karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-19 05:01:06

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 31 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Kuka kuunteli...
ViestiLähetetty: 2004-09-03 06:03:35 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-06-15 12:58:02
Viestit: 69
Paikkakunta: Turku
...tänä aamuna NRJ-aamua? Siinä haukutaan Atkinsinsin dieettiä!! :evil: Se voi kuulemma olla vaarallinen pitkään jatkettaessa.. Ehkä siinä tapauksessa, jos tekee jotakin todella väärin, eikä ole lukenut mitään kunnollista teosta vaan on dieetillä jonkun huonon lehtijutun ohjeiden mukaisesti!!! :twisted:

Kohta tulee kuulemma lisää keskustelua aiheesta.. Jään mielenkiinnolla odottelemaan... :arrow:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-03 06:10:35 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2004-08-31 12:38:04
Viestit: 132
Piti ihan avata nettiradio. Siis eihän tuota voi kutsua edes keskusteluksi!! Selkeästi toimittajat eivät tiedä asiasta mitään, eli taas hutkitaan ennen kuin tutkitaan. Rasittavaa :evil:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-03 06:11:50 
Meinasin tulla informoimaan eitä tästä, mutta olin liian myöhässä. Pitäisköhän soittaa? Puh. 09-2600 500. Kuka uskaltaa?


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-03 06:14:35 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-06-15 12:58:02
Viestit: 69
Paikkakunta: Turku
Tämä aamu ei tosiaan alkanut hyvin!!! Ihmisten, kuten tässä tapauksessa, Kristiina Komulaisen ei pitäisi puhua asiasta, josta ei tiedä yhtään mitään!!!

"..siis miten kukaan voi liikkua tai edes kävellä Atkinsin dieetin aikana, ku ei ole sitä energiaa ja energiaahan saa vain ja ainoastaan hiilareista..."

"..Atkinsin dieetti on vaarallinen ja sitä ei saisi HARJOITTAA pitkiä aikoja kerrallaan!"

"Atkinsin dieetissä syödään AINOASTAAN lihaa eli proteiineja, joten miten se voi olla terveellistä..."

plaa plaa plaa...

Voi kuinka nyt kiukuttaa.. :evil:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-03 06:15:45 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-06-15 12:58:02
Viestit: 69
Paikkakunta: Turku
Soittakaa ihmeessä! Mua kiukuttaa sen verran, etten varmaan saa suustani ulos mitään järkevää..


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-03 06:15:54 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2004-08-31 12:38:04
Viestit: 132
Jostakin asioista toimittajat sen sijaan tuntuvat olevan hyvinkin perillä - osasivat luetella oluiden ja suklaan hinnat kuin apteekin hyllyltä :lol:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-03 06:20:37 
Mietin tässä jo soittamista, tuskin uskallan sitä tehdä! :( Toivottavasti joku olisi rohkeampi! :oops:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-03 06:27:25 
Laitoin sekä palautetta että viestiä studioon :shock:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-03 06:37:27 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-06-15 12:58:02
Viestit: 69
Paikkakunta: Turku
Hyvä hyvä Koskenlaskija!! 8)

Ja mehumaijalle kiitokset aamun pointista.. :lol:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-03 07:05:30 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-08-30 19:19:14
Viestit: 191
Paikkakunta: Häme
No niin, lisää radiouutisia: KissFM:ltä tuli äsken uutisia, että Atkinsin dieetti kuulemma on pidemmän päälle "haitallinen terveydelle", kun siinä ei rajoiteta rasvan syöntiä! On taas viisaat sedät näin tutkineet! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-03 07:15:55 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2004-08-31 12:38:04
Viestit: 132
Tämä on kai ensimmäinen asia, mikä pitää itselle iskostaa päähän kun alakarppaamaan alkaa: Pitää osata sulkea korvat ulkopuolisten, asiasta tietämättömien kommenteilta!! Sitä ei kuulkaa muuta enää kerkeäkään kuin olla kyrsiintynyt "terveysintoilijoiden valistuksista" jos sille tielle lähtee. Itse olen kyllä avoimesti puhunut tästä uudesta elämäntavasta tuttavilleni, ja ihme kyllä, yhtään vastaanjankkaajaa ei ole vielä kohdalle sattunut, päinvastoin, jopa kolme minun tuttavapiiristä on myös innostunut alakarppaamaan, kun olen näinkin lyhyen kokemuksen jälkeen osannut kertoa heille miten se on minun kehooni vaikuttanut!! Välittäkää ihmeessä muutkin tätä ilosanomaa :lol:, mutta katsokaa kuka on "altis", kelle uskotte voivan puhua ilman että keskustelu äityy riidaksi!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-03 07:21:18 
Minäkin olen saanut pari ihmistä jo houkuteltua (tosin ovat olleet alkuhangoitelun jälkeen avoimia). Yleisesti en mainosta, mutta olen huomannut, että outoja katseita välillä saa vaikka ei edes kertoisi. Ajattelin pudottaa painoani alustavasti 10kg ja puolessa välissä voisi tulla "kaapista ulos". Kavereille olen kertonut, tosin osaltani olen voinut selittää muutoksen viljaherkkyydellä/keliakialla.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-03 07:28:04 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-06-15 12:58:02
Viestit: 69
Paikkakunta: Turku
Ystävä-/perhepiirissäni olen tarkoituksella pitänyt matalaa profiilia ja tähän asti olen yllättävän hyvin pystynyt olemaan neutraalisti myös "Atkinsin kuolemandieetin"- haukkujien parissa, mutta jotenkin tänä aamuna.. :evil:

Alkoi vaan ärsyttämään.. Voi tosin johtua siitäkin, etten tänä aamuna ehtinyt juomaan normaalia aamukahviani. :wink:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-03 08:41:56 
Poissa
laihdutusketokarppi
laihdutusketokarppi

Liittynyt: 2004-08-22 10:41:55
Viestit: 11181
Paikkakunta: P.R.C. /<>/ FIN
NRJ Kristiina Komulaisen julkisempi emaili on kristiina@nrj.fi

Joku roti sentään pitäs olla siinä mitä bullshittiä ilmoille radiossa laskettelee.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-03 08:44:41 
Poissa
ylläpitokarppi
ylläpitokarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-19 16:09:34
Viestit: 849
Paikkakunta: Tampere
Koskenlaskija kirjoitti:
Minäkin olen saanut pari ihmistä jo houkuteltua (tosin ovat olleet alkuhangoitelun jälkeen avoimia).


Minä olen saanut jo tosi monta, lähinnä nettituttuja, vaikka olen yrittänyt malttaa olla julistamatta. Ja ehkä saan jonkinlaisen sulan hattuuni tämän evankeliointipaikan perustamisesta, vaikka täällä käännytystyötä tekevätkin minua paremmat saarnamiehet =D> .

_________________
Ala-/hyväkarppia alkaen 8/2003 - karppiylläpidosta "osa-aikaeläkkeellä", ethän laita yksärillä pyyntöjä minulle vaan mieluummin hooverille tai chimanille. Kiitos!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-03 10:01:08 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2004-05-24 07:52:45
Viestit: 127
Myös teksti-tv:ssä uutisoidaan tänään Atkinsin aiheuttavan päänsärkyä ja ripulia ja lihasheikkoutta... joo, näitä oireitahan ei esiinny hiilareiden popsijoilla ollenkaan, vai mitä? Terävä tanskalainen tutkimus taisi olla.

Minä en suosittele ala-karppia kenellekään, pidän vain itse hyvänäni tämän mainion elämäntavan. "Vastustajat" ovat niin onnellisia näistä eri medioiden PASKApuheista, että ei voi muuta kuin hymistellä, että pitäkää sitten kunnon hiilarihautajaiset mulle kun mää kohta tästä tietenkin kupsahdan. :twisted:

_________________
Syön hyvin, siksi .... :)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-03 10:07:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-06-29 11:39:27
Viestit: 15013
Paikkakunta: Helsinki
Onkohan tämä tanskalainen tutkimus. Siinä kyllä myös kehuttiin. Senkö on tekstiteevee unohtanut. Pitkäaikaisvaikutuksista ollaan huolissaan. On se kumma kun kukaan ei ole huolissaan sen hiilarimössön pitkäaikaisvaikutuksista.

http://my.webmd.com/content/Article/93/ ... genumber=1

_________________
"Remember, eating fat is not what makes you fat, it’s the inability to burn fat that makes you fat." Rosedale
"I will never be hungry again"


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-03 10:16:02 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2004-05-24 07:52:45
Viestit: 127
Muuta tietolähdettä siinä lyhyessä uutisessa ei mainita kuin että tanskalaiseta tutkimuksesta kysymys. Ylen nettisivuilla muuten näkyy teksti-tv:kin.
Harmi kyllä että "sivuvaikutuksista" jaksetaan varoitella huutomerkkien kanssa, mutta hyvät vaikutukset vaietaan järjestelmällisesti.

_________________
Syön hyvin, siksi .... :)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-03 10:17:32 
Poissa
laihdutusketokarppi
laihdutusketokarppi

Liittynyt: 2004-08-22 10:41:55
Viestit: 11181
Paikkakunta: P.R.C. /<>/ FIN
Tottakai tuotakin*) nolla"tutkimusta" nyt vastustajatoimittajat käyttävät hyväkseen poimimalla ja irrottamalla sieltä noita juttuja...
Juttuhan on kuin horoskooppi josta kukin voi poimia tarkoituksiinsa soveltuvaa.
*)
ARTICLE
A Low-Carbohydrate, Ketogenic Diet versus a Low-Fat Diet To Treat Obesity and Hyperlipidemia
A Randomized, Controlled Trial
William S. Yancy, Jr., MD, MHS; Maren K. Olsen, PhD; John R. Guyton, MD; Ronna P. Bakst, RD; and Eric C. Westman, MD, MHS

18 May 2004 | Volume 140 Issue 10 | Pages 769-777


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-03 10:24:01 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47636
Paikkakunta: HomeSweetHome
Elkan antamassa lehdistötiedotteessa sanotaan suorastaan näin:

After six months, from six months to one year, the efficacy of low-carbohydrate diets seems to go away," he says. "After one year it is still better than low-fat, high-carbohydrate diets -- but people are regaining weight. They do this on all diets, so there is no reason to blame Atkins. This is probably due to lack of adherence

Omakohtainen kommentti tuohon:
Kun koko ruokavaliohomman joutuu tällä epäortodoksisella puolella etsimään itse, niin toki siinä jää paljon ihmisen oman aloitekyvyn varaan. Ja alakarppinakin voi lihoa - oma reilun 4v historiaani kuuluu 15 kilon nopea pudotus, puoli vuotta samassa, melkein kolmen vuoden hidas 5 kilon palautus. Nyt on jo kolmas näistä välikiloista taas katoamssa. Kuin hidasta hengitystä, kun joutuu kaiken opettelemaan itse...

Mutta koko aikana en ole olut nälkäinen. Ja koko tämän ajan 40 vuotta kroonisesti vaivaavat allergiset- ja iho-oiteet ovat pysyneet poissa kuin ihmeen kautta. Lukuunottamatta niitä yksittäisiä päivä, jolloin olen kokeillut syödä hiukan enemmän hiilihydraattipitoista ruokaa.

Omakohtainen kommenttini ei ole tiedettä ja voidaan nollata. Dataa se kuitenkin on. terv els

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 31 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)