karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 07:08:53

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 258 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 19 10 11 12 13
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2011-11-08 21:35:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-03-01 21:43:38
Viestit: 779
Paikkakunta: España
Heippa kaikille!

Olen melko vanha karppi, mutta olen pitänyt hyvinkin pitkän tauon foorumilta reseptiosiovierailuja lukuunottamatta. Pieniä välinpitämättömyyspäiviä/-kausia huomioimatta olen kuitenkin karppilinjalla pysynyt koko ajan. Reilu 2 viikkoa sitten muutin Espanjaan ja ajattelin että olisi kiva jatkaa foorumielämääkin täällä Exfateissa ja jakaa vähän kokemuksia muiden ulkomailla asustelevien hengenheimolaisten kanssa! :)

Ensimmäisten kokemusten mukaan vähähiilihydraattisuus on täällä aika tuntematon käsite. Plussaa on tietysti se, et kasvikset on halpoja ja herkullisia. Huono puoli on se, että mun uuni ei toimi - jos laitan uunin päälle niin koko kämpästä menee kaikki sähköt! :D Kokkausvälineet on perseestä, paistinpannuun jää kaikki kiinni eikä kunnon puukkoakaan ole. Ehkä ensimmäisestä palkastani investoin kunnon pannuun ja keittiöveitseen! :D

Mieli on tehnyt Espanjaan jo niin kauan, että muutin tänne silläkin uhalla että palkka pieneni yli puolella verrattuna edelliseen työpaikkaani Suomessa. Tästä syystä budjetti on aika pieni, kunnes opin elämään nykyisillä tuloillani. Pari kertaa on tehnyt mieli tarttua kaupassa makaronipussiin ihan vaan sen takia, että se on halpaa ja helppoa. Tosin tunnen elimistöni sen verran hyvin että siitä ei seuraisi mitään hyvää. Toisaalta, en tiedä onko vilja täällä jotenkin erilaista, kun ei vatsa reagoi viljatuotteisiin läheskään yhtä selkeästi mitä Suomessa. Pari kaljaakin voin nauttia ihan ongelmitta, toisin kuin Suomessa. En ole mitenkään tiukkislinjalla, esim. viime viikonloppuna kun mentiin työporukalla ulos (vaikka työt alkoikin vasta eilen, oli oikein mukava tutustumisilta) ja firma tarjosi sapuskat tapas-baarissa, niin söin kyllä kaiken mitä eteen kannettiin vaikka siellä leipää ja perunaakin oli. En usko että siihen kuolen jos joskus syön puolikkaan perunan tai sämpylän puolikkaan! :)

Eiköhän tämä elämä täälläkin käyntiin lähde pienen totuttelun jälkeen. Ensimmäinen viikko oli yhtä helvettiä mutta nyt kun työtkin alkoi niin alan tosiaan nauttia olostani, ja töissä on aivan ihanaa. Sellaista tunnetta en ennen olekaan kokenut! :) Ironista kyllä, mun kämppä on aivan jäätävän kylmä. Nimimerkillä Espanjassa kirjoittelen karppifoorumille sormikkaat kädessä ja odottelen mummun kutomia villasukkia postissa saapuvaksi! :lol:

Terveisin Bubble


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2011-11-09 19:46:29 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2008-05-11 16:56:23
Viestit: 141
Paikkakunta: Malaga, Espanja
Heipsan, Bubble

ja tervetuloa, sekä Espanjaan ettá foorumille :)

Missá páin niemimaata majailet?

Karppaus on tosiaankin suht helppoa táállá, tosin vaikkapa kala ylláttáen válimeren rannalla ei olekaan yhtáán halpaa - paitsi tarjoussardiinit ja -boqueronet.

Toisinaan tuottaa ainakin mulle vaikeuksia myós keksiá mitá korvaavia tuotteita káyttáá táállá kun suomalaisella foorumilla puhutaan steviasta ja muusta :) Tai sitten en vain osaa tarpeeksi espanjaa kysellákseni niitá :oops:

Ja toisinaan se karppauskaan ei tietty niin helppoa ole; itse asun espanjalaisten ja aivan ihanien naapureiden ympáróimáná. heiltá kun saa ruokailukutsuja (ja joskus kotiinkannettuja aterioita) on vaikea selitellá tai kieltáytyá vaikkapa riisistá (perusruoka-aine :)) tahi leivástá.

Kirjoittelen tátá tóistá, ja nyt pukkaa kiirusta, mutta kirjoittele toki lisáá tánne, niin palataan paremmalla ajalla

un saludo
Diablita

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2011-11-09 20:46:15 
Poissa
modekarppi
modekarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-22 12:24:33
Viestit: 7042
Paikkakunta: Jatkuvasti maailmalla
Diablita kirjoitti:

Toisinaan tuottaa ainakin mulle vaikeuksia myós keksiá mitá korvaavia tuotteita káyttáá táállá kun suomalaisella foorumilla puhutaan steviasta ja muusta :) Tai sitten en vain osaa tarpeeksi espanjaa kysellákseni niitá :oops:



Kylla se Kusti Espanjaankin polkee, eli iHerbista steviaa(kin) saa. www.iHerb.com. Ja sitten se pakollinen ensitilaajan alennuskoodi: NEM055.

_________________
What happened to the butcher who backed into his meat grinder? He got a little behind in his work.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2011-11-09 22:08:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-03-01 21:43:38
Viestit: 779
Paikkakunta: España
Moikka Diablita! :) En varmaan majaile kovinkaan kaukana susta, jos Malagassa asustelet. Mulla on asunto tällä hetkellä Marbellan ja Esteponan välissä, Esteponan puolella tosin. Mutta tarkotus olis muuttaa ennen Joulua San Pedroon Marbellaan, koska sieltä olis pyöräilymatka töihin. Työpaikka on Marbellan La Quintassa. Asutko ihan Malagassa vai jossain lähempänä kenties?

Steviasta hassu juttu, ostin elämäni ensimmäisen steviapakkauksen jokin aikaa ennen muuttoani ja mietin kovasti että uskallanko kuljettaa sen mukanani. En kuitenkaan viitsinyt ottaa riskiä että lentokentällä mut napataan tulliin ja tutkitaan perusteellisesti koska kuljetan valkoista jauhetta mukanani joten myin steviani edelleen! :lol: Tosin, enpä sillä juurikaan mitään tekis tällä hetkellä kun ei uuniakaan ole käytössä.

Oletko muuten löytänyt rasvaista jogurttia mistään kaupasta? Täällä on ihana aloittaa aamu jogurtilla ja pilkkoa joukkoon tuoreita hedelmiä, mut ainoat jogurtit mitä olen löytänyt on vähärasvaisia, max. 3%. Tosin hyvin niilläkin olen pärjännyt lounaaseen asti varsinkin tänään kun otin kaveriksi puolikkaan avokadon. Mut kaipaisin silti täyteläisempää jogurttia.

Olipa kiva kun vastasit viestiin, kattelin että tossa Espanja-ketjussa on hiukan hiljaista nykyään. Ehkä voitaisiin jatkaa juttua siellä ja kannustaa muitakin mahdollisia Espis-karppeja liittymään keskusteluun! 8)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2011-11-12 13:57:51 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-11-10 00:08:47
Viestit: 6
Paikkakunta: Englanti
Olen vasta karpannut reilun viikon ja innostunut tasta aika kovasti. Kokeilin kevaalla Slimming Worldia ja silla lahti muutama kilo mutta tama karppaaminen kuulostaa jotenki paremmalta idealta. Toivoisin talla saavan myos apua iho-ongelmiininkin. Kayn salilla pari kertaa viikossa ja kavelen. Zumba on talla hetkella jaanyt vahemmalle mutta pitaisi se aloittaa uudestaan. :D

Olin nuorena au pairina New Yorkissa jonka jalkeen maailmalle lahto oli helppoa. Sitten 97 tuli muutettua Englantiin ja olen asunut pojoisessa, Lontoossa ja nyt vahan etelampana. Minulla on muutama hyva suomalainen ystava niin suomenkieli ei paase kylla ruostuun. :mrgreen:


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2011-11-14 09:55:09 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-06-23 10:45:24
Viestit: 51
Terveisiä Saksasta!
Vietän täällä aina osan kuukaudesta miehen takia. Karppaaminen on helppo toteuttaa, miehen mukaan saaminen ei..
Täällä päin kakut esimerkiksi ovat osa jokapäiväistä, normaalia ruokaa.. ja tietenkin olut :)
Ja vierailut ovat joskus vaikeita, no, gluteenitonta olen pyytänyt, ja ollut yleensä iloinen, kun eivät sellaista voi tarjota!
Makea kun ei muutenkaan maistu. Jo se on paikallisille sokerihiirille todella vaikea joskus käsittää :) Onneksi voin olla outo suomalainen!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2012-01-08 21:27:55 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2008-03-30 14:37:31
Viestit: 245
Paikkakunta: Vihti
Esittäydynpä minäkin :) Viime vuonna ostimme asunnon Espanjasta Fuengirolan laitamilta ja siellä sitten lomia tulemme viettämään. Toistaiseksi kuitenkin vain kesäisin, sillä työt ja lasten koulut sitovat muina aikoina Suomeen. Ehkä sitten joskus eläkeläisenä Epsanjaan pysyvämmin, kuka tietää..
Oikein kiva on lueskella Espanjassa asuvien vinkkejä kaikenlaisista asioista :)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2012-01-10 18:32:00 
Poissa
Rouva Muna
Rouva Muna

Liittynyt: 2008-07-17 22:10:54
Viestit: 5168
Paikkakunta: Helsinki
Mie vaihdoin kanssa maisemaa, Pietari sai jäädä ja olen nyt seuraavan vuoden Addis Abebassa, Etiopiassa. Kivalta tuntuu! Sain pienen ruokamyrkytyksen heti alkuun, mutta nyt jo elämä voittaa, ja oon ollu heti kuin kotonani.

_________________
Älä pilaa ruusunpunaista laalaa-ländiäni, koska se on asennekysymys.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2012-01-30 11:20:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-04-28 14:43:32
Viestit: 2883
Hei kaikille, tuleva ekspatriaatti ilmoittautuu!

Suuntaan reilun viikon päästä Kairoon kevätlukukauden mittaiselle vaihto-opintoreissulle. Paluulento on heinäkuun alussa, mutta jos kesällä ei ole kiire Suomeen töihin, niin saatan lomailla Lähi-Idän maisemissa hieman pidempään.

_________________
"Life is not measured by the number of breaths we take but by the moments that take our breath away."

Vaaka mäkeen ja mittanauhailua maltilla


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2012-02-02 13:03:57 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-31 20:26:46
Viestit: 334
Paikkakunta: Naapurimaa
Sapfo kirjoitti:
Täälä Ruotsissa on jotkut asiat ruokien suhteen (varsinkin tarjonnan) hieman erilaisia mutta selvitty ollaan. Aura-juustoa olen erityisesti kaivannut ja monien etsintöjen jälkeen satuin sitä löytämään Kungens Kurvasta.


Tää on nyt vastaus ikivanhaan viestiin, mutta kun foorumilla ei oo tullu hengailtua sitten viime syksyn... Tukholman liepeillä asuvana Aura-juuston ystävänä voin ilokseni ilmoittaa, että sitä saa esim. T-centralenin Hemköpin palvelutiskistä ja Fridhemsplanin Daglivsin juusto-osastolta. Myös Kista Gallerian Coopista muistelen sitä joskus ostaneeni. Eli jos tosiaan asut ihan Tukholmassa, niin ei tartte Kungens Kurvaan asti lähteä :)

Onnea Oulaliina asunnon löytymisestä, vieläpä noin kivalta alueelta noin edullisesti! Omaan tilanteeseen sen verran päivitystä, että tänne olen nyt toistaiseksi jäämässä, vaikka opinnot jo loppuikin. Täällä on mulla jonkin verran töitä (yksityisyrittäjäksi oon ryhtynyt ja metsästän lisää asiakkaita, mutta haen myös töitä), harrastukset, kavereita ja nyt myös poikaystävä (haha, kuulosti ihan mainokselta: "nyt uutuutena myös poikaystävä!"), joten ei ihan heti ole muutto mielessä. Jos joku haluaa suomikarppitreffata, niin mulle saa laittaa viestiä :)

_________________
Syksy 2010: 66kg --> 60 kg, napa 85,5 cm --> 80 cm
Kaneel humpuukilla hotiksi!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2012-02-13 12:11:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-03-17 12:19:10
Viestit: 697
Paikkakunta: London town
Morjens!

Meikä siirsi sijaintinsa Lontooseen työharjoittelupaikan ja kivemman elämän perässä. Mieli on halajanut pois Suomesta jo vuosikaudet ja opiskelun myötä aukeni mahdollisuus siihen. Olen aiemmin majaillut Yhdysvalloissa lukioaikanani ja Australiassa välivuotena, että Suomesta poistuminen ei ollut ihan uusi kokemus minulle. Tällä kertaa en vain tiedä palaavani, aiemmilla kerroilla olen tiennyt tilanteen olevan vain väliaikainen.

Elämä on lähtenyt ihan hyvin käyntiin täällä, joskin nurkan takana huuteleva Indian take-away vie mua huonoille teille ravitsemuksen suhteen. Jospa nyt pikkuhiljaa alkais normalisoitumaan syöminen, kun on elämässä rutiinia, kun työharjoittelu on alkanut. Olen ollut maassa nyt siis 2,5 viikkoa ja töissä viikon.

Työajat on 10-18 mikä vaatii hieman opettelua, kun duunin jälkeen ei olekaan enää päivää juuri jäljellä ja sen takia meni viime viikonkin syömiset aika laillla valmisruuan parissa, kun ei vaan jaksanut enää lähtä kauppaan ja kokata. Nyt kävin eilen ostoksilla ja ostin muutaman päivän tarpeet, niin jospa ei houkutukset veisikään.

_________________
If I had a dime every time you walked away
I could afford to not give a shit


Liikkapäikky ja muuta räpellystä
Blogi elämästä ja Englannista


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2012-02-13 13:09:17 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2012-01-09 14:05:14
Viestit: 88
Liityn tänne ja esittäydyn samalla lyhyesti. Vielä kotimaa on Suomi, mutta huhtikuun alusta olemme muuttamassa vuodeksi miehen työn perässä Saksaan. Itse olen kohta 33-vuotias kotiäiti, ja sellaisena aioin pysyä myös Saksanvuoden ajana. Karppausta aloittelin tammikuun alusta, hyvälle alulle tässä on päästy mutta paljon vielä tekemistä. Hitusen tuleva muutto jännittää kun ruokakauppaan ummikkona suunnistan. Vaan enköhän minä ihan suomeksikin sieltä tunnista tutut kasvikset ja lihat :mrgreen:

Onko täällä paljonkin Saksassa asuvia?

_________________
Karppaus ja painonpudotus aloitettu tositarkoituksella 9.1.12

Kuva

Juosten ja karpaten kevättä ja kevyempää olotilaa kohti...


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2012-06-01 02:15:52 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-01-03 22:57:04
Viestit: 271
Paikkakunta: Irlanti
No heippa ja esittaydyn nyt minakin sitten. Muutin 8 vuotta sitten tanne Irlantiin, ihan vaan koska olen tanne aina kaipaillut, naimisissa nyt viidetta vuotta ihanan irkkumiehen kanssa. Ihmislapsia meille ei ole siunaantunut mutta 2 tassujalkaa lohoaa sohvalla :D ja talla hetkella he ovat meidan pikkuisia! Karppauksesta olen lukenut paljon talta foorumilta, ja monesti meinannut aloittaa mutta aika/mieli ei vaan ole ollut suotuisa. Painoa paasi nousemaan 20 kg pari vuotta sitten tapahtuneen auto-onnettomuuden vuoksi. Nyt olisi tarkoitus aloittaa tiistaina (maanantaina on bank holiday mika meilla tarkoittaa :smt035 :smt034 :smt026 guinness :mrgreen: )
Olen ens viikolle ruokalistaa suunnitellut, kaappeja yritan tyhjennella hiilarikamasta eli varrasleivat, karjalanpiirakat ja lihapiirakat syon pois taman viikon aikana (alkavat melkein jo oklottaa #-o ) . Alan varmaan pitamaan ruokapaikkya, ihan vaan omaksi ilokseni :D

Tapaamisiin xoxo


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2012-07-29 23:44:56 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2009-01-28 23:53:42
Viestit: 321
Hei hoi kaikki!

Täällä Kroohpyyhin tavoin sumuisen saaren asukki! :smt039
Irkuissa asuttu ranskalaisen ukkoni kanssa nyt reilu vuosi ja vain vajaa pari kuukautta sitten pyöräytettiin tuommoinen kansainvälistäkin kansainvälisempi juniori tähän ihanaan maailmaan :smt049

Karppattu on siis aiemminkin ja nyt päätin pysyvästi heittää valkoiset pihalle pölyttymään. Potkuna persaukselle toimii parhaiten nämä vielä noin 15 kiloa ekstraa mitä tuon meidän pikku pullan paistamisessa kertyi :mrgreen:

Irlannissa karppaaminen on IMO helppoa ja ehoton peukku täällä pitää antaa paikallisuudelle ruuissa ja raaka-aineissa! :smt023 Joissakin jutuissa saa tietenkin sitten vähän käyttää maalaisjärkeä ja soveltaa kun ihan kaikkea samaa ei täältä kaupasta löydy kuin Suomesta.

Hyvää kesää kaikille!

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2013-05-08 16:58:21 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2013-05-06 12:14:44
Viestit: 72
Paikkakunta: Kiina
Heijsan kaikille

Täällä ilmoittautuu uusi karppi Kiinan maalta. Täällä olen nyt joulukuulta asti asustellut ja ainakin elokuuhun asti menee, katsotaan sitten minne työt seuraavaksi johdattavat.

Karppausta takana nyt muutama viikko, mutta ainahan se on jostain aloitettava.

Suomi on ihana maa, mutta itse olen tällainen nomadi että tykkään nyt reissata niin kauan kuin tähän on mahdollisuus ja Suomea pieninä annoksina kesällä sen ollessa kauneimmillaan :)

Kirjoittelen varmasti lisää tuonne Aasia osioon. Erityisesti kaipaisin vinkkejä paikallisiin kappi-ruokien tekoon sillä nuo Suomen raaka-aineet ovat kuitenkin jo melko eksoottisia täällä.

_________________
Kuva

If it doesn't challenge you, it doesn't change you!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2013-07-26 14:22:15 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-18 20:20:52
Viestit: 91
Paikkakunta: Elgin, Morayshire, UK (Scotland)
Tervehdys kaikille!

Minäkin liityn tähän porukkaan nyt sitten :) eli vm -72 vaimo ja 4:n äiti, muutettiin Skottimieheni kanssa tänne Skotlantiin (Highlands & Islands alue...Elgin niminen pieni kaupunki http://en.wikipedia.org/wiki/Elgin,_Moray ) viime syyskuussa 2012 kahden pienen poikamme kanssa (vanhemmat tyttäret edellisestä liitosta ja jäivät siis Suomeen...vanhempi kohta 20v. avoliitossa elelevä ja 13vee teini joka ei halunnut jättää hevosharrastustaan, kavereitaan ja koripalloa joten asuu isänsä luona ja lomailee melkein koko kesän ja jouluna sitten täällä)

Painoa on erinäisten syiden (lopetin tupakoinnin 2008, 2 isoa poikaa, gestatio diabetes ja viimein II-tyypin Diabetes-diagnoosi viime elokuussa 2012) ohella kertynyt 144kg ja pituutta (ollut jo pidempään hehehe) 173cm.

Olen karpannut ennenkin alakarppina ja homma on toiminut hyvin mutta silloin motiivina oli raskaaksi tuleminen eikä pysyvä elämäntapojen muutos niin homma jäi. Nyt sitten kyllästyin tähän kokoon ja siihen että olen vartaloltani kuin eläkeläinen (monet kylläkin paremmassa kunnossa kuin allekirjoittanut).
Nyt sitten karppaan vähän mutu-tuntumalla pitäen hiilarit siellä 25-35 hujakoilla. Liikunta on kävelyä toistaiseksi...lisää sitä sitten kun paino alenee :)

Aloitin tään uuden elämäni sunnuntaina 21.07.2013 ja eka tavoite olisi saada se 10% pois eli minun tapauksessani 14,4kg.

Mitäs vielä... siniharmaat silmät, ruskeat hiukset, silmälasit ja kiero huumorintaju :mrgreen:

Eiköhän siinä sitä ollutkin ;)

P.S jos tuut kylään - tuo salmiakkia!

_________________
"Listen closely: the only time it's too late to change yourself is when you're dead. Until then, you're simply making excuses or lying to yourself."
Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2013-09-02 20:02:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-07-26 15:21:14
Viestit: 1634
Heippa kaikille, minäkin liityn nyt loppuvuodeksi tähän porukkaan. Olen nyt tämän syksyn opiskelijavaihdossa Utrechtissa Hollannissa. Karppausta/LCHF-ruokavaliota taitaa kohta käynnistyä neljäs vuosi. Painonpudotustavotteita ei ole (paino on jo pudonntu näinä vuosina riittävästi ;)), mutta aion todellakin pitää kiinni ruokavaliostani täällä leivän, leivonnaisten ja ranskalaisten maassa - niin hyvän olon se minulle tuo. Myös liikunta on tärkeä osa elämäni. Vaihtoperiodin aikana olen sen suhteen joustava, mutta kyllä se tulee mukana kuvioissa olemaan! (Ja muutenkin täällä tulee kyllä pyöräiltyä yllin kyllin) Kirjoittelen kokkailusitani, syömisistäni, harrastuksistani ja yleisesti sopeutumisestani ja elämästäni myös Pilkettä-blogissani. ;)

_________________
<3 Kookosöljy
Iherbin alekoodi uusille tilaajille IRI825 ;)
Pilkettä-blogi


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2016-06-01 09:11:29 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2016-05-24 18:15:35
Viestit: 1
Tervehdys Norjasta!

Mä olen Peheto, hämäläinen pullukka joka eksyi miehen perässä Pohjois-Norjaan 2009. Eka karppauskeikka alkoi 2010 jolloin lähti puolessa vuodessa 14 kiloa. Pikku hiljaa huonot tavat palasivat, ja taas ollaan alkupainossa. Nyt on tarkoitus laihtua uudestaan, ja pysyä siinä tavoitepainossa! :)


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 258 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 19 10 11 12 13

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)