karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 06:38:40

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 258 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 18 9 10 11 12 13 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2009-03-08 10:06:58 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2008-12-30 10:06:13
Viestit: 5
Paikkakunta: Kainuu
Moi!
Esittäydympäs minäkin eli minä nyt olen niitä jotka vasta haaveilevat ulkomaille lähdöstä! :D Irlanti on tehnyt minuun lähtemättömän vaikutuksen ja sinne olisi tarkoitus suunnistaa, aluksi nyt ensi kesänä kielikurssille ja myöhemmin toivottavasti työharjoitteluun ja ihan töihinkin!

Olen 28 ja karppaillut oon vuoden alusta enemmän tai yleensä vähemmän hyvällä menestyksellä.. kiloja ei ole juur lähtenyt mutta olo on huomattavasti parempi. Jonkinlaisella hiilaritietoisella/lisäaineita välttävällä ruokavaliolla oon ollut jo pari vuotta. Tuota lisäaineiden välttämistä pidän edelleen tärkeimpänä tavoitteena ja yritän syödä mahdollisimman lähellä tuotettua puhdasta ruokaa.. jos nyt sais ne yrtitkin kasvamaan ikkunalle, ollut vuosia aikomuksena istuttaa mut aina sit havahtuu heinäkuussa et vähä myöhästä jo. :lol:

_________________
Hempukka80_Kampanjasivu


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2009-03-22 03:09:09 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-03-20 11:35:36
Viestit: 149
Paikkakunta: Bratislava
Moi,

miekin liityin näihin exfateihin expateihin ja tässä esittelyni asiaan kuuluen:

karppausta takana vasta 3vkoa, joskin miehen avulla hyväkarppielämää n 3 vuotta. Expatia takana 8kk Bratislavassa Slovakiassa. Karppauksen suhteen täällä ei mitään ongelmia: kasvikset halpoja ja kokolihaa kaupat pullollaan ilman marinadeja ja E-lisäaineita... Lisäksi ravintoloissa aina tapana tilata sideorderit ja joka kuppilasta löytyy kasviksia voilla :D . Just käytiin parin pvän lomalla Prahassa, jossa oluesta kieltäytyminen teki tiukkaa, mutta onnistui. Ruoka hyvin karppia ja maistuvaa (mitä se ei ehkä ois ollut entisessä elämässä...)

Oon lueskellut tätä karppaus- sivustoa kaiholla ja ajatellut, että ei meillä mitään manteli/ pähkinäjuhoja oo saatavilla ja tänään sitten ilman suurempia etsimisiä löysin kaupasta (Tesco) sekä Hasselpähkinä- että mantelijauhoja. Toukokuussa statukseni vaihtuu exfatista ihan inhemskiksi, mutta mielellään jaan kokemuksiani karppauksesta Slovakian osalta sinne suuntaville (ja muillekin). Tällä hetkellä haaveilen, että Itä-Euroopan jogurttifirmat lähtis Suomen markkinoille. Partaäijän kilpailijoita on nääs täällä tarjolla vaikka kuinka (on kyllä sitten vastapainoksi sellaista sokeripommijogurttia että! jopa ei karpit ystävät on ihmetelleet täläläisiä karkkijogurtteja)! Täällä kaipaa kunnon kermaa ja 500g voipaketteja (täkäläiset 100-125g) sekä maitorahkaa...

Karppia kevättä kaikille!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2009-03-22 14:57:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-11-01 20:31:02
Viestit: 2761
Hempukka80 ja kiroileva siili, tervetuloa Karppi- ja Exfat-lammikkoihin :D.

Mielenkiintoista kuulla karppaus-kokemuksista Slovakiasta!
Kun mainitsit voipakettien koot, tajusin etten mäkään ole täällä Belgiassa törmännyt 500g:n paketteihin, olen ostanut jopa Valion voita, mutta nekin ovat olleet pikkupaketteja. Ja juuri ostin tuplapakkauksen (2x125g) ranskalaista voita, siinä on ainakin suolaa, osa belgialaisista voista on suolattomia ja ne eivät kyllä mulle maistu.

_________________
"The biggest risk in life is not taking one."


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2009-03-27 22:06:13 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2007-06-23 23:28:00
Viestit: 21
heissan paasin mukaan tanne exfat ryhmaan kans! asun ugandassa ollaan asuttu taalla jo melkein 4 vuotta joku kerran vuodessa muutamaks kuukaudessa olen ollu suomessa sukua moikkaamassa :) olen 24 vuotias kohta 2 vuoden ikaisen pojan aippa ja karppauksen aloitin joskus synnytyksen jalkeen kun oli tullu kiloja +30 raskauden aikana ja tama auttaa myos mun pcohon on ollu aika on offia oon jaany teille jos oon retkahatanu mutt nyt mieskin karppaa joten on sujunu paremmin jo monta kuukautta normaali painon sisalla olen kuitneki jo onneks :) oikein kiva paasta tanne valilla kirjoittelee ja lukea kun onhan ulkomailla oleminen erillaista ainakaan ei ole yhta paljon herkkuja taalla mutt sitt toisaalta lihat melko halpoja joten filetta joka piava ;)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2009-05-19 21:07:01 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2005-05-30 18:23:11
Viestit: 210
hej på dig-

pikesittely vastaliittyneeltä - 26, praha. jatkossakin tullen enemmän taustailemaan :)

_________________
Ei ole helppoa olla hyvännäköinen ja toisinpäin.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2009-06-15 20:12:58 
Poissa
Rouva Muna
Rouva Muna

Liittynyt: 2008-07-17 22:10:54
Viestit: 5168
Paikkakunta: Helsinki
Bonjour, privjet,

mie olen Saija, 25v. opiskelija (yht. kand.) Rovaniemeltä. Muutan Belgiaan Brysseliin ensi syyskuun alusta lähtien, ja asun siellä ainakin seuraavat puoli vuotta harjoittelupaikkani takia. Tosin aiempaan elämään kuuluu ahkeraa verkostoitumista opiskelijajärjestön kautta ympäri Eurooppalaista mannerta, joten en ihmettelisi, vaikka joskus tai piankin tulisi siirros eteläisemmille leveyspiireille muidenkin käänteiden johdattamana. Opiskelen kansainvälisiä suhteita Lapin yliopistossa, joten hyvin mielelläänkin lähtisin järjestö- ja organisaatiotöihin nimenomaan rajan taa.

Olen umpisuomalainen, paitsi en kyllä yhtään tyypillinen suomalainen! ;) Paitsi ehkä huumorintajun kannalta. Mutta sitä ei aina selitä edes geeniperimä. :-k

_________________
Älä pilaa ruusunpunaista laalaa-ländiäni, koska se on asennekysymys.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2009-08-26 21:03:29 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-31 20:26:46
Viestit: 334
Paikkakunta: Naapurimaa
Moi kaikille, olen Kaneel :smt006 Muutin juuri Ruotsiin, olen 26-v. muusikko ja opiskelen Tukholmassa. Täällä on ainakin meikäläisen lähikaupassa karppiruoka edullista, esim. partaäijä 20,50 kruunua (n. 2 €), puolen litran kerma, 40% rasvaa 14,15 kr ja 12 luomumunaa 29,90 kr. Ja 100 g tummasuklaalevynkin saa 15 kruunulla... Kyllä kelpaa :D

Suomessa tulee varmaan käytyä aika usein, kun ei ole pitkä matka. Vanhemmat ja sisarukset asuvat Turussa ja poikaystävä ja suurin osa kavereista pääkaupunkiseudulla.

Onko täällä paljon Ruotsissa asuvia suomalaiskarppeja? Joillekin maille näytti olevan oma keskustelu, saisiko sellaisen Ruotsillekin? Olen vasta muuttanut, joten kaikki vinkit ja neuvot otan kiitollisena vastaan!

Edit. Oon ollut myös vaihtarina Ranskassa, joten ranskan kieli sujuu ainakin toistaiseksi paremmin kuin tämä ruotsi, mutta eiköhän sekin rupea pian luistamaan :)

_________________
Syksy 2010: 66kg --> 60 kg, napa 85,5 cm --> 80 cm
Kaneel humpuukilla hotiksi!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2009-10-02 23:46:49 
Poissa
Leijona
Leijona
Avatar

Liittynyt: 2007-04-11 20:57:52
Viestit: 5885
Moro,

Haili on sellanen 39v inssin retku, joka reissaa ympäri maailman starttaamassa voimalaitoksia. Nykyinen tehtävä on etelä-Italiassa palmuöljylaitoksen startissa. Niin että näitä mun ruokavaliokokeiluja voi oikeestaan tulla ihan mistä vaan. Edellinen oli valkovenäjällä, josta siitäkin sai forum nauttia valkovenäläisen vihreän salaatin muodossa :) Mähän oon tietysti jo vanha tuttu monelle, mutta tässä osiossa uusi. Kiva olla välillä newbie :)

Mielenkiintoisen tästä koko hommasta tekee viljattomuus, joka asettaa haasteita ainakin nykyisessä sijainnissa. Täällä kun kaikki on niin pastaapitsaa yms.

Me emme silti luovuta. Opettelen joka paikassa kieltä sen verran, että saan baarista mitä haluan ja kaupoissa pärjää kun kattoo ne kaikkein kirkkaimmat paketit. Ne ei ainakaan oo laittia ;)

Vaikka meitä maailma riepottelee, niin yhestä emme luovu ja se on karppaus. Sanokoon Turun sinappitehtailijat mitä tahtoo.

Eikös sitä siinä ollu esittelyä. Mä oon niin pieneltä paikkakunnalta, että nyt jo kaikki tietää ihan oikeesti kuka oon, vaikka pyrinkin anonyymisti netissä käyttäytymään.

Laitetaas niitä omia "suomennettuja" maailman herkkuja jakoon. Laitan malliksi yhen. Italiaksi rasva on Grassi ja sitä oli makkarassa vaatimattomat 41.2%. Aika hyvä.

haili kiittää tällä kertaa seurasta ja jatkaa maailman valloitusta ;)

Jaa niin sitä kielitaitoo. Suomee melko hyvin ja englantii kans. Muitten kans joutuu vähän näkeen vaivaa, ennenkuin ihan tosta vaan irtoo. Ruotsii kai pitäsi osata, mutta aika ruosteessa olt kun viimeks kokeilin :(

_________________
Cats are carnivores.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2009-10-05 23:31:29 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-09-14 00:01:48
Viestit: 94
Eli tosiaan liityn tänne vielä suomen asukkina.Opiskelen aikuisopiskelijana matkailuvirkailijaksi, tavoitteena vielä erikoistua matkailun markkinointiin.Suomen ulkopuolella on tultu matkusteltua Intiassa ja Thaimaassa ( lapsena pitkin espanjaa).Tämän lisäksi asuin vuoden 2005 Australiassa.Työharjoitteluun vuonna 2011 olisi tarkoitus sulautua jonnekin eurooppaan...

Ja loppuelämä onkin sitten yhtä kysymysmerkkiä...mieluiten maailmalle, elämä näyttää :D

_________________
Lapsi syntynyt 18.7.2011
Paluu sivustolle 6.2.2012
Aloituspaino 75.8 kg

Paino 6.3.2012
70.0 kg

10.10.12
65kg

1.7.13
60kg


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2009-10-13 21:33:35 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2009-07-12 18:36:08
Viestit: 68
Tervehdys. olen REILU 30v. mies ja karppaukseen olen ajautunut vakavien terveysongelmien takia. Muutama vuosi sitten sairastun väsymysoireyhtymään todennäköisesti antibioottien takia jolloin terveyteni romahti totaalisesti. Pahimmillaan olin jo työkyvytön. No tuosta suosta noustiin taistelemalla, mutta terveyden vielä reistaillessa ja varsinkin kropassa olevan hiivan ja mahan reistailun takia jatkoin apun etsimistä ongelmiin ja eksyin tänne.

Nyt karppausta takana 4kk. ja olo on loistava. Jatkuva väsymys, ärtymys, ripuli ja hiiva ovat poissa. Viimeisin niitti oli d-vitamiinin syönnin aloitus joka on näköjään myös hoitanut kaamosdebiksen josta olen kärsinyt niin kauan kuin muistan.

No kaamosmasennus katosi, mutta lähden silti talveksi Thaimaahan. Maassa olen käynyt useasti aikaisemminkin ja mm. puhun kieltä suht sujuvasti. Hieman on nyt alkanut epäilyttämään karppauksen jatkuminen siellä, koska todennäköisesti syön päivittäin ravintoloissa joissa ei karppisapuskasta ole tietoakaan, esim. vihanneksia ja juureksia ei annoksissa ole näkynyt. Oman ruoanlaiton mahdollisuutta rajoittaa esim. juuston puute tai sen hinta, mutta todennäköisesti sitäkin enemmän laiskuus.

No katsotaan miten käy. En muuten löytänyt täältä muita thaikarppaajia. Asian ei luulisi olevan niin erikoinen Thaimaan matkailun nykyisen suosion takia. Phuketiahan kutsutaan jo thaimaan kanariaksi :D


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2009-10-13 22:10:29 
Poissa
modekarppi
modekarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-22 12:24:33
Viestit: 7042
Paikkakunta: Jatkuvasti maailmalla
Tervetuloa mukaan!

Palstalaisista ainakin JariJ asustelee Kaakkois-Aasiassa, ehkä häneltä saa vinkkejä karppaukseen siinä ilmansuunnassa.

_________________
What happened to the butcher who backed into his meat grinder? He got a little behind in his work.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2009-11-12 17:25:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-09-16 20:11:02
Viestit: 539
Paikkakunta: Turku
Moi! Ma olen 23-vuotias tytto Turun suunnalta, mutta maailmalla pyorinyt enempi vahempi vuodesta -06 saakka. Talla hetkella osoitteena on Boston, Massachusetts, New England, USA, ollut taalla jo hiukan yli vuoden verran. Tuossa kolmen kuukauden jalkeen olis tarkoitus suunnata taas euroopan puolelle, luultavasti Suomeen ainakin aluksi, mut ehka Espanjaan tms jos kay tylsaksi... hiukan pelottaa ajatus asettumisesta takaisin Suomeen kun en ole siella asunut muutamaa kuukautta pitempia patkia noin neljaan vuoteen... :shock:

Joo, eli au pairina olen reissussa talla hetkella, ja alkaa tuntua etta on saanut lastenhoitamisesta ihan tarpeekseen taas toviksi... ja yliopistoonkin pitais vissiin menna, kun en oo lukion jalkeen mitaan muuta tehnyt kuin ollut reissussa ympari pallonpintaa... :D

Karppailua tosiaan takana hiukan yli kolme vuotta... taalla USAssa se on ainakin ollut kohtuu helppo ruokavalio kun taalla jopa ihmiset tietaa ja luokittelee low carbin ruokavalioksi eika hetitappavaksi ihmedieetiksi :mrgreen: ...ja loytyy kaikenlaista syotavaa karpille (tosin kylla taytyy sanoa etta valtaosa ihmisista nayttaa porskuttavan aivan jarkyttavilla hiilarimaarilla menemaan :shock: ...ja sitten vedetaan loufattia ja ihmetellaan kun paino vaan nousee :roll: )

Eipa tassa kai sen kummempia... talla siis hyppaan mukaan exfatteihin, kattoo vaikka olisin taas puolen vuoden paasta jossain muualla vaikka nyt pitaiskin suomeen kohta suunnata.. 8)

_________________
'Good advice is useless; the wise need none and the dull won't listen.'
jonkintyylistä alakarppia elokuusta -06 eteenpäin. BMI 22.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2009-11-29 01:29:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-05-14 17:32:02
Viestit: 1357
Paikkakunta: Worcester, UK
ScarShade kirjoitti:
Karppailua tosiaan takana hiukan yli kolme vuotta... taalla USAssa se on ainakin ollut kohtuu helppo ruokavalio kun taalla jopa ihmiset tietaa ja luokittelee low carbin ruokavalioksi eika hetitappavaksi ihmedieetiksi :mrgreen: ...ja loytyy kaikenlaista syotavaa karpille (tosin kylla taytyy sanoa etta valtaosa ihmisista nayttaa porskuttavan aivan jarkyttavilla hiilarimaarilla menemaan :shock: ...ja sitten vedetaan loufattia ja ihmetellaan kun paino vaan nousee :roll:

Terkut Bostoniin.

Low carb ei kuitenkaan ole sama kuin high fat, mikä tuntuu olevan se suurin kammotuksen aihe kaikkialla maasta välittämättä. Tsemppiä sinne täältä hiilarien ja lisäaineiden paratiisista, Englannista :D

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2009-12-23 23:01:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-01-29 23:23:25
Viestit: 8762
Hei, olen Geri ja vuosia jo opetellut karppausta elämäntavaksi. Terveydellisistä syistä löysin aikoinaan karppifoorumille ja nykyään voin hyvin kun pysyn viljatuotteista erossa. Paino ei ole sanottavammin pienentynyt mutta vaikeuksia taitaa teettää jo yli 50v. ikä ja hormonien epäsuhta kehossa. Kulutuskin on ollut vuosia pientä päivittäin kun sairastelun takia olen työelämästä ollut poissa mutta nyt yritän todella säännölliseen kokopäivätyöhön.
Tänne halusin rekisteröityä kun lähden Espanjaan työhön tammikuun aikana ja joku kuukausi siellä ehkä vierähtää. :smt041


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2010-02-06 22:28:45 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-02-02 21:07:15
Viestit: 3
Paikkakunta: Keski-Eurooppa
Heips!

Päätin minäkin ryhtyä karppailemaan ja ekan viikon jälkeen on paljon virkeämpi olo :) Tavoitteena siis -10kg heinäkuuhun mennessä ja kiloklubin mukaan se on hyvinkin mahdollista. Tällä hetkellä vaikutan läntisessä Saksassa. Suurin painon korotus tulikin muuton jälkeen, täällä kun on leipomoita joka nurkalla. Itsekuria niiden ohi käveleminen vaatii, mutta suomalaisella sisulla mennään.

Lähinnä varmaan taustailen, ainakin aluksi.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2010-02-09 13:21:53 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2008-01-05 17:48:26
Viestit: 85
Paikkakunta: Sastis
Mun ulkomaankarppaus lähestyy loppuaan, sillä mies sai tänään työpaikan Suomesta, ja palataan siis kotimaan ympyröihin. NO, paluu olisi ollut edessä joka tapauksessa, sillä oma hoitovapaani loppuu maaliskuussa.

Tällä hetkellä elelen lähinnä hyväkarpisti, sillä toinen äitiysloma odottaa jo heinäkuun alussa. On tästä ulkomailla asumisesta ainakin kaksi hyvää muistoa siis - esikoinen, joka syntyi USA:ssa ja tuleva pikkukakkonen, joka on saanut alkunsa täällä Italian auringon alla.

Tsemppiä kaikille ulkosuomalaisille, varmaan jatkossakin lueskelen tältäkin osastolta kuulumisia!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2010-03-24 19:24:08 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2010-03-22 13:20:55
Viestit: 87
Onnea tyopaikasta!

Meikämandoliini on siis tällanen parikymppinen valtava tsirpukka, joka opiskelee Skotlannissa. Alunalkaen tulen siis pohojammaalta. Karppaus alkoi maanantaina ja ööh... mitähän muuta tähän vois sanoa!

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2010-04-11 12:09:00 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2010-03-31 11:18:03
Viestit: 5
Paikkakunta: Italia
Tervehdys! Mayflowerin takaa löytyy hiljattain hyväkarppauksen aloittanut 27-vuotias nainen, joka pitää majaa Pohjois-Italiassa. Tarkoitus olisi pudottaa muutama vyötärölle kertynyt rasvakilo ja päästä eroon ainaisesta sokerin himosta. Liikkumaankin pitäisi samalla opetella, joten menossa on kaiketi jonkinmoinen kokonaisvaltainen elämäntapamuutos.

Toivotaan, että tällä kertaa muutos kestää pidempään kuin pari kuukautta... :oops: :roll:

_________________
Stoppi pastanjauhannalle 25.3.2010


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2010-05-02 02:03:56 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-20 07:33:33
Viestit: 221
Paikkakunta: Uusimaa
Heippa!

Tässä teille esittäytyy kaksi viikkoa karpannut tytöntyllerö Ranskan Guyanasta, Etelä-Amerikan päiväntasaajalta. Maa on pieni pläntti Brasilian yläpuolella, tämä on eu-maa ja koko maassa on yhteensä vajaa 200 000 asukasta.
Synnytin 12 viikkoa sitten kauniin poikapojan, lihoin raskauden aikana 25 kiloa ja olin jo sitä ennen ylipainoinen. Viikoilla 10 suomen neuvolavaaka näytti 84kg, viikko ennen synnytystä tammikuun lopulla neuvolavaaka näytti hurjaa 109 kg ja karppauksen aloituspäivänä 15.4 painoin 97kg. Pituutta minulla on tasan 160cm.

75kg olisi tavoite nyt tähän hätään, enää 19kg jäljellä! :)

Muutimme tänne mieheni kanssa lokakuussa, mieheni sai täältä työpaikan ja palaamme suomeen tämän vuoden lokakuussa ja silloin ystäväni ja perheeni tapaa pienen herramme :)

Täällä on outoa karpata, koska paikan ruokakulttuuriin kuuluu patonki ja sokerijuomat, mutta onneksi pienessä kaupungissamme on hyvä lihakauppa, josta saa hyvää, joskin ylihintaista, paikallista vapaana elänyttä lihaa. Raskauden aikana puputin patonkia, kokista, suklaata, sipsejä ja kilotolkulla paikallisia, herkullisia hedelmiä ja sokerijogurtteja joten niistä eroon pääseminen tuotti alussa vähän asennevaikeutta mutta nyt makeanhimo iskee vain väsyneenä ja silloin, kun lapsi huutaa toista tuntia väsyneenä.

Mutta, kivaa tulla messiin ja tää karppaus on ihan parasta!
Ihanaa toukokuuta joka puolelle maailmaa.

taikapöllö

_________________
Carppi diem!
lapsemme syntyi e-amerikassa 5.2.2010
5.2.2010 109kg
27.12.2010 97kg
15.1.2011 93.3kg
20.1.2011 90 kg
2.2.2011 88kg


Ruokapäiväkirja
http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=11&t=50843&start=0[/color]


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Tervetuloa ja esittelyä
ViestiLähetetty: 2010-06-19 12:18:50 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-01-07 21:37:40
Viestit: 171
Moro moro!
Täällä huutelee 22-vuotias tytöntyllerö, joka on lähdössä kesän jälkeen vuodeksi ulkomaille opiskelemaan. Hollantiin Maastrichtiin viepi tieni ja kämppä on siitä ihan rajalta Belgian puolelta, eli oikeestaanhan muutan sinne sitten. Vaikka pari kuukautta vielä ihan Suomessa asustelen, niin mukava päästä mukaan keskusteluun ja kyselemään vinkkejä tuolla selviämiseen. :wink: Hirveästi ainakin jännittää jo valmiiksi!
Karppauksen osalta tietoja minusta: Tällä hetkellä paino 66 kiloa ja tavote 60 kilossa. Atkinsin induktiolla tässä taas alottelen. Välillä tulee otettua takapakkia ja sit taas uudestaan.
Harrastan joukkueurheilua, tosin nyt kesäaikaan en pääse joukkueen yhteisiis treeneihin, joten liikunnat jää melko vähäseksi. Lenkillä yritän yksikseni käydä ja tehdä lihaskuntoa levytangolla.
Muita harrastuksia on varmaan nämä perus leffojen tuijotus, musiikin kuuntelu ja kirjojen tavaaminen.

_________________
Tarinoin Mustikkametsässä


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 258 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 18 9 10 11 12 13 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)