karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 06:54:00

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Läskeille lähtöpassit
ViestiLähetetty: 2015-05-31 09:08:00 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2015-05-15 08:48:07
Viestit: 3
Täällä yksi uusvanha karppaaja, ehdeinpäs sopivasti tähän kampanjaan mukaan! Ikää 25, senttejä 171 ja kiloja rapsakat 124 tänä aamuna. Aloitellessani tätä hiilareiden vähentämistä oli vaakalukema 127! Karppausta olen kokeillut aiemmin jopa ihan menestyksekkäästi (3kk -11kg) mutta sitten iski laiskuus ja kilot suorastaan vyöryi takaisin. Nyt ei jaksa enää, tarttis tehrä jotain nyt kun on vielä terveys melkein tallella! Oon kilpparivammainen, ja lääkäri suositteli ( :shock: ) mulle vhh-ruokavaliota jo aikoja sitten, en vaan silloin jaksanut perehtyä aiheeseen ja yritin kaikki mahdolliset kaalisoppadieetistä kynsien syömiseen. Nyt kun tää on jo kertaalleen hyväksi todettu keino, niin pistetäänpäs akka ruotuun taas. Tällä kertaa en myöskään anna periksi, en oikeastaan ole huolissani muusta kuin kesän uusista perunoista :roll:

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Läskeille lähtöpassit
ViestiLähetetty: 2015-06-01 06:20:22 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-02-21 08:15:31
Viestit: 19
Hyvä, hyvä, siitä se lähtee! Päivä kerrallaan. Minäkin vähän epäilen että kesällä on vaikeempi pysyä ruodussa ja aion kyllä syödä uusia perunoita, kun niitä omasta maasta saa! :D


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Läskeille lähtöpassit
ViestiLähetetty: 2015-06-01 20:29:12 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-07-05 08:18:55
Viestit: 31
Minä olen karpannut on ja off vuodesta 2004 eli yleensä karppaan kesäisin, talven pimeydessä sorrun suklaaseen. Sitten tuleekin kivasti kilot takaisin ja keväällä otan taas itseäni niskasta kiinni... Eka kerralla 2004 karppasin 5 kk ja painoa tippui 16 kg. Sen jälkeen en ole kyllä ihan niihin pahimpiin lukemiin koskaan noussut enää, vaikka suht lähelle kyllä.

Mutta pointtini siis on, että kesällä on minusta tosi paljon helpompaa karpata kuin talvella. Mikään ei ole helpompaa kuin grillata lihaa, kalaa, kanaa, lihamakkaraa. Lisukkeeksi grillattuja vihanneksia ja/tai salaattia. Minä olen rajannut uudet perunat juhannukseen ja muutamaan muuhun viikonloppuun. Niitä pitää saada, mutta karpatessa ei joka päivä.

Tsemppiä teille! Huomasin tämän kamppiksen vasta tänään, mutta kappas, kun juuri olin aloittanut karppauksen kaksi päivää ennen kuin kamppis alkoi, niin hyvin ehti mukaan :) Ikävä kyllä tänä keväänä tämä aloittaminen viivästyi ja viivästyi...


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Läskeille lähtöpassit
ViestiLähetetty: 2015-06-02 20:14:28 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2015-05-15 08:48:07
Viestit: 3
No niin, tänä aamuna vaaka näytti 122,5 farkut jalassa. :wink: Tänään tosin tuli myös pieni lipsahdus, töissä oli tarjolla synttärikakkua josta sorruin syömään palasen. En anna sen masentaa, muuten on ollut hyvä päivä!

Kummallista miten nopeasti olo on muuttunut, ei tee mieli napostella eikä ole oikeastaan nälkä. Nyt illalla jouduin pakottamaan itseni syömään muutaman pekoniin kääräistyn nakin, muuten olisi jäänyt kovin vähiin tämän päivän syömiset. Hassu ilmiö mun kohdalla, normaalisti kävisin jääkaapilla noin 120 kertaa illassa :roll: Eiköhän tämä tästä taas ala sujua, kun alkuun on päästy!

_________________
Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)