karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 15:09:53

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 34 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-01-06 16:47:49 
Poissa
häjykarppi
häjykarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-19 07:27:49
Viestit: 3471
Paikkakunta: JKL - Petäjävesi
Aloitan huvikseni ketjun, jossa voi antaa hyviä ostovinkkejä ja kertoa arvioita ostamistaan tuotteista. Vinkkejä hyvistä nettikaupoista ja hyvistä tuotteista tietysti arvostetaan.

Jos tän ketjun rajais äitiys-/odotus-/imetystarvikkeisiin ja lastenvaatteille ja muille lapsenhoitoon liittyville tarvikkeille vois tehdä vaikka toisen ketjun? Olisi helpompi löytää etsimäänsä, jos noita kahta ei olisi sekaisin yhdessä ketjussa. (EDIT! Lastentarvikkeiden suositteluketju täällä: viewtopic.php?f=26&t=60161 )

Eli tänne hyviä käyttökokemuksiin perustuvia vinkkejä - mitä ilman et lähtisi koitokseen? :wink:

Harlis voi rehellisesti suositella (päivitän listaa tähän kunhan kokemusta karttuu):

Äitiysfarkut, jotka sopivat paksujalkaisemmallekin (itselle ei mene esim. mamaliciouksen farkut):
http://www.bebelane.com/product/189/fun ... ot-xs-xxxl
Käyttökokemus: Ihan käypäset farkut, joustavaa mutta ei yltiöjoustavaa farkkustrechiä. Mahaosa beige pehmeä trikoo, säädettävissä kuminauha-nappisysteemillä molemmilta sivuilta. Ei oo pillit lahkeet.

Rintaliivit (ei imetys) - mun mielestä parhaat arkikäytössä jo useiden vuosien ajan, kestävätkin hyvin pesua ja kulutusta: Triumph Super Soft. Näitä tulee ostettua aina uusia, käytössä tosi mukavat eikä mitään saumoja tai muuta kupin sisällä ärsyttämässä. Kaarituet ja topattu malli, käy hyvin t-paidan alle tms. Toppauksesta huolimatta ei tee rinnasta isomman näköistä. Sopivat hyvin raskaammallekin varustukselle ja rinnat ei hyppää pois kupista "ääriasennoissakaan".

Supermukavat mammahousut: BOOB Once-on-never-off.
http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/4686/pl#
Käyttökokemus: Sairaan mukavat päällä, iso vatsaosa, jonka voi kääntää kaksinkerroin mahan päälle tai pitää ylhäällä asti, jolloin yltää rintojen alle ainakin mulla. Ei kannata liioitella kokovalintaa, pesussa eivät kutistu. Tukevaa, mutta hyvin joustavaa kangasta. Ainoa miinuspuoli on hyvin lievä nyppyyntyminen niistä kohdin, mitkä altistuvat hankaukselle.

Verkkokaupat, joista olen ongelmitta ostanut:

http://www.bebelane.com
http://www.bebes.fi
http://www.babystyle.fi tai suoraan verkkokauppaan http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/

_________________
Krapulan parantaminen ryypiskelemällä on yhtä tarkkaa puuhaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä...

Quidquid latine dictum, altum videtur.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-06 17:00:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-12-04 18:27:51
Viestit: 1243
Mammahousuja pidemmillekin jaloille olen löytänyt täältä: http://missymom.shop.wosbee.com/PublishedService

_________________
Päikky


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-07 13:03:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-07-29 18:39:17
Viestit: 992
Mä ostin tällaset heti raskauden alussa ja on ollu mun ehdoton suosikki koko raskausajan!
http://www.pepino.fi/bda-pant-p-505.htm ... e053907277

Aivan ihanan miellyttävät jalassa ja vielä kivannäköiset. Siis enemmän kyllä semmoset kotihousut, ku mitkään työhousut...tai riippuu tietenki työstä :wink: Hyvin sopii pitkälle ja pätkälle (itse kuulun jälkimmäisiin), koska on helppo lyhentää vain leikkaamalla. Itse sain leikata varmaan 15cm lahkeesta pois ja vallan hyvänä ovat pysyneet. Synnytyksen jälkeen olen pitänyt samoja pöksyjä ja on varmaan ekat housut, jotka oikeasti näyttää ihan kivalta myös nyt, kun en ole raskaana...ku monia pökiähän markkinoidaan sekä raskausaikaan että sen jälkeen, mutta ei ne sit oikein istu kumpaankin olotilaan. Nää toimii!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-07 14:39:01 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2008-03-13 14:07:43
Viestit: 299
Paikkakunta: Espoo
Parhaimmat imetysliivit mitä tiedän:
http://www.babyidea.fi/imetys/carriwell/dropcup.html

Mulla on noita neljät, kahdet valkoiset ja kahdet mustat. Ostin omani v. 2009 Villiankasta, sen jälkeen niihin tehtiin jotain pieniä muutoksia, koska kupintiputushakaset eivät napsahtaneet kiinni kunnolla. Olen suhteellisen pienirintainen (normimitoissa n.70C, horminit pyöristänyt ehkä koon verran ylöspäin) ja mulla on noi kokoa M. Mukana tuli muistaakseni jatkopala taakse, joten ympärysmitassa riittää säätöä. Joustavaa kangasta, mielettömän mukavat myös yöllä. Siirryin käyttämään näitä jo nyt vikoilla raskausviikoilla, kun kaarituelliset alkoi ahdistamaan, eikä liiveittäkään viitsi olla. Nännit kyllä paistaa läpi.

Imetyspaidoissa suosin Boob-tyylisiä, eli pitkä avoin vaakasauma rintojen alla (helppo tehdä itsekin, jos on tavallisen paidan kaava valmiina). Imetys on kohtuullisen huomaamatonta. Henkkamaukan kietaisutyylinen kaula-aukko on hankala, jos vauva ei osaa haukata rintaa oikein, itse jouduin kiskomaan esikoisen kanssa pienestä aukosta puoli tissiä ulos (tosi huomaamatonta...), että sain aseteltua rinnan vauvan suuhun.

Imetystopeissa (naruolkain) paras löytö oli jostain Kappahl/Lindexiltä, missä sai tiputettua toisen kupin alas vähän carriwell-liivien tyyliin. Topissa vuoraus rintojen kohdalla, joten liivin suoja pysyi aloillaan, kun vuorauksen alapuolella on kuminauha. (Näitä en kyllä löytänyt kuin yhden, valmistus kai lopetettiin?)

Sellainen tuetumpi imetystoppi (ehkä Glamourmom? Villiankasta tämäkin ostettu v.2009), missä tiputettiin kuppi alas jonka alta paljastui nännin kokoinen aukko oli muuten ihan hyvä ja tukeva, mutta ei ollut mukava kotioloissa, jos imettää kyljellään. Joku silikonitukinauha kutitti ja toppi liukui sivusuunnassa, joten liivinsuoja ei-imettävässä rinnassa ei pysynyt aloillaan.

Äitiyshousuissa (farkut by H&M) en suosittele kenellekään sellaista hyvin matalalantioista mallia, missä ei ole masun peittona mitään. Loppuraskaudesta housut ei pysy jalassa oikein millään, vaan yrittää valahtaa pepun alapuolelle aina kumartuessa. Masutuubitkaan (joita voi muuten tehdä hyvin vanhasta T-paidasta leikkaamalla kainaloiden alta poikki) ei auta, vaan aina on alamasu paljaana. Odotusfarkuissa parhaimmat on sellaiset, missä on edessä haarassa vain hyvin hyvin matala pala farkkua ja sitten riittävän korkea ja väljä (mieluiten reikäkuminauhasäätöinen) trikootuubi.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-07 15:56:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-07-29 18:39:17
Viestit: 992
^Samat liivit löytyy täältäkin ja tykkään myös tosi paljon!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-08 13:51:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-08-28 13:10:09
Viestit: 691
^ Sama täällä!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-11 15:36:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-10-22 07:37:58
Viestit: 599
Paikkakunta: Vaasa
Sattuneesta syystä etsin itselleni mekkoa tässä viime kuussa, ja kolusinkin netin aika hyvin äitiysmekkojen perässä, löytyi siinä samalla pari muutakin kivaa sivua.

Mutta ehdottomasti nousi tämä kauppa suosikiksi, kun toimittivat mekkoni supernopeasti Englannista Suomeen, tilasin ke ennen joulua ja pe samalla viikolla oli postilaatikossa, kun pyysin että ehtisin saada sen ennen uutta vuotta :) www.pinkpixie.co.uk.

Olen myös tilannut täältä farkkuja ja puseroita: www.funmum.com

Asiakaspalvelu molemmissa paikoissa loistavaa jos tulee kysymyksiä! Tavarat tulee nopeasti, ja homma sujuu muutenkin moitteettomasti.

Jos joku kaipaa muita osoitteita esim juhlavaatteita varten, voin laittaa kokonaisen listan yv:llä tulemaan, hienoja äitiysjuhlavaatteita kun nähtävästi on Suomessa tosi niukasti, maailmalla sitäkin paremmin.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-22 15:14:40 
Poissa
häjykarppi
häjykarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-19 07:27:49
Viestit: 3471
Paikkakunta: JKL - Petäjävesi
Mulla kun on ollut tässä ongelmaa supistelujen kanssa (viikoilla 25 - ) niin ostin kokeeksi Carriwellin SupportBand -masutuubin nähdäkseni, auttaisiko se yhtään ongelmaan, kun mulla tuo maha venähti suorastaan yhtäkkiä jotenkin hirmuisen harppauksen ja tuntui, että se voisi tarvitakin vähän lisätukea. Ilokseni voin kertoa, että on masutuubista ollut apua. Se tukee mahaa kivasti nimenomaan alalaidasta.

Tuubi on kauttaaltaan strechiä microkuitua, samanlaista materiaalia kuin Carriwellin täälläkin kehutut imetysliivit, joita mulla on nyt sitten myös sporttimallina ja tavallisena takaa hakasilla varustettuna. (Noista liiveistä sivumennen sporttimalli on muuten ehkä vieläkin mukavampi päällä kuin tuo hakasversio, selästä ja nimenomaan leveämmistä olkaimista, edestä ne on samanlaisia molemmat.)

Masutuubi ei rullaudu eri asennoissakaan ylös selkää kohti alareunasta, kun sen oppii asettamaan luontevasti, ei ollut hankalaa. Tukee myös selkää jonkin verran. Ei purista mistään, mutta tuen tuntee kuitenkin, tuli sellainen olo kun sen vetaisi päälle kuin olisi saanut rintaliivit mahallekin :lol: mikä oli hyvin tervetullut fiilis kyllä! Tuubin vetaisee mielellään päälle aamuisin, eikä ole vielä ainakaan puristanut epämukavasti syönnin jälkeenkään.

Eli auttoi mulla, enkä usko että tähän tuen tarpeeseen oisin saanut vastaavaa hyötyä esmes just leikkaamalla tuubin vaikka vanhasta t-paidasta, tämä on huomattavasti napakampi. Jos nyt miettisin tämän kokemuksen nojalla, että ostanko vai enkö, niin ostaisin kyllä, hinta-laatu -suhde on oikein hyvin kohdillaan.

Maksoi siis 13,90 €, koot S - XL ja löytyy esmes tuolta:

http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/6039/pl#

_________________
Krapulan parantaminen ryypiskelemällä on yhtä tarkkaa puuhaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä...

Quidquid latine dictum, altum videtur.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-23 09:48:31 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2008-03-13 14:07:43
Viestit: 299
Paikkakunta: Espoo
Imetyksestä ja -liiveistä tuli mieleen, että rikkonaisiin nänneihin mä tykkäsin käyttää Bepanthenia. Kaikki yleensä suosittelee sitä Lansinoh'ta, mutta musta se oli kamalan tahmeaa - ja sottaa liivit rasvaisuutensa takia pysyvästi, jos ei käytä liivinsuojia.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-25 21:32:19 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-08-21 16:01:35
Viestit: 232
Paikkakunta: Vantaa
Kastetar kirjoitti:
Imetyksestä ja -liiveistä tuli mieleen, että rikkonaisiin nänneihin mä tykkäsin käyttää Bepanthenia. Kaikki yleensä suosittelee sitä Lansinoh'ta, mutta musta se oli kamalan tahmeaa - ja sottaa liivit rasvaisuutensa takia pysyvästi, jos ei käytä liivinsuojia.


Mä suosittelen puristamaan imetyksen lopuks maitotipan rinnasta ja sipaisemaan se nännien alueelle. Toimii :)

_________________
Enemmän tai vähemmän karppina 9.9.05 alkaen.
-Anna ruuan olla lääkkeesi ja lääkkeen ruokasi- Lääketieteen isä Hippocrates


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-25 22:15:11 
Poissa
Rantakarppi
Rantakarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-27 21:05:11
Viestit: 19673
Paikkakunta: Rauma
Kastetar kirjoitti:
Imetyksestä ja -liiveistä tuli mieleen, että rikkonaisiin nänneihin mä tykkäsin käyttää Bepanthenia. Kaikki yleensä suosittelee sitä Lansinoh'ta, mutta musta se oli kamalan tahmeaa - ja sottaa liivit rasvaisuutensa takia pysyvästi, jos ei käytä liivinsuojia.


Lansinohia ei tarvinnut putsata pois ennen imetystä. Ja kamalan makuistahan se Berserasva on...
.
.
.
Noista liiveistä, Carriwellit ihan parhaat ja vieläpä ne luukuttomat pehmytliivit.
Mä käytän niitä vaikken enää imetä, yötä päivää käytössä.

Mulla olis noin luukkuliivejä pari kappaletta käyttämättömiä kaapissa, jos joku haluaa edullisesti ostaa, koko tais olla XL.
Hyviä nekin ovat mut tuli vaan käytettyä noita pehmoja.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-26 00:51:10 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2011-05-02 20:52:43
Viestit: 7
TUTTIPULLOKSI
Suosittelen Aventin tuttipulloa. Se on näistä anti-colic pulloista parhain ja kätevin. Ollaan ostettu siis vaikka kuinka monta kallista ja anti-koliikkista pulloa ja tämä on paras. Muissa on jopa 4 osaa (!) ja jos on väärin asennettu niin vuotaa helposti, hankala käyttää.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-26 08:20:55 
Poissa
häjykarppi
häjykarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-19 07:27:49
Viestit: 3471
Paikkakunta: JKL - Petäjävesi
Hyvä tietää. Siitä huolimatta nämä mieluummin tonne lastenhoitotarvikeketjuun eikä tähän mammavarustesellaiseen. löytää sitten paremmin etsimänsä. Kiitos. :P

_________________
Krapulan parantaminen ryypiskelemällä on yhtä tarkkaa puuhaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä...

Quidquid latine dictum, altum videtur.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-26 08:31:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-10-22 07:37:58
Viestit: 599
Paikkakunta: Vaasa
Piinastiina hoi, mä voisin olla liiveistä kiinnostunut! Laitatko yv:n minulle, kun en näköjää osaa laittaa sulle? :roll:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-26 12:10:58 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2011-05-02 20:52:43
Viestit: 7
Harlamovski kirjoitti:
Hyvä tietää. Siitä huolimatta nämä mieluummin tonne lastenhoitotarvikeketjuun eikä tähän mammavarustesellaiseen. löytää sitten paremmin etsimänsä. Kiitos. :P

Joo huomasin vasta jälkeenpäin virheeni!

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-26 17:09:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-16 09:35:18
Viestit: 901
Säästäjille vinkkivinkkiä :D Ihan normaalivaatteissa koko raskaus! Ostin esim.gina tricotista Legginsejä pari numeroa normaalia isompaa, ne kun on muuten aika samankokoisia (tai ainakin joustavia) mutta vyötärönauha on löysempi. Samasta paikasta pitkän mallisia toppeja, hyvin peittää masun. Juuri katselin valokuvia, päivää ennen synnytystä oli päällä farkkulegginsit ja pitkä toppi, sekä villatakki, kaikki ihan normaalivaatetta. Legginsit meni tietty kaatikselle kun mahaa ei enää ollut, mutta topit on käytössä nytkin. Tietty riippuu mistä tykkää, mulle meni mainiosti legginsit ja pitkä toppi ja sitten siihen erilaisia viritelmiä päälle.

Ainoa mitä OIKEASTI tarvitsin ja käytin raskausaikana oli juhlamekko, juhlia kun oli useammat ja istuvaa normaalimekkoa en oikein mahan kanssa löytänyt. Ostin kyllä muutamat äitiyshousut, mutten käyttänyt kertaakaan. samoin äitiyspaitoja ostelin, mutta ilmakin olisi pärjännyt. Imetysliivit jäi myös ostamatta, ihan tavallisilla mennään vieläkin, tissi vaan pullautetaan sieltä esiin :D

_________________

normaalipainoinen naikkonen, 4-vuotiaan tytön ja pienen pojan äiti
hyvänolon karppausta jo vuosia


Päikkyni

http://www.iherb.com koodilla OFI061 5$ alennusta ensimmäisestä tilauksesta!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-30 00:30:07 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2009-10-20 16:53:15
Viestit: 477
Harlamovski kirjoitti:
Mulla kun on ollut tässä ongelmaa supistelujen kanssa (viikoilla 25 - ) niin ostin kokeeksi Carriwellin SupportBand -masutuubin nähdäkseni, auttaisiko se yhtään ongelmaan, kun mulla tuo maha venähti suorastaan yhtäkkiä jotenkin hirmuisen harppauksen ja tuntui, että se voisi tarvitakin vähän lisätukea. Ilokseni voin kertoa, että on masutuubista ollut apua. Se tukee mahaa kivasti nimenomaan alalaidasta.

Tuubi on kauttaaltaan strechiä microkuitua, samanlaista materiaalia kuin Carriwellin täälläkin kehutut imetysliivit, joita mulla on nyt sitten myös sporttimallina ja tavallisena takaa hakasilla varustettuna. (Noista liiveistä sivumennen sporttimalli on muuten ehkä vieläkin mukavampi päällä kuin tuo hakasversio, selästä ja nimenomaan leveämmistä olkaimista, edestä ne on samanlaisia molemmat.)

Masutuubi ei rullaudu eri asennoissakaan ylös selkää kohti alareunasta, kun sen oppii asettamaan luontevasti, ei ollut hankalaa. Tukee myös selkää jonkin verran. Ei purista mistään, mutta tuen tuntee kuitenkin, tuli sellainen olo kun sen vetaisi päälle kuin olisi saanut rintaliivit mahallekin :lol: mikä oli hyvin tervetullut fiilis kyllä! Tuubin vetaisee mielellään päälle aamuisin, eikä ole vielä ainakaan puristanut epämukavasti syönnin jälkeenkään.

Eli auttoi mulla, enkä usko että tähän tuen tarpeeseen oisin saanut vastaavaa hyötyä esmes just leikkaamalla tuubin vaikka vanhasta t-paidasta, tämä on huomattavasti napakampi. Jos nyt miettisin tämän kokemuksen nojalla, että ostanko vai enkö, niin ostaisin kyllä, hinta-laatu -suhde on oikein hyvin kohdillaan.

Maksoi siis 13,90 €, koot S - XL ja löytyy esmes tuolta:

http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/6039/pl#


Mulla on ollu toi käytössä ensimmäisessä raskaudessa hyvin useasti - autto myös pitämään housut paikoillaan sillon kun vielä sai normifarkut jalkaan mut ei ihan kiinni asti :D mutta tässä raskaudessa en oo käyttöny ku muutaman hassun hetken. Muksu ei tykkää yhtään tuosta tukevasta puristuksesta vaikka tämä mamma sitä kaipaisikin jämäkkyyttä tuomaan.

Imetysliivejä saa hyvällä palvelulla tilattua Briteistä, halvemmalla kuin Suomesta, omien tutkimuksieni mukaan. Itselle tilasin Anitan mustat imetysliivit ja Bravadon Bliss imetysliivit. Imetyksen aikaisesta toimivuudesta en osaa vielä sanoa, mutta tuntuvat nyt "kasvaneena" mukaville
http://www.nursingbra-shop.co.uk/default.asp

Muutama imetysvaate tuli tilattua myös täältä nopealla ja hyvällä palvelulla. Molemmat paidat ovat erittäin miellyttävää laatua, imetyksen kanssa toimivuudesta en vielä tiedä. Ovat istuneet hyvin myös jättimasun kanssa.
http://www.babeswithbabies.com/

Carriwellin imetysliivit oli käytössä esikon kanssa, itsellä kun on isot rinnat (merkistä riippuen 80E-G) niin toppimallinen luukuilla ei tuntunut mielestäni tarpeeksi tukevalle ja olkaimet painoivat välilla hartioita. Voipihan olla, että minulla ei vain ollut oikea koko ja malli.

Triumphin kaarituelliset imetysliivit olivat viime imetyksen aikaan lempparit. Halusin kuitenkin nyt testailla näitä ilman kaaritukea olevia liivejä. Hyvinkin saattaa kyllä taas ilmestyä nämä myös kaappiin :)

_________________
If we aren't supposed to eat animals, why are they made of meat?
-Unknown


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-18 16:43:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-11 11:40:11
Viestit: 600
Äitiysuimapuku löyty am. nettikaupasta, onhan noilla muitakin mammavaatteita
http://www.figleaves.com/uk/home.asp
Ei varsinaisesti halpoja, mutta materiaali on laadukas, koot on tosiaan sitä mitä kokokartta sanoo, eli oma koko on niin reilu, että mahassa riittää kasvuvaraa ihan koko raskauden ajan. Sopi siis suomalaiseen runkoon, eikä mitään kiinalaisia kääpiömalleja :wink:
Toimituskin oli nopee, tais tulla tilauksesta 4 päivässä :)

Töihin löyty suorat housut
http://www.esprit.fi/fi/women/koko_mallisto/CLOTHES/odottaville_aeideille
Ei nääkään vaatteet halvimpia ole, mutta mustia suoria housuja etsiessä meinas jo mennä itellä hermo, kun mallit oli kaikkea lökäpöksyistä sellasiin nilkkapitusiin :roll:
Sattu vielä olemaan ale-tuotteissa, eli olivat sitte lopulta parikymppiä halvemmat kun muualla mustat suorat housut. Näköjään ovat tuolta nyt jo pois mallistosta, eli on tainnu muillekin kelvata. Mut nämä myös menee sillä omalla kokomitotuksella, eli ei tarvii jännätä, että mahtuuko vai ei.

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-23 22:10:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-14 07:19:19
Viestit: 2089
Paikkakunta: Porvoo
Mä ostin tällasen tokaan raskauteen. Tuli käytettyä vaan yhtä osaa työhousuissa. Levisin perseestä niin paljon ettei normi housut mahtuneet. Niille jotka ei leviä on varmaan tosi käytännöllinen.

http://www.vaippatalo.fi/cat/product_details.php?p=1296

Olisi siis vähän käytetty setti kaupan, jos löytyy kiinnostusta. Tarjouksen voi laittaa vaikka yv:llä.

_________________
Raskauskilojen karistusta karppaamalla ja imettämällä.

Pojat 07/09 ja 06/11.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-24 18:24:31 
Poissa
häjykarppi
häjykarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-19 07:27:49
Viestit: 3471
Paikkakunta: JKL - Petäjävesi
Nyt on paraikaa muuten myynnissä Suuri Käsityö -lehti eli numero 3/2012 ja siinä on ompeluohjeet, miten saa tehtyä omista farkuistaan äitiyshousut.

_________________
Krapulan parantaminen ryypiskelemällä on yhtä tarkkaa puuhaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä...

Quidquid latine dictum, altum videtur.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 34 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)