Kuitua,kuitua!

Sitä sun tätä
Weera

Re: Kuitua,kuitua!

Viesti Kirjoittaja Weera »

Mutta jos minulla on kermaa jääkaapissa, niin kyllähän minä sitä kulauttelen päivän mittaan, kun on niin namukkaa. :D
Onko sinulla nälkä, tai "huiko" kun tekee mieli napsia noita, porkkanaa, kermaa ym?
Vai onko se jokin sosiaalinen juttu, tarve hemmotella itseään hyvällä, tai jotain sellaista?

Kuitenkin olet ihan normipainoinen, ettet ole syömishäiriöinen, joka ahmii vähän kaikkea?!
Kuva
Vanha Karppu

Re: Kuitua,kuitua!

Viesti Kirjoittaja Vanha Karppu »

En minä sitä kermaa tosiaankaan nälkään ole juonut! :lol: :lol: :lol: Mutta rasvaiset maitotuotteet nyt vaan taitaa olla sellaisia, että niillä saattaa minun nälkäni kyllä lähteä, mutta ruokahalu senkun kasvaa. :lol:

Eikä ole kyse mistään hemmottelusta, vaan silkasta himosta! :lol:

Painoni on pysytellyt suurin piirtein (+-4 kiloa) samana sitten nuoruuspäivien. Tällä hetkellä sijaitsen kyllä pikemminkin tuon asteikon yläpäässä, mikä johtuu osaksi taannoisesta mascarpone-dieetistäni sekä siitä, että olen ollut jo pitkään tavallista huonommassa kunnossa, minkä vuoksi liikunnan määrä on ollut aivan minimissä.

Mutta en ole kovin huolissani tilanteesta, koska ruokailuvälini pysyvät nyt entistä pidempänä ja käsittääkseni on ihan terveellistä, että 60+ naisella on tarpeeksi estrogeenia tuottavaa vatsansisusrasvaa. Ja mahdun kuitenkin edelleen vaatteisiini ja vartaloni on ihan ok, kunhan pidän ne vaatteet päälläni. :lol: (Olen itse asiassa jopa sitä mieltä, että sitä voisi kuvailla alastomanakin jopa hehkeäksi etenkin ikä huomioon ottaen.)

Minulla ei ole myöskään yleisöä, joka kärsisi siitä, että keskivartalooni on ilmestynyt "ylimääräistä". Josta siis en nyt oikein tiedä, että onko se edes mitään ylimääräistä vaiko vain asiaankuuluvaa terveysvaikutteista vararavintoa.

Se on kyllä tavallaan aika jänskää, että kun hiukka lihosin tässä taannoin, niin sen jälkeen ei ole tehnyt mieli enää ostaa mascarponea. Että ehkä olen saavuttanut nyt jonkinlaisen vanhan rouvan tasapainopainon.

Niin ja tavallaan onhan sekin aika hauskaa, että sain nyt kypsällä iällä itselleni "ihka oikeat tissit". :D

Mutta yhtään enempää en kuitenkaan halua lihoa, koska nyt jo tuntuu ainakin tietyssä etukumarassa asennossa, että vatsassani on jotain, mikä tekee hiukan tukalan olon. :x
Vastaa Viestiin