Re: Magnesium
Lähetetty: Su Joulu 15, 2024 8:06 pm
Minulla myös on juuri tuollainen purkki kotona.
Oletan, että luokiteltiin plaseboksi, koska vaikutus tulee niin hitaasti. En minäkään jaksanut syödä noita pitkään, kun en havainnut mitään tehoa. Purkissa on vielä lähes 2/3 jäljellä.
Pitäisikö kokeilla tuota vielä kerran? Jos vaikka pystyisin taas syömään smetanaa ilman että selkäkipu palaa? Hinnaksi tulisi 5-10 euroa kuussa. Mutta en tiedä, olisiko järkeä, kun isojen kapselien nieleminen on niin inhottavaa. (Ei olisi kuitenkaan varaa syödä kovin usein sitä smetanaa.)
Möisin nuo mieluiten pois vaikka puoleen hintaan, jos joku haluaisi noutaa ne esim. Helsingin keskustasta. HUOM: ilmoittakaa pikaisesti, koska lähden parin päivän sisällä Helsinkiin sukuloimaan!
Oletan, että luokiteltiin plaseboksi, koska vaikutus tulee niin hitaasti. En minäkään jaksanut syödä noita pitkään, kun en havainnut mitään tehoa. Purkissa on vielä lähes 2/3 jäljellä.
Pitäisikö kokeilla tuota vielä kerran? Jos vaikka pystyisin taas syömään smetanaa ilman että selkäkipu palaa? Hinnaksi tulisi 5-10 euroa kuussa. Mutta en tiedä, olisiko järkeä, kun isojen kapselien nieleminen on niin inhottavaa. (Ei olisi kuitenkaan varaa syödä kovin usein sitä smetanaa.)
Möisin nuo mieluiten pois vaikka puoleen hintaan, jos joku haluaisi noutaa ne esim. Helsingin keskustasta. HUOM: ilmoittakaa pikaisesti, koska lähden parin päivän sisällä Helsinkiin sukuloimaan!