karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-05-19 12:16:37

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 20 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2004-05-28 20:39:10 
Nyt olen ollut n. 2 viikoa Antti Heikkilän ohjeilla
1. viikko:g. -1kg.Vielä ei ole enempää tippunut.
Pelkään ,ettei tällä toisella viikolla mene yhtään. Olen sortunut juustoihin ja metfurstiin. Kokemusta ei ole niin paljon, että tietäisin kuin paljon sitä rasvaa oikein saa syödä.
En nyt tietenkään älyttömästi niitä syö. Tuntuu niin kauhealta syödä juuri päinvastoin, kuin yleisesti on opetettu laihduttamaan.

Oletteko te täällä enimmäkseen Atkins -tyyppejä? Onko muita Heikkilä-tyyppejä paikalla? Jos on, niin miten teillä lähti paino tippumaan[/img]


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-05-28 22:49:49 
Miten niin sortunut juustoihin ja metwurstiin??? Niitähän voi syödä (tosin metwurstissa on yleensä nitriittejä). Kilo viikossa on ihan sopiva vauhti ja jos toisella viikolla ei tapahdu mitään, niin yleensä sitten kolmannella viimeistään.

Vähän kyllä paistaa tuosta kysymyksestäsi, ettet oikein tiedä, mitä olet tekemässä. Tämä ei ole mikään ihmekuuri vaan elämäntapa. Luepa pari kirjaa huolella - vaikkapa Atkins ja se Heikkiläkin paremmin, niin saat perusteellisemman käsityksen siitä, mistä on kysymys.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-05-29 07:27:32 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:55:08
Viestit: 26133
Paikkakunta: Lohja/Helsinki
Minulla putosi Heikkilän dieetillä, jolla ollut nyt 1,5 vuotta, tasaisesti puoli kiloa viikossa. Ja se riittää erinomaisesti! Unohda hömppälehtien ihmeotsikot. Jos paino putoaa hyvin nopeasti, se luultavasti on lihasta eikä rasvaa!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-05-29 09:49:41 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2004-05-29 09:46:05
Viestit: 14
Paikkakunta: Helsinki
10 kk ja 8 kiloa.

_________________
Parasta elämässä ovat tukevat ystävät


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2004-05-29 11:47:33 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2004-05-21 17:35:56
Viestit: 254
Minulla putosi Montignac'in ruokavalion laihdutusvaiheessa n. 5 kk:ssa (muutamalla viikon jämähdysjaksolla) vuonna 2001 16 kg. Ts. n. 0.8 kg viikossa keskiarvona. Vain laihtumisviikot laskien n. 1 kg viikossa.

Montignac'illa onnistunut.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-05-29 14:44:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-05-20 12:29:42
Viestit: 1190
Paikkakunta: Uusimaa
8 kg/5 kk Heikkilän opeilla. Nyt vauhti on selvästi hidastunut, viimeisen kuukauden aikana ei ole oikein laskenut. Syyksi epäilen sitä, etten syö tarpeeksi, koska työmatkailua on tullut harrastettua.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2004-05-30 19:07:05 
"Sorruin "siinä mielessä, että olen syönyt niitä mielestäni melko paljon. Ennenhän en "saanut" syödä sitä, kun se lihottaa... Ehkä tämä on sitä alkuhuumaa, kun taas saa syödä sitä mistä tykkää. Luulen ,että kai tämä vielä tasottuu.

Olen kyllä lukenut kahtakin Heikkilän kirjaa, enkä todellakaan kuvittele tämän olevan kuuri.Ajatuksena elää Heikkilän ohjeilla, tuntuu ihan ok.

Halusin katsauksen ,miten teillä muilla on Heikkilän ohjeilla paino tippunut.
Itse olen vasta vihreä tässä hommassa (2vk.).

Kiitos vastauksista!



Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-05-31 07:50:36 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2004-05-24 06:35:17
Viestit: 28
Alun nopea painonpudotus perustuu yleensä ylimääräisen nesteen poistumiseen \:D/ sitten alkaa läskikin palaan :mrgreen: tälläinen käsitys mulla ainakin on ettei rasva sentään ihan viikossa lähde korjatkaa jos oon vääräs... :roll: ja sekin on niin yksilöllistä miten nopeesti lähtee, mutta pääasiahan on että lähtee varmasti :D


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-05-31 07:53:22 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2004-05-24 06:35:17
Viestit: 28
Mä olen kans entinen nälkäkuurilainen jopa nälkäkuurin rajoilla käyny :cry: ja kyllä vähän kummastuttaa et nyt laihtuu tai oikeammin sentit katoo vyötäröltä kun tosissaan syön :mrgreen: ... ihan vihreä karppaaja olen minäkin vielä :D


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-05-31 09:16:06 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:55:08
Viestit: 26133
Paikkakunta: Lohja/Helsinki
Minulta lähti Heikkilän ohjein 10 kk:ssa 16 kg, mutta raskauden myötä tuli pari lisää, eli tämän hetkinen tilanne on -14 kg. Nyt on jumittanut tässä muutaman viikon imetyksestä huolimatta. Mutta eipä tässä hätää ole, BMI nyt 23,0.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-05-31 09:38:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 08:38:20
Viestit: 531
Paikkakunta: Kymenlaakso
Mulla on nyt lähtenyt 9 kk:ssa 15 kg, tosin viikonlopun juhlinta toi pari kiloa takas mutta sehän lähtee nopeesti kun on nestettä.

Tahti on mun mielestä hyvä, laskin että viikkopudotus on n.400g.

Muistelen että nälkäkuurien aikana oli tärkeintä että kilot lähtevät mahdollisimman nopeasti - oisko johtunut siitä että nälkäkuuri oli ikävää :-k #-o nyt tärkeintä on se, että voi hyvin! :D

_________________
Karppaus aloitettu 25.8.2003.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-05 22:47:25 
KIITOS VASTAUKSISTA! Kiva kun paino tuntuu tippuvan. Itselläni ei paino vielä ole kummosesti tippunut. Luulen , että on jopa noussut. Tässä on tämä naisten hormonaalinen turvotus ehkä vielä vaikuttamassa...
Nyt olen olut n. 3 viikkoa Heikkilällä.
Ensin paino tippui n. 1kg/1.viikko. Siitten ei mitään.Eli kokonais painontiputus=1kg.
Kovasti elättelen toivoa.. josko se vielä tippuisi.
Pääasia on , että vaivat, joita tunnen syksyllä(kivut) voisi helpottua.
Ajattelin kokeilla ensi talveen asti , miten vaikuttaa ns. fibromyalgia-kipuihin. Onko kenelläkään kokemusta? Pitäisikö tehdä ihan oma uusi kysymys tästä...? Taidanpa heittää kehään.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-09 05:11:10 
Poissa
A-luokan paskansyöjä
A-luokan paskansyöjä

Liittynyt: 2004-05-25 08:11:35
Viestit: 4830
Paikkakunta: Leivonmäki
22kg neljässä kuukaudessa. Eiköhän tuo tahti piisaa. Aluksi tietty kun on viel muodoton möykky tuntuu kaikki tuskallisen hitaalta, mutta kyllä se siitä kun jaksaa vaan odottaa.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=z8tl2GSNxpo
KILO LÄSKIÄ ON ÄMPÄRILLINEN KUSTA.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-09 14:25:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 20:58:01
Viestit: 1479
Paikkakunta: Turku vm-77
Jaahas karpaasi ja sitten faktaa pöytään, eli mitä oot suuhus pistänyt ja paljonko oot liikehtinyt tuon tuloksen eteen?

kateellisena kyselee hän....

_________________
Entä jos ei edes yritä...


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-09 16:00:46 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:55:08
Viestit: 26133
Paikkakunta: Lohja/Helsinki
Jos todella ei ole kitukuurilla polttanut lihasta, niin epäilisin, että liikapainosta osa on ollut turvotusta eli nestettä. Ja mikäpä siinä, turvotuksesta on ihan yhtä hyvä päästä eroon kuin läskistäkin.

Lihavana pitämämme isoäiti "laihtui" muutamassa viikossa melkein 20 kg, kun vaihdettiin sydänlääke. Nestettä, tietysti. Sai ravata yölläkin pissalla.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Antti Heikkilän neuvoista!
ViestiLähetetty: 2004-06-10 13:56:58 
Oon siis itsekin aika vihreä, syönyt n. kuukauden (vois laskea altakin, koska olen sortunut mm. juhlissa ja leffa-illassa :oops: ) ja laihtunut olen 5kg. En ole mikään lihava varsinaisesti ollutkaan, raskaus jätti n.10kg, joten tarkotuksenani on edes haaveilla mahtuvani vanhoihin vaatteisiini. En tiedä, varmasti osa on nestettä, mutta niinkuin Antti kirjassaan sanookin, että painonpudotus on parhaimmillaan 1,5kg/vko, niin luulisin sen olevan muutakin. Liikuntaa en ole juuri sen enempää harrastanut, tosin hyötyliikuntaa saattaa olla enemmän nyt näin kesäaikaan.Mittasin juuri lantion mitan, joka oli tippunut 3cm reilussa kahdessa viikossa. Oloni on ollut mitä mainioin, yhtään ei esimerkiksi vatsassa kierrä, edes syönnin jälkeen. Yhtään ei ala väsyttämään, vaikka söisi miten paljon,ennen olisi voinut samantien kaatua sohvaperunaksi iltaan asti. Kasvoista on hävinnyt itsepintaisia näppylöitä, joita vastaan olen ikäni taistellut. Jaksan myös touhuta huomattavasti enemmän kuin ennen ja olen paremmalla tuulella. Ja ihan tosi, niinkuin täällä on jo monta kertaa sanottukin, makeanhimoni jäi pois todella pian ruokavalion aloittamisen jälkeen. Hyviä puolia voisin kertoa tässä vaikka millä mitalla, mutta valitettavasti menisi iltaan asti, eikä kukaan enää jaksaisi sitä lukea. :wink:

En ole juurikaan perehtynyt muihin vähähiilihydraattisen ruokavalion suositteleviin kirjoihin, mutta nämä Antti Heikkilän kirjat on mielestäni niin hyviä että aion jatkaa tätä dieettiä myös elämäntapana, kunhan olen päässyt ihannepainooni. Suosittelen tätä myös muille ja olenkin saanut jo kourallisen ihmisiä ostamaan Hyvän olon keittokirjoja.. \:D/

Mielettömän hyvät on siis kokemukset!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-14 21:49:21 
Eipä tuo paino mihinkään tipu. :(
Eikös yleensä paino tipu heti alussa? :-k Tiputettavaa olisi n.10kg. Sittenkään en olisi laiha,vaan normaalipainoinen. Elikkä tiputettavaa olisi, jos vain suostuisi lähtemään.
Ihmettelen kyllä, etten ole kummemmin lihonut, eli jotaki taikaa täs hiilarisysteemissä on.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-14 22:02:02 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-21 20:03:36
Viestit: 471
Paikkakunta: Helsinki
NÄPPYLÄ kirjoitti:
Eipä tuo paino mihinkään tipu. :(
Eikös yleensä paino tipu heti alussa? :-k Tiputettavaa olisi n.10kg. Sittenkään en olisi laiha,vaan normaalipainoinen. Elikkä tiputettavaa olisi, jos vain suostuisi lähtemään.
Ihmettelen kyllä, etten ole kummemmin lihonut, eli jotaki taikaa täs hiilarisysteemissä on.


Mulla ihan sama vika. Neljäs viikko menossa, mutta kilot näyttää pysyvän, vaikka kuinka orjallisesti söisin... Edes vyötärö ei kutistu... Mulla tosin ois tiputettavaa 20-25 kiloo (sillon olisin BMI 23-25). Ois se ollu huomattavasti kannustavampaa jos näin ekana kuukautena ois tippunnu edes 2-4 kiloa, mutta paino pyörii -1,5 - -0,5 kilossa...


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-02-01 11:53:42 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2012-02-01 11:38:39
Viestit: 1
Täällä kanssa ihan tuore karppaaja. Olen tässä vajaat kaksi viikkoa karpannut musta tuntuu tyylillä ja järkytyin sekä yllätyin tuloksista. Minussa ON mitä lähteä joten en ole huolestunut mutta tiedän ettei tämä olisi pysyvää jos nyt lopettaisin.
Mutta asiaan, reilussa viikossa olen tiputtanut vaakalukemaa peräti 6,5kg. Tiedän, pelkkää nestettä ja pöhötystä mutta voi pojat että tämä on kummasti piristänyt mieltä, tekee mieli pomppia ja hyppiä (ja jopa jaksaisin niin nyt tehdäkin). Kaikki vaatteet tuntuvat väljiltä ja kroppa on kiinteytynyt vaikka en ole tehnyt muuta kuin syönyt toisella tavoin.
Paljon on vielä opeteltavaa ja tekemistä, olen päivittäin käynyt täältä lukemassa vinkkejä ja toisten kokemuksia. Ehkä myöhemmin uskaltaudun käymään tuolla tulososiossakin :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-02-01 13:38:08 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-06-15 08:26:52
Viestit: 407
Paikkakunta: Espoo
pikkuS: eiks ookkin loistofiilis? :smt041
On tosi hyvä kannustin, jos heti alkuun lähtee kunnolla putoomaan
Tsemiä :smt023

_________________
"Sing, sing blue silver"


Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 20 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)