Täällä taas

Sitä sun tätä
karppis

Re: Täällä taas

Viesti Kirjoittaja karppis »

Myös Karppis ilmoittautuu, vaikka viime aikoina kovin harvakseltaan olen vanhaa karppifoorumia seurannut. Siitä huolimatta olin ihan shokissa, kun se olikin hävinnyt :o Pitää käydä kuitenkin silloin tällöin vilkuilemassa vanhoja kamuja kiitollisena aikoinaan saamastani karppaustuesta. Nykyisin tosin lähinnä karnivorina viimeiset 7,5 vuotta, mutta karppausta tämäkin. SUURKIITOS Hooverille 8-) :D
minni118

Viesti Kirjoittaja minni118 »

minni118 myöskin mukana uudella foorumilla. Hauska nähdä tuttuja nimimerkkejä :)
Matami-Mimmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Matami-Mimmi »

Matami-Mimmi kirjoitti: To Elo 22, 2024 6:10 pm Kiitos tosiaan foorumin olemassaolosta ja kaikesta tuesta.
Kaverin puolesta vähän kyselen että mitä tehdä jos ei vaan onnistu rekisteröimään itseään takaisin. Kuka auttaa silloin?
Vielä on joku kaveri joka koittaa päästä mukaan, mutta ei vaan pääse maaliin.
Hienosti on kyllä porukkaa jo palannut lammikkoon. Kiitollinen edelleen :D
Greda Carpo

Viesti Kirjoittaja Greda Carpo »

Vanhalla nikillä voi rekisteröityä, mutta salasana kannattaa vaihtaa. Niin mulla onnistui.
Tursake

Viesti Kirjoittaja Tursake »

Lakkasin kirjoittelemasta vanhalle foorumille varmaan joskus vuonna 2008 tai jotain ja sittemmin en olekaan karpannut, painoa on tullut niistä lukemista lisää päälle 20 kiloa, sen lisäksi sairastuin 2-tyyypin diabetekseen ja todettiin myös uniapnea. Viimeksi mainittu hoituu cpapilla hyvin, diabetesta en saa vissiin korjattua millään lääkkeillä (menee älyttömästi), joten karppaus lienee ainoa asia mikä tässä enää auttais ja eihän se haittais jos laihtuis. Vahinko, että karppireseptejä ei enää löydy, niistä oli iso apu kun ei keksinyt mitä sitä söisi ja miten sen laittaisi. Mulla on nyt menossa pakastimen tyhjennys ts. syön pois kaikki kielletyt mitä sinne on kertynyt, enää on jäljellä puoli pussia ranskiksia. Sen lisäksi on purkkitolkulla kahvissa käyttämääni kauramaitoa, ne saatan viedä työpaikalle kun siellä käyttäjiä riittää.
Ehkä ryhdyn pitämään päiväkirjaa jahka pääsen alkuun, oon katsellut vanhan foorumin vähäiseksi jäänyttä päiväkirjaani ja ihmetellyt, että minähän osasin kokata ja vaivauduin kokkaamaan, vaikka ehkä aika yksipuolisesti. Koska olen aina ollut leipäsyöppö ja mussuttaja ts. jatkuvasti tekee mieli syödä jotain, minkä lisäksi aamupala on kuvotus, niin se kai tässäkin on taas isoin haaste, leivättömyys ja ateriarytmi, ettei iske kiukkunälkä, jolloin repsahduksen mahdollisuus on suurimmillaan tällaselle ihmiselle, jolla ei tuntuu olevan joku ameeban itsekuri. Mutta jospa se tästä lähtis taas. Kiitos siitä, että uusi foorumi on syntynyt.
Greda Carpo

Viesti Kirjoittaja Greda Carpo »

Tervetuloa ja tsemppiä kurssin korjaamiseen. :D
els

Viesti Kirjoittaja els »

Vahinko, että karppireseptejä ei enää löydy, niistä oli iso apu kun ei keksinyt mitä sitä söisi ja miten sen laittaisi.
Näin huonosti asia ei onneksi ole.
Tuolta etusivulta eli täältä https://karppaus.info/
... pääsee myös sekä vanhan karppilan kokkauksiin, että hooverin rakentamaan karppireseptit -osioon

Niihin ei pääse enää kommentoimaan (tai se pitää tehdä täällä uudella puolella), mutta ne ovat kyllä edelleen löydettävissä, kiitos hooverin.
Tervetuloa vaan mukaan taas o/
Erkki eli eläinrasvakarppi terveys- eko- ja eettisistä syistä.
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla (Art Ayers)
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)
Tursake

Viesti Kirjoittaja Tursake »

Kiitos, els!! Kiitos, hoover! Wohoo, tästä se lähtee!
lunkwill

Viesti Kirjoittaja lunkwill »

Hienoa, että on saatu uudelle alustalle foorumi.
Täytyy koittaa itsekin aktivoitua taas.
Vastaa Viestiin