karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 10:49:16

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2016-09-29 09:16:03 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2016-09-29 08:56:08
Viestit: 1
Heippa!

Ajattelin kysellä nyt viisaammilta asiasta kun omat aivot eivät enää keksi mikä vialla kun ei tipu paino. Oon nyt ketokarpannu kohta 3kk ja viimeiset 2kk paino ollut käytännössä sama. Aikaisempaa karppaustaustaa on muutamien vuosien takaa ja silloin toimi erittäin hyvin..sen jälkeen oon on/off alakarpannu ajoittain. 2015 syntyi poika, joka toi tullessaan muutamia ekstra kiloja, joita nyt on tässä saatu se 10kg poijjes.

Lähtöpaino oli about 85kg ja nyt se 75kg eikä yhtään sen alle :D pituutta on ruhtinaalliset 162cm joten vielä saa tippuu ihan reippaasti se paino että oltas normaalilukemissa. Liikunta on lähinnä hyötyliikuntaa ja ajoittaiset lenkit.

Ruokailut menee suurinpiirtein seuraavanlaisesti: aamulla kahvi pienellä tilkalla kermaa, joskus kylmäpuristettua kookosöljyä heitän kuppiin niin pitää nälkää pitempään. Seuraava ruokailu koostuu esim. kanamuna+pekoni rehuilla. Yleensä 2kpl kananmunia ja ehkä joku 4suikaletta pekonia..ja voissa paistettuna..:) lisukkeeksi siihen ruhtinaallisesti rehuja..lähinnä lehtikaalia, yks kaks tomaattia, pätkä kurkkua, salaattisiemeniä. Tällä koktaililla pärjää hyvinkin monta tuntia eikä tee mieli syödä välillä. Illalla joskus sitten kukkakaaliriisiä kookoskermassa haudutettuna, valkokaalia kaveriksi, ehkä kermajuustoa siihen kaveriksi. Pointtina siis että mielestäni hyviä rasvoja tulee paljon. Kookosöljyä, voita, oliiviöljy, kermaa. Rehuja sitten menee ihan sopivasti. Proteiinia oon nyt vähentänyt enkä vedä isoja määriä tyyliin pihvejä jne. Jos syön nii sit pieni sipru. Oon karsinu ruokavaliosta siis peruna, pasta, riisi, sokeri, viljat, hedelmät ja marjat.

Nyt siis viisailta kaivattaisiin neuvoja että mitä kannattas tehdä? Pitäiskö pitää hiilaripäivä vai mitä? Yhtään en ole repsahtanut, josta oon tosi ylpee ollut! :) aikaisemmin jos oon pitäny hiilariboostipäivän nii se on saattanut jäädä päälle nii siks en ole uskaltanut edes kokeilla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-12-07 15:30:00 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2017-11-21 21:51:10
Viestit: 30
Joo minun tilanne alkuun oli tällainen. Seittemäs kymppi lähti käyntiin tuossa lokakuun alussa. Olen 176 cm pitkä mieshenkilö ja lähtöpaino oli 97,7 kg. Aloitin 11.11 karppauksen tai ainaki runsaan hiilaritiputuksen ruokavaliosta.
Nyt vaaka näytti 95 kg. Nyt viikko menny että paino ei ole tippunu. Jumittaako...? Onko normaali vauhti ?
Odotin kyllä hieman reippaampaa tippumista....miltäs teidän mielestä..?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-12-07 15:45:25 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2017-11-21 21:51:10
Viestit: 30
Vähän lisää edelliseen eli mitä syön. Aamuisin kreikkalaista johon lisään makeutusta (ei sokeria) ja sekaan puolikas mandariini ta pienestä omenasta puolikas. Tai munakkaan (3 munaa) vatajan kylkisilavaa, sipulia.
Tai mantelileipää yhden tai puolitoista ja päälle juustoa, tai muuta lähes 0-hiilarista.

Päivällä jotain uunipataa. Viikeksi lanttu, porkkana, fenkoli-pata ja broilerin koipia. Usein vaihtelen aamu ja päiväsyönnillä mantelileivän ja munakkaan välillä. Usein teen erilaisia wokkeja. (pakastevihannespusseja käytän ja jauhelihaa tai bekonia tai kebab-valmistuotteita lisukkeena) tässä esim..

Iltaisin jotain edellisistä tai kuitenki sellaista missä on hht alle 5g/100g.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-12-08 18:10:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-17 21:33:10
Viestit: 4153
Paikkakunta: Raw by nature
Jättäisin näin alussa kaikki hedelmät pois. Makeutusaineet eivät ilmeisesti nosta verensokeria, mutta insuliiniaineenvaihduntaa ne saattavat sotkea. Jos mahdollista, niin älä makeuta mitään, millään.

_________________
Evoluutio ei ole väärässä. Minä voin olla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-12-11 10:42:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Makeutusaineet myös muuttavat suolistobakteerikantaa painonnousua edistävään suuntaan.

Kun jätät kaiken makeutuksen pois, alkavat vaikkapa kuohukerma ja mustikat maistua suuhun makeilta kun se makeatoleranssi laskee.

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)