karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 10:11:05

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1542 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 174 75 76 77 78 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-10-30 10:15:24 
Poissa
Elinkautinen
Elinkautinen
Avatar

Liittynyt: 2007-01-04 14:48:20
Viestit: 8739
Paikkakunta: Torrevieja/Tuusula
Torstain tohinoita Dumpolaan!!! Kuva

Minkämoiset kelit teillä...
Täällä harmaata...vielä muutama sitkee keltanen koivunlehti väpättää tuulessa...ihanku yrittäs irrotella, että lentoon...

Tsempit.

_________________
Aloituskokeilu 1992.
Uudelleen vuodesta 2000, Atkinsia, Heikkilää, ketokarppia ja sitten lähinnä Kwasniewskia vuodesta 2008.
Huhtikuusta 2019 asteittain karnivoriksi Kuva
Kotona!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-30 10:20:48 
Poissa
taistelukala
taistelukala
Avatar

Liittynyt: 2008-01-20 19:54:27
Viestit: 12781
Paikkakunta: Lähellä Tamperetta
Shine, ei vienyt mitkään ötökät eikä lonkerot meikäläistä suuhunsa kun heitin poitsun kerhoon :lol: , vaan usvaa pukkaa edelleen.

lillis, vastasin :D ! Ja sitä samaa sulle.

Milkkis, olen minäkin kattonut joitakin sen leffoja ja minisarjoja. Toisista tykkään ja toiset menee yli hilseen ja sietokyvyn. Tämä eilinen ei mennyt yli sietokyvyn, mutta oli kuitenkin omalta osaltaan sellainen, etten varmaan toista kertaa kato.

Murupallero, sammahäär. Eli syön kun nälättää, tosin ei nälätä, joten on syötävä vähän niinkuin kellon mukaan. Tämä pöpö on outo, ei se iske kunnolla päälle, mutta härnää kokoajan.

Turre, meillä on tuolla uudella puolella vaikka kuinka lintuja, kun oviaukosta sinne menevät. Niitä on sitten joutunut häätämään pois, mikä on ollut hankalaa, kun kattokorkeus on tosi korkea.

Söin ennen poitsun viemistä perusmetukat perustäytteillä + lanttua iso pala + saksalaisia muutama + suklaata pari palaa + kaihertavan kurkun takia sokerittomia pastilleja muutama. Olen koukuttumassa noihin sokerittomiin pastilleihin :roll: ja ihan niitä ottelen, kun tämä kurkku kutiaa ja kirvelee.... tekosyy....

Menen hommiin, joten en nyt kerkeä hirmuisesti kiertelemään täällä. Tulen sitten paremmalla ajalla... onko se tänään, en tiedä. Ihanaa torstaita kaikille!!!

Mumma, kerkesit väliin huiskuttelemaan :D ! Vilkuttelen täältä takaisin, huomaatko! No et varmaan kun täällä on siis usvaa, eli harmaata ja kosteaa. Meillä ei enää koivuissa ole yhtään lehteä, mutta joku koristepensas pitää kiinni vielä parista lehdestä.

Nyt meen....

_________________
Kun huomaa olevansa enemmistön kanssa samaa mieltä, on aika tarkistaa kantansa!
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-30 11:26:49 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Liittynyt: 2007-01-03 15:26:06
Viestit: 10652
Paikkakunta: Lounaisrannikko
Samaa usvaa täälläpäin.

Tuumin tässä, uskaltaisko mennä lähemmäs naapurin pihaa. Niillä kasvaa pajuaita, ja ihan kun oisin nähny siinä pajunkissoja! Noo, välillä heitättää yläkerrassa muutenkin. Öttiäisiä möngertää ihan oikeesti siellä ja täällä, lonkeroita sentään vaan tölkissä..

Mainiota torstaipäivää!!

_________________
Joku on taas juonut kaiken kerman pois!!!!!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-31 08:17:21 
Poissa
susikarppi
susikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-01-12 11:21:51
Viestit: 3064
Paikkakunta: Kajaani
Huomenta Dumpolainen? Jokos teillä on maa valkoinen? Täällä sataa lunta oikein reippaasti..arvaat varmaan että sukset ja stigat pitäisi heti kaivaa esille :roll: :mrgreen:

Mukavaa päivää Sinulle ja infoa miten olet menossa shoppailemaan! Minä en pääse tänään, selkä on niin huonossa kunnossa :?

_________________
Pessimismi on aivan turhaa, se ei auta kuitenkaan mitään

Kampanjasivuni

se hetki ennen aamun valoa
suden hetki
ja minun
-diesel-


iHerb alekoodi DOZ228 tällä saat ensimmäisestä tilauksestasi 5$ alennusta


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-31 19:18:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-04-19 15:05:30
Viestit: 11921
Paikkakunta: Päijät-Häme
Kuva
Dumpolin-pompolille hyvää viikonloppua ja pyhienaikaa, ja koko perheelle myös. Täällä luuliemiä keitellään ja kohta päästään syömään. Luomukuohuviiniäkin ostin huomiseksi itselleni, kun taas jään talonvahdiksi koirien kanssa. Sen verran paljon tein lientä ja soppaa että saavat huomenna ukko ja tytär viedä appiukollekin. Täällä tulla posottaa vettä niin ettei ulkona eteensä näe. Mukava olla sisällä ja poltella kynttilöitä.

_________________
viewtopic.php?f=11&t=25856

viewtopic.php?f=11&t=62947&start=1485


Fac ut vivas.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-31 19:30:04 
Poissa
taistelukala
taistelukala
Avatar

Liittynyt: 2008-01-20 19:54:27
Viestit: 12781
Paikkakunta: Lähellä Tamperetta
Lokakuun viimeistä ja lumista perjantaita!!

Kuva

Tällaista täällä! Ei ole kovin tarkka kuva, kun valotusaika oli niin pitkä, jotta sai tuon sinisen hetken tallennettua ja kamera oli omissa kätösissäni.

Yskittää kokoajan ja nenässä on jotain ylimääräistä :evil: . Kunpa tervehtyisin maanantaiksi, kun suunnitelmia olis sille päivälle.

Marsu, ei sulla tarvii päässä heittää, jos pajunkissoja näät. Siis olen minä niitä joskus syksyllä nähnytkin, kun on ollut pitkä lämmin syksy.

Fauna, kuten kuvasta huomaat, niin on maa valkoinen :mrgreen: . Poitsu kävi temmeltämässä kurassa ja lumessa, muuten ei onneksi ole tarvinnut mitään vehkeitä kaivella esiin. Juu, ei me tänään olla menossa. Maanantai olis huulilla, jos en pahene tästä.

Tänään ollaan eletty jauhiskeitolla (2 ateriaa), jossa runsaasti vihanneksia: paprikaa, sipulia, porkkanaa, lanttua, salaattifenkolia, kyssää, valkosipulia, tomaattia, selleriä ja herkkiksiä, sekä yrttejä. Lautaselle iso voisilmä ja suuhun hyvillä mielin. Suklaata on mennyt parisen palaa sekä pikasuklaata ja 1 omppu. Aamu aloitettiin perusmetukkasatsilla. Eilinenkin oli karppia, kunhan vain muistaisin mitä. Ainakin aurapekonipihvejä kookoskermassa ja kyssäkermaa ja kaaliraastetta oööllä. Päivemmällä tais olla savulohta ja vihanneksia. Joku saksalainenkin meni.

Taiteilijapoitsu tuli kylään yöksi ja meni puoleen yöhön, kun sen kanssa juttelin ja höpisin. Pelattiin Unoa ja muut söi jädeä ja minä pikasuklaata kookoshiutaleilla. Antoi mulle ukaasin, että jos en pian rupea maalaamaan, niin hän tulee ja pakottaa. Olen ollut niiiiin laiska aloittamaan tuota maalausta, mutta tiedän, että kun sen aloitan, niin siitä ei tule loppua.

Vaakaa en ole rasittanut vähään aikaan. Enkä taida rasittaakaan.

Tässä kuuntelen musaa kuulokkeet korvilla, tyttäret yökylässä ja leffa odottamassa katsojaa. Täytyy kohta mennä laittamaan poitsu nukkumaan.

Riisseli, kerkesit keitoksinesi väliin :D . Kävin jo luonasi haistelemassa hyviä tuoksuja!

_________________
Kun huomaa olevansa enemmistön kanssa samaa mieltä, on aika tarkistaa kantansa!
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-31 19:36:24 
Poissa
mummokarppi
mummokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-20 18:57:20
Viestit: 27300
Paikkakunta: Savon koillinen kolkka
Voi, mikä sininen hetki!

Tuo se joskus pompun pöksään :) :smt049
Kyllä minä tottelen :smt064 ..ainakin yritän :hug: :hug: halimuksutuksia :)

_________________
PIENINÄ PALOINA SE NORSUKKII SYYVVÄÄN!

Hiteen kaikki mielen mustuus,
me suoritamme itsemme tästä
retkestä kuin enkelit. Asiat
käyvät hyvin, peijakkaan hyvin,
eikä yhtään syytä päätä kallistella.


- Aleksis Kivi


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-31 19:38:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-01-14 09:45:48
Viestit: 2155
Ai mikä ihana talvinen kuva! Meillä on vaan vettä losottanut.
Mukavaa leffailtaa ja samaten viikonloppua.
Taiteilijapoitsun kanssa samaa mieltä, nyt äkkiä toimeksi!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-31 19:39:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-04-19 15:05:30
Viestit: 11921
Paikkakunta: Päijät-Häme
:mrgreen: Kateudesta vihreänä, ei ole täällä tuon näköistä, pimeää, märkää ja kuraista vaan. Ehkä sitä lunta sitten taas pääsiäisen aikoihin, niin kuin viime vuonnakin.
Pajunkissoja näin muuten minäkin, ihan oikeita ja lähietäisyydellä, oliko se toissa päivänä kun etsimme olemattomia suppilovahveroita.

_________________
viewtopic.php?f=11&t=25856

viewtopic.php?f=11&t=62947&start=1485


Fac ut vivas.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-31 19:42:57 
Poissa
taistelukala
taistelukala
Avatar

Liittynyt: 2008-01-20 19:54:27
Viestit: 12781
Paikkakunta: Lähellä Tamperetta
Murupallero :hug: , minä tuon sen :D ja kiva kun "tottelet" tai muuten täältä tulee änkyrä norsu sinne ärisemään 8) :mrgreen:

Milkshake, juujuu kyllähän minä, ihan kohta.... :mrgreen: ja kiitos!

Riisseli, taitaa olla vain hetken tuokin valkoisuus. Viime vuonna tuli vasta uutena vuonna ensimmäiset lumet, jotka pysyivät. Muuten oli täälläkin harmaata ja synkkää.

_________________
Kun huomaa olevansa enemmistön kanssa samaa mieltä, on aika tarkistaa kantansa!
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-31 19:50:46 
Poissa
mummokarppi
mummokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-20 18:57:20
Viestit: 27300
Paikkakunta: Savon koillinen kolkka
pomppupallo kirjoitti:
Voi, mikä sininen hetki!

Tuo se joskus pompun pöksään :) :smt049
Kyllä minä tottelen :smt064 ..ainakin yritän :hug: :hug: halimuksutuksia :)


Oli nopea toimitus :) ..voi tuota kultapalleroa :hug: Kiitos! Minä rakastan sinisiä hetkiä :smt060

_________________
PIENINÄ PALOINA SE NORSUKKII SYYVVÄÄN!

Hiteen kaikki mielen mustuus,
me suoritamme itsemme tästä
retkestä kuin enkelit. Asiat
käyvät hyvin, peijakkaan hyvin,
eikä yhtään syytä päätä kallistella.


- Aleksis Kivi


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-31 19:53:10 
Poissa
taistelukala
taistelukala
Avatar

Liittynyt: 2008-01-20 19:54:27
Viestit: 12781
Paikkakunta: Lähellä Tamperetta
Tämä sininen hetki houkutteli kameran kanssa ulos, oli pakko ikuistaa :mrgreen: . Nyt lähden leffaa katsomaan, joten ihanaa iltaa sinulle!!

_________________
Kun huomaa olevansa enemmistön kanssa samaa mieltä, on aika tarkistaa kantansa!
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-31 20:44:47 
Poissa
huuhaakarppi
huuhaakarppi

Liittynyt: 2006-06-20 08:05:13
Viestit: 6481
onpa ihana kuva! mie näin sen tuolla pomppulassa enkä tajunnutkaan, että se on teiltä!
joo maalaaminen on...mie oon yhden ystävän kanssa saanut alotettua taas ikonimaalauksen- ja hujauksessa menee aina neljä tuntia!
hyviä pyhiä!

_________________
102 (joulu 2004) oli jo (2007-2010)70 -sit pitkään 80-82 -nyt 75 ja laskee...
2012:paluuta oikeaan ruokaan ja taas 2015

"tee ittelles kivoja asioita!"
"Where is human nature so weak as in the bookstore?" - Henry Ward Beecher


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-31 21:45:10 
Ai kun ihana sininen hetki.
Hyvää leffailtaa sinulle ja hyvää viikonloppua. Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-31 21:53:37 
Poissa
tiukistelukarppi
tiukistelukarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-06-12 10:35:40
Viestit: 1688
Ihana kuva! Voi kun meilläkin olisi tuollaista lumista maisemaa. Mutta ei, meillä on vain harmaata ja märkää.
Ihanaa viikonloppua Dumpolaan!

_________________
Kuva
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wFKdyEx/]
Kuva
[/url]

neilikan kampanjasivu


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-31 22:32:50 
Poissa
taistelukala
taistelukala
Avatar

Liittynyt: 2008-01-20 19:54:27
Viestit: 12781
Paikkakunta: Lähellä Tamperetta
Kiitti ystäväiset kaikki! Käyn vain pikaisesti täällä, juutuin muistelemaan noita 80-luvun musiikkia, silloin kun meikä oli teini ja villi 8)

_________________
Kun huomaa olevansa enemmistön kanssa samaa mieltä, on aika tarkistaa kantansa!
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-31 23:46:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-14 06:51:22
Viestit: 533
Paikkakunta: Espoo
Pitääpä moikata näin omituiseen aikaan... kun nyt koneelle satuin :smt006

Oon käynyt lukemassa kuulumisia, mutta palstaväsy painaa sen verran päälle, etten oo saanut kommentoitua :roll: . Paino on 200g alas siitä mun viimesestä hehkutuksesta ....joten kai tämä tästä.

Jotenkin olin jo tajunnut, että pojallasi on jotain ongelmaa... mutta nyt vasta viime viikolla perehdyin aiempiin juttuihisi ja älysin että syöpä!!! Voi hirveetä mitä oot kestänyt :hug: :hug: Ja vielä jaksat ruokavaliota miettiä :!: Mulla on 2 lasta ja pahin onkelma on pojan infekstioastma ..että muistankin taas seuraavalla lääkärikäynnillä olla hikeentymättä ihan pienistä.

(Älä suotta eti mun päikkyä vastavierailua varten ..alota uuden kunhan taas innostun tästä)

:D :D

_________________
**********************************************************************************************
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
-Maria Jotuni
**********************************************************************************************


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-11-01 00:18:11 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Liittynyt: 2007-01-03 15:26:06
Viestit: 10652
Paikkakunta: Lounaisrannikko
Minäki vielä marraskuun ensimmäisillä minuuteilla kerkiin hehkuttamaan sinistä hetkeä, tosi kaunis. Enkä viitti vaivautuu kuvaamaan meikäläisten harmaata ja hyvin piiiiitkää hetkeä.. enkä mä niitä pajunkissoja vieläkään ymmärtäny ihmetellä sen tarkemmin.

Palaillaan asiaan ensi kuussa, eikö jooko!

_________________
Joku on taas juonut kaiken kerman pois!!!!!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-11-01 08:29:26 
Poissa
taistelukala
taistelukala
Avatar

Liittynyt: 2008-01-20 19:54:27
Viestit: 12781
Paikkakunta: Lähellä Tamperetta
Helmis, juu, leukemiahan meidän poitsulla on ollut. Nyt tosin hoidot loppuneet, joten paremmalla puolella ollaan. Kaksi vuotta sen kanssa vierähti ja tuon älyttömän stressin synnytti ja 20kg ylimääräistä, loput oli raskauden jälkeisiä kiloja. Oli pakko ruveta ajattelemaan ruokavaliota, muuten olisin ite jo sairaalassa. Nyt en jaksa tiukistella, tai muuten fiksailla sen enempää - taitaa olla jonkinasteinen uupumus kuvioissa. Siis elimistö pistää hanttiin, mutta mieli tekis mennä ja tehdä kaikenlaista. Siksi tässä on tullut syötyä suklaata enemmän, kermaa enemmän, omppuja, marjoja ja pähkinöitä runsaammin. Tosin, eihän nuo hirmu epäkarppia ole, mutta määrältään ehkä - tai sitten ei 8) Nyt sitten taistellaan poitsun lihaskunnon ja puheen kanssa. Heitti OYS:sin terapeutti ilmaan, että voipi jäädä pysyväksi tuo heikko lihaskunto.

Marsu, mä metsästän sut!

Jotta tämä ylläpito ei revi mua kappaleiksi, niin pakko on aloittaa uusi päikky - venyihän tämä aika pitkäksi 8) . Mutta minähän lupasin aloittaa uuden, kun ensilumet sataa ja niinhän tässä nyt käy, olen lupaukseni mittainen :lol: .
JOTEN KAIKILLE KÄVIJÖILLE JA ILMOITTAUTUNEILLE KIITOS KULUNEESTA 2 KUUKAUDESTA, TAVATAAN UUDESSA PÄIKYSSÄ!!!

_________________
Kun huomaa olevansa enemmistön kanssa samaa mieltä, on aika tarkistaa kantansa!
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-11-02 21:12:11 
Poissa
Rantakarppi
Rantakarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-27 21:05:11
Viestit: 19673
Paikkakunta: Rauma
hei Dumpo!

Suklaaterveisiä!!!! 8)

Tein tänään hasselpähkinä-suklaa-kökkö.
laitoin 100g LINDTin tummaa suklaata, 25g voita ja 200g hasselpähkinämurua.
kaikki sekaisin ja peiniin foliovuokiin, siten että yhteen tuli 27-30g, eli niitä tuli 12 kpl.
Noin 2g hiilareita per kökkö.

OLIVAT TOSI HYVIÄ!!!! :smt118

Vähän samalta maistui kuin ALLADIN-suklaarasiassa on se pähkinä-kökkö.

ps. tuossa aikaisemmin kun tein niitä kokeiluja, tein myös kahlua-konvehteja.
Hyviä, mutta vähemmän rasvaa seuraavalla kerralla, laitoin 1:1 suklaa ja voita.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1542 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 174 75 76 77 78 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)