Kesäkuun tulos -2,3 kg. Ei huono, kun muistaa että söin pari päivää sitten niitä suklaakonvehteja, kävin kesäkuun aikana muutamissa juhlissa, ja jos nyt oikein muistan, niin taisin "vähän" kallistella kuppiakin joku ilta... Mutta noista "repsuista" huolimatta, jatkoin härkäpäisesti karppausta. Toki kaikkien repsujen jälkeen paino aina nousee, mutta kun tietää että kyllä se pöhö häipyy päivässä tai parissa, niin ei se niin paljon haittaa. Keski-ikäisen miehen viisaudella ja elämänkokemuksella tätä nyt näin jälkikäteen katselen ja kommentoin. Totuus oli, että joka kerta kun paino oli noussut, niin vitutti ankarasti!
Liikunta on ollut tosi vähäistä. Jotain puolihuolimattomia salikäyntejä ja uimahallissa kävin pari kertaa. Ei noita oikein voi laskea miksikään, kun vertaa siihen miten normaalisti mä oon kuntoillut. Ei vaan jalat vielä kestä, mutta tuleehan sitten käppäilytä jälkikasvun kanssa vähän pidempiä ja hidastempoisia reissuja. Paino on siis pudonnut pelkällä ruokavaliolla. Tahti ei vaan miellytä meikäläisen malttamatonta luonnetta.
Ruokavaliosta vielä muutama huomio. Mä oon oikeasti jättänyt viljat ja sokerit pois. Niin ne kuuluukin kun karppaa. En myöskään syö "korvaavia" tuotteita, eli en tee karppipizzaa, sämpylöitä tai mutakakkua. Mun on paljon helpompi olla, kun en leiki noiden kiellettyjen rouokien kanssa. Jos mun elikistö ei tykkää vehnästä, niin jätetään sitten kaikki sellainen pois, joka edes etäisesti vaikuttaa siltä. Ja kun tama tiukka karppaus joskus ensi vuodenvaihteessa loppuu, en sitten sorru syömään tavallista pizzaa kun olen karppiversioita mutustellut. Edellisestä kerrasta olen oppinut sen, että mun ei kannata antaa pikkusormea pahalle. Enhän mä voi vetää yhtä röökiäkään. Jos poltan vaan yhden, niin kolmessa viikossa röyhyttelen taas sen vajaan askin päivässä. Tuo on testattu useamman kerran, ja miksi ruoka olisi erilaista?
Nyt takaisin töihin. Pitäisi jäädä tämän viikon jälkeen lomille ja sitä ennen ohjeistaa tuuraajat ja alaiset niin hyvin, että pyörät pyörii kun suurenmoinen Heimo ei ole kaikkea isällisesti vahtimassa!

No ei, paremmin täällä menee, kun en oo häkkäröimässä ja esittämässä mahtavia parannusideoitani kaikkeen.