karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 06:59:56

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 691 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 535 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2009-09-04 07:17:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-03-01 21:43:38
Viestit: 779
Paikkakunta: España
Kiitos Ari vastauksista.

Ekan kokeilukerran jälkeen voin kertoa, että siirryn tuolle mehulinjalle. Mun eilinen treenipäivän kulku oli seuraavanlainen: 10.30-11 aikaan söin lounaaksi moussakaa. Neljältä söin 2 appelsiinia ja 5 kpl pientä työkaverin pihapuusta löytynyttä luumua (hh=?), varattuna oli myös ruisleipää mutta en pystynyt syömään niin paljoa vielä tuohon aikaan. Olo oli 2 appelsiinin jälkeenkin ihan järkyttävä. Hiilaria tuli siis vaan reilu 30 g, eli liian vähän näillä tarkoitusperillä.

17.20 pääsin salille ja rykäisin 55 minsan hyvinkin intensiivisen treenin. Illalliseksi söin pari voissa paistettua munaa kermajuustolla ja paketillisen (120 g) filepekonia valkosipulissa ja voissa paistettuna tietty.

Eli ei menny ihan putkeen eka kokeilu joten käynkin tänään ostamassa tuoremehua jääkaappiin. Olo on kuitenkin hyvä ja tuli silti otettua salilla eilen kaikki itestä irti, hyvä kun fillarin selässä pysyi treenin jälkeen! :lol:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-07 08:27:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-03-01 21:43:38
Viestit: 779
Paikkakunta: España
Kyselen taas vähän tarkennusta tähän syklitykseen. Se tuli selväksi että treeninpäivänä treenin jälkeen tulisi syödä pelkkää rasvaa ja prodea ilman hiilihydraatteja, mutta mites treeniä edeltävän ruokailun makrojen pitäis suurinpiirtein mennä? Eli onko lounaan suhteilla merkitystä, saako treeniä edeltävä ruokailu sisältää hh:ja vai pitäisikö lounaskin olla 0-hh ateria? Itse syön aina lounaan töissä ja urheilen mahd. pian töiden jälkeen. Ja koska en voi töissä lämmittää lounastani, mulla on yleensä mukana salaattia jossa siis on jonkun verran noita hiilihydraatteja (sisältö normaalisti jäävuori-/lehtisalaattia, kurkkua, tomaattia, sipulia ja vastaavia rehuja hieman vaihdellen, kanaa/kalaa/leikkelettä, kerma-/fetajuustoa ja majoneesia).


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-07 10:02:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
huomenta
normaali vhh lounas 3-6 h ennen salia.
tv AP

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-07 10:07:24 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen
Avatar

Liittynyt: 2006-05-11 16:13:40
Viestit: 4667
Paikkakunta: Espoo
Mites kun mä menisin mieluiten treenaamaan aamiaisen jälkeen klo 9-10, mutten voi kyllä kuvitella puputtavani päivän puolen kilon rehukiintiötä heti tossa kahdeksan aikaan aamusella. Ja ilman rehuja vatsa tunkee pelkkää varpusparvea.
Parveilenko siis vaan vai unohdanko suosiolla koko jutun?

_________________
Kahvakuulalähettiläs.
(Sh)it's my life! | Sporttiteevee
Blogissa murkuloita ja satunnaisesti oikeetakin elämää.
"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-07 16:24:11 
Poissa
Rantakarppi
Rantakarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-27 21:05:11
Viestit: 19673
Paikkakunta: Rauma
Mä vetäsin tota omenamehua 2 tetrallista ja sen jälkeen oli lievä huppelimainen olo.

Vartti ja sitten salille.
Jaksoin yllättävän hyvin... :shock:

Sitten mietin sitä ruokailua treenien jälkeen.
Mulle ei tule kuin 3 treenipäivää kuukaudessa kun pitää salille mennä puolen päivän aikaan, muuten voi treenata iltapäivällä.
Mutta mikä on optimaalinen aika treenien ja syömisien välillä?

Jos käyn salilla klo12-13 ja jos syön heti miten treenien jälkeen, niin miten ihmeessä pärjään illan?
Vai lasketaanko hiilaripommia ateriaksi?
Eli syönkö silti 3 kunnon ateriaa?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-11 19:53:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-11-28 17:21:40
Viestit: 1647
Ei minulla ainakaan toimi ollenkaan tuo hh-tankkaus ja punttisali. Ei tule virtaa edes alussa ja se vähäisempikin virta loppuu jotenkin omituisen nopeasti. Parhaiten mulla toimii runsas VHH-lounas ja siitä n. 3-4 tuntia taukoa ja sitten salille.

_________________
"You know, if you take everything I've ever accomplished in my entire life and condense it down into one day, it looks decent." - George Costanza


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-12 06:08:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
jepejee kirjoitti:
Eihän tuossa ole mitään järkeä, että jokaisena treenipäivänä pitäisi lisätä älyttömästi hiilareiden määrää. Minullakin on "treenipäivä" n. 5 kertaa viikossa, meinaatko että vetäisin viitenä päivänä viikossa paljon hiilareita ja kahtena päivänä vähemmän?

Ei minulla ainakaan toimi ollenkaan tuo hh-tankkaus ja punttisali. Ei tule virtaa edes alussa ja se vähäisempikin virta loppuu jotenkin omituisen nopeasti. Parhaiten mulla toimii runsas VHH-lounas ja siitä n. 3-4 tuntia taukoa ja sitten salille.

Huomenta jepejee
tuollaiset kommentit ovat ulkona aiheesta "laihdutukseen, yhdistettynä karppaus ja treenit" Hiilihydraattisyklitys Carb Cycling auttaa jumituksen.
5x viikossa runasas VHH lounas ja treeniä 5x viikossa.
tuon tavoite on ihan muuta kuin laihdutus.

jos vaivautuisit lukemaan linkin + lähdelinkit, ehkä jutun juoni selvenee.
tv AP

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-12 08:21:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-11-28 17:21:40
Viestit: 1647
Sori, käsitin että tuolla tavalla saisi enemmän tehoja treenaukseen kuin ihan "nollahiilareilla". Ja sitten hiilaria vielä treenin päälle, jos ei laihduta. Mutta ilmeisesti se ei toimikaan näin?

_________________
"You know, if you take everything I've ever accomplished in my entire life and condense it down into one day, it looks decent." - George Costanza


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-16 10:08:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-03-01 21:43:38
Viestit: 779
Paikkakunta: España
Tulipas mieleen sellanen kymysys, että onko tota syklitystä paras toteuttaa nimenomaan salitreenillä, vai sopisko siihen esimerkiksi intervallit tai portaissa juokseminen jos sen haluaisi yhdistää välillä (vaikka vaan vaihtelun vuoksi) lenkkeilyyn? Eli nostaisi vaan lenkkeillessä sykettä aina välillä spurteilla tai rappusilla...


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-22 17:58:18 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2009-08-23 18:02:08
Viestit: 366
Arille (ja kaikille muille tästä tietäville) kysymys hiilarien poltosta. Mitäs luulet kuinka paljon hiilareita (grammoja) elimistö polttaa n. 50 minuutin intensiivisellä punttitreenillä? Eli mikä mahtaa olla rasvojen ja hiilarien käyttösuhde melko intensiivisessä reenissä?

FatFan


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-22 18:24:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
FatFan kirjoitti:
Arille (ja kaikille muille tästä tietäville) kysymys hiilarien poltosta. Mitäs luulet kuinka paljon hiilareita (grammoja) elimistö polttaa n. 50 minuutin intensiivisellä punttitreenillä? Eli mikä mahtaa olla rasvojen ja hiilarien käyttösuhde melko intensiivisessä reenissä?

FatFan

punttitreenissä palaa hh eli sokerit ihan etupääsä, mutta tietenkin rasvaa myös.

Kun tarkoitus on polttaa kehon rasvavarastoja, niin liikuntamuodon tulee olla pitkäkestoinen ja suoritettu matalalla teholla. Mitä pitemmän aikaa yhtäjaksoinen matalatehoinen liikunta jatkuu, sen enemmän rasvaa palaa. (Atkinsin uusin dieetti s. 107...116)

Kilokalorit ja liikunta katso kulutukset taulukosta
http://www.biovita.fi/suomi/terveyssivut/kalorit.html

1 g hh = 4 kcal

kaikkia ei varmaaan saa poltettua mutta se ei ole se pääasia. pääasia että jumi ja kitudietti saadaan pois.
et tainut lukea sivuani, siellä on siitä jumista juttua
http://lieksa.pp.fi/vhh/paino.htm#jumi

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-22 18:27:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
Bubble kirjoitti:
Tulipas mieleen sellanen kymysys, että onko tota syklitystä paras toteuttaa nimenomaan salitreenillä, vai sopisko siihen esimerkiksi intervallit tai portaissa juokseminen jos sen haluaisi yhdistää välillä (vaikka vaan vaihtelun vuoksi) lenkkeilyyn? Eli nostaisi vaan lenkkeillessä sykettä aina välillä spurteilla tai rappusilla...

en viiti laittaa copy pastea koko sivua tänne lue täältä jos kiinnostaa
http://lieksa.pp.fi/vhh/paino.htm#jumi

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-24 13:57:12 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-06-30 06:05:43
Viestit: 160
Tänään lähtee kokeiluun parilla lasillisella omena täysmehua ja salilla ajattelin olla hiukan vajaan tunnin. Onko muut saaneet tulosta tällä? Ari varmasti on, kun tätä suosittelee.

Osaatko Ari muuten selittää tätä vähän syvällisemmin? Alussa kun luki, että "Tätä ovat kehonrakentajat käyttäneet jo ainakin 70-luvulta alkaen polttamaan rasvaa ja säilyttämään lihakset mahdollisimman suurina." niin ymmärsin, että rasva palaa nopeammin kun ilman hh tankkausta. Mihin se perustuu? Siihenkö, että jaksaa hiukan paremmin ja sitten rasittaa kehoaan enemmän ja loppujen lopuksia ajan kanssa se rasvakin palaa sitten enempi?... niin, kerro sinä :)

Ja tosiaan, kertokaa miten on toiminut, kun käsittääkseni moni tätä kokeilee.

Itse olen tänään syönyt 3 munan munakkaan. Päivällä itsetekemiä lihapullia (n. 200g), joissa oli hiukan sipulia, jäävuorisalaattia ja n 50g vuohenjuustoa. N. 20 minsaa ennen salia juon tuon 2 lasia omena täysmehua ja sitten ilta menee nollahiilareilla.. katsotaan..

Ja niin tosiaan. Joku sivu aiheeseen tms. voisi olla tyhjentävä.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-24 14:22:22 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-09-19 08:38:22
Viestit: 172
51sth kirjoitti:
Onko muut saaneet tulosta tällä?


Nyt on pari viikkoa menty tällä. Alotin uuden saliohjelman, yksinkertaistetun, koska kesällä ei tullu yhtään reenattua. Käyn kolme kertaa viikossa salilla, joista kaks vedän kovempaa tolla "hiilariboostilla". Päälle 1-2 lenkkiä/mäkitreeniä per vko. Palautuminen on totta tosiaan hidasta, mutta ylimääräset lähtee karisemalla.

Eli tulokset kahen viikon jälkeen:
- 85kg-->83kg
- salipainot kasvanu n.2,5%, ei oo siis jääny paikalle junttaa (ainakaan vielä) 8)
- eka palautuminen: HYI HEL***TI :smt076 ](*,) . Aivan sairasta. Ennen vedin aina kunnon hiilarisetin treenin jälkeen. Mutta eiköhän tähän totu. Paremmalta tuntuu jo.

Arille muuten kysymys: Miten tarkkana laihduttamisessa pidät tuota 0g hh rajaa minkä olet asettanut treenin jälkeen loppupäivälle? Jos vetää aamusalin, niin tulee helposti loppupäivän aikana muutamia grammoja hh. Keskeyttääkö tämä kiihtyneen aineenvaihdunnan?

_________________
"Jos mielessäsi haluat murhata jonkun, niin siitä vaan"

-Antti Heikkilä


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-24 14:43:58 
Poissa
Rantakarppi
Rantakarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-27 21:05:11
Viestit: 19673
Paikkakunta: Rauma
Olen vasta aloittanut ja näin on painojen kehitys mennyt:

Tässä:

piinastiina kirjoitti:


Ylätalja 1x60kg 1x70kg 1x80kg 2x70kg 1x80kg1x70kg 1x80kg 1x90kg
Selkäsoutu 2x55kg 1x60kg 2x60kg 1x70kg3x70kg
Reisiloitonnus 2x60kg 1x70kg 2x70kg 1x80kg3x70kg
Reisilähennys 2x40kg 1x50kg 2x45kg 1x55kg2x55kg 1x60kg
Pystypunnerrus 2x35kg 1x40kg 2x40kg 1x45kg3x40kg
Reisiojennus 2x40kg 1x50kg 2x50kg 1x60kg3x50kg
Rintalaite 1x30kg 2x35kg 2x35kg 1x40kg1x35kg 2x40kg
Jalkaprässi 1x120kg 1x130kg 1x140kg 2x140kg 1x150kg (ja ei tehnyt edes tiukkaa..... :shock: )1x130kg 1x140kg 1x150kg 1x160kg (oli pakko kokeilla...)
Selänojennus 1x70kg 1x80kg 1x90kg 2x90kg 1x100kg1x90kg 1x100kg 1x110kg
Vatsarutistus 1x50kg 1x55kg 1x60kg 2x60kg 1x70kg1x60kg (ei tuntunut missään) 2x70kg
Hauiskääntö 1x30kg 1x35kg 1x40kg 2x40kg 1x45kg1x40kg 1x45kg 1x50kg
Ojentajat 3x40kg (teki tiukkaa....) 3x45kg Kun 40kg tuntu liian hepposelta... :shock: 1x45kg (ei tuntunut missään...) 1x50kg 1x55kg
Pakaraliike (seisotaan ja potkaistaan taakse) 2x80kg 2x80kg 1x90kg (toinen puoli oli vahvempi...)Tämän tein samoilla painoilla.


Painoa on pudonnut kolmen viikon ja viiden treenikerran jälkeen 1,6kg.

Mitään muuta tarkoituksellista treeniä en ole harrastanut.

Treeni-päivinä olen pitänyt hiilareissa nolla-linjaa, siis treenin jälkeen.
just ennen treeniä juon 4 dl Rainbown omena-täysmehua.
Välipäivinä on välillä tullut syötyä enemmän kuin 20g hiiriä.

Palatumisesta en osaa sanoa muuta kuin, että ei ole paha olo eikä seuraavanakaan aamuna ole paikat jumissa eikä kipeytyneet.

Ei ole mitään syytä lopettaa, päinvastoin. :mrgreen:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-24 14:48:10 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-07-24 09:14:12
Viestit: 1267
Paikkakunta: Vantaa
Ari pliis, kun tunnut olevan varsinainen guru näissä asioissa, voisitko auttaa muakin [-o< ?

Eli tilanne on tämä: Fillaroin joka arkiaamu (eli ma-pe) 16,5 km salille, jossa teen käsi/selkä/vatsatreenin (joka 2. pv eri lihakset, eli vaihtelen kahta ohjelmaa). Kestoltaan tämä treeni on noin 20-30 min, suht raskailla painoilla (vikat menee tutisten). Juon kotona melkein litran vettä lähtiessä, seurava tankkaus on vihreää teetä ja vettä treenin jälkeen. Nälkä ei ole ja jaksan hyvin! Tätä on kestänyt jo monta vuotta, myös ennen kuin siirryin vhh:ksi .

Ensimmäinen ruoka on lounas klo 14 maissa (yleensä joku keitto tai salaatti, jossa vähän protskua ja vihanneksia sekä majoneesia), sitten taas pyörällä 16,5 km kotiin. Kotona syön klo 18-19 maissa ruokaisan salaatin (suht paljon protskua ja rasvaa, kasviksia puolisen kiloa tai jopa yli, mä rakastan vihanneksia), iltapalaksi vielä klo 21 maissa joko preteiinipitoista (jos on varaa, eli proteiinit pysyisi noin 100g totaalissa, esim. metukkaa juustolla uunissa) tai pistaasi/suolapähkinöitä. Vielä iltaherkkuna partis (pari rkl)-kerma (1 dl)-pähkinärouhe(2 rkl)-kookoshiutale(2 rkl)-tekomakeutus(2 rkl)-marja (esim. 50g karpalo) sekasotku.

Viikonloppuna en treenaa yhtään, syön aamulla munia jne. perheen seuraksi, usein myös repsuilen sunnuntaina.

Mitä mun pitäis tehdä, jotta homma muuttuisi järkevämmäksi :-k ? Vai pitääkö mitään? Missään nimessä en voi syödä ennen kuin lähden fillaroimaan, koska lähden jo klo 6 jälkeen ja herään noin 20 min ennen sitä :wink: .

Ai niin, olen siis 177 cm pitkä ja paino näkyy tossa tickerissä.

Kiitos, jos voisit auttaa näin henk.koht. :mrgreen:

_________________
Jolean höpinät :smt026

Kuva

Ihan normaali ihminen...Kai...
You gain some, you lose some. Seems like I am the one who just gain some over and over again... ;D

iHerbin alennuskoodi uusille asiakkaille LEP534, oikeuttaa 5$ alennukseen


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-24 15:36:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
Jolea kirjoitti:
Ari pliis, voisitko auttaa muakin
Mitä mun pitäis tehdä, jotta homma muuttuisi järkevämmäksi :-k ? Vai pitääkö mitään? Kiitos, jos voisit auttaa näin henk.koht.

no muutama asia jäi epäselväksi:
1. miksi treenaat noin paljon?
2. mikä on sinun todellinen tavoite? toissijainen tavoite? (terveys, harrastus, laihdutus, lihaskunto, kuntoilu, voimanhankinta) joku muu? mikä on tämän yhdistelmän VHH + treenin päätarkoitus? miksikö kysyn? vastaan siihen myöhemmin.

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-24 16:43:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
51sth kirjoitti:
Osaatko Ari muuten selittää tätä vähän syvällisemmin? Alussa kun luki, että "Tätä ovat kehonrakentajat käyttäneet jo ainakin 70-luvulta alkaen polttamaan rasvaa ja säilyttämään lihakset mahdollisimman suurina." niin ymmärsin, että rasva palaa nopeammin kun ilman hh tankkausta. Mihin se perustuu? Siihenkö, että jaksaa hiukan paremmin ja sitten rasittaa kehoaan enemmän ja loppujen lopuksia ajan kanssa se rasvakin palaa sitten enempi?... niin, kerro sinä :)



niin hh syklitystä ovat kehonrakentajat käyttäneet...

olet ymmärtänyt väärin

treenin jälkeen ei oteta hh tankkausta ja näin rasva palaa paremmin (mutta kehonrakentajat tankkaa jottei lihakset pala ollenkaan)
lyhyesti:
kun elimistö huutaa energiaa treenin jälkeen, eikä sille anneta hh, on energia otettava muualta.
1. se otetaan läskistä, siis läski palaa ja paino putoaa.
2. myös lihasten kimppuun käydään, jos ei saada proteiinia treenin jälkeen.
3. mutta treenin jälkeen otetaan proteiinia + hiukan rasvaa ja lihakset säilyy paremmin.

huom. kaikkinainen laihdutus verottaa lihasmassaa ja voimaa. mutta kehonrakentajat ei ota hh välipäivinä (VHH) ja he polttavat rasvaa välipäivinä, tämä lisää palautumisaikaa, mutta näin lihakset saadaan näkyviin.

laihduttajat saavat paremman hyödyn kun hh ei oteta treenin jälkeen eikä välipäivinä (VHH).

hh otetaan ennen treeniä sen takia että voidaan treenata kovempaa ja pitempään.

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-24 16:49:24 
Poissa
Rantakarppi
Rantakarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-27 21:05:11
Viestit: 19673
Paikkakunta: Rauma
Ari kirjoitti:

3. mutta treenin jälkeen otetaan proteiinia + hiukan rasvaa ja lihakset säilyy paremmin.



Kuinka nopeesti pitäis syödä?

Mulla kun iltavuoro ja treenit täytyy ajoittaa klo12-13 ja jos söisin heti treenin jälkeen,
miten jaksan koko illan vai voinko vielä toisen kerran syödä?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-24 17:06:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
kahvipannu kirjoitti:
51sth kirjoitti:
Onko muut saaneet tulosta tällä?


Nyt on pari viikkoa menty tällä. Alotin uuden saliohjelman, yksinkertaistetun, koska kesällä ei tullu yhtään reenattua. Käyn kolme kertaa viikossa salilla, joista kaks vedän kovempaa tolla "hiilariboostilla". Päälle 1-2 lenkkiä/mäkitreeniä per vko. Palautuminen on totta tosiaan hidasta, mutta ylimääräset lähtee karisemalla.

Eli tulokset kahen viikon jälkeen:
- 85kg-->83kg
- salipainot kasvanu n.2,5%, ei oo siis jääny paikalle junttaa (ainakaan vielä) 8)
- eka palautuminen: HYI HEL***TI :smt076 ](*,) . Aivan sairasta. Ennen vedin aina kunnon hiilarisetin treenin jälkeen. Mutta eiköhän tähän totu. Paremmalta tuntuu jo.

Arille muuten kysymys: Miten tarkkana laihduttamisessa pidät tuota 0g hh rajaa minkä olet asettanut treenin jälkeen loppupäivälle? Jos vetää aamusalin, niin tulee helposti loppupäivän aikana muutamia grammoja hh. Keskeyttääkö tämä kiihtyneen aineenvaihdunnan?


mukava kuulla että hyvin "puree", kyllä palautuminen on hidasta, mutta läski palaa paremmin.
tämän tyylin juttu vetää erittäin helposti ylikuntoon, kuuntele lihaksia ja niveliä. (vähennä ajoissa treeni kertoja ja tehoa)


voi voi ole tiukkana, jos tulosta haluat = läski palaa.

aamu treenin jälkeen, hh vasta illalla vain muutama gramma (3-6 g). mutta treenin jälkeen hh 0 g, mitä pitempään pystyt olemaan ilman hh rasva palaa sitä tehokkaammin.. ole tiukkana, sillä siinä se jutun juoni on.

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 691 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 535 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)