Ketoosinmetsästys jatkuu

Sitä sun tätä
roadking

Re: Ketoosinmetsästys jatkuu

Viesti Kirjoittaja roadking »

Jatkan pohdintojani..

Ehkä juon liian vähän, jotenkin vaikuttaisi siltä että enemmällä vedellä lähtee helpommin. Lähinnä nuo parin-kolmen päivän jumit tässä ihmetyttää. Tai sitten ruokavaliossa on liian vähän rasvaa :? No, 18 kiloa on lähtenyt 67 päivässä.
"Nisi axungia in aeternum"
Vain läski on ikuista
roadking

Viesti Kirjoittaja roadking »

Ei tähän pääse mukaan. Foorumilla on hiljaista, vanhat jäsenet vastailevat lähinnä toisilleen.

Uusia tulokkaita pidetään hyväksymisien takana, kirjoitin ensimmäisen viestin kuun alussa ja nyt 18. päivä olen ilmeisesti vielä epäilyttävä tapaus. Vertaistukifoorumia ylläpitäneenä sanoisin että jos moderaattori ei ehdi panostaa foorumin hoitoon, kannattaisi rekrytoida vakiokävijöistä apumodeja.
"Nisi axungia in aeternum"
Vain läski on ikuista
Mammam

Viesti Kirjoittaja Mammam »

Mitä olen itse katsellut niin täällä ei koskaan ole ketään kirjautunutta samaan aikaan kuin itse olen. Että veikkaan tämän olevan vaan TOSI hiljainen vielä.

Vanhaa foorumia on aina useampi selailemassa.
Weera

Viesti Kirjoittaja Weera »

Tämä on melko kuollut sivusto, että jos vertaistukea haluat, niin suosittelen ennemmin FB'tä. Siellä on vain melko erilaisia ryhmiä....
Kuva
Vanha Karppu

Viesti Kirjoittaja Vanha Karppu »

roadking kirjoitti: Su Maalis 16, 2025 8:28 pm No, 18 kiloa on lähtenyt 67 päivässä.
Uskomaton painonpudotusvauhti! :shock:
jepa

Viesti Kirjoittaja jepa »

Lähinnä nuo parin-kolmen päivän jumit tässä ihmetyttää.
Eihän paria päivää voi sanoa jumiksi. Ei edes paria viikkoa. Terve elämä on maraton, ei pikamatka. (Ehkä sinun tavoitteet on painossa, mutta en itse saata enää erottaa painoa terveydestä, siis sillä tavalla, että kun terveyden hoitaa kuntoon niin sopiva paino seuraa perässä.)
Vastaa Viestiin