Tervehdys
Juu ja joulut on vietetty täälläkin.
Mä söin aika reippaasti suklaata. Ja niitä torttuja. Ja maha sekaisin kuin saunalyhty.
Mulla aattona oli sokerit hyvät, ja joulupäivänäkin. Tapanina alkoi kohoomaan ja nyt aamulla jo 8.3, kun muuten olleet 6 pintaa.
Mulla on kaapissa vielä 3 avaamatonta suklaa rasiaa. Sitten oli kipossa suklaita, Juliaa, Da capoa, Fazerinaa. Illalla vielä rohmusin ja aamulla mietin, miten selviän tuosta suklaan himosta. Kun en pystynyt olla syömättä. No soitinpa naapurin rouvalle että kelpaako herkut?
Kiikutin hänelle pakkasesta torttutaikina levyjä, luumu hilloa. Sitten avaamaton pipari pussi, puolikas pulla pitko ja varmaan n 500g suklaita. Hän on hyvin vähävarainen, no minä myös, mutta hänelle kelpasi.
Sanoi vielä että ei ollut varaa ostaa jouluksi makeita, oli iloinen.
Vielä vein hänen ihanalle kissalle purkin eläinten tonnikalaa ja Wishkas pussin, joulu lahjaksi myöhässä.
Nyt hyvä olo kun tiedän että ei tule kiusausta. Ja sen tiedän että avaamattomia rasioita en avaa. Keksin jotain niillekin.
Joulu kinkku oli aika kuivaa mutta ihan hyvää. Koirakin sai oman joulu aterian. Laitoin sille jauhelihaa, laatikoita vähän, kinkkua ja juustoa. Siitä seurasi se, että neiti ei ole sen jälkeen pahemmin syönyt omia nappuloita!
Availin koiran kanssa paketteja, se saikin monta, herkkuja ja leluja. Jalkaa ontui aattona ja joulu päivänä pahasti mutta nyt jo ennallaan.
Tässä ajattelen iltaa ja klo 18 on sauna. Siis kohta on meidän lenkki aika ja pitäis siivotakin.
Ai niin, painoa tuli tasan 2kg lisää mutta kyllä se taas tasoittuu!