Sivu 2/2

Re: Magnesium

Lähetetty: Su Joulu 15, 2024 8:06 pm
Kirjoittaja Vanha Karppu
Minulla myös on juuri tuollainen purkki kotona. :D

Oletan, että luokiteltiin plaseboksi, koska vaikutus tulee niin hitaasti. En minäkään jaksanut syödä noita pitkään, kun en havainnut mitään tehoa. Purkissa on vielä lähes 2/3 jäljellä.

Pitäisikö kokeilla tuota vielä kerran? Jos vaikka pystyisin taas syömään smetanaa ilman että selkäkipu palaa? Hinnaksi tulisi 5-10 euroa kuussa. Mutta en tiedä, olisiko järkeä, kun isojen kapselien nieleminen on niin inhottavaa. (Ei olisi kuitenkaan varaa syödä kovin usein sitä smetanaa.)

Möisin nuo mieluiten pois vaikka puoleen hintaan, jos joku haluaisi noutaa ne esim. Helsingin keskustasta. HUOM: ilmoittakaa pikaisesti, koska lähden parin päivän sisällä Helsinkiin sukuloimaan!

Re: Magnesium

Lähetetty: Ma Joulu 16, 2024 5:50 pm
Kirjoittaja Vanha Karppu
Ei burana auttanut minullakaan. Tai sitä oli syötävä aivan järjettömiä määriä, jolloin kipu katosi, mutta alkoi sen jälkeen vielä voimakkaampana.

Re: Magnesium

Lähetetty: Ke Tammi 22, 2025 3:43 pm
Kirjoittaja Vanha Karppu
Tulin tänne sukuloimaan n. kuukausi sitten ja unohdin magnesiumit kotiin. Uniongelmat palasivat todella nopeasti ja ovat olleet jo muutaman viikon ajan todella pahoja. Nyt vasta muistin sen magnesiumin, että se paransi nukkumisiani. :oops: