karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-18 20:16:17

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 844 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 743 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2008-04-30 11:28:12 
Poissa
korpikarppi
korpikarppi

Liittynyt: 2006-02-09 00:48:42
Viestit: 2822
Toukokuun Sainsbury's lehdessa Delia Smith kertoo milla saa painonsa pysymaan kurissa ja milla onnistui laihduttamaan monien kokeilujen jalkeen.

Ei sokeria, mitaan makeaa eika keinotekoisia makeutusaineita.
Kuitupitoisia muroja aamulla.
Jugurttia, juustoa tai hedelmia lounaakis. TAI lihaa kalaa munia vihannesten kanssa
Lisaa proteiinia illalliselle: lihaa kalaa munia tai juustoa jonka kanssa paljon vihanneksia tai salaattia.
Ei leipaa perunaa pastaa tai riisia.
Kaksi lasia viinia sallittu (mutta ei sanota etta paivassa vai viikossa vai...)

Jos tohon lisais rasvaa niin olis aika karppi.

_________________
Lean body mass is me, fat is ON me.
(Dr Vince Quas)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2008-05-30 10:19:16 
Poissa
korpikarppi
korpikarppi

Liittynyt: 2006-02-09 00:48:42
Viestit: 2822
telkas sanottiin Harrison Fordin laihduttaneen uusinta Indianaa varten proteiinidieetilla, tietaako kukaan tarkemmin oliko se karppausta vai rasvatonta?

_________________
Lean body mass is me, fat is ON me.

(Dr Vince Quas)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2008-06-04 18:05:56 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-10-25 14:34:50
Viestit: 359
Eilen jossain julkkisjuoru ohjelmassa oikeastaan kaikki hyvävartaloiset julkkikset on vähentänyt hiilihydraatteja... Uma Thurman, Eva Longoria, Jennifer Aniston... kai se on Hollywoodissa jo normaalia syödä ainakin hiilihydraattitietoisesti. Kaipa se on vaan itsekin tajuttava, että karppaus nyt vaan on terveellistä...


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re:
ViestiLähetetty: 2008-06-06 18:23:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-12-28 21:39:39
Viestit: 546
Paikkakunta: Hausjärvi
caju kirjoitti:
Voihan kun en muista nimiä mutta -90 luvulla monet tiputtitvat Montilla kiloja.
Sitten on tietty minä :D Olen suuri julkkis meillä kotonassa :wink:
Sitä on sentään oltu extraajana parissa Mari Rantasilan ohjaamassa tv leffassa ja Raid sarjassa olin poliisina :lol:
Tuskin maltan odottaa Perjantaita kun tikkeri laitetaan 99 kg:n
Täällä toinen julkkis, olen ollut kymmeniä kertoja Kotikadussa ja Salkkareissa, ja joulun alla tulee sellainen Salkkarijakso jossa laulan.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2008-06-12 18:58:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 22:26:32
Viestit: 3363
Paikkakunta: Lohja
agentti kirjoitti:
Eilen jossain julkkisjuoru ohjelmassa oikeastaan kaikki hyvävartaloiset julkkikset on vähentänyt hiilihydraatteja... Uma Thurman, Eva Longoria, Jennifer Aniston... kai se on Hollywoodissa jo normaalia syödä ainakin hiilihydraattitietoisesti. Kaipa se on vaan itsekin tajuttava, että karppaus nyt vaan on terveellistä...

Tämä on nyt vain MUTUa, mutta jotenkin tuntuu että nuo julkkisten (varsinkin naisten) laihdutusruokavaliot eivät ole kunnon karppausta nähnytkään. Veikkaan että ne ovaat nimenomaan proteiinidieettejä eli sekä hiilihydraatteja että rasvaa vältetään.

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2008-06-12 19:06:46 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-01-09 13:35:00
Viestit: 159
Lenita Airisto.Luin jostain naistenlehdestä jo vuosia sitten, ottaa tiukan atkinsin jos sattuu vähänkin lihoamaan.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2008-06-12 19:20:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 22:26:32
Viestit: 3363
Paikkakunta: Lohja
Airisto on puhunut ainakin kalarasvojen puolesta, mutta en ole varma onko takana jokin sponsori (siitä yhdestä TV jutusta jäi sellainen jälkimaku). Hyvän ruuan puolesta hän on myöskin puhunut, mutta vaikea sanoa että onko hän ihan karppauksen puolella. Mun mielikuva on että hän on välimaastosta, mutta sekin on jo jotain. Perinteinen kunnon ruoka ilman teollisia hiilareita ja rasvoja ja luonnollisia rasvoja suosien voisi olla se minkä puolesta hän puhuu.
Mutta tämä on vain minun mielikuva niistä haastatteluista joita olen nähnyt muutaman viime vuoden aikana.

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2008-06-16 20:59:15 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-01-09 13:35:00
Viestit: 159
Kyllä siinä artikkelissa ihan käytti sanaa Atkins.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2008-07-04 22:19:17 
Poissa
himokarppi
himokarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-03-04 14:53:14
Viestit: 3807
Iltalehti otsikoi: Missi-Satu laihtui rajusti: Kisapuku putoaa päältä!
Lainaa:
Satu aikoo kuitenkin jatkaa tehokkaaksi osoittautunutta dieettiä aina 14. heinäkuuta koittavaan finaaliin asti. Se tarkoittaa, että yltäkylläisistä buffetpöydistä Satu poimii lautaselleen vain kalaa, kanaa, salaattia ja hedelmiä.
- Vaaleat leivät ja muut turvottavat ruoat olen jättänyt pois. Myös nesteitä olen vähentänyt, hän kuvailee.
- Painon putoaminen johtuu kuitenkin myös siitä, että aineenvaihduntani on kiihtynyt, Satu huomauttaa.
- Täällä Vietnamissa on niin kuuma, että hikoilemme koko ajan. Myös ruokailuja meillä on vähän väliä.

Miksikähän kuumassa Vietnamissa täytyy nesteitäkin vähentää? Vai mistä nesteistä mahtaakaan olla kyse? :smt017


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2008-07-06 08:05:07 
Poissa
A-luokan paskansyöjä
A-luokan paskansyöjä

Liittynyt: 2004-05-25 08:11:35
Viestit: 4830
Paikkakunta: Leivonmäki
Micci_67 kirjoitti:
Airisto on puhunut ainakin kalarasvojen puolesta, mutta en ole varma onko takana jokin sponsori (siitä yhdestä TV jutusta jäi sellainen jälkimaku). Hyvän ruuan puolesta hän on myöskin puhunut, mutta vaikea sanoa että onko hän ihan karppauksen puolella. Mun mielikuva on että hän on välimaastosta, mutta sekin on jo jotain. Perinteinen kunnon ruoka ilman teollisia hiilareita ja rasvoja ja luonnollisia rasvoja suosien voisi olla se minkä puolesta hän puhuu.
Mutta tämä on vain minun mielikuva niistä haastatteluista joita olen nähnyt muutaman viime vuoden aikana.


Oletko varma, ettet sotke Leinita Airistoa Aira Samuliniin? Samulin markkinoi omegoita ihan julkisesti.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=z8tl2GSNxpo
KILO LÄSKIÄ ON ÄMPÄRILLINEN KUSTA.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2008-07-18 16:06:48 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2008-01-09 20:08:19
Viestit: 19
Etelä-Saimaa-lehdessä oli tällä viikolla isolla otsikolla: Mika Kares laihdutti 22 kiloa hiilihydraatteja rajoittamalla. Ei kuitenkaan varsinaisessa jutussa sen paremmin selvitetty, miten ja mitä. Mika Kares on siis oopperalaulaja, joka esitti pääroolin tämänkesäisessä Savonlinnan opperajuhlien uutuudessa Mefistofele.

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wneGpAC/]
Kuva
[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2008-07-19 08:30:52 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-17 10:32:12
Viestit: 5031
Paikkakunta: Dukcsburg
Huomenta Suomen toimittaja Sanna, kertoi perjantain lähetyksessä alkavansa Atkinsille.

_________________
JEP


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2008-07-21 11:36:52 
Poissa
korpikarppi
korpikarppi

Liittynyt: 2006-02-09 00:48:42
Viestit: 2822
Jason Donovan sanoi haastattelussa etta han ei niin valita hiilihydraateista. Silti sanoi myohemmin syovansa perunoita ja riisia #-o

_________________
Lean body mass is me, fat is ON me.

(Dr Vince Quas)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2008-08-12 16:57:38 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-04-14 14:48:29
Viestit: 86
Paikkakunta: Tampere
Vapaaottelun Euroopan mestari Mikko Rupponen karppaa paleodieetillä, jota mies itse kutsuu eskimodieetiksi :lol:
Hänen ruokavaliostaan oli juttu Fighter-lehdessä 2/2008.

Tästä löytyikin jo toisaalta keskustelu: http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=15&t=34072&p=625336&hilit=Mikko+Rupponen#p625336/

_________________
If you can dream it, you can do it


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2008-08-15 22:22:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 22:26:32
Viestit: 3363
Paikkakunta: Lohja
karpaasi kirjoitti:
Micci_67 kirjoitti:
Airisto on puhunut ainakin kalarasvojen puolesta, mutta en ole varma onko takana jokin sponsori (siitä yhdestä TV jutusta jäi sellainen jälkimaku). Hyvän ruuan puolesta hän on myöskin puhunut, mutta vaikea sanoa että onko hän ihan karppauksen puolella. Mun mielikuva on että hän on välimaastosta, mutta sekin on jo jotain. Perinteinen kunnon ruoka ilman teollisia hiilareita ja rasvoja ja luonnollisia rasvoja suosien voisi olla se minkä puolesta hän puhuu.
Mutta tämä on vain minun mielikuva niistä haastatteluista joita olen nähnyt muutaman viime vuoden aikana.


Oletko varma, ettet sotke Leinita Airistoa Aira Samuliniin? Samulin markkinoi omegoita ihan julkisesti.

Näin muuten taisi olla. Mulla tuo nimimuisti on mitä on, onneksi muut muistaa paremmin. :)

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2008-08-21 13:38:06 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2008-08-04 13:06:27
Viestit: 21
Paikkakunta: Tampere
Kopsattu täältä:

"Laihdutuksensa salaisuudeksi Britney Spears kertoi sokerien välttämisen, mutta totesi samalla, ettei sokeria vältellessään syönyt lainkaan myöskään hedelmiä eikä juonut hedelmämehuja.
Laulaja on elänyt viime aikoina pääasiassa kanan, kalkkunan, lohen, riisin, avokadojen ja munanvalkuaisen voimalla."


Jos ei nyt karppi, niin aika lähellä... =D>

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2008-08-28 19:57:19 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2008-07-21 18:45:24
Viestit: 7
Satu Mäkelä -Nummela ( olympiavoittaja :D ) toteaa uusimmassa Me naiset -lehdessä näin:

" En koskaan käytä valmisruokia, eikä meidän jääkaappiin osteta mitään, missä lukee light. Paistan voissa, käytän oikeaa kermaa ja meillä juodaan punaista maitoa" =D>

On ainakin "osa-karppi" :wink:


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2008-09-01 22:52:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-05-23 22:19:38
Viestit: 1405
En väitä karpiksi, mutta mieltä lämmitti kun tämänpäiväisessä Englannin kuninkaallisista kertovassa dokumentissa kokki (USA:n vierailulla) kertoi valmistaneensa kuningasparille aamiaiseksi munakokkelia, pekonia ja paahtoleipää. Vanhan kuningasparin ikään nähden energinen olemus ja ilmeisen terävä ajatuksenjuoksu tuskin lienee suurilla hiilari-, margariini- tai statiinipitoisuuksilla saavutettua...

_________________
Monivaivaisen pullukan (kokoa 44-46) onnekas opintomatka vhh-elämään ilman viljaa, soijaa ja rypsiä alkoi 2003, lähes viiskymppisenä. Oireet, liikakilot ja lääkkeet poissa kuvioista siitä lähtien. Vaatekoko pysyvästi 38-40, energiat eläinrasvoista.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2008-09-02 10:11:51 
Poissa
korpikarppi
korpikarppi

Liittynyt: 2006-02-09 00:48:42
Viestit: 2822
RouvaA: kuningatar on sanonut etta hanen lempiruokansa on pavut paahtoleivalla. Ja heita hoitaa homeopaatti laakarien ohella.

_________________
Lean body mass is me, fat is ON me.

(Dr Vince Quas)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Julkkiskarppeja?
ViestiLähetetty: 2008-09-04 21:56:33 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2008-09-01 21:48:34
Viestit: 2
Outi Keskevaara ainakin on päässyt hyviin tuloksiin painonsa ja erityisesti terveytensä suhteen. :mrgreen:


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 844 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 743 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 12 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)