karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2018-12-19 18:38:11

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2018-07-17 20:53:20 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Hei
Olen "vanha" karppaaja, mutta kirjoittelemas taas tähän aloitteleviin karppeihin. No että miksi. Kun olen taas aloitteleva. 2014 olen edellisen kerran tänne itkuiujani kirjoitellut. On minulla vuosiakin, juuri 60 täytin, mutta minussa sykkii ikinuoren sydän ja mieli, kunhan vain saisin painoni kuriin. Tai siis lähinnä tuon oikean käden, joka syytää leipäläpeen kaikkea mahdollista.
Se mahoton itkuvaihe on tainnut (ainakin välillä) jäädä taakse. V.....s käyrä vain seilaa edelleen. Olen silloin neljä vuotta sitten ollut 114.7 kg ja olen 165cm. Pallottelen edelleen, kun jotenkin elämääni on jäänyt päälle ainainen jojoilu.
Viime vuonna sain syksyyn painoni 103 kg, mutta sitten uusi kriisi kaatumisesta. Liukastuin marraskuussa, ja loukkasin jalkani. Olen siitä menossa vasta nyt operaatioon, koska odottelin kuukausi tolkulla, että josko se paranisi. Polvikierukan putsaus olisi nyt 30.7. Miten ihmeessä mun käsi työntää suuhun aina tavaraa, kun vähän on vaikeuksia. Se on jotenkin sisäänrakennettu vaiva ja nyt taas sitten painoin 111.5 kg. kauhistuin, vaikka kyllä sen arvasin, kun vaatteet ei mahdu päälle ja varpaiden pesu tuottaa hankaluuksia :(

Haen täältä zemppausta ja yritän viritellä aloittavana karppina taas jotain elämää suurempaa. Kaksi viikkoa polvioperaatioon, ja nyt mieli miettii, jotta aloitanko nyt vaiko vasta sitten. Muistan ongelmani. Se on se iankaikkinen ummetus, joka karpatessa vaivaa. Näin pitkään sain luriteltua, ennen varsinaista kysymystä. Olen ostanut Psyllioxia. Miten teidän mielestä sen käyttö ja karppaus sopivat yhteen?

ViestiLähetetty: 2018-07-17 21:15:46 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

Mitäpä jos lisäisit rasvaa? Ja vettä. Ovat tosi paljon parempia niin ummetukseen kuin divertikkeleleihinkin.
Toki vain jos karppaat : )

Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00