karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-16 05:50:29

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 93 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-01-16 09:44:08 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2006-01-05 08:30:45
Viestit: 55
Tervehdys, olen karpannut viime kesäkuusta lähtien ja nyt olisi tarkoitus
tikistellä viimoset pehmeät pois. Mittani ovat 40+, 181cm, 83kg.
Arvelisin että pudotettavaa on 3-4kg, lähinnä vyötäröltä.
Tuo määrä kuulostaa kovin vähäpätöiseltä ja helpolta pudottaa,
mutta ei näköjään sitä ole.

Kirjoittelin ennen nimimerkillä "Timppa", kunnes päätin jossain vaiheessa käydä pienellä vapaaehtoisella jäähyllä.
Takaisin tultuani rekisteröin saman nickin uudelleen, mutta pyysin pian että modet muuttaisivat sen "T-house":ksi
(väännös Timhaus:sta, jolla mummoni kutsui minua).

Mieleni tekee suositella palstaa tutuilleni ja koin olevani liian helposti tunnistettavissa koska minua kutsutaan Timpaksi livenäkin.
Tuskin tulee kirjoiteltua mitään mitä en allekirjoita kasvokkainkin, mutta pidän mielummin nämä alueet erillään.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2006-01-16 17:21:17 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2006-01-16 17:03:12
Viestit: 4
Paikkakunta: Helsinki
Tää on eka kerta ku tämmöseen paikkaan kirjotan, joten en tiiä meneekö oikeen vai päin PIIPpiä..
Mut haluaisin viimeiseen taistoon mukaan, jos se nyt tätä kautta onnistuu. Karppaus historiasta sen verran että tossa kesällä löysin nämä sivut ku etin tietoo atkins dietistä. Ja lainasin myös kirjan, ja alotin atkinssin ja olin sillä koko kesän. Syksyllä alko taas koulu ja karppaus alko lipsumaan :oops: Laihduin n. 3 kg, nyt ne on tullu takas. En ole ylipainoinen, eikä ole mitään kilo määrää minkä haluan laihtua. Haluan vaan mahtua omiin vaatteisiin ja nähdä peilistä hieman kiinteämmän, pirteämmän ja vähemmän turvonneen minän.
Ja siinä sivussa ois kiva kirjotella tänne ja vaihtaa kuulumisia saman henkisten ihmisten kanssa. Ottakaa mut pliis messiin :)

_________________
Catwoman


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-01-19 11:51:52 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-06-04 16:40:18
Viestit: 168
Paikkakunta: Pohjois-Pirkanmaa
Moikka!

Vahingossa eksyin tänne...tää esittäytymispaikka pitäis varmaan ilmoittaa jossain siellä hakunapinkin liepeillä. Ettei turhaan oottelis vastausta :cry:

Mut nyt: Siis 26-v nainen(arvatenkin) ja kiinnostuin karppauksesta viime keväänä. Kesällä alkoi sitten harjoittelu ja tulos näihin aikoihin -5kg. Jäljellä se viimeinen taisto eli 5-10kg peilin ja fiiliksen mukaan. Ihannepainoon(65kg) ois se kymppi, mutta tää tyttö reenaa mielellään lihaksiakin :roll:

Mahdunko mukaan?

T:Sanna


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-02-05 13:50:48 
Poissa
karppi
karppi
Avatar

Liittynyt: 2004-10-07 21:46:10
Viestit: 3285
Paikkakunta: Helsinki
Tervetuloa, Sanna ja T-house! Catwoman, käytkö vielä ilmoittautumassa tuolta käyttäjäryhmien kautta (alueen alussä näkyvissä ketjuissa on tarkemmatkin ohjeet).


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-02-05 21:50:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-01-26 14:16:40
Viestit: 1198
Minäkin laitoin hakemuksen sisään... Karppausta takana kuiteskin jo yli vuosi ja haaveissa saada vielä pari kiloa pois. :)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-02-09 00:08:12 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2005-05-26 18:54:07
Viestit: 56
Paikkakunta: Espoo
Pitkästä aikaa olen taas lueskellut tätä karppifoorumia, lähinnä tsemppausta ja motivaatiota etsiskellen. Ja nyt törmäsin näihin klubeihin, jotain juuri tämän kaltaista olinkin mielessäni kaivannut.

Oma tilanteeni on se että olen karppaillut (no on-off karppaillut) viime toukokuun lopulta asti, ja ensimmäiset kilot putosivat hienosti. Syksyllä alkoi tuo on off-vaihe, johtuen lähinnä siitä että mikään ruoka ei enää maistunut ja aloin syödä hedelmiä (ja ei-niin tummaa suklaata) ja ottanut välillä pieniä karppispurtteja ja sitten taas sortunut.

Tavoitteesta puuttuu 5-10 kiloa, ja perusasiat on hallussa, nyt kaipaisin sitä tsempitystä ja motivointia jotta repsahdukset ja jumit saisi hoidettua.

Kelpaisinko Viimeiseen taistoon?


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-02-19 17:03:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-01-05 16:22:39
Viestit: 668
Heippa,

klikkasin jo jotain namiskuukkelia liittyäkseni, mutta nyt vasta huomasin tämän viestiketjun. Karppipalstalainen olen jo yli vuoden ollut ja kiloja pudonnut kolkytä. Nyt sitä viimeistä hienosäätöä ja viitisen kiloa ois vielä halua tiputtaa.

Pääsenx mä messiin :)

_________________
there's no stupid questions - only stupid people


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-03-14 17:56:04 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-05-10 19:43:04
Viestit: 290
Paikkakunta: Tampere
Juu mäkin haluan jo nyt mukaan, vaikken vielä ole alittanut tuota maagista viimeisen viiden kilon rajaa. Kaipaan sitä viimeistä rutistusta, sillä tässä painossa olen ollut ainakin kuukauden päivät.

Olen siis kolmekymppinen työssäkäyvä nainen Helsingistä ja karppauksen aloitin vuosi sitten toukokuussa. Koko kesä meni vähän sinne päin opetellessa, joten oikeasti aloin karppaamaan vasta joskus elokuun tienoilla. Tyylini on hyvin vapaa, syön edelleen silloin tällöin normiruokaa mikäli jostain kumman syystä sitä tekee mieli. Pidän tätä elämäntapana enkä jaksaisikaan alkaa pingottamaan pikkuasioista.

Hyvin menee mutta menisi vielä nuo loputkin :).


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-03-15 22:53:53 
Poissa
karppi
karppi
Avatar

Liittynyt: 2004-10-07 21:46:10
Viestit: 3285
Paikkakunta: Helsinki
Männä viikolla jakelin taas ryhmän käyttöoikeuksia. Tervetuloa mukaan, uudet!

Jalopeno: en löytänyt sinua ryhmälistalta! Lukaisetko nuo tämän alueen alussa olevat ohjeketjut ja tee vielä "hakemus" ohjeen mukaan... ...ja pian olet messissä!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-03-16 10:22:53 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-01-16 00:00:57
Viestit: 278
Paikkakunta: lahti
haluaisin jättää ryhmään/ klubiin hakemuksen, mutta tuolta käyttäjäryhmistä sellaista ryhmää ei löydy minulla. pallokalat kummittelee sielä ainoastaan ryhmänä johon en ole liittynyt, mutta niihinhän en kuulu. joten miten jätän sen hakemuksen?

enään olisi 2,6 kilon rutistus pois jotta olisi tavoitteessa. karppaillut olen vuoden vaihteesta, että aika lyhen aikaa, mutta perusjutut on aikas hyvin selvillä.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: mukaaaan!
ViestiLähetetty: 2006-03-16 15:21:58 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2006-03-02 10:12:36
Viestit: 109
Paikkakunta: oulu
Hei

Olen kolmikymppinen kahden tyttären äippä. Pudotettavaa ole ollut minulla paljon mutta tähän se aina on jymähtänyt eli tuo maahinen 60 raja on nyt alitettava.
Olen karppaillut pari kuukautta ja tsemppiä tarvitaan tähän hommaan.

Pääsenkö mukaan?

Vilma


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-03-19 15:49:48 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-05-10 19:43:04
Viestit: 290
Paikkakunta: Tampere
emhaje kirjoitti:
haluaisin jättää ryhmään/ klubiin hakemuksen, mutta tuolta käyttäjäryhmistä sellaista ryhmää ei löydy minulla.


Sama ongelma on minullakin. Kelasin ja kelasin noita ohjeita mutten kertakaikkiaan osaa liittyä. Laitoin Wi:lle yv:n asiasta.

Edit: "Tämä on piilotettu ryhmä, automaattinen käyttäjien lisäys ei ole sallittua" lukee kun menen sivulle http://karppaus.info/forum/groupcp.php?g=2877.

Voisiko joku kurkata miltä tuo sivu teille näyttää? Kiitän :).


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-04-26 18:34:53 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-03-09 19:05:05
Viestit: 185
Paikkakunta: Pirkanmaa
Joo, en ole kyllä kovin kauan karpannut, mutta uskoisin että perustaidot on hallussa. 2-5kg olisi vielä mahdollisesti ennen kesää poissa...toivossa on hyvä elää :D
Olen huomannut että minulla oli ainakin ennen taipus jäädä herkutteluputki päälle ja kun söi makeeta teki mieli koko ajan jotain syödä. nyt olenkin sallinut itselleni vain %suklaata ja marjarahkaa...
mahtuuko sekaan??

_________________
Minä hallitsen hiilareita, eikä hiilarit minua!!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-04-28 21:07:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-04-19 20:08:34
Viestit: 1269
Paikkakunta: Rauma
haluaisin mukaan!
Olen ollut ns. hyväkarppaaja, eli oikeastaan pois aluksi jäi vain pasta,riisit, leipä, sokeri jne. (alk. 28.9.05) takana 30,8kg.a, 9,2 jäljellä, ja nyt siis mennään mahdollisimman pienillä hiilari määrillä.

_________________
Viiden tytön äiti (-04, -05, -11 ja kaksoset -13)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-04-28 21:36:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-01-23 14:26:21
Viestit: 964
Paikkakunta: Jalasjärveltä
Mukahan taharon mä kans...

Inruktiolla alootin 2001 keväällä ja sen jäläkehen enemmän tai vähemmän hyväkarppausta... Viimmeeset kaks ja puoli vuotta painoa piretty samas ylläpirolla... Nyt silti tuntuis, että olis mukava saara tuo paino tuonne optimaalisehen tikkerin oikiahan päähän...

Siitä, jos vielä enemmän haluan painoa alaha, niin liityn pianonvirittäjihin...

_________________
-Rajuja vetoja jo vuoresta kuusyhyreksän


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-05-01 20:49:47 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2005-09-07 19:33:30
Viestit: 329
Paikkakunta: Tampere
Tavoitteena lisi pudottaa n. 5kg&veratistuki ja neuvot tekisivät terää!!!!!

_________________
Intohimosta&rakkaudesta terveelliseen ruokaan!!!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-05-02 20:37:12 
Poissa
karppi
karppi
Avatar

Liittynyt: 2004-10-07 21:46:10
Viestit: 3285
Paikkakunta: Helsinki
Darlings, käväiskääpä ilmoittautumassa tuolla käyttäjäryhmissä (ylävalikko)! Hooverin posteissa tuolla foorumin alkupuolella on tarkempaa ohjetta!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-05-02 21:01:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-04-19 20:08:34
Viestit: 1269
Paikkakunta: Rauma
Wi kirjoitti:
Darlings, käväiskääpä ilmoittautumassa tuolla käyttäjäryhmissä (ylävalikko)! Hooverin posteissa tuolla foorumin alkupuolella on tarkempaa ohjetta!


Tätä ryhmää en löytänyt tuolta käyttäjäryhmistä? tai sit oon vaan urpona taas :roll:

_________________
Viiden tytön äiti (-04, -05, -11 ja kaksoset -13)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-05-03 01:29:34 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-04-06 00:09:38
Viestit: 66
Paikkakunta: Kalifornia, USA
Milja kirjoitti:
Wi kirjoitti:
Darlings, käväiskääpä ilmoittautumassa tuolla käyttäjäryhmissä (ylävalikko)! Hooverin posteissa tuolla foorumin alkupuolella on tarkempaa ohjetta!


Tätä ryhmää en löytänyt tuolta käyttäjäryhmistä? tai sit oon vaan urpona taas :roll:


Eipä sitä mullekaan näkynyt joten ei ole ainoastaan sussa vika.

_________________
Karppausta 1.4. 2006 alkaen.

Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-05-04 10:26:56 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-06-22 19:33:12
Viestit: 164
Heips! Tahtoisin minäkin mukaan!
Allekirjoituksesta selviää tämänhetkinen tilanne ja painonseurannassa on ketju "Nicole nitistää läskinsä". Muihin osioihin olenkin kirjoitellut vähemmän.

Viimeisiä kiloja siis viedään ja todella tiukassa tuntuvat olevan. Vikat melkein pari kuukautta on jumitellut, vaikka siihen asti lähti helposti. Toivoisin tältä palstalta löytäväni apuja viimeisten kilojen karkoitukseen.

Toi tikkerin 60 on itseasiassa vasta välitavoite; en aloittaessani uskaltanut laittaa alemmas, kun kokonaispudotus näytti niin älyttömältä. (Salaisissa?)haaveissa on kuitenkin joku 55kg. Tai sit vaihtoehtoisesti 10 vuotta vanhat farkut löysänä päällä...

_________________
Kuva
__________________
Aloitus 17.4.2011


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 93 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)