karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-19 05:32:38

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 22 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Uusi Zonella
ViestiLähetetty: 2010-04-30 02:54:07 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-04-29 19:14:18
Viestit: 30
Eli olen alottanut muutama päivä sitten. Taitaa olla vähän harvinaisempi tapa hoikistua tällä sivustolla. Tai ehkä Suomessakin,vaikka kirjoja löytyy. Olisi toki kiva löytää muitakin jotka laihduttavat tai elävät sen mukaan.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Uusi Zonella
ViestiLähetetty: 2010-04-30 06:20:16 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47636
Paikkakunta: HomeSweetHome
Onko sinulla montakin kiloa matkaa normaalipainoon (edes siihen BMI 25'een), tavoitteesta riippumatta?
Ai niin ja minkä Z-kirjan mukaan olet kulkemassa?

Nimmarilla "Zonella karppauksen alkanut ja silloin jopa useamman vuoden zoneillut"

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Uusi Zonella
ViestiLähetetty: 2010-04-30 20:37:44 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-04-29 19:14:18
Viestit: 30
Jippii toinenkin! Ajattelin etten löydä yhtäkään :P

Mun BMI on 28,tarkistan sen ensi viikolla kun ekan kerran tsekkaan painon,en ole vielä uskaltanut :) . Laitan sit ne tarkemmat tiedot. Mulla on vuonna 2001 painettu "Viikko Zonella",viikko joka muuttaa elämäsi,heh..Eli täysin noudattanut siinä olleita 1.viikolle suunniteltuja ruokareseptejä. No siis,vähän kun täytyy rahaa säästää niin olen soveltanut ehkä hitusen. Mulle on uutta että välipaloillakin pitäisi syödä proteiinia,hiilareita ja rasvaa. Olen niin tottunut yhden kokonaisen omenan syömään ja that's it.

Muuten,tiedätkö että kun siellä on muitakin ehdotuksia välipaloiksi,lounaaksi ja illalliseksi,niin voinko noudattaa vain niitä reseptejä ja yhdistellä mihin aamupalaan vaan? Eli pitääkö aina laskea ettei vaan mene yli koko päivän esim.proteeinisaldo? Eli voinko ottaa minkä aamiaisehdotuksen vaan,ja ottaa minkä lounaan vaan,minkä välipalan vaan ja minkä illalisen vaan ja koota omat ateriat. Eli onko tärkeintä vaan noudattaa samaa kaavaa että aterialla on aina se oikea jasama määrä proteeinia,hiilareita ja rasvoja? Vähän epäselväksi jäi. Pitänee lukea kirja vielä uudestaan. Ihan selvää ei kaikki muutenkaan vielä ole. Mikä olisi hyvä krovike sienille? Minua kun tuppaa oksettamaan sen syönti.

EI pitänyt kirjottaa näin paljoo...sori. Mitä itse pitänyt Zonesta? Onko painoa lähtenyt?


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Uusi Zonella
ViestiLähetetty: 2010-04-30 20:58:22 
Poissa
humpuukikarppi
humpuukikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-02-24 16:18:50
Viestit: 16113
Paikkakunta: Sonsuossa
Kauhian monimutkaisia ne kirjat. :D

_________________
Baltazar ei muistanut mitään. Hän ei nimittäin ollut syönyt joka-aamuista kananmunaansa. Munia ei ollut seuraavanakaan aamuna, Baltazarin aivot menivät aivan solmuun!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Uusi Zonella
ViestiLähetetty: 2010-05-01 09:05:47 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Liittynyt: 2005-04-12 07:05:10
Viestit: 14387
Paikkakunta: Imatra
Niin oli... vaikka tuli ne luettuakin, mut kokeileminen jäi...

_________________
Karppi, since 2005 :)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Uusi Zonella
ViestiLähetetty: 2010-05-01 15:49:06 
Poissa
humpuukikarppi
humpuukikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-02-24 16:18:50
Viestit: 16113
Paikkakunta: Sonsuossa
Niin jäi, enkä minä totuuden nimissä jaksanu ees niitä kirjoja kunnolla lukea. ;) Heikkilää luin sitten, ihan loppuun asti.

_________________
Baltazar ei muistanut mitään. Hän ei nimittäin ollut syönyt joka-aamuista kananmunaansa. Munia ei ollut seuraavanakaan aamuna, Baltazarin aivot menivät aivan solmuun!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Uusi Zonella
ViestiLähetetty: 2010-05-01 20:04:30 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47636
Paikkakunta: HomeSweetHome
Weronique kirjoitti:
Jippii toinenkin! Ajattelin etten löydä yhtäkään :P

Mun BMI on 28,tarkistan sen ensi viikolla kun ekan kerran tsekkaan painon,en ole vielä uskaltanut :) . Laitan sit ne tarkemmat tiedot. Mulla on vuonna 2001 painettu "Viikko Zonella",viikko joka muuttaa elämäsi,heh..Eli täysin noudattanut siinä olleita 1.viikolle suunniteltuja ruokareseptejä. No siis,vähän kun täytyy rahaa säästää niin olen soveltanut ehkä hitusen. Mulle on uutta että välipaloillakin pitäisi syödä proteiinia,hiilareita ja rasvaa. Olen niin tottunut yhden kokonaisen omenan syömään ja that's it.

Muuten,tiedätkö että kun siellä on muitakin ehdotuksia välipaloiksi,lounaaksi ja illalliseksi,niin voinko noudattaa vain niitä reseptejä ja yhdistellä mihin aamupalaan vaan? Eli pitääkö aina laskea ettei vaan mene yli koko päivän esim.proteeinisaldo? Eli voinko ottaa minkä aamiaisehdotuksen vaan,ja ottaa minkä lounaan vaan,minkä välipalan vaan ja minkä illalisen vaan ja koota omat ateriat. Eli onko tärkeintä vaan noudattaa samaa kaavaa että aterialla on aina se oikea jasama määrä proteeinia,hiilareita ja rasvoja? Vähän epäselväksi jäi. Pitänee lukea kirja vielä uudestaan. Ihan selvää ei kaikki muutenkaan vielä ole. Mikä olisi hyvä krovike sienille? Minua kun tuppaa oksettamaan sen syönti.

EI pitänyt kirjottaa näin paljoo...sori. Mitä itse pitänyt Zonesta? Onko painoa lähtenyt?

Silloin kun olin zonella, painoa lähti 15 kiloa puolessa vuodessa, ja lähdin hiukan BMI 27'sta eli aika lailla samoista kuin sinä.
Alla olevasta linkistä näkyy, miten itse sen tein (ja vuosi oli 2000)
viewtopic.php?f=29&t=29227 (ja ps, linkkki on terveissä evissä eli näkyy vain rekisteröityneille)
Eli onnea matkaan ja itsesi kuunteluun; tuo voi hyvinkin toimia jos viihdyt niillä ohjeilla. Ainakin hyvänä alkuna :)

Mutta saamaan hegnenvetoon kerrottakoon, että Zonessa on montakin kohtaa, joista en ole enää samaa mieltä.
- Niistä suurin osa ei hirmuisesti haittaa silloin kun on riittävästi pudotettavaa ja silloin kun laihtuminen myös onnistuu (mikä suomeksi sanoen tarkoittaa että omasta kropasta käyttöön tulevat aidot eläinrasvat, eli se ihra, jota laihtuessasi käytät, on yllättävän tärkeä joskin näkymätön osa tuota suunnitelmaa).
- Ja se toinen, mitä en enää tekisi noin, on kalorimäärät. Kropan pitkän tähtäyksen hyvinvoinnin kannalta pidän nykyisin todella vaarallisena kaikkia alle 1500 kalorin ruokasuuntauksia... Mutta se on itse asiassa helppo korjata noihin ohjeisiin, käyttämällä pikkuisen ehdotettua enemmän rasvaa jo laihdutusvaiheessa.

NIin että ei muuta kuin onnea matkaan. Itsensä kuuntelun opettelu on jopa hauskaa o/

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Uusi Zonella
ViestiLähetetty: 2010-05-01 23:36:54 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-04-29 19:14:18
Viestit: 30
Juu,ei ne kirjat ole ihan helpooa luettavaa. Pitää perehtyä. Ei jaksaisi alkaa laskea joka grammoja,siksi käytänkin kämmentä mittaillessa lihan määrää yms. Täytyy se digitaali vaaka kuiteski ostaa,ei tuosta 40 g välein olevasta kylkiäisvaa'asta ole mihinkään.

els:Luin niitä ruokapäiväkirjoja siellä. Ei vissiin lihapullat ja muut lihat ollut vähärasvaisia? Itse haluaisin aloittaa oikein Zonella ja perehtyä pikku hiljaa muuhunkin. Tosin en ole kaupasta vielä löytänyt vähärasvasta pekonia,ja jos ei ole ollut vähärasvaista naudanjauhelihaa olen ostanut kuitenkin,ja vähentänyt reseptissä olleen lihan määrää. Enpä siitä stressiä aio ottaa. Sehän on joidenkin mielestä oikein,siis "täysrasvaset",vai mikskä niitä nyt kutsutaan.Täytyy sanoa että 3:n päivän jälkeen huomaa ettei turvota vatsaa eikä jalkoja ja vatsa toimii paremmin. Se 15 kg olis just perfect! Tai no 20 kg:n pudotusta aion yrittää,mut jos sais tän vuoden aikana edes 10 kg pois. Vappukin oli tässä välissä,ja duunipaikan pöytä pullollaan kaikkea kivaa. Kovasti yritin välttää katselua sinne,mutta... :oops:

Täällähän muuten Zonea pidetään hyväkarppaamisena,eli jos oikein ymmärsin Zone olisi parempi normaalipainoisille. Olin yllättynyt siitä. Kyllähän tälläkin lähtee painoa.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Uusi Zonella
ViestiLähetetty: 2010-05-02 00:33:53 
Poissa
humpuukikarppi
humpuukikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-02-24 16:18:50
Viestit: 16113
Paikkakunta: Sonsuossa
Et sä mitään digiteelejä tarvii. :D http://www.karppaus.info/wiki/index.php?title=Etusivu Lue tuo ensin ja lue sitten muita karppikirjoja ja päätä vasta sitten. Siihen asti voit zoneilla, mut miksi nähdä hirmuinen vaiva, kun voi selvitä ihan maalaisjärjellä ja laskematta yhtään mitään?

_________________
Baltazar ei muistanut mitään. Hän ei nimittäin ollut syönyt joka-aamuista kananmunaansa. Munia ei ollut seuraavanakaan aamuna, Baltazarin aivot menivät aivan solmuun!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Uusi Zonella
ViestiLähetetty: 2010-05-02 06:14:05 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47636
Paikkakunta: HomeSweetHome
No ne sen ajan lihapullat oli kyllä oikeaa zonea, koska tein ne silloin itse vähärasvaisesta jauhelihasta :D
(Ja joo, olivat kylläkin paljon mauttomampia kuin nämä nykyiset, sikanautaiset.)

Eli kyllä tuolloin tuli tehtyä se oma ruoka yllättävän tarkasti zonen mukaan (grammoineen päivineen).

************
... mutta reilusti alle 1500 kalorin kanssa puljaaminen tapaa sotkea kroppaa jopa silloin kun sillä laihtuu sen puoli kiloa viikossa. Ja muulloin vielä varmemmin. Olin tuolloin (ja myöhemminkin) aktiivisesti yhteydessä useampaan zonelaiseen ja yllättävän moni zonella alkanut ja jatkanut sai takaisin sekä kilot; ja valitettavasti joku sai lisäksi diabeteksenkin. Joka diabetes on vaiva jonka saa herkästi suositusten mukaisella vähärasvaisella normilaihdutuksella ja/tai suositusten mukaisella ruoalla...

Hyvä alku se on minusta edelleenkin sellaisille, jotka tuntevat tuon omakseen. Ja jos sitä koettaa, niin on parasta mennäkin kirjan mukaan... ja muistaa että ruokavalintojen lisäksi kirjoissakin 1) minimiannos naisille on 11 annosta, 2) täysrasvattomia tuotteita suositella 3) kuten ei myöskään kalorilaskuja, joten jo tarkasti ohjeen mukaan mentäessä ja silti oikeaa ruokaa (eikä jauheita) syötäessä kaloreita kertyy paljon lälhemmäs tuota 1500 kuin 1100, vaikkei se siltä näytäkään. Tai ainakin näin kävi ensimmäisten Z-kirjojen ohjeilla (mikä huomattiin kun yksi jenkkiläinen zonaaja tarkisteli reseptejä kalorilaskimella, tämän vuosisadan alussa).

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Uusi Zonella
ViestiLähetetty: 2010-05-02 20:14:57 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-04-29 19:14:18
Viestit: 30
Aktiivikarppi: Juu,luin ne etusivun jutut jo aikaisemmin. Zone vaan tuntuu hyvältä ainakin tällä hetkellä. Mutta ehkäpä kohta nään jo määrästä mikä riittää ja mikä ei. Kuhan tähän hommaan tottuun.

els: Sullahan meni sitten oikein se Zoneilu. Kuulosti ihan hyviltä ne ruokalajit siellä. Täytyypä ottaa mallia.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Uusi Zonella
ViestiLähetetty: 2010-05-02 22:37:17 
Poissa
humpuukikarppi
humpuukikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-02-24 16:18:50
Viestit: 16113
Paikkakunta: Sonsuossa
Pitää Mirkan nyrkkisääntöä taas siteerata: Puoli kiloa rehua, puoli kiloa prodea (ts. 1g/painokilo imeytyvää) ja loput rasvaa, vähintään 100g. Ei yleensä mee hitosti metsään. :D Onnea matkaan.

_________________
Baltazar ei muistanut mitään. Hän ei nimittäin ollut syönyt joka-aamuista kananmunaansa. Munia ei ollut seuraavanakaan aamuna, Baltazarin aivot menivät aivan solmuun!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Uusi Zonella
ViestiLähetetty: 2010-05-02 23:48:15 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-04-29 19:14:18
Viestit: 30
Mimmimakia,en tajuu miten katoin sun nickin niin väärin "aktiivikarppi".Voi hyvänen aika... :oops:
Kuulostaapa paljolta nuo määrät. Pääasia mulle ainakin on laihtuminen. Viljaahan tuohon ei tuukaan.Et jos tuo auttaa niin kokeillaan sitten sitäkin joku päivä. Zonellahan se on 1/3 proteiinia.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Uusi Zonella
ViestiLähetetty: 2010-05-03 09:57:45 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47636
Paikkakunta: HomeSweetHome
^^ Tuota noin, mimmimakia puhuu nyt eri tyylin karppauksesta kuin mitä zone on. Siellä on eroja paljon muussakin kuin makroravinteissa (jotka nekään eivät lopulta ole ihan sitä mitä 30-30-40 väittää, koska niitä ei lasketa kaloreina, vaan annoksina), vaan mm ruokailuajoissa, eri aterioiden ruokailumäärissä, käytännösssä syövässä ruokamäärässä ja valinnoissakin on paljon isompia eroja.

Ja olisin (taas kerran) sitä mieltä, että parhaiten pääsee sotkemaan homman, jos lähtee sekoittamaan eri tyylejä toisiinsa. Siitä on tällä palstalla yllin kyllin kokemusta...

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Uusi Zonella
ViestiLähetetty: 2010-05-05 00:26:56 
Poissa
humpuukikarppi
humpuukikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-02-24 16:18:50
Viestit: 16113
Paikkakunta: Sonsuossa
En minä kyllä sitä tarkoittanut, et pitää sotkea. Pidän vain IMHO zonea niin monimutkaisena, että en viitsi edes yrittää. Tosin se voi tuntua paljon sallivammalta aluksi, mutta ne ekat viikot kuiten pitää sitä listaa noudattaa. Ja monista siihen ei ole, toisaalta jotkut tarvitsevat ihan konkreettisia ohjeita että "jaksavat" laihduttaa... Mutta kannattaa silti katsella monelta vinkkeliltä niitä ravintoasioita, ennen kuin päätä pahkaa törmää jotain tiettyä suuntausta suorittamaan. Mutta tämäkin vain minun oma mielipiteeni. Nimim. Mimmi joka luki kaikki karppikirjat kirjastosta heti miten ja aikoo tehdä niin vastakin. (Enkä kyllä hitosti muista edes niistä suuntauksista ja suosituksista zonella, kun jossain fruktoosin kohdalla keitti yli...)

_________________
Baltazar ei muistanut mitään. Hän ei nimittäin ollut syönyt joka-aamuista kananmunaansa. Munia ei ollut seuraavanakaan aamuna, Baltazarin aivot menivät aivan solmuun!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Uusi Zonella
ViestiLähetetty: 2010-05-09 07:26:41 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-04-29 19:14:18
Viestit: 30
Olen joskus lukenut noita Atkinseja sun muita,ja vähän hirvittänyt se rasvan syönti siinä. Olen myös negatiivista lukenut. Kirjastossa selailin ja Zone vaikutti järkevältä,koska siinä saa hyviä rasvoja enemmän,ja ohjeet oli niin helppoja että tuotteitakin saa kaupasta Suomesta. Halusin helpon startin. Ajattelin toki lukea lisää karppauksestakin.

Yhden viikon aikana olen laihtunut 1,2 kg. Kirjassa sanottiin että n. 500 -750 g,joten ei paha 8) Ruoka on ollut hyvänmakusita ja täyttävää. 77,1 - 75,9 kg.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Uusi Zonella
ViestiLähetetty: 2010-05-09 10:09:35 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56077
Paikkakunta: Kerava
Weronique kirjoitti:
Olen joskus lukenut noita Atkinseja sun muita,ja vähän hirvittänyt se rasvan syönti siinä. Olen myös negatiivista lukenut. Kirjastossa selailin ja Zone vaikutti järkevältä,koska siinä saa hyviä rasvoja enemmän,ja ohjeet oli niin helppoja että tuotteitakin saa kaupasta Suomesta. Halusin helpon startin. Ajattelin toki lukea lisää karppauksestakin.

Yhden viikon aikana olen laihtunut 1,2 kg. Kirjassa sanottiin että n. 500 -750 g,joten ei paha 8) Ruoka on ollut hyvänmakusita ja täyttävää. 77,1 - 75,9 kg.


Sinä siis uskot virallisterveelliseen käsitykseen rasvojen suhteen etkä kuten karpit että voi ja kerma (kaikki "kova"rasva) on oikeasti terveellisiä?


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Uusi Zonella
ViestiLähetetty: 2010-05-09 11:05:15 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47636
Paikkakunta: HomeSweetHome
No itse asiassa se taitaa mennä molemmin päin (sanoo hän muistellen vanhoja zone-aikojaan) eikä sittenkään ihan niin.

Nimittäin:

1. Zonen laihdutuskalorit on ni-ii-in alakanttiin, ja valinnat kaikesta huolimatta mallia oliiviöljy ja pähkinät (eikä rypsi- ja auringonkukkaöljy), ja kun kermajuustokin käy vielä rasvanlähteeksi joskaan ei parhaaksi niistä, niin tuossa käy niin ettei Pufaa oletuksista huolimatta kerry sen enempää kuin toisin rasvat valitsevalla mutta paljon runsaampirasvaisella perus-Atkinssilla. Ja...

2. ... ja jos zonella laihtuu (kuten W) niin ne laihdutetut läskikilot ovat sitten kulutukseen päässyttä ihka oikeaa eläinrasvaa, jossa on sekä reilusti Safaa että (onneksi) vähemmän ja omegoiltaan parempisuhteista Pufaa kuin mitä oliiviöljystäkään saisi.

****
Vasta ylläpidolla zonen vähäSafaisuus pukkaa päälle, mikä näkyy hyvin zonemaisessa tohtori Daviksen blogissa. Hän ihmettelee edelleen, miksei normaalipainoisten, terveennäköisten ihmisten LDL-hiukkaskokoja saakaan kasvatettua hänen (zonemaisilla) menetelmillään. Roope (Atkins) voisi kertoa, jos olisi vielä hengissä...

Mutta so far so good. Niin kauan kuin laihdutat ja laihdut, zone ei ole järin vaarallinen. Mistä kiitos kroppasi omille Safoille :D

(ja sanastoa
Pufa = monityydyttämätön rasvahappo
Omegat = omega6 ja omega3, joko pitkinä eläinrasvaversioina tai lyhyempinä, kasvi- ja eläinpuolella esiintyvinä
Safa= tyydyttynyt rasvahappo...)

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Uusi Zonella
ViestiLähetetty: 2010-05-09 18:43:11 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-04-29 19:14:18
Viestit: 30
Lähinnä näin aluksi yritän saada sitä painoa pois. Yritän nyt keskittyä tähän yhteen tapaan. Ehkä sitten kun paino on kuosissa,niin voi katella muuallekin.

En ole täysin vastaan karppausta,mutta jotenkin vain tykkään vähärasvasesta ruokavaliosta. Joskus tuntuu ettei tiedä mihin uskoa kun on tutkimuksia jotka kumoavat edellisen tutkimuksen,ja yleisesti ottaen tutkimuksia joka lähtöön. Laihdutustapojakin on vähän joka lähtöön,etsi siitä sitten se ainoa oikea. :roll:


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Uusi Zonella
ViestiLähetetty: 2010-05-25 12:39:06 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-04-29 19:14:18
Viestit: 30
Jos jotakuta kiinnostaa,tai tänne tulee uusia yms.,niin viime viikolla lähti 0,5 kg. Eli aika hidasta touhua välillä,mutta lähteepähän sitä rasvaa. En kuitenkaan enää pääse bikinikuntoon kesäksi,so who cares :wink:

Toinen mitä olen miettinyt on,että olisi kiva jos olisi suomeksi käännetty Zonen kokkauskirjoja. Pitää vähän netistäkin etsiskellä jos löytyisi. Tietääkö kukaan? Ehkä Els? Englanniksihan on tehty,mutten jaksaisi rupea kääntämään kaikkea suomeksi,ja varsinkin niitä mittoja.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 22 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)