Tällainen luultavasti?
Tämäkö muka lehtipihvi?
Sentään niissä ilmoitetaan, että lihapitoisuus 75%, mutta noissa kanajutuissa, mitä ulkomailta tulee, ei tietenkään lue mitään, koska se on sisällä - lihapitoisuus mitä lienee? Katso se video...
Kysyin munapaketin numerosta, olisko luomukanaa kappalehinnalla myytävänä. Virkailija ei oikeen tajunnut mitä kysyin, mutta antoi numeron 02 214420, josta voi kysyä. Ei kai ne mulle niitä tuota, mutta jos moni kysyy, miksi ei? Nyt en ehdi soitteleen, mutta jos joku muu...Miten voi olla mahdollisa, että luomumunaa myydään, mutta ei luomukanoja? Onko ne pakko ihan rappiolle munittaa? Mulle kelpais luomukanan jauhelihakin, jos siinä ei olis karrageenia, eikä antibioottijäämiä tai vastaavaa. Mites muut?
Vähän unohtelin asioita näköjään tuossa äsken:
olen toki syönyt luomuedamia siivun silloin, tällöin, kahvin kanssa loraus luomumaitoa ja 1 nokkospuriste NOKKOSIN, Biotta-porkkanamehua+sokeritonta karpalomehua KASKEIN jos janottaa, luomumeetwurstia pari siivua päivässä, piparminttuöljytippoja kylmäpuristetun pellavansiemenöljyn (pullollinen 250g mennyt viikossa...) seassa,
luomulihapullia (Pyydä kauppiasta tilaamaan numerosta 050 5651987) jos siltä tuntuu. Mut kaikki neste mitä juon, meneekin suolistoon... ja jää sinne hyllymään! Näyttää tuo toiminta jatkuvan ihmisessäkin... Liekö sitten nimenomaan nopea kypsyvyyskin? Mun suolisto paloi viikko sitten kahdesta pihvistä kerralla - tai siltä se ainakin tuntui, kun ei voinut yhtään liikkua, edes kylkeä kääntää pariin päivään.
Syy noiden menekkiin on tietysti siinä, että jossain ravintolassa ei ole aikaa paistaa monta minuttia sapuskaa - asikkaat on kai jo siihen tottuneet, että sapuska valmistuu parissa minuutissa? Mitään lääkettä en tietenkään ole ottanut, ettei tule enempää vaurioita. Mutta miten sellainen selviää, jolla on entuudestaan jotain haavoja, ottaa lääkettä, joka aiheuttaa aftoja (natriumlauryylisulfaatti on apuaineena todella monessa lääkkeessä) tai jos on vasta operoitu, kuten sairaalassa?