karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-28 19:10:31

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2019-02-21 15:23:15 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-04-01 17:03:06
Viestit: 135
Hellouta piiiiitkästä aikaa. :) Tämä hiilarihimoinen mussuttaja haluaa takaisin ruotuun. Olin ketokarppina useamman vuoden, kunnes jostain syystä lipesin ja jäin hiilareiden koukkuun. Nyt tuntuu että tarvitsisin "ammattiauttajia" jotta saisin itseni ketoosiin. Facebookissa lävähti silmiini Keto Kickstart valmennus, maksullinen vaitettavasti. Ajattelin liittyä siihen. Onko täällä kellään kokemusta tuosta valmennuksesta? Tiputin viime vuonna 8kg painoa Jutan Superdieetillä. Paino nousi nopeasti takaisin, kun aloin mässyttämään kaikkea paskaa. Vuoden alusta aloin taas juttailee, mut en jaksa tätä jatkuvaa nälän tunnetta, eikä painokaan meinaa tippua millään. Siihen varmaan vaikuttaa se, että oon jo 50v + sit isot määrät kovia kipulääkkeitä ym. Josko saisin helpotusta olemiseeni taas ketoilun avulla. Pelottaa vaan siirtyä kituilusta ketoiluun..

_________________
Häntä pystyssä vaikka nastalla! =)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-02-21 16:56:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-05 17:08:09
Viestit: 17931
Kituilusta ketoiluun, sehän käy helposti. Alat vaan syömään, tiedät kyllä mitä kun olet ennenkin ketoillut. :smt023

_________________
Paluu Luontoon! Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-02-23 17:06:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-08-13 12:47:45
Viestit: 884
Paikkakunta: E-Suomi
Moi vaan kaikki!
Teen tässä paluuta karppauksen maailmaan ja palauttelen mieleeni, miten tulikaan syötyä ennen. Luulenpa että vanha päikkyni löytyy ja valaisee vähän asiaa.
Tavoitteena parempi jaksaminen, mieli ja kesäkunto 2019. :) Eikun oman päikyn etsintään!

_________________
En enää ketoile enkä karppaile


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-02-23 18:17:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-17 21:33:10
Viestit: 4153
Paikkakunta: Raw by nature
tiude68 kirjoitti:
Hellouta piiiiitkästä aikaa. :) Tämä hiilarihimoinen mussuttaja haluaa takaisin ruotuun. Olin ketokarppina useamman vuoden, kunnes jostain syystä lipesin ja jäin hiilareiden koukkuun. ... Josko saisin helpotusta olemiseeni taas ketoilun avulla. Pelottaa vaan siirtyä kituilusta ketoiluun..


Pikakertauksena katso allekirjoitukseni karppauskaavio tai jos nopeasti haluat tuloksia, niin karnivorikaavio.

_________________
Evoluutio ei ole väärässä. Minä voin olla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-02-23 22:48:17 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2018-08-31 18:02:55
Viestit: 39
Nuo kaaviot on hyvät. :smt023

Henk.koht. olen päättänyt että mun karkit ja pullat on syöty tässä elämässä. Leipä on turha tuote ja loppupeleissähän kaikesta nopeasta hiilarista tulee vaan a) nälkä b) turvotus.

Lainaa:
50v + sit isot määrät kovia kipulääkkeitä ym.

Molempia, kipulääkkeitä vähenemään päin. Verenpainelääkkeet on puolitettu sen jälkeen kun painoa on valunut pois. Älä ota tätä kuurina vaan elämäntapana. Tyhjennä kaapeista kaikki kiusaukset. Opettele sanomaan vieraspaikoissa "mulla on keliakia".. ei niillä ole kuitenkaan gluteenitonta. Aloitin viime vuonna elokuussa ja haaveissa on että kesällä jos voisi ottaa vähän hiilareita kehiin.

Sikäli tavoite on saavutettu ettei tarvi ostaa suurempia vaatteita. Päinvastoin pienempiä on voinut ottaa uudelleen käyttöön vaatekaapista. Opettelin pienentämään t-paidan ja farkut. Enkä osta uusia suurempia enää.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-02-26 11:02:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-08-13 12:47:45
Viestit: 884
Paikkakunta: E-Suomi
Tosiaan oon tänään alkamassa. Lainasin vinon pinon Antti Heikkilän kirjoja eilen kirjastosta. Mahtavaa päästä taas jutun juurelle. Asiamies tää Heikkilä. Ajattelee omilla aivoillaan vaikka kuinka vastarintaa tieteen aloilta puskee. Arvostan! Mullakin pelko DM2:sta kaihertaa, vaikkei ole tutkittu eikä diagnosoitu. Sokerikoukussa olen taas vuosia ollut ja yrittänyt taistella vastaan.
Pötsirasva on ärsyttävä. On se hienoa, että on aiempaa kokemusta karppailusta, mutta kiva lukea ja saada kertausta asioille kuitennii.
Ketodieetti on hyvä kickstart todella, sillä saa pysäytettyä herkkuhimot kuin seinään!

_________________
En enää ketoile enkä karppaile


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-03-06 15:22:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-01-07 23:25:05
Viestit: 1292
Olen ketokickstartiin liittynyt muutamia kuukausia sitten.
Ei ole pahaa sanottavaa.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-03-25 18:19:38 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2008-08-10 16:25:10
Viestit: 14
Hei ....pitkääääästä aikaaa :) Minäkin palailen takaisin karppaajaksi. Muinoin painoa putosi karppaamalla reilusti ja karppasinkin vuosia. Nyt on paino hiipinyt takaisin...ote on lipsunut, hiilarit ovat palanneet elämääni :( Perunaa en kuitenkaan syö, enkä juurikaan leipää. herkkuihin repsahtelen tasaiseen tahtiin. Ikää on 54v, pituus 167 cm ja paino 94. Nyt vain pitää alkaa tosi toimiin. Antakaa hyvät kanssa karppaajat neuvoja ja tsemppiä uudelleen aloittavalle karppaajalle. Ikää on tullut lisää ja hormonitoimintakin on muuttunut...vaikuttaako painon pitoamiseen hidastavasti?? :(


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-03-26 17:28:11 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2019-02-25 13:35:36
Viestit: 48
emminem: laita tuo omana aloituksenaan; varmaan moni ei huomaa.
Muakin kiinnostaa; olen lukenut jotain vihjailuja että uusintakarppaus tai karppaus vanhempana olis hankalampaa.
Itse aloitin muutama viikko sitten ja näyttää siltä että olen laihtunut (en ole käynyt vaa'assa 10 vuoteen, mutta vaatteista huomaa). Koska ensin lähti ihan tajuttomasti nestettä, painonlasku varmaan hidastuu jatkossa.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-03-29 11:39:35 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2019-03-29 10:55:36
Viestit: 1
Heissan! Täälläkin yksi paluuta kokeileva. Aloitin karppauksen ensimmäistä kertaa lähes kymmenen vuotta sitten, hyvin tuloksin. Olen aina ollut normipainoinen, mutta 10v sitten sain refluksi-diagnoosin ja lääkityksen :( Lääkäri käski syömään paljon täysjyväviljoja, joten sitähän kokeilin, jonka myötä lääkettä piti syödä päivittäin ja silti oli kipuja. Lopulta löysin netistä kirjoituksia, joissa ihmiset olivat päässeet refluksista eroon VHH:n avulla, joten kokeilin sitä. Lääkityksen tarve väheni todella nopeasti ja painokin lähti nopeasti tippumaan. Muistaakseni vajaan vuoden aikana painoni tippui noin 10kg, vaikka tosiaan lähtötilanne oli jo ihan normipainoinen. Painon tippuminen ei ollut tarpeellista, mutta olin myös ihan tyytyväinen, koska se kevensi oloa ja varmasti myös helpotti tuossa refluksivaivassa.

Jossain vaiheessa tässä matkan varrella on tullut lisäiltyä hiilareita salakavalasti ehkä vähän liikaakin. Siihen kun lisätään särkyneitä sydämiä, ulkomaille muutto ja takaisin Suomeen paluu, uusia suhteita, elämän tasoittuminen ja lopulta naimisiin meno, niin eihän tässä ole ollut energiaa tai kiinnostusta miettiä ruokavaliota niin tarkkaan. Olen kyllä ns. hiilaritietoisesti syönyt koko ajan, esimerkiksi perunaa en syö juuri koskaan, viljoihin en koske, eikä makeakaan juurikaan maistu. Mutta totesin vihdoin, että pelkkä hiilaritietoisuus tai gluteenittomuus ei riitä minulla, vaan pakko on ottaa taas "rajummat" keinot käyttöön.

Tämän viikon alussa jätin hiilarit taas minimiin (tähtään alle 30hh/pv) ja lisäsin kasvisten ja rasvan käyttöä entisestään. Jo nyt, vajaan viikon kuluttua, olo on paljon parempi. Turvotus laskee hiljalleen, aistit terävöityvät, enkä koe minkäänlaista makeanhimoa. Onnekseni mieheni tukee minua täysillä, koska tietää että tämä on vatsalleni hyvästä. Hänelle leivon aamiaiseksi maissijauhoihin tehtyä siemennäkkäriä (koska kaipaa leipää) ja iltapäivällä hän tykkää syödä hedelmän, mutta muuten hän syö aikalailla samaa ruokaa kuin minä.

Eiköhän tämä tästä taas! Rekisteröidyin taas tänne, koska sitoutumista ehkä helpottaa, jos tämän ruokavalion noudattamiseen myöntää "ääneen" :)

Tsemppiä muillekin aloittaneille!

_________________
"I wear all black when I exercise. It's like I'm going to a funeral... for my FAT" :smt062

Paluu karppilampeen 03/2019
Terveyttä ja hyvinvointia edistämässä, jälleen kerran. Ensimmäinen kosketus karppausmaailmaan vuonna 2009-2010.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-07-03 21:43:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-08-13 12:47:45
Viestit: 884
Paikkakunta: E-Suomi
Minäkin liityin, mutta en vielä aloittanut, oli vähän juhlia ja menoa tuossa enkä lomalla viitsinyt. Mutta aihetta olisi alkaa katsomaan, mitä syön...
Ajattelin koettaa aloittaa huomisesta alkaen. Ilmeisesti mulle on ihan must tämä vhh. Katsotaan, kuin muijan käy.

_________________
En enää ketoile enkä karppaile


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-07-17 21:22:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-01-07 23:25:05
Viestit: 1292
Olen kohta 56 ja hyvin onnistui loppujen kilojan karistaminen (sekä kaikista lääkkeistä eroon pääseminen) Ketogeenisellä ruokavaliolla.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)