karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-19 05:18:20

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2021-08-24 18:31:16 
Poissa
ruutana
ruutana

Liittynyt: 2007-05-25 15:55:11
Viestit: 29275
Vuoden australialaisenakin palkittu silmäkirurgi: ihmisten terveyden tärvääminen sokerilla, puhdistetuilla hiilareilla, siemenöljyillä ja prosessoiduilla ruuilla ON LOPETETTAVA.

https://youtu.be/2Pz0xGtw-wI

Lainaa:
Dr James Muecke AM is a South Australian based ophthalmologist and visiting consultant at Royal Adelaide and Women’s and Children’s Hospitals. Dr. Muecke graduated with Honours from the University of Adelaide Medical School in 1987. Following his internship, James lived and worked as a doctor in Africa and subsequently as an eye surgeon in the Middle East, battling malaria, wild animals, and rebel soldiers. He founded Sight For All in 2008, turning his boundless energy into a fight against blindness in the Aboriginal communities of Australia and some of the poorest countries of Asia and Africa.

Dr. Muecke's commitment to social impact and humanitarian endeavours has earned him a string of awards. He received an Outstanding Service to the Prevention of Blindness award by the Asia-Pacific Academy of Ophthalmology in 2011, a Member of the Order of Australia in 2012, a South Australian Community Achievement Award in 2013, the Australian Medical Association’s President’s Leadership Award in 2013, Ernst & Young’s Social Entrepreneur for Australia in 2015 and The University of Adelaide’s Distinguished Alumni Award in 2019.

In 2020, Dr. Muecke was named Australian of the Year and vowed to use his platform to advocate for measures to tackle preventable blindness caused by diabetes. He has kindly allowed us to re-publish this video to further this fight.


Laajaan jakeluun!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2021-08-25 08:18:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
Huomenta
ok.
33 vuotta lääkärinä toiminut kertoo.. juttu on hyvä.

jos vieras kieli ei taivu.
laita asetuksista (rattaat) english tekstitys päälle sitten tekstityksen kääntö valitse "Automaattinen käännös" valitset sitten suomi.
niin tekstitys tulee suomeksi. :shock:

ja henkilön www site
https://lowcarbdownunder.com.au/
ja vitteri
https://twitter.com/lowcarb_aus

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2021-08-25 09:21:07 
Poissa
ruutana
ruutana

Liittynyt: 2007-05-25 15:55:11
Viestit: 29275
Kiitos Ari, hyvät ohjeet.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2021-08-25 09:35:49 
Poissa
ruutana
ruutana

Liittynyt: 2007-05-25 15:55:11
Viestit: 29275
Video on siis tarina siitä miten silmäkirurgista tuli ravintosaarnaaja.

Nähtyään aivan liian paljon diabeteksen aiheuttamia sokeutumisia hän ryhtyi ottamaan selvää siitä mikä aiheuttaa tyypin 2 diabeteksen ja päätyi siihen Karppilan väen hyvin tuntemaan tosiasiaan, että täysin ehkäistävissä olevan t2d:n aiheuttavat viat ruokavaliossa ovat liiallinen sokerin, puhdistettujen hiilareiden, siemenöljyjen ja prosessoidun ruuan syöminen - johon teollisuuden lobbaamat viralliset ravitsemussuositukset ovat ainakin osasyyllisenä. Ja että insuliiniresistenssiin liittyen nämä ovat muidenkin metabolisten kansantautien takana - lihavuudesta alkaen.

Tästä oli seurauksena se, ettei hän voinut enää vaieta: Silent No More.

Sokerin, puhdistettujen hiilareiden ja siemenöljyjen ja prosessoitujen ruokien aiheuttamat terveystuhot hän joutui näkemään erityisen pahoina työskennellessään Oseaanian alkuperäiskansojen keskuudessa.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2021-08-25 10:08:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
Yhden miehen komitea kirjoitti:
t2d:n aiheuttavat viat ruokavaliossa ovat insuliiniresistenssin välityksellä kaikkien metabolisten kansantautien takana. Tästä oli seurauksena se, ettei hän voinut enää vaieta: Silent No More. Sokerin, puhdistettujen hiilareiden ja siemenöljyjen ja prosessoitujen ruokien aiheuttamat terveystuhot hän joutui näkemään

juu sama mitä antti heikkilä sanoi jo aikaa sitten ja joitui suomessa epäsuosiooon.
jopa niin että SOK sokos kaupat poisti hänen kirjansa hyllystä eli myynnistä.

minä taidan poikotoida SOK kauppoja, jos saman ruuan saa muulta.

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2021-08-25 10:12:28 
Poissa
ruutana
ruutana

Liittynyt: 2007-05-25 15:55:11
Viestit: 29275
K-ryhmä teki saman tempun.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2021-08-25 10:53:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
Yhden miehen komitea kirjoitti:
K-ryhmä teki saman tempun.

sitten pitää mennä Lidliin, no siellä olen käynytkin juusto, kala, pähkinä ja turkkilais ym. ostoksilla

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)