karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 10:27:50

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Karppausneuvoja ihan uudelle
ViestiLähetetty: 2011-01-20 14:28:19 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-01-20 14:18:33
Viestit: 20
Aloitin karppailun 2 viikkoa sitten syömällä ihan vaan jauhelihaa, kanaa ja vuoren munia ja juustoa. Hiilarit on varmasti nollilla ja henki haisee asetonille. Painoa on tippunut 5 kg.
Olen lukenut joistain jutuista rasvojen ja hiilareiden suhteista. Jostain luin, että proteiinejä sais syödä 2 kertaa ihannepainon eli mun tapauksessa sitten 140 g, sehan on pienempi kuin iso pihvi!!! Mun on pakko ollut ymmärtää jotain väärin.
Pliiiizz, neuvokaa tyhmää :?:

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w4ME6OM/]
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-20 14:52:49 
Poissa
ylläpitokarppi
ylläpitokarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-10-27 10:00:44
Viestit: 5088
Paikkakunta: Helsinki
Proteiinia on lihassa noin viidesosa, eli 140 g proteiinia tarkoittaisi pelkästä lihasta saatuna 5 * 140 g = 700 g lihaa. Käytännössä proteiinia tulee muistakin lähteistä monipuolisella ruokavaliolla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-20 14:59:35 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-01-20 14:18:33
Viestit: 20
Mutta entäs sitten muut rasvasuhteet ym? Olen ihan läski ja suurena motivaationa on painonpudotus. :P

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w4ME6OM/]
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-20 15:01:58 
Poissa
mittanauhakarppi
mittanauhakarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-01-03 23:02:58
Viestit: 9173
Paikkakunta: Vihoviimeinen Rotankolo
Jos kerran menee, niin kuin pitääkin, älä turhaan vaivaa päätäsi millään yksityiskohdilla. ;)

Mitä itse sinuna tekisin, niin söisin vähän monipuolisemmin ja vähän niitä kasvikunnankin tuotteita. Järkevintähän olisi nimittäin tehdä ruokavalioon sellaisia muutoksia, että niitä voi noudattaa tästä ikuisuuteen. Muuten on ihan turha haaveilla pysyvästä painonhallinnasta. Ja se, että pystyisi koko ikänsä jotain kovin yksipuolista dieettiä noudattamaan, on aika epätodennäköistä.

_________________
Elä, kuolet kumminki.
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-21 07:21:11 
Poissa
maatilakarppi
maatilakarppi

Liittynyt: 2010-12-06 19:51:50
Viestit: 3339
Ehkä muutaman viikon tai jopa muutaman kuulauden yksipuolinen ei ole pahasta? Siinähän voi sitten samalla opetella niitä kokonaan uusia ruokailutapoja.
Itsen oli "pakko" syödä alkuun leipää ym, koska muuten ne pyöri silmissä kun hedelmäpelissä konsanaan. Nyt joskus ostan kaupasta herkulliselta näyttävää leipää, mutta syömättä jää - monesti myös muulta perheeltä.

Minusta jos paino putoaa niin ei sen enempää säätöä, mutta opettelee pikku hiljaa lisäämään kasviksia mukaan, jotta lopputulos olisi se että esim. puolen vuoden päästä alkaisi olla loppuelämän ruokavalio kutakuinkin kasassa.

Meillä ei kukaan muu kasviksiin enää koskenutkaan oikeasti, kun ne oli tehty vähän toisella tavalla. Nyt kun viimein tajusin että voita ja kermaa, niin eilen loppui kesken ja tuli valitukset kun ei voi tehdä riittävästi...

_________________
04/10 113,5kg
Ensimmäisestä tilauksesta iHerbistä -5$ koodilla KIV264
"Kaikkea kivaa kohtuudella."


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-01-21 09:21:02 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18408
Paikkakunta: Jämtland
Ihan oikein olet ajatellut, kyllä kerma ja voi parantavat kasvisten makua. Uusia ruokia voi kokeilla vähitellen.
Leivän syönninhän valitset itse, leivättömyyteenkin tottuu ja karppileipiäkin löytyy reseptiosiosta. Monella vatsa rauhoittuu kummasti kun jättää viljat pois. Mutta jos vaivoja ei ole niin ei ainakaan alkuun kannata tehdä karppausta turhan vaikeaksi, loppuelämän ruokavaliostahan tosiaan on kysymys.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)