karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 10:50:37

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 33 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2014-01-11 23:49:38 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-07-25 19:45:21
Viestit: 19
Nonniin,nyt se sitten alkoi taas eli elämänmuutos. Aloitan 20g/hh per päivä ja aloitan saleilun. Katsotaan ollaankos sitä tänä kesänä ranta kunnossa :-D Ilmoittelen senttejä kerran viikossa ja samalla painoa :)

Paino on 84 kg, Mittailen sitä tässä samalla.

Eli lähtökohta

Rinnanympärys 103 cm
Rinnan alta 90 cm
Vyötärö 88 cm
Napa 107 cm
Lantio 110 cm
Pylly 112 cm
yläreisi 65 cm
"alareisi" 46 cm


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-01-14 11:26:16 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-07-25 19:45:21
Viestit: 19
Halusin jo tänään mitata kun tuntuu et jotai muutosta ois. Aamusin on paaaljon helpompi herätä ja koko päivän viresytaso on erinomainen. Suu maistuu ja haisee pahalle... Varmaa ketoosi on saavutettu.

viiden päivän senttien muutokset. suluissa muutokset..


11.01.2014 14.01.2014
Rinnanympärys 103 cm (+-0)
Rinnan alta 90cm (-1 cm!!)
Vyötärö 88 cm ( -5 cm !!!)
Napa 107 cm (-6cm !!)
Lantio 110 cm ( - 5 cm!!)
Pylly 112 cm ( -3 cm)
yläreisi 65 cm (- 1.5 cm)
alareisi 46 cm (- 0.5 cm)

OOHHO! EN OIS KUVITELLU ET NOIN PALJON ON LÄHTENY SENTTEJÄ VIIDES PÄIVÄS!! OON NIIN ILONEN :)
Painoo en oo tarkkaillu kun en omista vaakaa mut vanhmilla mittaan aina painon. Saas nähä viikonloppuna onko kilojakin karissu :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-01-14 15:07:39 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2009-01-04 20:58:35
Viestit: 34
Moikka!
Kiva kuulla että noin nopeeta senttejä lähtenyt sulla!

Mä alottanut karppauksen 14 päivää sitten,,,en oo mitannut mutta puntarissa rampannut,,,eikä hitto yhtään oo tippunut paino!!!

Mutta en luovuta!! täytynee nyt vaan tarkemmin perehtyy mitä saa syödä...varmaan syön liian vähän rasvaa,,,,?
Ja ehkä liian raskasta ennen nukkumaan menoo,,,
Mutta tsempataan toisia niin eiköhän se siitä:) :roll:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-01-14 17:15:31 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-07-25 19:45:21
Viestit: 19
Kyllä se painokin alkaa jossain vaiheessa putoamaan :) ootko katsonut tuolta ylhäältä tuota ruokakulmaa? Sieltä näkee hyvin hiilarit prodet ja rasvat. :) Oon ennenkin karpannut ja silloin lähti 20 kg 2 1/2 kuukaudessa. hiilarit pidän noin 20g per päivä :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-01-14 17:33:48 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2009-01-04 20:58:35
Viestit: 34
Heips! Mulla kans viimeks lähti 6 kiloo "tostanoinvaan" nyt jumittaa ja pahasti.
Niinku koko ajan tekis mieli syödä jotakin. Oon pitäny joo hh 20g/päivä,,,jopa allekkin joinakin päivinä.

,,,,Mitä sä syöt aamupalaksi?lounas? jne,,,


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-01-14 22:13:03 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-07-25 19:45:21
Viestit: 19
Joo ekan kerran mullakin lähti. Toisel kerral ei lähteny ollenkaan... Sen takia käytän mieluummi mittanauhaa :D
Mut tosiaan aamut alotan aina kahvilla(juon sen kevytmaidolla koska maitoo tulee kuitenkin aika pieni tippa). Syön 2 munaa keitettynä ja pekonia,rarjuustoo kurkku kirsikatomaatti sekotusta :D Ja juon TOSI PALJON VETTÄ. Tuopillinen vettä menee aamun aikana (herään 2 tuntia ennen töiden alkua ja 1.5 tuntia menee kotona heräillessä, niin siinä ajassa juon sen tuopillisen).
Toisena aamupala vaihtoehtona saatan syödä jauhelihaaraejuustosekotusta. Tai mustikkakeittoorahkan kaa (rahkaa laitan tosi vähän)

Lounaalle teen ite sapuskat. Kanasalaattia,kanaa&wokkivihanneksia, mustikkakiisseliä ja rahkaa tai edellispäivän päiväruuan jämät.

Päiväruokaa voi olla esim. Rypsiporsas raejuusto sekotusta + vihanneksia ,kanaraejuustoo plus vihanneksia.

Ja jos illalla on viel nälkä otan juustoo,metukkaa kaapista :)

ja vessahätä on koko ajan. juon vettä kieltämättä 2-4 litraa päivässä.. TÄNÄÄN aloitin myös saleilun,just tulin salilta kävellen ja on kyl niin pirtee olo


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-01-14 22:50:22 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2009-01-04 20:58:35
Viestit: 34
Hei!
aikalailla mäkin syön tolleen. jotain rasvasta salaatin ja kasvisten kera.

eilen ku alkas flunssa iskee päälle niin ruskistin sika-nautajaulelihaa sipulilla ja maustoin tuliseksi ja söin sitä helapannullisen (400g) eipä tarvinnu ku illalla seuraavan kerran syödä jotain pientä,,,,mutta tietty jäin miettii sainko tarpeeks rasvaa....Mutta eikö elimistö kerro jos on nälkä ja pitää viel jotain syödä???

Nyt oon kaks päivää juonu teetä,teetä,teetä teetä tän flunssan takia,,,,ja kävin puntarilla,,,voi tyhmää mua...oon niin täynnä nestettä että puntarihan näytty vallan valtavia.....Ja tietty harmitti,,,no nesteet lähtee pian varmaan pois kun flunssa helpottuu.

Kyl mäkin nyt otan ton mittanauhan käyttöön....josko se näyttäis tuloksia paremmin kuin puntari.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-01-14 23:37:56 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-07-25 19:45:21
Viestit: 19
Hellou

Joo kyllä se elimistö sitten kertoo kun on nälkä. Mäki vedän aikalailla melkein koko jauhelihapannullisen. Laitan usein jotai juustoo viel tai raejuustoo. namskis! Suosittelen mittanauhan käyttöö. Ite käyn punnitteen itteni vasta ensi viikon lauantaina. Saas nähä miten on käyny.

Harmi et flunssa on ny iskeny :/ Kannattaa just juoda jotai kuumaa ja lepäillä rauhassa.Ja voi olla et elimistö yrittää nyt pitää kiinni kiloista kun on kipeenä. Ittellä oli kauhee flunssakierre tossa marras ja joulukuussa. Oottelen et koskas tulee uusiks flunssa käymään :D Mulla on aika huono vastuskyky et antibioottikuureja on noin 8 kertaa vuodessa....

Paranemisia sinne :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-01-15 23:37:31 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2009-01-04 20:58:35
Viestit: 34
Moikka.
Huomenna pitäis töihin,,, eli kokopäivän oon hoidellu asioita joten nyt vasta pääsin koneelle,, näköjään oot sinäkin vasta iltasella kirjoitellut;)mä tuol toisilla sivuilla kävin"konkareilta"kysyys vähä kans neuvoja kun ei hitsi tää paino ny yhtään putoo,,, siel neuvoivat lisäämään oliiviöljyä esim,teehen,,,, senpä tein,,, ja kyllä onkin ihan eri tunne ollu koko päivän kun on kunnolla rasvaa elimistöön laittanu,,, ei oo näläntunnetta tullu ja vatsakin toimi:)jännä nähdä mitä puntari sanoo,,, olis ees 100g lähteny niin vähä piristäs!
Juu toi on kyl hyvä idis että alan mittaileen ja vaan pe aamusin kävis puntarilla.
Mutta nyt pitää laittaa simmut kiinni että jaksaa hu töihin...katellaan huomenissa miten menee:)kerroppa miten itellä menee?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-01-16 00:36:32 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-07-25 19:45:21
Viestit: 19
Heippa

Taitaa sit rasvat ollu liia alhaalla jos näläntunne on kadonnu ;) mutta kannattaa kerran kaks viikkoon käydä puntarilla. Ittellä vaakaa ei oo, joten oon sit vältellyt vanhemmilla käymistä ettei tarttis vaa alle mennä (mulle ois vaaka niin pakkomielle!) kävisin varmaa 2 kertaa päivässä... Jostain muuten luin et joku laittaa voi nokareen kahviin.. miltäköhä se maistuu. tarvii huomenna kokeilla.

Huomasin et oon kyl aika vähillä kaloreil ollu muutamina päivinä... alle 1000 ja ollu väsymystä. yksinkertasesti en oo vaa kerenny syömään mutta huomenna on uusi päivä ja alan ottaa syömisen taas parempaan ruotuun ja syödä SÄÄNNÖLLISIN väliajoin :)

Onko flunssa muuten hellittämässä?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-01-16 08:05:54 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2009-01-04 20:58:35
Viestit: 34
Huomenta!...täällä jo ollu ylhäällä ennen sianpieremää :) Tytär valitteli aamutuimaan huonoa oloa ,nyt ehkä sille tämä tautu iskemässä...Sääli!
Onneksi ite jo aika "elämänkirjoissa" .Siitä asti sitten oon täällä kotona puuhastellu,,,,juu ja kävin puntarilla....200g lähteny....Jihuu,,,jotain positiivista.

Sitte otin mittanauhan esiin ja aloin mittaamaan.
Napa: 95 cm
Maha paksuimmasta kohdasta :102cm
Reisi paksuimmasta kohtaa:65 cm
Allit: 33cm

Niin siis mä olen 41 vuotias , painoa 79.5 tänäaamuna,pituutta 165cm. Elikkäs tästä nyt sitte lähetään....Eka tavote on saada 10 kg pois 1.6 mennessä ja loput sitten syksyn aikana:)....Että tällänen urakka meikäläisellä:)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-01-16 08:23:46 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2009-01-04 20:58:35
Viestit: 34
heh,,,katoin että meillähän on aikalailla samoja senttejä mistä lähetty....
:lol: :lol:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-01-16 22:17:14 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-07-25 19:45:21
Viestit: 19
Heippa hei :)


Toivotaan että tyttärellä tauti hellittää nopeasti. Flunssat sattuu joskus oleen aika sitkeitä :D

Hienoo kuulla että -200 grammaa on läjtenyt [-o< Pikku hiljaa pikku hiljaa eteenpäin! Huomenna mittaan painon mutta se ei kyllä aamupaino oo.. noo kunhan olisi vähän lähteny multakin.

Katselin kanssa et aikas samois mitois ollaan.

Itse tosiaan oon 173 cm pitkä ja kesäks kans -10 kiloo tai - 15. Saas nähdä miten käy...

Tänään 16.01.2014 mitat suluissa
Rinnanympärys 103 cm (100cm)
Rinnan alta 90cm (87cm)
Vyötärö 88 cm (80cm)
Napa 107 cm (97cm)
Lantio 110 cm (101cm)
Pylly 112 cm (107cm)
yläreisi 65 cm (63cm)
alareisi 46 cm (44cm)


Jippii! senttejä lähtenyt mutta ihan varmana nesteitä. tarvii juosta vessassa koko ajan kun juon paljon.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-01-16 23:03:30 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2009-01-04 20:58:35
Viestit: 34
=D> ihanaa et sul sentit katoilee noin vaan....vitsi ku mullakin nyt lähtis kunnolla laskuun...pitää ens to aamuna mitata onko ees senttejä kadonnu ku ei paino tajuu lähtee!!! Juu me kyll kesään mennessä ollaan se 10kg laihempia!!! PAKKO! Meillä kesällä monet juhlat eessä ja niissä haluun olla edustavampi.....mä oon ihmisten silmissä varmaan ihan yliläski kun ne tottunu että mä sellanen 60kg aina ollu,,, sit nää viime vuodet,,, nopeeta tuli 20kg läskiä!!!....nyt ku sais tän flunssan pois niin vois vaikka hölkkäämisen alottaa,,,, pieni tavote mielessä käyny että juoksisin elokuussa puolmaratonin,,,, ei siitä ihan pitkä aika oo kun juoksin 10km lenkkejä 2xviikossa,,,,, kaipaan sitä aikaa \:D/
Kävin alennusmyynnissä,,,,, ihan hirveetä oli pukukopissa sovitella vaatteita,,, plääh,,,, ja mitä kokoja,,,42 oli just hyvä,,,, mut 44 oli semmonen mukava,,, järkyttävä koko!!!! Sä noin pitkä niin sull ei varmaan niin näkyvää toi ylipaino oo? Mä tällänen lyhyt tatti :D ....jee nyt paan salkkarit katsomosta pyöriin...öitä!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-01-16 23:16:37 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-07-25 19:45:21
Viestit: 19
En meinaa uskoo tota mittanauhaa. Mietin koko ajan et iha varmana mittailuvirhe :D Kyllä se paino lähtee laskuun nyt vaa oot sressaamatta siittä ja nukut hyvin yöt ja parantelet ittes. Mäkin kaipaam sitä aikaa kun olin -15 kiloo hoikempi. Onneks aloinparisuhteeseen niin paino on tippunu vuodessa - 10 kiloo. Vaikken sen eteen ees oo tehny mitään :D

Ja kannattaa alottaa se lenkkeily. Itekkin oon pakkaspäivinä kävely 30 min kertaa 2 :D Pikku hiljaa lisäilen liikuntaa.

Ei mulla silleen näy ylipaino. Oon ruumiinrakenteelta aika jämäkkä, ja -10 kilon pudotus seurusteluaikana ei oo muuttanu vaatekoossa eikä oikeestaan näy missään.. Mutta tällä kertaa näkyy 10 kilon pudotus tai se 15 kilon pudotus :D

äkin alan kattoo salkareita. Hyvät yöt :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-01-17 00:24:15 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2009-01-04 20:58:35
Viestit: 34
Minä täällä vielä...kävin salkkareiden jälkeen viel vähä lukees noita ihmisten keskusteluja,,,aivan pani naurattaa kun niin antaumuksella siellä pohtivat jonku rakkaushuolia,,, aivan kun reginaa olis lukenu =D>
Ei meinaa uni tulla,,,, no huomenna perjantai ja la on kaverin synttärit,,, joten kyllä sitä täs pienemmilläkin unilla pärjää.
Sanoit et säki katot salkkarit :D kiva ohjelma!....mutta mä hölmö tossa rupesin noin puol vuotta sitte kattoo näin nukkumaan mennessä tabletista,, kauniita ja rohkeita ihan muuteen vaan ja arvaa mähän katon sitä ny joka ilta,,, :roll: se Bill on niin Ihana :smt053 ...jahas pitää lopettaa,, kissa änkes kainaloon,ni kirjottaminen hankalaa,,, juu öitä.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-01-17 23:45:03 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-07-25 19:45:21
Viestit: 19
Joo itekki luen välillä keskusteluja ja siel kunnol spekuloidaan ihmisten arkee :D Ja tietenkin kun oon utelias niin luen kans ne iha läpikotasin :D

Ite joskus seurasin kanssa kaunareita mut sitte se vaa jäi. Kyllästyin jotenki koko sarjaan :D Mut salkkarit on kyl hyvä tv-ohjelma. toinen on uusipäivä. Ja rikossarjoja kans rakastan! ja niitähä joka kanavalta tuleeki

Tänää mittasin painon salilla.... -3.9 kiloo!! :oops: en ois uskonu!

mitenkäs sulla päivä on tänään mennyt? :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-01-18 09:19:25 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2009-01-04 20:58:35
Viestit: 34
=D> oNNITTELUT!!!...siis niin paljon painoa jo poissa!!!....Pian jo puolivälissä oot.aattele...vähäkö hienoo!!!...mun paino sekun vaan jumittaa...ehkä puol kiloo tippunu tässä parin viikon sisällä...EN LUOVUTA!....mittaan to aamuna ruhoni niin sit teen päätöksen mitä teen...mä uudelleen karppaaja niin kuulemma siks ei lähe paino heti tippumaan...joku nimike quote tällä mun ilmiöllä:)...voi voi. Kovasti noi konkarit kannustaa ja käskee lisäilee rasvaa ja liikuntaa....
Tänään piti lähtee reippaileen tonne pakkaseen..mutta heh,,tässä vielä makailen sängyssä ja nautin rauhasta:)tänään Illalla kamun synttärit...ääh...ei kyllä oikeen huvita tälläytyy,eikä juoda jotain sokerilitkuu ja mikä kauheinta,,,jonottaa pakkasessa yökerhoonpääsyä,,,ja aamulla sitte o heikko olo,,,juu ei huvita! Tyttö ed kipeenä,,,silmätulehdus,pissatulehdus,nuhaa,kurkkukipua,,,,Olis hyvä syy jäädä kotiin,,,mutta mies sanoi jäävänsä mielellään synttäreistä pois:)

mä en juurikaan kato noita rikosjuttuja...en kestä kattoo kun ne usein alkaa niin että jollekkin lapselle käy siinä alussa huonosti tai ne joutuu kärsimään tai ne näkee raukat jonkun murhan...ja vaikka se sitte päättyis "Onnellisesti" jää se pienen ihmisen mieliin=traumoja...:):)Heh,,,leffojahan ne vaan on mutta usein oikeessa elämässkin sellaista voi sattua,,,Heh!! pian aattelet että mulla traumoja jostain,,,heh ei oo,,,mutta katon noita leffoja niin ajatuksella ilmeisesti.

Kai pitää nousta ja mennä syömään paistettua munaa,,,ja ehkä teen mantelileipää...Ootko sä sitä ikuna tehny,,,se on hyväää,,,varsinkin suoraan uunista syötynä,,,korvaa kivasti leivän.

kivaa tätä päivää!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-01-18 19:12:20 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-07-25 19:45:21
Viestit: 19
En voi ymmärtää miten on lähtenyt noin paljon jo tässä vaiheessa. Oon ymmälläni. Kun sanoit siittä että oot uudelleen karppaaja niin tää on mun kolmas kerta. Toisel kerral ei lähteny ja olo oli heikko ja kamala. Mutta mittaa vast torstaina se paino ja kato samalla mittanauhalla paikat :)

Baariasa kannattaa juoda kossuvissyä! ja alotella vaikka viinalla ja lightjuomilla :D silleen mä join ku karppasin ekan kerran ja toimi. Mut nyt oon päättäny olla juomatta huhtikuuhun asti... Ei oikee oo huvittanu vuoteen noi juomishommat...

Toivottavasti tytärkin paranee nopeeta. Ittellä jatkuvasti antibiootit enkä jaksa kohta vaivojeni kanssa mennä lääkäriin jonotteleen :D suunnilleen 10 antibioottikuurit vuodessa...


Mutta pidä oikein hauska ilta tänään! Kyllä siellä kivaa tulee olemaan! :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-01-18 23:22:52 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2009-01-04 20:58:35
Viestit: 34
Hellurei! täällä makaan koti sängyssä...Peruin kuin peruinkin synttäreille menon...Eikä kaduta yhtään!..Eikä kamu suuttunut...ymmärsi tilanteen...Heh mutta sovittiin että ystävänpäiv'n' sitte kyll' mennään...jee ehkä mä silloin jo vähä pienempikin...

Mä oon opiskellu työn ohessa nyt 4 vuotta,,,ja lähes kaikki illat oon poissa kotoo joten mä kans oon lähes kokonaan lopettanu alkoholin käytön...Paitsi kun siis johki meen niin sitte otan,,,Mutta sauna sidukat on kyllä jääny,,,siin kävi niin että kun otin yhen pe iltana niin tuli niin väsy etten jaksanu valvoo kun muut perheenjäsenet olis halunnu että mä oon niitten kanssa (katottu leffaa,pelattu tms) ni mä si menin nukkuun...Nyt juon lasin light colaa ja jaksan valvoo:)
Onko sull joku syy miks oot vähentäny?

Ai säkin oot ennemminkin karpannu...lihoitko takas paljonkin?

Mä kyll varmaan karppaan nyt loppu elämän:)...niin ihania reseptejä löytäny...nytki iltapalaksi täytin homejuustolla sieniä jotka sit käärin pekoniin,,,sit uuniin,,,ja kun melki ovat karrelle palanu otin uunista ja söin,,,Niin mun herkkua,,,nam!...Vielä ku se paino putois eikä VAAN alkais nouseen!!!!


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 33 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)