karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 14:09:05

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2009-03-23 20:31:10 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2009-03-16 11:53:07
Viestit: 3
Eli onkohan mulla nyt kai 7 päivää ketoa takana. Hiilareita ei ole tainnut mennä yli 25g/vrk mutta kalorit mahdollisesti plussalla. En ole säästellykään kauhesti, jos nyt en ihan överitankkauksellakaan ole. Voita,pekonia,lihamakkaraa (onko muuten ok toi lihamakkara), kananmunia keitettynä ja paistettuna, jauhelihaa.. siinäpä ne pääsääntöisesti on. Ainiin ja vähän muikkuja ja lohta ja kanaa ja kalaakin itseasiassa ku muistelee

Voimat on aika poissa.Reenit ei lähde kulkemaan millään ja koko viikko on ollut yhtä surkeaa räpellystä ja pari kertaa piti lopettaa kesken motivaationkin takia. Onko tuttua? Pitääkö kärsiä kauan?

Olen ymmärtänyt, että alakarppaus mutta aika reilulla energialla pitäisi käytännössä myös jaksaa reenata, ja pitkällä aikavälillä myös hieman kiristyäkin? Olenko ihan väärässä?

Vastauksia odotellessanne...


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-03-24 16:23:13 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-02-01 13:33:23
Viestit: 74
Paikkakunta: Helsinki
Hoono Olosi on toivon mukaan tilapäistä.

Kertausta:

Nuku tarpeeksi.

Juo vettä paljon. (Janottaako? tuleeko neste pois reippaasti?)

Älä rehki liikaa. Rauhallista sarjoittelua, pientä liikuntaa. Juttu on jo lähtenyt käyntiin, anna sille aikaa.

Tsemppiä :smt047

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/weybKOr/]
Kuva
[/url]


http://karppaus.info/ruoto/numerot/06/0 ... karppi.jpg


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-03-24 17:35:16 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2009-03-16 11:53:07
Viestit: 3
Lainaa:
Juo vettä paljon. (Janottaako? tuleeko neste pois reippaasti?)


Kyllä juon riittävästi ja neste tulee myös pois.
Unikin maistuu..


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-10-03 00:44:36 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2009-04-15 23:50:09
Viestit: 33
Hei! Minulle kävi niin, että ilmeisesti kävin ylikunnon puolella kun hiilarit olivat matalalla. Tosin tähän vaikutti muutkin asiat, treenasin lujaa, tein paljon töitä, univelkaa oli jne.. Lopulta sain elämäni kamalimman flunssan ja jouduin petiin. Salille tuli kahden viikon totaalitauko, kuten kaikkeen liikuntaan. Nyt olen käynyt salilla rauhallisemmin ja kaikki oireet ovat olleet poissa.

Minulla oli mm. sitä, että heräsin aamuyöllä sydämentykytykseen. Lisäksi tykytteli päivälläkin. Olo oli väsähtänyt, nenä vuosi vaikka en ollut silloin kipeä, kokoajan tuntui kuitenkin kuin olis tulossa kipeäksi. Yöllä myös hikoilin outoa kylmää hikeä välillä niin, että heräsin paita märkänä. En saanut kauhean hyvin nukuttuakaan, koska kokoajan kusetti ja janotti jne..

Minä lisäsin hiilareita ja olo on ollut mitä mainioin! Edelleen en syö leipiä, puuroja yms mitään sellaista, mutta syön : Kasviksia reilummin, hedelmiä, rahkaa.

Edelleenkin jos olen ollut kovassa aerobikisessä treenissä ja tulen kotiin, enkä syö mitään hiilareita, niin alan palella aivan kauheasti vähän ajan päästä. Se palelu on sellaista, että ihan luihin ja ytimiin palelee. Kun syön hedelmän, juon puristettua appelsiinimehua, salaattia oliviiöljyllä proteiinin lisäksi salin jälkeen niin palelua ei esiinny ja on ollut hyvä olo.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-10-03 07:55:52 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2009-08-01 22:08:50
Viestit: 356
Lainaa:
En ole säästellykään kauhesti, jos nyt en ihan överitankkauksellakaan ole. Voita,pekonia,lihamakkaraa (onko muuten ok toi lihamakkara), kananmunia keitettynä ja paistettuna, jauhelihaa.. siinäpä ne pääsääntöisesti on. Ainiin ja vähän muikkuja ja lohta ja kanaa ja kalaakin itseasiassa ku muistelee


Missä kasvikset, puuttuvat ainakin listasta. Puoli kiloa kasviksia päivässä mukaan ruokavalioon. Ei tämä ole proteiinidieetti vaan hiilarit on tarkoitus korvata rasvalla, ei proteiinilla.

Lainaa:
Voimat on aika poissa.Reenit ei lähde kulkemaan millään ja koko viikko on ollut yhtä surkeaa räpellystä ja pari kertaa piti lopettaa kesken motivaationkin takia. Onko tuttua? Pitääkö kärsiä kauan?

Olen ymmärtänyt, että alakarppaus mutta aika reilulla energialla pitäisi käytännössä myös jaksaa reenata, ja pitkällä aikavälillä myös hieman kiristyäkin? Olenko ihan väärässä?


Saattaa ottaa kauankin, muutamasta viikosta muutamaan kuukauteen riippuen henkilöstä. Itsellä meni 4-6 viikkoa että lähti aerobinen liikunta toimimaan mitenkään. Keho sopeutuu uuteen tilanteeseen hitaasti, mutta totuttautumisvaiheen jälkeen kyllä pystyy tekemään sen mitä ennenkin. Jos treenaat kovaa ja paljon, niin induktio ei ole ehkä paras tapa karppauksen aloittamiseen. Muista ketjuista löytyy tästä aiheesta keskustelua.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-10-03 08:33:39 
Poissa
ylläpitokarppi
ylläpitokarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-19 22:47:51
Viestit: 5732
Paikkakunta: Helsinki
Sitten kun keho on sopeutunut rasvapolttoiseksi, kuulat heiluvat hiilareittakin. Anna kehollesi aikaa sopeutua ja ota sen aikaa hieman rennommin.

Sitten myöhemmin jos on tarkoitus treenata lujaa, voi kokeilla vaikkapa Arin mainitsemaa syklitystä: ennen treenejä hieman ylimääräistä hiilaria tankkaukseksi. Anna keholle kuitenkin ensin aikaa opetella se rasvapoltto, silloin hiilarien loputtua keho siirtyy rasvapoltolle luontevasti, eikä tule seinää vastaan.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)