karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 14:03:58

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 72 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Mitä tuotte Suomesta?
ViestiLähetetty: 2009-01-13 06:00:52 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-12-05 05:40:13
Viestit: 159
Paikkakunta: Pohjois-Amerikka
Olen tuonut salmiakkia ja suklaata. Toisin siideriäkin, mutta ei niitä jaksa kantaa...

_________________
http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wlMs2Ci
Kuva

Vitamiinit, superruoat jne Vitacost.com -kaupasta.
10$:n ale yli 30$:n tilauksesta tällä linkillä: http://www.vitacostrewards.com/jMuwDRE


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mitä tuotte Suomesta?
ViestiLähetetty: 2009-01-13 06:56:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-01-20 12:58:54
Viestit: 1841
Meidan lahi (8 km n paassa) Delhaize ssa on jotakin ruis plus muut jauhot sekoitusta, mutta ei puhdasta ruisjauhoa. Jos on mahdollisuus ko kaupan kautta tilata niita, teen sen. Ja lapset saavat karjalanpiirakansa.
Onhankaupassa niin halutessani myos ruispalojakin pakkasessa Suomesta tilattuna. Olen ainoa kaupan asiakas , joka niita nakojaan ostaa (satunnaisesti) ja pyysivat tilaamaan viikko pari ennen ostotarvetta.

Xylitol - purkkaa, jossakin olen kerrran niihin maassa tormannyt, mutta alueeltamme en ole loytanyt sen yhden kerran jalkeen.

Asun "syrjassa" isoista kauopungeista keskella peltoja.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mitä tuotte Suomesta?
ViestiLähetetty: 2009-01-29 21:47:21 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-11-01 19:17:14
Viestit: 91
Vein kerran suomalaisen ruisjuuren norjalaiselle troolarille!! :mrgreen:
Kokki kertoi jälkeenpäin että ei taikina ensin meinannut nousta mutta kun hän länttäsi paljon hiivaa sekaan niin johan NOUSI! =D>
Saaristo-norjalaisethan eivät syö ruisleipää ollenkaan joten oli se suuri elämys laivaväelle kun saivat haukata kunnon leipää.
Hieman oli kovanlaista mutta kyllä norskit söivät ja kehuivat kohteliaasti :wink:


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mitä tuotte Suomesta?
ViestiLähetetty: 2009-02-05 09:40:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-07-26 13:21:49
Viestit: 985
Me toimme, rose-ja viherpippuria, tummaa spagettia, kahvia, xylitolpurkkaa, vitamiineja ja mies kun on maratoonari niin vähän hiilari ja prode-jauheita. Siinä ne tärkeimmät :mrgreen:


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mitä tuotte Suomesta?
ViestiLähetetty: 2009-02-05 11:45:33 
Poissa
modekarppi
modekarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-22 12:24:33
Viestit: 7042
Paikkakunta: Jatkuvasti maailmalla
Tuosta tulikin mieleen, että valkopippuria kyllä hinaan mukanani, Lontoosta kun en ole sellaisenaan sitä löytänyt ja musta tietyt Suomiruoat eivät onnistu ilman sitä.

_________________
What happened to the butcher who backed into his meat grinder? He got a little behind in his work.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mitä tuotte Suomesta?
ViestiLähetetty: 2009-02-07 00:34:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-10-13 21:27:06
Viestit: 3362
Mä en tykkää valkopippurista... :oops:

_________________
Kyllä mun kans toimeen tuloo, kunhan vaan on samaa miältä


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mitä tuotte Suomesta?
ViestiLähetetty: 2010-04-11 13:54:20 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2010-03-31 11:18:03
Viestit: 5
Paikkakunta: Italia
Yllättävän hyvin olen löytänyt Italiasta ruokatarpeita, joulupipareihinkin löysin hiukan hakemalla kunnon tummaa siirappia ja oikeat mausteet. Ruisjauhoja olen ostanut supermarketista, NaturaSì -luomukaupoista löytyy kaurahiutaleita puuroa varten (jos jonkin verran hiilareita syö). Ärsyttää kyllä se, että saadakseni kaiken tarvitsemani kaappiin minun on käytävä neljässä eri kaupassa.

Vaikka laktoosi-intoleranssi on täällä Suomeakin yleisempää, tuotteita ei ole tarjolla ja niitä tietysti kaipaan. Jogurteista löytyy kolmea makuvaihtoehtoa: Mansikka, banaani ja maustamaton. Ruokakermaa saa hakea lähikaupungin marketteja kauempaa. Maitorahkaa en ole nähnyt edes laktoosillisena, creme fraichea kerran. Lisäksi savulohi maistuisi kyllä...

Pääsiäisenä käyneet suomalaisvieraat toivat tilauksesta pashaa, mämmiä ja leipäjuustoa :lol: . Joulun suomenreissulta jäi käteen ainakin hapankorppuja ja lakka- sekä puolukkahilloa, ja tietysti salmiakkia. Seuraavilta vierailta olen tilannut maksalaatikkoa, verilettuja ja omenahilloa =P~

Ai niin ja apteekkitarpeita tuon Suomesta, vitamiinit, voiteet, allergialääkkeet jne. ovat Suomessa halvempia.

_________________
Stoppi pastanjauhannalle 25.3.2010


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mitä tuotte Suomesta?
ViestiLähetetty: 2011-10-17 11:29:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-09-11 13:26:15
Viestit: 1268
Luulin aluksi että joudun tuomaan aurajuustoa kunnes löysin Stokiksen suurimmasta ruokakaupasta kolmion (ihan eri kuoret kuin Suomessa). Oon ollut vähän äimän käkenä kun täällä ei ole Aura-juustoa, ollaanhan kuitenkin ihan Suomen kyljessä ja paljon on suomalaisia. Aura on kuitenkin aika tunnettu suomalainen tuote. HK:n karjanlanpiirakoita, hernekeittoa, ruispaloja sun muuta suomisafkaa kuitenkin on olemassa.

Taidan tuoda nenäliinoja. Täällä en ole nähnyt kertaakaan neilöarkkeja, vain sellaisia pieniä taskukoon nenäliinoja löytyy.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mitä tuotte Suomesta?
ViestiLähetetty: 2011-12-10 18:11:19 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-03-27 22:50:13
Viestit: 421
Paikkakunta: maalimalla
vuosien kuluessa yhä vähemmän kaipaa suomesta mitään, mutta salmiakki(täysxylitol)purkka on ja pysyy tuontilistalla :mrgreen:

lakkahillo on lähtenyt nyt pari kertaa mukaan kun paikallinen mies on siihen tykästynyt (ja toimii muuten paistetun halloumi-juuston kanssa aivan mainiona leipäjuuston korvaajana :wink: )

fazerin "hienompia" suklaita, rasioissa, eli ts. lahjaksi kaikenmaailman kekkereiden varalle. se on niin kiva antaa jotain vähän erikoisempaa esim. synttärilahjaks tai viemisiks. itse tulee harvemmin syötyä :roll: samaan tarkoitukseen, tai kotiin vieraille tarjottavaksi joskus minttua tai lakkalikööriä tms. tai jopa jotain muumiaiheista jos on vaikka jonkun lapsen synttärit tiedossa.
eli lahjatavaraa nykyään enimmäkseen :smt045


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mitä tuotte Suomesta?
ViestiLähetetty: 2011-12-10 20:15:46 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18408
Paikkakunta: Jämtland
Minä ostan Suomessa käydesäni etanavoidetta (Baba de Caracol), sillä pysyy käden ekseemalaikut kunnossa ja kasvoihinkin voi pistää, paikallinen ystävättäreni saa sitä myös joululahjaksi. Aikaisemmat lentokenttä taxfree-ostot jääneet. Myös Öhlmuehle Sollingin mantelijauho on paremman makuista kuin Ruotsista saatava.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mitä tuotte Suomesta?
ViestiLähetetty: 2011-12-15 14:32:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-08-27 15:25:55
Viestit: 3633
Paikkakunta: Muilla mailla vierahilla
Pitkästä aikaa tuli käytyä Suomessa. Toin tullessani suomalaista marjaviiniä maistiaisiksi, äidin mustaviinimarjamehua yhden pullon, pikkupurkin tyrnihilloa, vahvempia D-vitamiinipillereitä, ja paketin Koskenlaskijaa. 8)

_________________
Uusiokarppi
2011 alusta -36 kg (helmikuu 2014)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mitä tuotte Suomesta?
ViestiLähetetty: 2016-02-14 05:05:28 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2016-02-10 01:28:39
Viestit: 9
Paikkakunta: Fuengirola
Viimeksi käydessä toin mukana poronkäristyslihaa, peuraa, kanttarelleja ja mustikoita. Espanjalainen poikaystävä rakastaa poronkäristystä :D Isovanhemmilla on aina pakastin täynnä marjoja ja niitä tuon jos vaan pystyn. Joskus alkuaikoina kannoin Real-ruisleipää ja karjalanpiirakoita, mutta ihan kuten joku ylempänä sanoi, ajan kuluessa kaipaa yhä vähemmän asioita. Nautin niistä sitten Suomessa käydessä.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 72 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)