karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 10:08:55

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 691 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 535 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2009-09-02 09:21:12 
Poissa
Rantakarppi
Rantakarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-27 21:05:11
Viestit: 19673
Paikkakunta: Rauma
http://lieksa.pp.fi/vhh/paino.htm#sykli

Tätä asiaa on niiiiiiiin monesti itsekin kysellyt ja miettinyt.
Nyt sain vastauksen ja ihmiskokeet alkavat.... 8)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-02 10:35:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-03-01 21:43:38
Viestit: 779
Paikkakunta: España
Tämä aikoo kokeilla kans! Nyt on kolmas matalahiiripäivä ja huomenna olis sit punttitreeni. Ajattelin kokeilla nyt ekalla kerralla sitä ruisleivänsiivua ja vaikka pientä appelsiinia siihen kaveriks ennen treeniä. Katotaan paljonko pierettää salilla... :lol:
(Vapautuu ainaki laitteet äkkiä!)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-02 10:39:41 
Poissa
Rantakarppi
Rantakarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-27 21:05:11
Viestit: 19673
Paikkakunta: Rauma
Mulla alkaa ihmiskoe maanantaina. Eli alkaa sali-päivällä.
Tai siis koehan alkaa siis perjantaina, tavallaan.

Tää on niin hyvä juttu pitkästä aikaa. Kaikki kloksahtaa paikoilleen.
Salit ei häiritse muuta arkea ja syömisiin tulee muutenkin enemmän järkeä...

Mä hihkun sisäisesti..... :mrgreen:

Mut lisähiilarit otan suklaasta ja pähkinöistä. En ala kroppaani rääkätä viljalla... 8)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-02 10:49:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-03-01 21:43:38
Viestit: 779
Paikkakunta: España
piinastiina kirjoitti:
Mä hihkun sisäisesti..... :mrgreen:

Mut lisähiilarit otan suklaasta ja pähkinöistä. En ala kroppaani rääkätä viljalla... 8)


Hihkumisen suhteen mulla on sama fiilis! :mrgreen:

Mutta suklaata ja pähkinöitä mää en pysty syömään niin paljoo, tulee ällö olo ja punttiksella varmaa lentäis laatta, varsinki ku tarkotuksena on ilmeisesti nimenomaan tavallista kovempi treeni...
Eiköhän se sopiva toimintatapa sit muutaman kokeilukerran löydy. Treenin jälkeen ajattelin syödä munia ja pekonia tai sit metukkaa ja juustoa...


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-02 10:58:41 
Poissa
Rantakarppi
Rantakarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-27 21:05:11
Viestit: 19673
Paikkakunta: Rauma
Bubble kirjoitti:
piinastiina kirjoitti:
Mä hihkun sisäisesti..... :mrgreen:

Mut lisähiilarit otan suklaasta ja pähkinöistä. En ala kroppaani rääkätä viljalla... 8)


Hihkumisen suhteen mulla on sama fiilis! :mrgreen:

Mutta suklaata ja pähkinöitä mää en pysty syömään niin paljoo, tulee ällö olo ja punttiksella varmaa lentäis laatta, varsinki ku tarkotuksena on ilmeisesti nimenomaan tavallista kovempi treeni...
Eiköhän se sopiva toimintatapa sit muutaman kokeilukerran löydy. Treenin jälkeen ajattelin syödä munia ja pekonia tai sit metukkaa ja juustoa...


Ajattelin syödä ihan normi-aterian, jonka jälkkäriksi kourallinen cashew-pähkinöitä ja tummaa suklaata tai jäätelöö...... :roll:

Eiköhän siitä sitten tule tarpeeksi ja sitten samat ajatukset; pekonii, munii, juustoo ja metukkaa.... :lol:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-02 11:06:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-03-01 21:43:38
Viestit: 779
Paikkakunta: España
piinastiina kirjoitti:
Ajattelin syödä ihan normi-aterian, jonka jälkkäriksi kourallinen cashew-pähkinöitä ja tummaa suklaata tai jäätelöö...... :roll:


60-90 minsaa ennen treeniä? :shock: Mää en ikinä pystyis... viime viikolla yritin lähtee lenkille 2-3 tuntii sen jälkeen ku söin ihan vähän, eikä maha antanu mun juosta metriäkään. :lol:

Ari, korjaa jos olen väärässä, mutta muistaisin että johonkin ketjuun kirjoitit että tarkoitus ei ole ennen tuota treeniä syödä runsaasti vhh-ruokaa vaan nimenomaan niitä hiilareita? :smt017


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-02 11:14:52 
Poissa
Rantakarppi
Rantakarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-27 21:05:11
Viestit: 19673
Paikkakunta: Rauma
Bubble kirjoitti:
piinastiina kirjoitti:
Ajattelin syödä ihan normi-aterian, jonka jälkkäriksi kourallinen cashew-pähkinöitä ja tummaa suklaata tai jäätelöö...... :roll:


60-90 minsaa ennen treeniä? :shock: Mää en ikinä pystyis... viime viikolla yritin lähtee lenkille 2-3 tuntii sen jälkeen ku söin ihan vähän, eikä maha antanu mun juosta metriäkään. :lol:

Ari, korjaa jos olen väärässä, mutta muistaisin että johonkin ketjuun kirjoitit että tarkoitus ei ole ennen tuota treeniä syödä runsaasti vhh-ruokaa vaan nimenomaan niitä hiilareita? :smt017


Niin meinaat, että kun olen syönyt klo10-11 töissä aamupala/lounaan, niin sitten ennen treeniä söisin vaan jotain ns. hiilari"mössöö" ja sitten kun tulee treenistä söis normi-karppiateria, ilman hiilareita? Ihan järkeenkäypää... :mrgreen:

Eli mulla se menis tavalla kahteen ateriaan + hiilaripommi, treenipäivänä...
Ei huono laisinkaan. Pääsee vähemmällä kokkaamisellakin.... :lol:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-02 11:22:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-03-01 21:43:38
Viestit: 779
Paikkakunta: España
piinastiina kirjoitti:
Niin meinaat, että kun olen syönyt klo10-11 töissä aamupala/lounaan, niin sitten ennen treeniä söisin vaan jotain ns. hiilari"mössöö" ja sitten kun tulee treenistä söis normi-karppiateria, ilman hiilareita? Ihan järkeenkäypää... :mrgreen:

Eli mulla se menis tavalla kahteen ateriaan + hiilaripommi, treenipäivänä...
Ei huono laisinkaan. Pääsee vähemmällä kokkaamisellakin.... :lol:


Näin mää sen ymmärsin ja näin ajattelin ite tehdä. Eli tavallinen vhh-lounas töissä ennen puoltapäivää, 1,5 tuntii ennen treeniä hiilaritankkaus ja sit illalla salin jälkeen ku nälkä kolkuttelee niin 0-hh illallinen.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-02 11:30:13 
Poissa
Rantakarppi
Rantakarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-27 21:05:11
Viestit: 19673
Paikkakunta: Rauma
Bubble kirjoitti:
piinastiina kirjoitti:
Niin meinaat, että kun olen syönyt klo10-11 töissä aamupala/lounaan, niin sitten ennen treeniä söisin vaan jotain ns. hiilari"mössöö" ja sitten kun tulee treenistä söis normi-karppiateria, ilman hiilareita? Ihan järkeenkäypää... :mrgreen:

Eli mulla se menis tavalla kahteen ateriaan + hiilaripommi, treenipäivänä...
Ei huono laisinkaan. Pääsee vähemmällä kokkaamisellakin.... :lol:


Näin mää sen ymmärsin ja näin ajattelin ite tehdä. Eli tavallinen vhh-lounas töissä ennen puoltapäivää, 1,5 tuntii ennen treeniä hiilaritankkaus ja sit illalla salin jälkeen ku nälkä kolkuttelee niin 0-hh illallinen.


Juuri näin. :mrgreen:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-03 09:49:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-03-01 21:43:38
Viestit: 779
Paikkakunta: España
Kysymys Arille:

Jos jonain päivänä tää syklitys katkeaa, eli kun matalahiilarisena päivänä tuleekin nautittua runsaammin hiiliä, niin pitääkö tämä kierto alottaa alusta? Esim. mulla on tänään treenipäivä ja lauantaina olen menossa kaverin juhliin joissa on tarjolla boolia. Tiedän että boolissa on normilimpparia lightin sijaan ja tiedän että sitä tulee myös jonkun verran juotua. Niin jatkanko niin, että pidän sunnuntaina matalahiilarisen päivän ja maanantaina treenipäivän, vai jatkanko sunnuntaista alkaen taas kolmella matalahiilarisella päivällä?

Vai menenkö juhliin omien kossuvissyjen kanssa ja jätän boolit juomatta...


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-03 10:02:25 
Poissa
taistelukala
taistelukala
Avatar

Liittynyt: 2008-01-20 19:54:27
Viestit: 12781
Paikkakunta: Lähellä Tamperetta
Pistinpä tuon linkin korvan taakse, jos ja kun tästä ite salille asti taas päästään, niin kokeilut alkavat.

_________________
Kun huomaa olevansa enemmistön kanssa samaa mieltä, on aika tarkistaa kantansa!
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-03 10:27:25 
Poissa
Rantakarppi
Rantakarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-27 21:05:11
Viestit: 19673
Paikkakunta: Rauma
Dumpo kirjoitti:
Pistinpä tuon linkin korvan taakse, jos ja kun tästä ite salille asti taas päästään, niin kokeilut alkavat.


Mikäli sikäli ymmärsin oikein, ei välttämättä pelkästään tarkoita salitreeniä.
Kunhan treeni on kokonaisvaltaista ja kovaa...

Kahvakuulailu on varmaan ihan hyvä treeni myös...


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-03 12:19:53 
Poissa
taistelukala
taistelukala
Avatar

Liittynyt: 2008-01-20 19:54:27
Viestit: 12781
Paikkakunta: Lähellä Tamperetta
Täällä onkin kovasti tuota kahvakuulailua kehuttu, mutten ole siihen vielä langennut. Juu, ymmärsinkin tuosta linkistä, että tuo rytmi käy ilman treenaustakin. Ihan hyvältä kuulostavaa tekstiä. Kokeilemallahan näkee, mikä toimii itsellä. Ja minähän olen kuuluisa koeihmisenä olosta 8) .

_________________
Kun huomaa olevansa enemmistön kanssa samaa mieltä, on aika tarkistaa kantansa!
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-03 12:36:58 
Poissa
Rantakarppi
Rantakarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-27 21:05:11
Viestit: 19673
Paikkakunta: Rauma
Mie olen siihen kuulaan langennut...

On kyl viel laatikossa... :smt005


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-03 13:21:07 
Poissa
taistelukala
taistelukala
Avatar

Liittynyt: 2008-01-20 19:54:27
Viestit: 12781
Paikkakunta: Lähellä Tamperetta
Onko ne kalliita?

_________________
Kun huomaa olevansa enemmistön kanssa samaa mieltä, on aika tarkistaa kantansa!
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-03 13:43:30 
Poissa
Rantakarppi
Rantakarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-27 21:05:11
Viestit: 19673
Paikkakunta: Rauma
Dumpo kirjoitti:
Onko ne kalliita?


Mun kymppikilon "pallo" maksoi 36ekee.

Cittarissa on nyt "pallot" tarjouksessa, mut ovat pitkälenkkisiä.
Hoover vaan jotain jossain laittoi, että niillä helposti kolhii kätensä.

Tuolla liikuntapuolella on kahvakuula-osio ja siellä oli jotain juttua noista Cittarin kuulista.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-03 18:38:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
Bubble kirjoitti:
Kysymys Arille:

Jos jonain päivänä tää syklitys katkeaa, eli kun matalahiilarisena päivänä tuleekin nautittua runsaammin hiiliä, niin pitääkö tämä kierto alottaa alusta? Esim. mulla on tänään treenipäivä ja lauantaina olen menossa kaverin juhliin joissa on tarjolla boolia. Tiedän että boolissa on normilimpparia lightin sijaan ja tiedän että sitä tulee myös jonkun verran juotua. Niin jatkanko niin, että pidän sunnuntaina matalahiilarisen päivän ja maanantaina treenipäivän, vai jatkanko sunnuntaista alkaen taas kolmella matalahiilarisella päivällä?

Vai menenkö juhliin omien kossuvissyjen kanssa ja jätän boolit juomatta...


tämä juttu jos lauantaina otat hh aikalailla, ne ovat yö yli sinun maksassa ja osa lihaksissa "säilössä" ja käytössä heti sunnuntaina, jos et treenaa sunnuntaina niistä on vielä suurin osa jäljellä vielä maanantaina kehossa, vaikka olet sunnuntain 20...30 hh g tasolla,

Kyllä ne hh on heti poltettava pois, koska jos niitä ei polteta niinä päivinä ei rasva pala eli laihtumista ei tapahdu
joten maanantaina et tarvitse kuin pikkuisen lisää hh tai et ollenkaan hh lisää ennen salia. siitä jatkat 3 vrk hh alhaalla

eli koko juttu:
Hiilihydraattisyklitys Carb Cycling

Tätä ovat kehonrakentajat käyttäneet jo ainakin 70-luvulta alkaen polttamaan rasvaa ja säilyttämään lihakset mahdollisimman suurina. Olen itsekin noudattanut tämän tyylistä systeemiä 70-luvulla.

Idean toteutus on yksinkertainen: noudatetaan VHH ravintoa, mutta punttisalipäivänä hh määrä nostetaan noin 2x normaalipäivään verrattuna. Tämä auttaa harjoituksissa paljon ja voit harjoitella kovempaa ja enemmän. Treenin jälkeen kehonrakentajat ja voimailijat ottavat vielä hh ja palaavat taas seuraavana päivänä VHH (alennetulle hh määrän tasolle).

MUTTA LAIHDUTTAJAT EIVÄT OTA HH TREENIN JÄLKEEN. Tämä lisää aineenvaihduntaan kierroksia ja sen laihduttava (rasvaa polttava) vaikutus voi kestää jopa 48 tuntia.

Laihduttajat pitävät hh noin 20...30 g vrk 3 vrk ajan, neljäntenä päivä hh määrä nostetaan 2x isommaksi (40-60 g hh) ja tämä kaikki nautitaan ennen salille menoa, noin 60-90 min aikaisemmin. Punttitreenit vedetään kovaa mutta ei kovinkaan kauan ajassa mitattuna. Treenin jälkeen voidaan syödä normaali VHH ateria MUTTA ilman hh eli proteiinia ja rasvaa. Seuraavat 3 päivää ollaan taas normaali VHH tasolla 20-30 g vrk ja taas punttisalipäivänä hh nostetaan 2x isommaksi.

Ainostaan HH määrää muutetaan, hh voima on valtava tässä systeemissä ja pieni hedelmäkään ei pahaa tee.

Syklitysväli: 3 vrk pienellä hh tasolla yhtä mittaa ja korkean hh päiviä max 2 kpl viikossa. Syklitystä voidaan jatkaa pitkäänkin.

Tämä syklitys nostaa aineenvaihdunnan tason todella korkealle (lisää kaasua) niillä joilla on muutenkin tiukka VHH taso 10...30 hh g/vrk ja estää kehon menemästä kitudieetille (kitupoltolle) jolloin laihtuminen on hidasta kehon alentuneen aineenvaihdunnan takia.

Huom: JOS juuri ennen treeniä tankkaa liian paljon hh, verensokeri nousee nopeasti ylös ja insuliinin takia verensokeri laskee sitten rajusti alas mikä aiheuttaa mm: tehot laskee, pyörryttää, oksettaa, voimatasot laskee, heikottaa, "outo olo" jne.

JOS tuntuu tehottomalta treenissä, on parempi ottaa ne hh muutamassa annoksessa reilusti ennen treeniä ja olla 2-4 tuntia ennen treeniä mitään syömättä.


alla alan juttua

Riittääkö 6 min. viikossa?
"noin kuusi minuuttia kovaa treeniä viikossa (sekä verryttelyyn ja jäähdyttelyyn sekä palautumiseen käytetty aika) näyttää tuoneen saman tuloksen kuin useiden tuntien rääkki.

Lyhyt tehotreeni oli myös auttanut painonpudotuksessa, vaikka sitä ei erityisesti tutkittu. Muissa tutkimuksissa on saatu samansuuntaisia tuloksia. Tehokkaat lyhyttreenit parantavat sydämen toimintaa jopa sydänsairailla."

Hämmästyttävä tulos

http://manninen-nutraceuticals.blogspot.com/2009/06/riittaako-kuusi-minuuttia-viikossa.html

Anssi Manninen on oululainen liikuntalääketieteilijä, joka on erikoistunut tutkimaan urheilijoiden ravitsemusta ja suorituskykyä parantavia aineita.

"Hiilihydraattien vaikutus insuliinin eritykseen tunnetaan hyvin. Tiedetään, että hiilihydraattien nauttiminen voimaharjoituk­sen jälkeen johtaa merkitsevästi korkeampiin insuliinitasoi­hin verrattuna plaseboryhmään"

"Hiilihydraattien nauttiminen (1g/kg) heti voi­maharjoituksen jälkeen sekä tunti harjoituksen jälkeen joh­taa insuliinitasojen ja verensokerintasojen nousuun."

lähde:
http://manninen-nutraceuticals.blogspot.com/2008/08/tohtori-sundqvistilla-on-asiaa-osa-v.html

"Eli jos laihtumista halutaan insuliinitasojen kautta hoputtaa, pitää hiilihydraattien saanti olla hyvin niukkaa."
lähde:
http://manninen-nutraceuticals.blogspot.com/2009/06/lukijakyssa-insuliini-ja-lipolyysi.html




Carbohydrate Cycling Diet - Maximize Fat Loss with Cycling Carbohydrates

Carb Cycling Codex

Liikunta ei välttämättä ole hyvä ohje laihduttajalle. Liikunnalla on jo sinänsä "lihottavia" hormonaalisia vaikutuksia. Lisääntynyt liikunta voi jopa nostaa kehon painoa.

Lue lisää Low-Carb for You: Does Exercise Produce Weight Loss?
http://lowcarb4u.blogspot.com/2008/10/does-exercise-produce-weight-loss.html

tässä lähde cyclitys juttua
http://www.t-nation.com/free_online_article/sports_body_training_performance/the_carb_cycling_codex
http://www.bodybuildingforyou.com/articles-submit/ghf/understanding-low-carb-diet4.htm

edit linkit

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-03 18:50:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
piinastiina kirjoitti:
Bubble kirjoitti:
piinastiina kirjoitti:
Ajattelin syödä ihan normi-aterian, jonka jälkkäriksi kourallinen cashew-pähkinöitä ja tummaa suklaata tai jäätelöö...... :roll:


60-90 minsaa ennen treeniä? :shock: Mää en ikinä pystyis... viime viikolla yritin lähtee lenkille 2-3 tuntii sen jälkeen ku söin ihan vähän, eikä maha antanu mun juosta metriäkään. :lol:

Ari, korjaa jos olen väärässä, mutta muistaisin että johonkin ketjuun kirjoitit että tarkoitus ei ole ennen tuota treeniä syödä runsaasti vhh-ruokaa vaan nimenomaan niitä hiilareita? :smt017


Niin meinaat, että kun olen syönyt klo10-11 töissä aamupala/lounaan, niin sitten ennen treeniä söisin vaan jotain ns. hiilari"mössöö" ja sitten kun tulee treenistä söis normi-karppiateria, ilman hiilareita? Ihan järkeenkäypää... :mrgreen:

Eli mulla se menis tavalla kahteen ateriaan + hiilaripommi, treenipäivänä...
Ei huono laisinkaan. Pääsee vähemmällä kokkaamisellakin.... :lol:


kyllä ja oikein on ymmärretty.

liha ei kahdessa tunnissa sula. joten ennen salia oleva liharuoka (jos treenataan illalla) pitää syödä noin 3 tuntia ennen salia ei haittaa vaikka syödään vaikka 4-6 tuntia ennen salia. ja kyllä hh otetaan hh laadusta riippuen 60-90 min. ennen salia. hedelmämehut hedelmät ja suklaa ja sokeri imeytyy tosi nopeasti 15-25 min ja salille

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-03 20:46:57 
Poissa
Rantakarppi
Rantakarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-27 21:05:11
Viestit: 19673
Paikkakunta: Rauma
Ari kirjoitti:
piinastiina kirjoitti:

Niin meinaat, että kun olen syönyt klo10-11 töissä aamupala/lounaan, niin sitten ennen treeniä söisin vaan jotain ns. hiilari"mössöö" ja sitten kun tulee treenistä söis normi-karppiateria, ilman hiilareita? Ihan järkeenkäypää... :mrgreen:

Eli mulla se menis tavalla kahteen ateriaan + hiilaripommi, treenipäivänä...
Ei huono laisinkaan. Pääsee vähemmällä kokkaamisellakin.... :lol:


kyllä ja oikein on ymmärretty.

liha ei kahdessa tunnissa sula. joten ennen salia oleva liharuoka (jos treenataan illalla) pitää syödä noin 3 tuntia ennen salia ei haittaa vaikka syödään vaikka 4-6 tuntia ennen salia. ja kyllä hh otetaan hh laadusta riippuen 60-90 min. ennen salia. hedelmämehut hedelmät ja suklaa ja sokeri imeytyy tosi nopeasti 15-25 min ja salille


Eli suklaakin on ihan hyvä pommi, vaikka siinä on rasvaa ja pikkuisen prodee?

Sit mä ajattelin tota mehu-asiaa. Olis helppo ostaa kotiin varastoon ja mulle ei tule siihen himoa.
jos kotoa lähteissä vetäsis pari tetraa vaikka omenatuoremehua ja aikaa kuluu noin 20min ennenkuin isken nyrkkini rautaan, onko sopiva imeytymisaika?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-09-04 05:02:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
omena täysmehu rainbow , on parempi kuin suklaa, koska siinä on VAIN hedelmän oma sokeri. aika ok

kyse on siis tästä
http://www.rainbow.fi/default.asp?viewID=1474&productID=414
Kuva
tiivisteestä valmistettua 100 % täysmehua, johon on lisätty C-vitamiinia. Mehuun ei ole lisätty sokeria.
Ainesosat: tiivisteestä valmistettu omenatäysmehu, askorbiinihappo
Hiilihydraattia 11 g
Rasvaa < 1 g
C-vitamiini 30 mg*

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 691 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 535 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)