karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-16 07:21:05

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 59 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2009-05-12 12:52:31 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2009-05-12 12:26:26
Viestit: 280
Tästä aiheesta on varmasti jo tälläkin forumilla miljoona juttua, mutta mun on ihan pakko kirjottaa, kun melkeen itkettää tämä oma tilanteeni.

En ole koskaan noudattanut karppausta enkä kyllä mitään muutakaan erityisruokavaliota. Viime syksyyn asti elelin perusterveellisellä, tosin aika proteiinipainotteisella ruokavaliolla. Söin paljon kalaa, kanaa yms. enkä kartellut rasvoja. Hiilareitakaan en vältellyt tietoisesti, mutta ruokavaliostani puuttuivat kuitenkin leivät, riisit, pastat ja sen sellaiset. Sen sijaan tosin söin puuroa, vihanneksia, hedelmiä ja keittoja. Silloin tällöin myös jäätelön tai muun pienen herkun (ei kuitenkaan läheskään päivittäistä). Olen aina ollut kova urheilemaan ja paino pysyi hyvin kuosissa. Sitten syksyllä keksin jostain typerästä syystä idean muutaman kilon pudottamisesta ja muutin ruokavalioni lähes täysin. Koko idea oli typerä, sillä olin normaalipainon alarajoilla.
Joka tapauksessa aloin syödä lähinnä pelkästään leipää, puuroa, kevytjogurtteja, hedelmiä ja sen sellaista. Lisäsin kaikkia tyhmiä kevyttuotteita, joihin ennen en suostunut koskemaankaan. Välitin lähinnä kaloreista ja söin sitäpaitsi ihan liian vähän (n. 1000-1200kcal päivässä). Sanomattakin on varmaan selvää, ettei tuollainen toiminut. Aloin saada ahmimiskohtauksia ja ahmin aina suklaata, leipää, karkkia ja kaikkea muutakin hiilarimättöä. Ja silti vaan yritin ja yritin uudestaan...

Kevään puolella olen hieman viisastunut enkä yritä enää tuollaisia ihmedieettejä. Ongelmani on, että painoni on tämän sokeriahminnan seurauksena noussut reilu 10 kiloa (!!!) ja tuntuu, että olen saanut pakkomielteen karkeista, jäätelöstä ja suklaasta. Syön niitä nykyään lähes päivittäin tajuttomia määriä ajatellen "huomenna tää loppuu, huomenna aloitan terveellisen dieetin"... Silti yhtä uudestaan ja uudestaan löydän itseni kaivelemasta pakastinta jäätelön toivossa ja suuntaavan kauppaan ostamaan pari suklaalevyä. Suunnittelen erilaisia ruokavalioita, mutta mikään ei toimi, kun aina on saatava sitä helvetin sokeria! :'(

Tiedän, että tämä ei suoranaisesti karppaukseen liity, mutta halusin vaan jonnekin purkaa tämän tuskani, kun tuntuu, etten kestä enää ja haluan tästä sokeririippuvuudesta tai mikä lienee EROON! Pystyn nykyään syömään aivan tajuttomat määrät karkkia ja jäätelöä ja muuta. Ja voin vakuuttaa, että vuosi sitten se ei olisi mitenkään onnistunut. Nyt on vaan saatava sokeria päivittäin enkä pysty palaamaan entisiin tottumuksiini. :'(

Kenelläkään antaa pienintäkään neuvoa? : (

Ps. ei kauhean vihamielisiä vastauksia, kiitos. Tiedän olleeni idiootti.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-05-12 13:04:06 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-04-28 09:59:33
Viestit: 71
Paikkakunta: Turku
Moikka!

Kuullostaa ihan minun tarinalta..

Olen nyt ollut atkinsin induktiolla 10 päivää (ei sinänsä mikään saavutus vielä, mutta olen ylpeä itsestäni). Mutta siis. Mulla ei tee mieli karkkia enää, eikä leipää, eikä muutakaan. Ekat kolme päivää vaati itsekuria, mutta jostain sain kaivettua sen verran sitä, että pystyin. Nyt tää on jo helppoa.
Tosin makroista en vielä tiedä, onko ne kohdillaan, mutta tällä nyt mennään.

Ymmärrän tosi hyvin sun olon, oon ite käyny läpi just saman. Tuo juttu vois olla mun kirjoittama! Olin niin perso makealla loppuvaiheessa, että söin myslistäkin hedelmät ku teki niin saakelisti mieli hyvää. Ja ennen tuota hillitöntä ahmimista olin urheilullinen ja söin tervellisesti, olin laiha ja olo oli upea (en syönyt sillon hiilareita muuta kuin kasvisten ja hedelmien muodossa ja puuroa joskus, eli tiedostamattani vähän karppasin). Sit aloin laihduttamaan muka (vaikkei ollut mitään laihdutettavaa) ja reps* kaikki meni päin pers...ä. Läskiä tuli sen verran, ettei peilikuva enää tuntunut kovin mielyttävältä, vaikka edelleen oon normaalipainoinen. Aloin myös sairastella enemmän jne. jne.

Nyt tähän atkinsiin oon tyytyväinen, vaikka tarkoitus ei näin tiukkaa hiilarirajaa (20g/päivä) ole pitää loputtomiin. Aion kuitenkin tällä mennä vielä hetkisen, ettei se sokeririippuvuus pääse yllättämään uudelleen. Kannattaa kokeilla, itsekuria vaatii aluksi herkuista kieltäytyminen, mutta se on oikeesti sen arvoista.

Voimia sulle, mä uskon ainaki että sä pystyt!

_________________
Ihminen ei ole mitään muuta kuin miksi hän itsensä tekee.

Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-05-12 13:29:05 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Liittynyt: 2005-04-12 07:05:10
Viestit: 14387
Paikkakunta: Imatra
:smt006 Täälläkin entinen sokerihiiri, joka saanu ittesä kondiksee tällä... tsemppiä! :wink:

_________________
Karppi, since 2005 :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-05-12 13:43:52 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:55:08
Viestit: 26133
Paikkakunta: Lohja/Helsinki
Olin samassa jamassa 30 vuotta sitten. Lääkäri pisti pitkään sokerirasitustestiin ja vannotti, että kaikki makea kokonaan pois. Lopullisesti.

Jo toisena päivänä alkoi olon parantuminen siinä määrin, että makeisiin en enää koskaan suuremmin palannut. Itsekuria tarvitset siis ihan alkupäivinä vain, silloin syö muuta ruokaa kunnolla.

_________________
Karppaus kannattaa: Kymmenen vuotta virkeyttä ja painonhallintaa, ilman tarpeettomia ruokarajoitteita.

blogi: http://mirkankysymyksia.blogspot.com/


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-05-12 13:47:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-11-03 11:08:08
Viestit: 4205
Paikkakunta: Turku
Samanlaisia idiootteja täällä sitten on varmaan pilvin pimein :P
Itelläkin on ollut aivan sairaanloinen sokerin/hiilarin himo ja tiukkaa atkinssin aloitusta pari kolme kuukautta ja helppas. 2 vkkoa ei siihen riittänyt.

_________________
"Kukaan kuluttaja ei voi olla niin herkkäuskoinen, että pitää yhtiömme vitamiinivettä terveellisenä virvoitusjuomana." by Coca Cola


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-05-12 13:52:52 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2009-04-15 07:38:38
Viestit: 1
täälä kanssa yksi kohtalotoveri. tosin mun sokeririippuvuuteni alkoi kolmannen lapsen jälkeen.. raskausaikana en voinut ajatellakaan rasvaisia kun voin pahoin koko raskausajan, mutta sitten se repesi hieman myöhemmin. Sairastuin jo raskauden aikana masennukseen ja makeat ja erityisesti suklaa oli se ainoa mikä toi hyvän olon kaiken muun piip.. keskellä. Eikä varmasti lääkitys auttanut asiaa pätkääkään.. nyt yritän kovasti päästrä lääkkeistä eroon ja toivon myös tuosta makeasta pääseväni.. se vaan tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta :( jo se ensimmäinen päivä siis... mutta kyllä se tästä vielä.. sen on pakko!!!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-05-12 14:08:09 
Poissa
namukarppi
namukarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-09 20:57:54
Viestit: 4907
Ethän sä ole mikään idiootti. Olet löytänyt aivan oikeaan paikkaan!
Minä, niinkuin monet muut täällä, olen ollut super sokerinpuputtaja. Jos en puoleen päivään menessä olut syönyt suklaata tai muuta makeaa, seurasi hirveä päänsärky.

Olin karpannut reilusti alle kaksi viikkoa, kun makeanhimo hävisi. Siis kokonaan!
Nykyään en juuri mitään "makeaa" syö. Tumma suklaa on ainut tosi herkku.
Kerma-rahka ja jugu menee ilman makeutusta jne.

Tsemppiä! Onnistut varmasti!

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-05-12 14:19:38 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2008-10-30 22:24:15
Viestit: 116
tyttö kirjoitti:
Tiedän, että tämä ei suoranaisesti karppaukseen liity, mutta halusin vaan jonnekin purkaa tämän tuskani, kun tuntuu, etten kestä enää ja haluan tästä sokeririippuvuudesta tai mikä lienee EROON!


Ei liity suoranaisesti karppaukseen? Väärin. Mikään ei voisi liittyä karppaukseen enempää, koska juuri muita keinoja sokeriaddioktiosta eroon pääsemiseksi tuskin edes on kuin karppaus!

Been there, done that.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-05-12 14:33:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-07-03 19:35:01
Viestit: 568
Ja lohdutukseksi vielä se, että nykypäivänä ei tarvitse edes vedellä kaksin käsin mitään karkkeja tullakseen sokeriaddiktiksi... Ihan pelkät valmisruoat, jukurtit sun muut "terveelliset" juotavat ja syötävät tekevät sen tosi salakavalasti ja ihan niin, että muka syö kauhean tasapainoisesti :roll:

Eli kyllä, täällä varmasti suurin osa on siksi, että makean ja muiden hiilarien himo on jossain määrin ottanut vallan ja siksi paino nousee tai ainakin sen laskeminen ei onnistu - tai sitten iho oireilee tms.

Ja voin vielä lohduttaa siinäkin, että itse olen ollut vielä tyhmempi: en edes "normaalisti" pidä makeasta, mutta silti onnistuin kehittämään itselleni (hiilarien) ahmimis-oksentelu-ketjun, josta onneksi olen päässyt eroon! [-o<
Nyt on mieli mallillaan ja vielä kun sais painon tippumaan, niin avot!

_________________
"Suurikin voi olla kauniisti kvantittunutta." Kari Enqvist


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-05-12 14:53:52 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2009-05-12 12:26:26
Viestit: 280
Kiitos kaikille viesteistä ja tsempistä! Olin tosi yllättynyt, kun kaikki suhtautuivat noin positiivisesti...! Oli mukava lukea noin kannustavia kommentteja ja etenkin on äärettömän helpottavaa kuulla, että muutkin ovat kokeneet tällaista tuskaa ja ennen kaikkea tosiaan päässeet siitä eroon! Minullakin on siis vielä toivoa. :)

En osaa yhtään arvioida, kuinka pitkään minulla menisi tämän sokerihimon taltuttamisessa, koska yleensä ne yritykseni onnistuvat 1 tai jopa joskus hyvin harvoin 2 päivää ja sen jälkeen se on menoa sitten. Luulen kuitenkin, että tämän noin 8 kuukauden jatkuvan sokerihumalan seurauksena en ihan helpolla saa makeanhimoani kuriin. Siksipä taidan noudattaa viisaita vinkkejänne ja ainakin kesään asti lähteä täysin karppauslinjalla. Voisin yrittää tällaista alle 50g hiilaria päivässä vaikka ne ensimmäiset 3 viikkoa ja sen jälkeen vähän lisäillä niitä hedelmiä ja vihanneksia ja puuroa, jotka silloin "vanhoina hyvinä aikoina" kuuluivat ruokavaliooni. Mutta kuten Cacao sanoi ja (kenties valitettavasti) oli oikeassa, ainoa järkevä keinoni taitaa tällä hetkellä olla karppaus. Mikä tuuri, että eksyin tänne foorumille... ;)

Ja jukilo: Kuulostaa jotenkin niiin tutulta tuo, ettei "normaalisti" pidä makeasta, mutta silti on siihen koukussa!! Vaikka en oksenteluun ole sortunu, niin muuten minulla on aika sama tilanne. Himoitsen suklaata, vaikken ole koskaan siitä erityisemmin pitänyt. Käsittämätöntä. Tämä sokerin ahmiminen ei ole missään vaiheessa aiheuttanut mielihyvää, mutta jostain syystä olen silti jäänyt siihen koukkuun....

Kiitos vielä kaikille - toivoni syttyi taas hieman! :) Yritän nyt tosissani jättää sokerin - toivottavasti loppuelämäkseni! On todella helpottavaa kuulla, että ne ensimmäiset päivät ovat vaikeimmat ja sitten homma helpottaa. Mulla kun ei ole niitä ensimmäisten päivien jälkeisiä päiviä ikinä ollut, niin ei ole kokemusta.. En ole tosin koskaan ennen karppausta yrittänyt. Tänä keväänä olen lähinnä tällä normaalien terveyssuositusten ja kevyttuotteiden mukaisella linjalla yrittänyt mennä, mutta se ei ole kovin hyvin onnistunut. Toisaalta - miksipä olisi, kun en ennenkään ole noita leipiä ja pastoja ja cottifrutteja syönyt onnistuneesti.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-05-12 15:10:13 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-13 11:46:29
Viestit: 266
Mulla oli kans paha sokeririippuvuus, sitten kun alotin karppausta niin alku oli aika vaikeeta, meinasin jo lopettaa (mutten onneksi tehnyt niin!!). Jotkut suosittelevat varmasti hyvillä perusteluilla täyttä sokerista/makeasta kieltäytymista jonkin aikaa, mutta mulla ei ainakaan olisi ikinä ollut tuohon itsekuria silloin kun olin riippuvainen. Mulla pahimmat houkutukset olivat karkit ja etenkin suklaa. Teinkin siis alussa niin että välttelin niitä mahdollisuuksien mukaan: mietin aina karkkihyllyllä, tekeekö mun tosiaan sitä suklaata mieli niin paljon että se kannattaa ostaa, vai riittäisikö jos söisin ruokaa ja jotain muuta, karpimpaa jälkiruokaa. Yleensä sai sitten jätettyä sen suklaan ostamatta ja jos ostin niin vaan patukan (en levyä kuten ennen). Tavoite siis saada se päätös itselle ja omaan kontrolliin. Ekoina karppauksen päivinä vedin sokerituskissani paljon partista ananaksella vaikka omat hh rajat menivätkin rikki, olin kuitenkin onnellinen kun pysyin erossa karkeista yms.

Ainakin mulla se sokeririippuvuus helpotti sitten karppauksen myötä ajan kanssa, vaikken nollalinjaa pitänytkään. Nykyisin ei enää riippuvuutta ole (puoli vuotta aloituksesta) ja uskallan ostaa jopa 200g suklaalevyn, koska tiedän että ei oo mitään ongelmia syödä siitä vain itse päättämääni määrää. Eikä se enää huutele sieltä kaapista. Tää on mulle tosi iso saavutus, ilman karppiruokavaliota en varmasti olisi onnistunut, yritin kyllä monta kertaa "itsekurin voimalla".


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-05-12 16:42:25 
Poissa
humpuukikarppi
humpuukikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-02-24 16:18:50
Viestit: 16113
Paikkakunta: Sonsuossa
Muutamaksi ensimmäiseksi päiväksi kannattaa varata valmiiksi karppia ruokaa kaappiin joka on nopea ottaa ja syödä. Kun syö massun täyteen ravinteikasta ruokaa, ei kropalla ole syytä huudella herkkujen perään. Mielimieliteko sen sijaan voi muutaman päivän huudellakin, joten täälläkin on monta hyvää esimerkkiä siitä, että ketohiilareilla selättää sen mielitekovaiheen parhaiten. Kun sitä sokeria ei anneta kroppaan, saadaan nopeasti ketoainetuotanto käyntiin ja siten hiilarinhimo helpottaa. Mulla ihan ensimmäinen yritys jättää hiilarit taisi kaatua jo ensimmäisenä päivänä, koska en ollut varautunut tarpeeksi hyvin ja en tiennyt mahdollisista vierotusoireista, mitä voi tulla...

_________________
Baltazar ei muistanut mitään. Hän ei nimittäin ollut syönyt joka-aamuista kananmunaansa. Munia ei ollut seuraavanakaan aamuna, Baltazarin aivot menivät aivan solmuun!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-05-12 16:58:36 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2009-05-12 12:26:26
Viestit: 280
Kiitos vinkistä Mimmimakia! Voisinkin käydä tänäiltana ostamassa varastoon jotain tähän uuteen ruokavalioon sopivaa. Muutenkin mun olisi varmaan hyvä vähän suunnitella etukäteen noita syömisiä.

Tulipa muuten mieleen sellainen, että liikun todella aktiivisesti ja olen sattunut sellaisen jutun kuulemaan, että urheilijan tärkein energianlähde on hiilihydraatit. Eli pystynkö karppaamaan, vaikka urheiluni on todella runsasta?

Ja olen vielä vähän sekasin noista termeistä... eli mitä se ketohiilari nyt tarkoittikaan? :mrgreen: Onko se se 20g/hh/päivä? Ja mitä kaikkia vieroitusoireita on mahdollista saada?

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-05-12 17:21:38 
Poissa
humpuukikarppi
humpuukikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-02-24 16:18:50
Viestit: 16113
Paikkakunta: Sonsuossa
Haku on näppärä.
Kannattaa varautua siihen, että tulee liikunnasta vähän erilaista alkuun. lueskele täältä ketjuja, suunnittele jo valmiiksi mitä syöt (muutamaksi päiväksi) ja tee myös sotasuunnitelmat, että miten toimit jos kroppa huutaa sitä hiilaria kuitenkin. n.10 minuuttia on se aika, kun kestää että mieliteko menee ohi. Tai voit syödä siihen mielitekoon jotain muuta karppia, vaikka kananmunan voilla tms. Älä ole liian ankara itsellesi, mutta ole napakka.

Joo, ketohiilarit on ne maagiset 20g millä atkinsin induktio aloitetaan.

Syö aterialla aina proteiinia ja rasvaa ja mahdollinen hiilarilisä siinä myös. Jos tarvitset ehdottomasti välipalaa, niin sitten vain rasvaa ja proteiinia, vaikka metukkasiivuja tai juustoa. Juo riittävästi vettä tai vissyä. Muista suolata ruokasi (ruusu- tai atlantin merisuolaa), koska karpilla jää helposti suolat saamatta.

Älä nyt alussa vaivaudu laskemaan isommin kaloreita tms, vaan syöt vain mahan sopivasti täyteen ja rasvaa päälle.

Kirjankin voi lukea, jos omaksuminen täältä sivustoilta on hankalaa.

tsemppiä sinne!

_________________
Baltazar ei muistanut mitään. Hän ei nimittäin ollut syönyt joka-aamuista kananmunaansa. Munia ei ollut seuraavanakaan aamuna, Baltazarin aivot menivät aivan solmuun!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-05-12 18:31:32 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-12-26 08:57:06
Viestit: 129
ihan normaalia, mulla paha "salmiakki"-riippuvuus, ja ei auta jos syö määrällisesti vähän "sokerittomia" salmiakkeja, siitä repsuu niin helposti..(otanpa yhden...ja toisen jne) atkinssi auttaa ja jos jotain pitää "puputtaa" niin 86 suklaa on parempi vaihtoehto, esim pala päivässä ei lainkaan paha (alle 20 hh /100g)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-05-12 23:32:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-02-09 20:30:51
Viestit: 1072
Paikkakunta: Helsinki
Hiilaririippuvuuten auttaa parhaiten runsasenerginen ketokarppaus.. Eli rasvaa kannattaa syödä aika tolkuttomasti kaloreista välittämättä ja kasviksia ja proteiiniakin melko reilusti. Syöt itsesi niin täyteen, ettei enää tee mieli yhtään ruokaa. Jos alussa tulee muutama lisäkilo, sitä ei kannata pelästyä, todennäköisesti paino kyllä lähtee putoamaan, vaikket sitä uskoisi. Syö vähintäänkin kunnon reilu aamiainen ja kunnon lounas, heti kun vain tuntuu, siltä että maistuis... Syö niin paljon karppiruokaa, ettei illalla ole enää nälkä, eikä hiilarit himota.

Käy kaupassa vain kylläisenä ja osta sieltä pelkkiä karppiruokia. Pyri hävittämään kaapeista turhat hiilarit.

_________________
Kuva

Laihduttaminen on helpompaa ja mukavampaa täydellä vatsalla! :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-05-13 10:26:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-03-04 08:09:56
Viestit: 939
Paikkakunta: saksa
Suosittelisin alkuaikohin tosiaan jotain rasvaisia karppiherkkuja joita voi aika nopeasti syödä makean himon hiipiessä mieleen.

Kun makeanhimo alkaa hiipiä vähänkin mieleen, niin ihan tietoisesti alat syömään kunnon annoksen rasvaa.

Maistuuko sinulle sulanut juusto?
Pannulla voisi lämmittää hiukan tonnikalaa ja paljon juustoa, siihen voisi lorautaa vaikka kermaa vielä.
Itse rakasta pannulla paistettua juustoa, se on ihanan suolaista ja herkullista. Sen voi sulattaa vain löysäksi tai paistaa hiukan rapeaksi.

Tai katso viewtopic.php?f=2&t=21652&hilit=pikasuklaa
Kaakao täyttää ainakin minua - ja kerma tietenkin myös.
Tai teet juotavan kaakaon kermaan. Itse maustan kaakaon välillä chilillä.
Nykyään teen myös pirtelön johon laitan makeudeksi välillä pätkän banaania.

Smetana on ihanaa rasvaherkkua. Lusikoi smetanaa.
Tai kermaviiliä.

Itse syön välillä yhden hapankorpun, jossa on puolen sentin kerros voita ja ripaus merisuolaa.

Tai pidätkö majoneesista?
Ehkä voisit tehdä kaappiin valmiiksi jotain kinkku-majoneesi mömmöä ja syödä sitä salaatin lehteen käärittynä.

Sinihomejuusto-kerma kastike on herkkua.
Laitan pannulle runsaassa voissa paistetun broilerinrinnan lisäksi paljon kermaa ja sinihomejuustoa. Aivan taivaallisen herkullinen kastike ilman mitään muita lisämausteita.

Tai kun ei muuta osu käsiin syön siivun juustoa johon lättään päälle voita.

Tässä muutamia rasvaisia ideoita, joista ehkä löytyy joku sinullekin maistuva, jolla voit taistella makean himoa vastaan.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-05-13 11:55:21 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:55:08
Viestit: 26133
Paikkakunta: Lohja/Helsinki
Minun eräs vakiolounaani on viipale Lidlin Goudaa jonka sisälle kaksi siivua meetvurstia, ja rullalle sitten 8-10 sek. mikroa.

_________________
Karppaus kannattaa: Kymmenen vuotta virkeyttä ja painonhallintaa, ilman tarpeettomia ruokarajoitteita.

blogi: http://mirkankysymyksia.blogspot.com/


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-05-13 12:28:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-11-03 11:08:08
Viestit: 4205
Paikkakunta: Turku
Jos jotain tekee mieli, niin (oikein addikteilla) siinä ei 10 min tai edes 30 min tunnu missään. Itsellä ainakin tunnin päästä nousi vanhaan aikaan jo raivo, kun yritti kaikin keinoin taltuttaa himoa eikä se sammunut. Tuo 10 ja 15 min lässytys on sitä virallisterveellisten paskan jauhantaa eikä pidä kaikilla todellakaan paikaansa.

Puurot ja hedelmät parin kolmen vkon kuluttua ei mun silmiin vaikuta hyvältä idealta. Noh tietty se riippuu himon tasosta. Aloitin itse muutaman kerran tuon 2 vkon "kamppanjan" keto hiilareilla eikä se ollut tarpeeksi pitkä aika vaan pikku hiljaa muutan pvän jälkeen himotukset palasi. Vasta muutaman kuun ketoilu vei, niin tehokkaasti himot, että ihan teki pahaa hiilari mässyt.

_________________
"Kukaan kuluttaja ei voi olla niin herkkäuskoinen, että pitää yhtiömme vitamiinivettä terveellisenä virvoitusjuomana." by Coca Cola


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-05-13 14:40:22 
Poissa
namukarppi
namukarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-01-09 20:57:54
Viestit: 4907
Mirka kirjoitti:
Minun eräs vakiolounaani on viipale Lidlin Goudaa jonka sisälle kaksi siivua meetvurstia, ja rullalle sitten 8-10 sek. mikroa.


Ihan kiva, mut noita menis kymmenen, ainakin!

_________________
Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 59 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)