Hei, aloin pohdiskella että kaiken reilun vuoden aikana karppaukseen liittyvän lukemani ja karppikokemukseni jälkeen, huomaan olevani pääasiassa Antti Heikkilän "seuraaja".
Minusta tuo Pellinki-dietti ei ole mukava nimitys, mutta samapa tuo. Ajattelin siis nostaa tätä karppaustyyliä. Olisi mukava jos löytyisi muitakin tästä kiinostuneita.
Olen siis noudattanut tuota Heikkilän 30-72 HH rajoitusta niin, että viimeaikoina HH ollut siinä 30-40. Syön kolmekertaa päivässä, mikä on mielestäni aivan loistava nälänsäätelyyn ja helppoa muutenkin.
Paino on pudonnut noin 15 kg ja verensokeriarvot ovat tasoittuneet nyt ihan normaaleiksi (huom. mulla oli jo diabetes-"tuomio"). Aikaa se sokerin tasoittuminen vei, joten kärsivällinen olen saanut olla. Ja vaikka on vähän välillä pelottanutkin, niin uskoa asiaan on antanut se valtavan hyvä olo, mikä tästä ruokavaliosta on tullut monin eri tavoin. Olen parantunut monista vaivoista ja nyt kruununa tämä verensokereiden normalisoituminen!

( Oikeastaan pitäisi hehkuttaa oikein kunnolla) SIIS
Tuossa edellä puhuttiin Heikkilän ruokaelitismistä ja tottahan se on, että Heikkilän ohjeissa on ihania ruokia, joiden eteen on nähtävä myös vaivaa. Raaka-aineiden hankkimisesssa ollaan tarkkoja niin, että kaikki olisi mahdollisimman lisä-ja säilöntäaineetonta ja muutenkin luonnollista. Ei silti tartte alkaa ranskalaiseksi gurmeekokiksi, kyllä tätä voi noudattaa ihan suomalaisittainkin.
Tuo Mimmimakian väite ettei kaupassa ole luomulihaa ei pidä aivan paikkaansa. Kyllä sitä nykyään saa jo paremmin kaupoista, vaikken itse pelkkää luomulihaa syökkään, ihan hinnan takia. Luomukananmunia käytän kyllä jatkuvasti. Ai niin, mieheni kehuu että nykyään meillä saa niin mahdottoman hyvää ruokaa ja paljon parempaa kuin ravintoloissa.