No miehä tein sen, et lisäsin rasvaa, suolaa ja lihan syöntiä, ja sehän autto.
Ja joo, aamul juon kermakahvin voilisällä, päiväl ehkä sen 2krt, mut en enää illal 18 jälkee. Tää on miule hyvä rytmi, ku pääsin ehkä eroo tunnesyömisestä. Nyt voidaa syödä miehen kans ruokaki samaa aikaa, ku hää tulee töistä. Ja nykynen syö kans, mitä laitan, vaikka karppia, ni ei valita, päivastoi, tykkää kovasti

Onhan tuo tuumaillu, ettei tekis pahaa hänelleki vähä tiputtaa painoosa
Sen verra kävin kotona pyörähtää, et halusin tietää, mikä tilanne ois painos... pelkohan oli persiis, et noussu ois... mut ei... se oliki tippunu, nyt oli jo 80,9kg
Senttejä en kerinny mittailla, mut luulen, et jotai on tapahtunu. No koha myö kotiudutaa täältä, ni sit kattelen ja kerron tuloksista.
Ja senki havaitsin, et maha ei enää turpoile iltaisin ja aamulla herätessä, se on litteä, mitä se ei ole enää vuosii ollu
Ja joo, olen mie vaatteiski huomannu, et alusvaatteita on saanu käydä ettii pienempiä, jopa rintaliivejäki, mies ei vaa tykkäis ideasta
Ja pikku hiljaa olen voinu mennä taas omalle vaatekaapille, sieltä löytyyki paljo vaatteita, mitkä ei oo vuosii mahtunu päälle. Ei tartte kauppaa mennä ostaa, no ei sieltä kyl mieleisiä löytyskää.
Liikunta, no siitä tykkäsin, varsinkin juoksusta, mutta eipä tuolla kunnolla ja mahalla mitää voinu tehä, aikoihi. Ja muuteki tykkäsin liikkua omalla tavalla. Kuntosaleista en ole välittäny vuosii, mut jos jotai haluan tehä, ni onha miul koton kahvakuula, mut enpä mie silläkää voinu aikasemmin mitää tehä, ku käsi ei kestäny. Mut jos se taas tästä.
Oonha mie tääl maal jo vesiä ja puita kannellu, eikä käsi ole ollu enää moksiskaa.
Talvel pääsee omal paikal hiihtää, tai jos oikei potuttaa, ni kelkkailee, ni taatusti pää nollaantuu
Nyt voi iha oikeesti miettiä, mitä enne pysty tekemää, ni sitä mukaa kun olo parantunu, ni uskaltaa alotellaki jotai.
Mut joo, tykkään liikkua omaks iloks, en missää ryhmissä enkä väkisin, miehenki saa joihiki juttuihi mukaa, ni kaikkee ei tartte enää yksin tehä, niiku edellisis suhteis.
No, sillo liikuinki lasten kanssa, mut ne on jo aikuisia ja omillaa, ni enää ei heitäkää ole potkimas ulos, ite se on mentävä
Tästä on hyvä jatkaa