin. Eli pituutta löytyy 170cm ja painoa 116-117 kg. :oops:

Karppaan nyt toista päivää ja pyrin pitämään hiilarit alle 20 g/päivässä. Onko muilla sellasta ongelmaa et kaipaa ruokaansa jotain raikasta, kun tuntuu et kun yhtään syö salaattia tai kaalia menee hiilarit jo täyteen ja nytkin on vast puolessapäivässä ja oon jo syöny about kaikki hiilarit tälle päivälle ja illaks oon miekkosen kanssa suunnitellu tonnarisalaattia. Jotenkii pelkkä juuston kananmunan ja lihan syöminen äklöttää. Tai sit vaan syön liikaa noita munii ja juustoo... Nii ja veden juonti on ihan tosi vaikeeta nyt on menny vast puol litraa, puol toist jäljellä.

Tänään ollu tosi vetämätön päivä, ei tippaakaan kiinnostais lähtee töihin, pläähhhh. :x

Mites muuten onks jollain tietoo et alkaako kaikki haisee ketoosissa vai vaan osa? miettii et pitääks sanoo ukolle et vihjasee ku alan haista... :lol:

Miten työ ootte aatellu hoitaa punnitukset? Mie otin tiistain viikottaiseks punnituspäviks, oottelen jo innolla ens viikkoo. [-o<

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wohmUWC/]
Kuva


Suklaamonsteri pyrkii kohti solakampaa muotoa.

http://twitter.com/#!/cyemre


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-02-17 16:17:16 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-01-17 16:09:09
Viestit: 49
Jos hiilareiden pitäminen alle 20g:ssa on vaikeuksia niin voi koittaa jättää hiilarit väliin aamupalasta (muna,makkara,pekoni,juusto+rasva linjalla tms.) Tämä toimii itselläkin hyvin ja rasvanpoltto jatkuu lounaaseen saakka. Myös kannattaa katsoa mitä salaatissa syö, tomaatit, paprikat, valkokaali mm. sisältävät kohtuullisen paljon hiilareita jos haluaa alle 20g:ssä pysyä.

Pelkän veden lipittäminen oli itsellenikin alkuun vakea vichyyn koskemisesta puhumattakaan mutta nyt alkaa jo sujua ja jopa vichyä tulee juotua aika ajoin. Vettäkään ei kannata pakolla juoda vaan sen pari lasillista ruokailun yhteydessä ja joku desi silloin tällöin jos alkaa janottaa. Kolmen aterian kanssa 2.5-3dl x2 + satunnaiset hörpyt/vichy niin 2litraa tulee aika huomaamatta.

Mitä hajuun tulee niin ainakaan itse en ole (kuulemma) haissut vaikka nyt on viides viikko ketoosissa tai sitten vaimo ja tuttavat ovat olleet kohteliaita. Vaaka on vaarallinen tuttava ja monilla se aiheuttaa enemmän ahdistusta kuin iloa :) Suosittelen ottamaan mitat ylös ja esim punnitsemaan kerran viikossa aamulla ennen syöntiä aamutarpeiden jälkeen jolloin muutoksia on helpompi seurata. Joka päivä vaa'alla on mielestäni turha juosta koska paino voi helposti seilata kilon pari suuntaan tai toiseen.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-02-17 23:12:07 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-04-13 22:01:21
Viestit: 43
Paikkakunta: Helsinki
Joo, tänää ollukkii paljon helpompaa kun keksin maukkaan aamiaisen, tonnikalaa ja majoo sekaisin ja juustoo "leiväks". Muutenkii ku heräs tänää tosi myöhään ollu helppo syyä oikein. Voiks muuten jo kahden päivän jälkeen olla ketoosissa?? Vettä oon juonu nyt silleen et yritän juoda tyhjäksi päivän aikan neljä kertaa täytetyn puolen litran pullon.

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wohmUWC/]
Kuva


Suklaamonsteri pyrkii kohti solakampaa muotoa.

http://twitter.com/#!/cyemre


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-02-18 15:28:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 22:26:32
Viestit: 3363
Paikkakunta: Lohja
Pari kolme päivää siinä yleensä menee että pääsee ketoosiin jos on alhaisilla hiilareilla.

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-04-04 20:40:10 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-01-05 20:56:06
Viestit: 12
Tarkennuksena vielä aiempaan viestiini että proteiinin suhteen kohdassa paino grammoina tarkoitin, että yksikkö muuttuu kilosta grammaan....

Pahoitteluni, että esimerkin lukemat tulkittiin ohjeeksi aloittelijalle :( !
Selvennyksen oli tarkoitus konkretisoida yksikön muutosta, ei muuta.. Eli 1 kg muuttuu 1g:ksi ei 1 kg=1000g..

Turinoissani kerroin meidän (siis mieheni ja minun) proteiinin määristä suurin piirtein / päivä.
Ehdottomana alarajanani olen pitänyt sitä ihannepainon lukua 75 eli 75g.
Hieman olen laskenut ettei kovin paljon ylittäisi nykypainon lukua 127 eli 127g:aa.
Jonkun lisäämän kaavan mukaan (1,3 x pituus) - 100 = *** lukemaksi sain 128,8 (kun olen 176cm pitkä...).

Lähes joka päivä on 115g ylittynyt, joskus menty reippaasti ylikin..
Erilaisia kitukuureja on useasti kokeiltu, nyt on pääasia voida ja syödä hyvin (eikä se laihtuminen haitaksi olisi).

Tsemppiä vasta-alkajille ja muillekin tietysti :wink:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-04-18 21:15:50 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-04-17 20:12:48
Viestit: 29
Mä olen alottanut 11.1.11, kun oli saanut painoa valmiiksi alas noin 4kg ihan säännöllisellä syömisellä. Äitin helmoissa joululomalla... :D

Elikkäs pituutta 173, alotuspaino 121,7 kg ja tällä hetkellä 103,7kg. Yhteensä siis 18, ja 14 hiilareita vähentämällä.

En tiedä hommasta hirveästi, mutta laskin noin arvona 70-80 päivälle, nyt olen laskenut 50-60 per päivä. Mutta en laske hedelmiä yms.

Paino on siis tippunut nopeasti ja, luojan kiitos!, oikeista paikoista! :D 14kg to go!

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Minäkin aikasta iso vonkale
ViestiLähetetty: 2011-05-15 22:05:02 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-05-15 21:40:22
Viestit: 2
Aloitin dietin maaliskuun alussa. Samanmoisen kuin jo sata kertaa elämäni aikana. Sain pois muutaman kilon, kunnes anoppini innosti mut karppaamaan...nyt on paino tippunut 112kg:stä 101 kg:oon. Pituuteni on 170. Tavoitteenani olisi vielä -30 kg.
Innoissani luen muiden karppaajien kokemuksia ja toivotan tsemppiä kaikille!!!! Jokainen pudotettu kilo on saman verran lisää hyvää itsetuntoa ja hyvää mieltä ja terveyttä :D


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 21 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)