Heippa!
Ajattelin kysellä nyt viisaammilta asiasta kun omat aivot eivät enää keksi mikä vialla kun ei tipu paino. Oon nyt ketokarpannu kohta 3kk ja viimeiset 2kk paino ollut käytännössä sama. Aikaisempaa karppaustaustaa on muutamien vuosien takaa ja silloin toimi erittäin hyvin..sen jälkeen oon on/off alakarpannu ajoittain. 2015 syntyi poika, joka toi tullessaan muutamia ekstra kiloja, joita nyt on tässä saatu se 10kg poijjes.
Lähtöpaino oli about 85kg ja nyt se 75kg eikä yhtään sen alle

pituutta on ruhtinaalliset 162cm joten vielä saa tippuu ihan reippaasti se paino että oltas normaalilukemissa. Liikunta on lähinnä hyötyliikuntaa ja ajoittaiset lenkit.
Ruokailut menee suurinpiirtein seuraavanlaisesti: aamulla kahvi pienellä tilkalla kermaa, joskus kylmäpuristettua kookosöljyä heitän kuppiin niin pitää nälkää pitempään. Seuraava ruokailu koostuu esim. kanamuna+pekoni rehuilla. Yleensä 2kpl kananmunia ja ehkä joku 4suikaletta pekonia..ja voissa paistettuna..

lisukkeeksi siihen ruhtinaallisesti rehuja..lähinnä lehtikaalia, yks kaks tomaattia, pätkä kurkkua, salaattisiemeniä. Tällä koktaililla pärjää hyvinkin monta tuntia eikä tee mieli syödä välillä. Illalla joskus sitten kukkakaaliriisiä kookoskermassa haudutettuna, valkokaalia kaveriksi, ehkä kermajuustoa siihen kaveriksi. Pointtina siis että mielestäni hyviä rasvoja tulee paljon. Kookosöljyä, voita, oliiviöljy, kermaa. Rehuja sitten menee ihan sopivasti. Proteiinia oon nyt vähentänyt enkä vedä isoja määriä tyyliin pihvejä jne. Jos syön nii sit pieni sipru. Oon karsinu ruokavaliosta siis peruna, pasta, riisi, sokeri, viljat, hedelmät ja marjat.
Nyt siis viisailta kaivattaisiin neuvoja että mitä kannattas tehdä? Pitäiskö pitää hiilaripäivä vai mitä? Yhtään en ole repsahtanut, josta oon tosi ylpee ollut!

aikaisemmin jos oon pitäny hiilariboostipäivän nii se on saattanut jäädä päälle nii siks en ole uskaltanut edes kokeilla.