karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 14:02:26

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 109 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Maximan onnen päivä!
ViestiLähetetty: 2008-07-25 13:21:52 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-01-12 19:20:58
Viestit: 215
Paikkakunta: Hampuri
Viikko 30 = :oops: kg

Viikko sujui hartaasti odotettujen kesävieraiden kanssa. Hieno ja mieleenpainuva viikko. Kaikkina viikonpäivinä aterioimme "ulkona", jokilaivat tulivat tutuiksi sekä muutama tasokas turkulainen ruokaravintola. Ruoka oli ihanaa ja sitä tuli syötyä koko rahan edestä.
No, nyt viikko on ohi ja paluu arkeen alkanut. Vaaka on saanut olla rauhassa, teen tuttavuutta sen kanssa vasta ensi viikolla! :lol:


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maxima karppaa...
ViestiLähetetty: 2008-07-31 19:56:08 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-01-12 19:20:58
Viestit: 215
Paikkakunta: Hampuri
Viikko 31 = 79 kg :smt045

Arki on palannut ja vaaka suhtautuu minuun myötämielisesti! Näköjään voin ottaa välillä ihan rennosti, jos tilanne vaatii ja kun palaan ruotuun, niin vaakakin hymyilee taas. Tämähän on melkein niin kuin ihanteellista! Syön nykyään myös leipää, noin ehkä 2-4 siivua per päivä, muuten suht'vähän hiilihydraatteja. En pohdi, mitä syön, olen onneksi sisäistänyt nykyisen tapani ruokailla.

Tähän esimerkiksi vaikka tämä päivä:
* vesikaakaota + pari siivua itsetehtyä saaristolaislimppua oivariinin kera
* vesikaakaota + 3 ruisnäkkileipää sulatejuuston kera
* lautasellinen punajuuria aurajuustossa (= karppiresepti)
* kahvia + pieni pala wienerpitkoa + 3 palaa tummaa suklaata
* iso määrä herneenpalkoja
* palanen mustaleimajuustoa
* vesikaakao + 4 siivua Fazerin riihileipää
Huomisen päivän lista voi olla ihan erinäköinen.

Huomaatte varmaan, mikä on lempijuomaani :lol:


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maxima karppaa...
ViestiLähetetty: 2008-08-07 10:09:59 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-01-12 19:20:58
Viestit: 215
Paikkakunta: Hampuri
Viikko 32 = 78,5 kg :o

Jo on merkillistä. Vaaka näyttää jo monena päivänä tavoitettani alempaa kilomäärää? Pitäisikö iloita vai olla huolissaan? Onko painon väheneminen ehkä joku sairauden merkki?
Vointini on kyllä hyvä, mutta silti.....


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maxima karppaa...
ViestiLähetetty: 2008-08-07 10:19:39 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2008-07-13 16:44:32
Viestit: 17
Iloitse ihmeessä! Ei muutakun uutta tavotetta kehiin kun sultahan toi näyttää sujuvan! :wink:

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maxima karppaa...
ViestiLähetetty: 2008-08-17 10:33:00 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-01-12 19:20:58
Viestit: 215
Paikkakunta: Hampuri
Viikko 33 = 79 kg =D>

Eihän tässä nyt sentään miksikään luuviuluksi olla muuttumassa... [-X Kiitokset silti kannustamisesta!
Ihmettelen kyllä, että paino pysyttelee mukavasti aloillaan, vaikka olen alkanut syömään leipää joka päivä. Sitä en niin kauhean pahana pidä, oikeastaan päinvastoin. Toisaalta en syö kuin aniharvoin perunaa tai makaroonia. Mutta jos joku on hiukan ryöstäytynyt käsistä niin kahvipulla! Nyt tulee joka päivä kahvin kanssa syötyä wienerpitkoa tms. aimo palat. :shock:
Kaikki muu onkin sitten ihan kontrollissa. Uusia farkkuja yms. olen ostellut. :D Jalka nousee kuin nuorella tytöllä (uskoo ken tahtoo...)!
Mielitekoja ei ole ja makeisia ei tee mieli.

Olen yleensä lihonut hyvin herkästi ja nyt vaan tuntuu niin käsittämättömältä, että edelleenkin vaaka näyttää ihannelukemia???


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maxima karppaa...
ViestiLähetetty: 2008-09-07 16:42:32 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-01-12 19:20:58
Viestit: 215
Paikkakunta: Hampuri
Viikko 36-37 = 79 kg :)

Nyt harvennan tätä päivityksen tahtia, kirjoitan kuulumisiani aina muutaman viikon välein.
Tuo paino on pysynyt suunnilleen samoissa lukemissa. Syöminen rönsyilee hulvattomasti (?), ainakin tummaa suklaata menee hävyttömän paljon.

Sitten siitä leivästä. Saavutettuani painotavoitteeni lisäsin leivän (ruisjyvä-) syöntiä. Ja mitä tapahtuikaan!
* Jatkuva nälkä!
* Vatsan turvotus!
* Vatsan kipuilu!
* Lievä painonnousu!

Pahin oli tuo jatkuva nälkä. Oli pakko vähentää sitä leivän popsintaa, valitettavasti. Nyt voin taas hyvin ja syön leipää harvakseltaan, kuten koko painonpudotukseni ajan teinkin. Mutta ei enää päivittäin montaa palaa!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maxima karppaa...
ViestiLähetetty: 2008-10-09 14:46:24 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-01-12 19:20:58
Viestit: 215
Paikkakunta: Hampuri
Viikko 41 = 79-80 kg :D

Juu, paino heittelee tuossa 79-80 kg paikkeilla, liiankin usein luku alkaa numerolla 8, paljon kivammalta näyttää numero 7. :roll:
Kyllä täytyy olla tarkkana, että ei tule vähitellen sorruttua vanhoihin synteihin. Se voi käydä niin vähitellen ja huomaamatta, että koko ajan on oltava varuillaan. Meillä oli muutama makeinen lipaston päällä ja jo nostin käteni napatakseni ohimennen niistä yhden! Hilkulla oli! Ennen vanhaan toimin juuri noin: napsin ohimennen kaikenlaista kohdalle sattuvaa.
Eli kärppänä täytyy olla!
Muuten mulla menee hyvin. :smt048


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maxima karppaa...
ViestiLähetetty: 2008-11-16 23:43:04 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-01-12 19:20:58
Viestit: 215
Paikkakunta: Hampuri
Viikko 47 = 80-82 kg :oops:

Voi tätä elämää! Ei tämä nyt niin helppoa olekaan, kuin olen tässä aikaisemmin hehkuttanut. :cry:
Vähän stressiä elämässä ja heti käy köpelösti. Rakas aviomies kantaa herkkuja pöytään ja minulle AINA se isompi pala! Haluaako se minusta syöttöpossun näin joulun alla? Testaako itsehillintääni? Haluaako näyttää, että ei se sittenkään onnistunut? :twisted:

Olisikin asia niin. Vaan kun se on minusta kiinni. Vain minusta. Voisin sanoa, ei kiitos, voisin vaihtaa lautasiamme. Paras syyllinen on stressi. Syytetään sitä!

Lähitavoite on nyt sitten nujertaa stressi. Kai minä nyt yhden stressin saan aisoihin? Ei tässä auta kuin nauraa maha kippurassa :smt043 tai itkeä pillittää :smt022 .


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maxima karppaa...
ViestiLähetetty: 2008-12-26 11:36:36 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-01-12 19:20:58
Viestit: 215
Paikkakunta: Hampuri
Viikko 51 = :oops: kg

Juu, hallinta kadonnut. Siis painonhallinta. Myös syömisen hallinta. Ja ahdistuksen hallinta. Voi surkeus!
Mitä sitä kaunistelemaan. Housut mahtuvat vielä jalkaan, juuri ja juuri. Ovat kyllä kieltämättä aika piukat. :mrgreen:

Paino lienee samoissa tai vähän korkeammissa lukemissa kuin viime postauksessa, iltapäiväkahvin kakkupalakin on kasvanut kokoa...

Seuraava askel on joku ryhmä. Toivottavasti vuoden alussa alkaa jonkun sortin tukiryhmä tällä foorumilla. Sinne. :smt115
Muuten karkaa mopo käsistä, nyt pääsen vielä suht' helpolla. Hätäjarrua on nyt vetäminen!

:smt114 Mukavaa tapaninpäivää kaikille!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maxima karppaa...
ViestiLähetetty: 2009-01-04 11:45:58 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-01-12 19:20:58
Viestit: 215
Paikkakunta: Hampuri
Uusi vuosi 2009 - uudet kujeet Uusi tickeri ja uusi spurtti painonhallintaan. :D

Viikko 1 = 83,5 kg :shock:

Mitä tässä mitään kampanjoita odottelemaan. Oma apu, paras apu, ainakin joskus.
Palaan aikaan vanhaan parempaan eli päivitän tätä kerran viikossa ja teen samoin tuttavuutta vaa'an kanssa viikottain. Eihän tästä muuten mitään tule.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maxima karppaa...
ViestiLähetetty: 2009-01-05 12:54:25 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2008-12-29 13:23:46
Viestit: 1
Toivottavasti saavutat tavoitteesi! Hyvää vuoden alkua! =D>

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maxima karppaa...
ViestiLähetetty: 2009-01-11 12:06:09 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-01-12 19:20:58
Viestit: 215
Paikkakunta: Hampuri
Viikko 2 = 83 kg :?

Mitään hurjaa en ole keksinyt näin alkajaisiksi, ei tarkkaa ruokapäiväkirjaa, ei ehdotonta hiilarikieltoa. Olen 1) opetellut sanomaan itselleni taas useammin EI ja 2) olen jättänyt makeiset totaalisesti syrjään. Nuo kaksi ovatkin hyviä valttikortteja taas pöytään paiskattaviksi!
Olen nyt tämän viikon aikana nukkunut huomattavasti paremmin kuin viime vuoden puolella, liekö vähäisempi hiilarimäärä asialla? Luulenpa niin.
Jos joku kampanja alkaa, niin siihen olen kyllä osallistumassa! Tavoitettani siirsin myös kilon alemmaksi eli nyt se on 78 kg. Turvallisemmalla etäisyydellä tuosta 80:n mörköluvusta! Lisäksi kaapissani on muutama vaatekappale, jotka ostin viime vuoden kesäalesta ja niiden on mahduttava päälleni kesällä. Lapsenlapsi pääsee ripille ja ties mitä muita juhlia on tulossa...
Uusi vaakakin olisi saatava. Oma vanha vaakani näyttää aina monta eri painoehdotusta, ei tiedä, mikä niistä on se oikea. Minä nousen vaa'alle niin monta kertaa, että sopiva luku tulee esiin.... :lol:


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maxima karppaa...
ViestiLähetetty: 2009-01-13 12:41:44 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-01-12 19:20:58
Viestit: 215
Paikkakunta: Hampuri
Viikko 3 = 85,8 kg :shock:

Voihan kettu sentään! Minä menin tekemään sellaisen erehdyksen, että ostin uuden, hienon digitaalisen vaa'an. Kaikkeen sitä todellakin ihmispolo sortuu! Tämä uusi hieno vaaka näyttää painoa 2,8 kg enemmän kuin vanha, uskollinen vaakarakkineeni. :shock: Onko vaakani huijannut minua kaikki nämä vuodet? :^o

Tämä uusi määrää nyt elämän tahdin, valitettavasti. :mrgreen: Joten muutin lähtöpainonikin +3 kg ja tickerin ajan tasalle. :smt076
Voi surkeus. En muuta sano. Piste.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maxima karppaa...
ViestiLähetetty: 2009-01-25 10:43:56 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-01-12 19:20:58
Viestit: 215
Paikkakunta: Hampuri
Viikko 4 = 85,1 kg :wink:

Hitaasti hyvää tulee, vai miten se meni.
Joku mättää tällä kertaa. Syöminen on mielestäni jotakuinkin toivotun mukaista, mutta silti tuntuu paino olevan ylettömän tiukassa ja olo on hiukan räjähtänyt.
Onkohan se jotakuinkin se avainsana?

Pääasia, että suunta on oikea. Jatketaan taivallusta, oikealla polulla, sisulla eteenpäin!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maxima karppaa...
ViestiLähetetty: 2009-01-25 17:07:42 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-03-12 14:55:03
Viestit: 464
Hiljaa hyvä tulee, se on totta. Pitää vaan omata pitkä pinna ja sitten tuloksia alkaa tulla. :wink:

Tsemppiä jatkoon! :smt023

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wsH0LmW/]
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maxima karppaa...
ViestiLähetetty: 2009-02-01 11:53:31 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-01-12 19:20:58
Viestit: 215
Paikkakunta: Hampuri
Viikko 5 = 85,4 kg :shock:

Kiitokset RiKolle kannustamisesta ja uskon valamisesta! Niitä tässä todella tarvitaan.

Nyt olen huomaavinani, että pelkkä usko ei kuitenkaan auta näillä markkinoilla. Ei, vaikka kuinka olen liittynyt kampanjaan, vaikka kuinka punnitsen itseni ja kirjoitan tätä päiväkirjaani täällä. Ei, ne eivät ikävä kyllä riitä. Hienoa olisi toki, jos riittäisivät! :lol:

Nyt on pohdittava, missä vika. No, tiedänhän minä vastauksen: syön enemmän kuin kulutan. Voi kuinka yksinkertaista! Teoriassa. Nyt otan itseäni niskasta kiinni ja laadin ensi viikolle jonkun suunnitelman. Ei se voi näinkään jatkua.
Muut kampanjalaiset pudottavat painoaan ja minä taas kerään sitä. :mrgreen:

Nyt menen nurkkaan (ei keittiön nurkkaan....) häpeämään ja viikon päästä nousen kuin Fenix-lintu tuhkasta, ylväänä ja hoikempana. :^o


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maxima karppaa...
ViestiLähetetty: 2009-02-08 11:53:03 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-01-12 19:20:58
Viestit: 215
Paikkakunta: Hampuri
Viikko 6= 84,7 kg :)

Täältä se Feniks-lintu sitten tulee...

Koin elämäni järkytyksen tuossa eräänä aamuna seistessäni vaa'alla :oops: ja se antoi kyllä pontta ottaa itseään niskasta kiinni! Olen kyllä tosi onnellinen uudesta vaa'astani, se ei jätä mitään arvailujen varaan, vaan kertoo koko totuuden. Aina uudestaan. Vaikka astuisin 5 kertaa peräkkäin vaa'alle. :D

Laskin äsken nuo kampanjaviikot ja jos kaikki menee hyvin kohdallani, niin ehdin saavuttaa tavoitteeni. [-o<


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maxima karppaa...
ViestiLähetetty: 2009-02-15 13:18:12 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-01-12 19:20:58
Viestit: 215
Paikkakunta: Hampuri
Viikko 7= 84,7 kg :(

Lohdutonta on. Vaikea viikko itsekurin suhteen, yksi risteily ja kahdet syntymäpäivät olleet viikolla. Ole siinä sitten tiukkapipo. :mrgreen:
Eiköhän tämä elämä vähitellen rauhoitu...


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maxima karppaa...
ViestiLähetetty: 2009-02-22 12:36:25 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-01-12 19:20:58
Viestit: 215
Paikkakunta: Hampuri
Viikko 8= 84,5 kg :D

Nämä on näitä pieniä arkipäivän ilonmurusia.
Vaaka on nykyään rakas viholliseni. Se määrää aamuisin, millainen mieli minulla on. Se säätää minut. Se on pomoni ja esimieheni. Kunnioitan vaakaa suuresti ja pelonsekaisin tuntein astun sille aina aamuisin. Joko se lyttää minut maanrakoon tai sitten se tekee minusta onnellisen, positiivisen ihmisen.
Vaakani. :evil: Rakkaani. :smt055


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maxima karppaa...
ViestiLähetetty: 2009-03-01 11:47:20 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-01-12 19:20:58
Viestit: 215
Paikkakunta: Hampuri
Viikko 9 = 83,3 kg :)

Viikko kului aidon influenssan kourissa. Ruokahalu oli sairastelun myötä kadoksissa, mutta eipä kovin paljon tuntunut vaikuttavan painoon. Olisi pitänyt olla vatsatauti eli oksentelua ja ripulia, niin jopa olisivat kilot karisseet. :lol:
Siis kova kuumeviikko takana ja voimat ovat nyt hakusessa. Tauti oli kyllä maineensa veroinen, kuin kyydissä jo toiseen maailmaan. Onneksi kuuden kuumepäivän jälkeen alkoi taas elämänhalu vähitellen palata! Ensi syksynä täytyykin pohtia influenssarokotuksen ottamista....


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 109 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)