Ehkä juon liian vähän, jotenkin vaikuttaisi siltä että enemmällä vedellä lähtee helpommin. Lähinnä nuo parin-kolmen päivän jumit tässä ihmetyttää. Tai sitten ruokavaliossa on liian vähän rasvaa No, 18 kiloa on lähtenyt 67 päivässä.
Ei tähän pääse mukaan. Foorumilla on hiljaista, vanhat jäsenet vastailevat lähinnä toisilleen.
Uusia tulokkaita pidetään hyväksymisien takana, kirjoitin ensimmäisen viestin kuun alussa ja nyt 18. päivä olen ilmeisesti vielä epäilyttävä tapaus. Vertaistukifoorumia ylläpitäneenä sanoisin että jos moderaattori ei ehdi panostaa foorumin hoitoon, kannattaisi rekrytoida vakiokävijöistä apumodeja.
Mitä olen itse katsellut niin täällä ei koskaan ole ketään kirjautunutta samaan aikaan kuin itse olen. Että veikkaan tämän olevan vaan TOSI hiljainen vielä.
Lähinnä nuo parin-kolmen päivän jumit tässä ihmetyttää.
Eihän paria päivää voi sanoa jumiksi. Ei edes paria viikkoa. Terve elämä on maraton, ei pikamatka. (Ehkä sinun tavoitteet on painossa, mutta en itse saata enää erottaa painoa terveydestä, siis sillä tavalla, että kun terveyden hoitaa kuntoon niin sopiva paino seuraa perässä.)