karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-05-04 11:35:26

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 15 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2004-09-24 19:29:35 
Olen nyt laihtunut haluamaani mittoihin alakarppauksella ja liikunnalla \:D/ . Nyt haluaisin tietää, että kuinka paljon liikuntaa voi vähentää - koska opiskelu vie nykyään suuren osan aikaa - pysymällä alakarppaamisessa ilman että paino tulee takaisin? Vastaus on varmaan aika yksilöllinen, mutta kuinka paljon täällä muut alakarppaajat harrastavat liikuntaa säännöllisesti?

Ja vielä haluaisin tietää, että atkinson tyrmää kahvin sen kofeiinin takia. Olen pysynyt kahvista erossa, mutta rakastan sen makua, joten kävisikö kofeiiniton kahvi?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2004-09-24 19:47:47 
vierailija kirjoitti:
Ja vielä haluaisin tietää, että atkinson tyrmää kahvin sen kofeiinin takia


Perhanan Atkinson, aina se kieltää kaiken! :twisted:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-24 20:06:37 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-06-22 12:00:58
Viestit: 253
Paikkakunta: Uusimaa
Minä olen ainakin juonut kofeiinitonta kahvia koko ajan. Eikä ole haitannut laihtumistakaan. :D

_________________
Rai


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-24 20:45:22 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-24 23:18:29
Viestit: 325
Paikkakunta: USA
Mä liikun nykyään 3-4 kertaa viikossa, ennen liikuin useammin, mutta mullakin koulu haittaa harrastuksia.

Ja käytän kofeiinitonta kahvia, en kyllä osaa sanoa, onko se vaikuttanut painoon ja jos, miten.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-24 21:19:37 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2004-08-27 08:21:15
Viestit: 72
Paikkakunta: Rauma
Heikkilän mukaan saa kyllä juoda ihan kofeiinistakin kahvia, eikä se vaikuta dieettiin.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-24 21:38:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-06-29 11:39:27
Viestit: 15013
Paikkakunta: Helsinki
Ron Rosedale juuri ilmestyneessä kirjassaan väittää, että 15 min treeniä päivässä riittää. :D . Ja se siis laihdutusvaiheessa. En voi tarkemmin kommentoida, koska tilaamani kirja on vasta matkalla Suomeen. :wink:
Sen verran tiedän, että pitää punttitreeniä parempana kuin aerobista. Eli vähensinkin heti sitten punttitreenin jälkeistä "natural runneria" reilusti. :mrgreen:

_________________
"Remember, eating fat is not what makes you fat, it’s the inability to burn fat that makes you fat." Rosedale
"I will never be hungry again"


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-24 21:39:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-06-29 11:39:27
Viestit: 15013
Paikkakunta: Helsinki
Ja juon kahvia.

_________________
"Remember, eating fat is not what makes you fat, it’s the inability to burn fat that makes you fat." Rosedale
"I will never be hungry again"


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-24 23:42:36 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-24 23:18:29
Viestit: 325
Paikkakunta: USA
Elka kirjoitti:
Ron Rosedale juuri ilmestyneessä kirjassaan väittää, että 15 min treeniä päivässä riittää. :D . Ja se siis laihdutusvaiheessa. En voi tarkemmin kommentoida, koska tilaamani kirja on vasta matkalla Suomeen. :wink:
Sen verran tiedän, että pitää punttitreeniä parempana kuin aerobista. Eli vähensinkin heti sitten punttitreenin jälkeistä "natural runneria" reilusti. :mrgreen:


Mielenkiintoisia väitteitä :shock: . Vai tarkoittaako hän, että punttitreeni on parempaa laihdutuksen kannalta kuin aerobinen? Kyllä kai aerobista treeniä edelleen tarvitaan kunnon kohottamiseen ja sydämen & hengitysteiden pitämiseen vahvoina ja terveinä :roll: ?

Itse kyllä pidän oman kokemukseni pohjalta aerobista tehokkaampana laihdutuksenkin apuvälineenä kuin punttitreeniä.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-25 06:05:11 
Poissa
prinssieversti
prinssieversti
Avatar

Liittynyt: 2004-05-19 22:46:22
Viestit: 2259
Puntari kirjoitti:
Itse kyllä pidän oman kokemukseni pohjalta aerobista tehokkaampana laihdutuksenkin apuvälineenä kuin punttitreeniä.


Suurena asian yksinkertaistuksena: punttitreenin suhteellinen "paremmuus" laihdutuskuvioissa parustunee sen lihaksia kasvattavaan vaikutukseen, jolloin lepokulutuskin nousee.

Vaikka itse tein molempia laihtutusvaiheessa; salia ja aerobista vaihdellen. Ja HIITtiäkin... brrr...

_________________
Blessed are the young, for they shall inherit the national debt.
- Pres. Herbert Hoover


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-25 11:27:06 
Poissa
A-luokan paskansyöjä
A-luokan paskansyöjä

Liittynyt: 2004-05-25 08:11:35
Viestit: 4830
Paikkakunta: Leivonmäki
minä juon tavallista kahvia 1.5litraa päivässä verenpainelääkkeeksi. Saan siitä myös kuitua. En urheile, mutta teen tolkuttomasti duunia ja hyötyliikuntaa.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=z8tl2GSNxpo
KILO LÄSKIÄ ON ÄMPÄRILLINEN KUSTA.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-25 15:36:25 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47663
Paikkakunta: HomeSweetHome
vierailija kirjoitti:
Olen nyt laihtunut haluamaani mittoihin alakarppauksella ja liikunnalla \:D/ . Nyt haluaisin tietää, että kuinka paljon liikuntaa voi vähentää - koska opiskelu vie nykyään suuren osan aikaa - pysymällä alakarppaamisessa ilman että paino tulee takaisin? Vastaus on varmaan aika yksilöllinen, mutta kuinka paljon täällä muut alakarppaajat harrastavat liikuntaa säännöllisesti?

Ja vielä haluaisin tietää, että atkinson tyrmää kahvin sen kofeiinin takia. Olen pysynyt kahvista erossa, mutta rakastan sen makua, joten kävisikö kofeiiniton kahvi?


Liikunnasta: Mitäpä jos kokeilisit? Äkkiähän sen näkee itsekin 8)
Tai siis: Mikset liiku sen verran kuin hauskalta tuntuu?
Muuta syytä liikkumiseen en tiedä. Itse laihduin hyvin ilmankin ...

Kahvista: Andersson, svensson vai atkinsson?? Asperiini on myrkkyä ja kofeiini on myrkkyä ja fruktoosi on myrkkyä ja vesikin on myrkkyä - jos määrä on väärä. 10 litraa vetta kerralla on kuulemma tappava alnnos, joskin sitä on myös muutama päivä kokonaan ilman vettä. Useimpia asioita voi käyttää - kohtuudella.

Mutta korvikkeet (vaikkapa huono, kofeiiniton kahvi) tekevät vain vihaisiksi. Miksi sellaista pitäisi käyttää?

terv els
(Voi olla ettet ole trolli. Mutta hyvin onnistut sellaiselta kuullostamaan. Alakarppauksella onnistunut ja atkinssonia siteeraava vieras ???)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-25 16:18:18 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:55:08
Viestit: 26133
Paikkakunta: Lohja/Helsinki
Pitäisikö julistaa Atkinsonin dieetti vaaralliseksi? :lol:

_________________
Karppaus kannattaa: Kymmenen vuotta virkeyttä ja painonhallintaa, ilman tarpeettomia ruokarajoitteita.

blogi: http://mirkankysymyksia.blogspot.com/


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-25 19:22:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-05-24 17:10:07
Viestit: 593
karpaasi kirjoitti:
minä juon tavallista kahvia 1.5litraa päivässä verenpainelääkkeeksi. Saan siitä myös kuitua.


Syöt sie porot kans :lol:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-25 19:38:42 
Poissa
A-luokan paskansyöjä
A-luokan paskansyöjä

Liittynyt: 2004-05-25 08:11:35
Viestit: 4830
Paikkakunta: Leivonmäki
Porot toki syön lapinmatkoilla.

Runsaalla kahvinjuonnilla on syy ja seuraus kuin piimälimpulla.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=z8tl2GSNxpo
KILO LÄSKIÄ ON ÄMPÄRILLINEN KUSTA.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-25 21:02:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-06-29 11:39:27
Viestit: 15013
Paikkakunta: Helsinki
Puntari kirjoitti:
Elka kirjoitti:
Ron Rosedale juuri ilmestyneessä kirjassaan väittää, että 15 min treeniä päivässä riittää. :D . Ja se siis laihdutusvaiheessa. En voi tarkemmin kommentoida, koska tilaamani kirja on vasta matkalla Suomeen. :wink:
Sen verran tiedän, että pitää punttitreeniä parempana kuin aerobista. Eli vähensinkin heti sitten punttitreenin jälkeistä "natural runneria" reilusti. :mrgreen:


Mielenkiintoisia väitteitä :shock: . Vai tarkoittaako hän, että punttitreeni on parempaa laihdutuksen kannalta kuin aerobinen? Kyllä kai aerobista treeniä edelleen tarvitaan kunnon kohottamiseen ja sydämen & hengitysteiden pitämiseen vahvoina ja terveinä :roll: ?

Itse kyllä pidän oman kokemukseni pohjalta aerobista tehokkaampana laihdutuksenkin apuvälineenä kuin punttitreeniä.


It has actually been shown by quite a number of papers that resistance training for insulin resistance is better than aerobic training. There are a variety of other reasons too. Resistance training is referring to muscular exercises. If you just do a bicep curl, you immediately increase the insulin sensitivity of your bicep. Just by exercising you are increasing the blood flow to that muscle, and one of the factors that determines insulin sensitivity is how blood can get there. It has been shown conclusively that resistance training will increase insulin sensitivity.

Joka siis hänen mielestään on hyväksi kaikille, ei vain diabeetikoille ja parantaa rasvan käyttöä energiaksi. Mutta kunhan siis saan kirjan käsiini...

_________________
"Remember, eating fat is not what makes you fat, it’s the inability to burn fat that makes you fat." Rosedale
"I will never be hungry again"


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 15 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa


Voit kirjoittaa uusia viestejä
Voit vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)