karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 07:50:27

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Pikaista apua!
ViestiLähetetty: 2007-08-17 06:01:03 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-08-17 04:48:58
Viestit: 5
Nyt on käynyt kuten edelliselläkin kerralla vähillä hiilareilla ollessani. Neljäs päivä menossa, olen aivan umpimasentunut ja voimaton. Mitään ei jaksaisi tehdä, olo paranee heti kun syö jotain mutta kun ei meinaa jaksaa ottaa ruokaakaan esille.
Ruokavaliooni on kuulunut hunajamarinoitu kana, kananmunat, kahvi, kaali, 2l vichyä päivässä, 1 porkkana/päivä. Mitä minun pitäisi lisätä että en menisi ihan tähän jamaan ja jaksaisin jatkaa ettei tarvitse taas lyödä kuuria poikki? 2 Viikkoa oli tarkoituksenani olla näin vähillä hiilareilla.

Tähän löytyisi varmasti paljon tietoa jo aiemmista keskusteluista mutta olen nyt niin keskittymiskyvyttömässä & väsyneessä tilassa etten pysty niitä etsimään
:oops:

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-17 06:27:03 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-06-03 10:02:59
Viestit: 384
Paikkakunta: Helsinki
Lisää kasviksia ja rrrasvaa!

Eli käytännössä: paista kaali reilussa määrässä voita pehmeäksi, tee kanaselle mehevä salaattipeti, kastikkeeksi kunnolla majoneesia tai oliiviöljyä... jne.

Vaihtele kasviksia ja lihatuotteita ettei kyllästyminen iske, aika ykspuoliset eväät sulla. Syö 3-4 kunnolla kertaa päivässä sen verran että nälkä ei vaivaa. Opettele syömään hyvin ja unohda kuuri-ajattelu.

_________________
Näkeekö muut pieniä piruja?


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Pikaista apua!
ViestiLähetetty: 2007-08-17 06:31:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-06-04 21:33:48
Viestit: 511
Paikkakunta: Oulun seutu
Oikeestikko?

Eihän tämä ole mikään kitudietti, eikä olon tarvi olla voimaton. Jos tuossa listassa on kaikki mitä syöt niin vähältä näyttää (valmiiksi marinoitua kanaa en itse kyllä suosittele) Syö niin paljon että olo on hyvä! Jos olo vähillä hiilareilla on heikko, lisää hiilareita.

Ja sitten tutustut aiheeseen kunnolla, vähiin hiilareihin mahtuu paljon muutakin kuin 1 porkkana päivässä! Tämähän ei ole mikään kuuri...

Tsemppiä!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-17 06:32:10 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-02-08 20:14:15
Viestit: 239
Paikkakunta: Vantaa
Kaksi viikkoa meinasit jaksaa noilla eväillä? :shock: Voi olla että pukkaa säästöliekkiä nopeemmin ku ehdit kissaa sanoa.

Lisää RASVAA ja enemmän kasviksia (voit kyllä syödä muutakin kuin yhden porkkanan :roll: ). Kokeileppa uunilohta smetanapedillä ja seuraksi raikasta fetasalaattia, pihviä kukkakaalimuusilla, itsetehtyä karppipitsaa jnejne. Vaihtoehtoja on miljoonia joten ei tarvitse kituuttaa tuollaisella nälkäkuurilla, mikset söisi mielummin oikein ja terveellisesti paaaljon pidemmän ajan kuin 2 viikkoa?

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wV3rFUd/]Kuva
[/url]


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-17 06:41:46 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-08-17 04:48:58
Viestit: 5
Ainiin syönhän mä juustovilhelmejä jotain 2-3 päivässä. Ja tuo kaalin määrä on n. puolikas päivässä.
Olisin vain alkuun halunnut nopeita tuloksia kun mulla tahtoo vähän joka asiassa lopahtaa mielenkiinto ellei jotain tapahdu. Mutta ei tällä ololla kyllä kestä pirukaan, pitää pistää mies kokkaamaan jotain noista teidän ehdotuksista kunhan kaupat aukeavat.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-17 06:45:25 
Poissa
laihdutusketokarppi
laihdutusketokarppi

Liittynyt: 2004-08-22 10:41:55
Viestit: 11181
Paikkakunta: P.R.C. /<>/ FIN
Rasvaa ainakin puuttuu mitä ilmeisimmin.

Induktiota tai sen kaltaista niukoilla hiilareilla ei ole hyvä alkaa kalorirajoitteisena kitukuurina..

Pitää syödä reilusti heti alkuuun (toki kohtuuskaikessa). Sopeuman jälkeen ravintomäärä sitten muuttuu alemmas joko automaattisestri tai hivenen ohjattuna.

Mistä tämä kitukuurimainen hyvin niukoille hiilareille siirtyminen on tänne pesiytynyt.

Ei tämä toimi vähentämällä paikkariohjeista hiilarit.

Lukekaa nyt hyvänen aika vaikkapa se mitä kardiologi Robert Atkins itse on aloitusvaiheesta sanonut. Edes se.

EDIT: jaha no tuo vilhelmi hiukan korjasi tilannetta.. hmm mutta silti.

Sitten, olemme yksilöitä ja kaikilla ei välttämättä systeemi helposti toimi hyvin matalilla hiilareilla. Ongelmaa voi olla ketogeneesissa, ketojen hyväksikäytössä, omassa glukoosin tuotannossa jne.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-17 07:38:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-07-16 12:50:39
Viestit: 1186
Pähkinät ja mantelit ovat hyvä vaihtoehto siinä vaiheessa, jos olo alkaa heikottamaan niin paljon, että ruoanlaittokaan ei kiinnosta. Kenties pieni palanen tummaa suklaata auttaisi nostamaan virtaa sen verran ylös, että jaksaa aloittaa kokkaamisen.

Lisäravinteitakin kannattaa harkita. Laadukas monivitamiinivalmiste ja omega-3-rasvahapot voisivat tukea projektiasi. Fiksut luontaistuotekauppiaat varmasti voivat auttaa tässä asiassa (oma paikalliskiertelyni on varmistanut omaa käsitystäni siitä, että luontaistuotekaupoista saa asiantuntevamman avun lisäravinteiden käytölle kuin apteekeista). Alkuvaiheen voimakas diureesi voi aiheuttaa suolojen (natrium, kalium, magnesium, kalsium) tasapainossa häiriötä, mikä voi aiheuttaa heikotusta. Minkämerkkistä vichyä juot?


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-17 07:45:57 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-08-17 04:48:58
Viestit: 5
Bonaquan matalahiilihappoista villivadelma kivennäisvettä. Olipa hyvä että mainitsit tuon omega-3, minulla onkin niitä kapseleita kaapissa mutta olin unohtanut koko tuotteen. Heti nappi huuleen :arrow:

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-17 12:19:34 
Poissa
korpa
korpa

Liittynyt: 2007-08-08 13:24:22
Viestit: 2470
Kokeilepa -Yerba Mate teetä mulla se ainakin on piristänyt...varsinkin ketoillessa.Käy katsoo http://www.mokkamestarit.fi myyvät sitä netin kautta
sieltä oon itse tilaillu :D :D


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-17 12:26:53 
Poissa
hedonistikarppi
hedonistikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-10-26 13:15:25
Viestit: 9048
Paikkakunta: Helsinki
Tässä lajissa nopeus ei todellakaan ole valttia.

Järkevät valinnat ovat mun mielestä tie onneen. Hunajamarinaadit on aivan turhaa ja rehuja kannattaa syödä monipuolisesti ne kun tuovat myös makua. Pelkkään vilhelmiin kyllästyy henkisestikin ja siitä ei varmaan juuri iloista draivia irtoa.

Kunnon ruokaa kehiin, kurkkaapa vaikka tuota "kuva ateriastasi"-ketjua ;)

vinkkejä

_________________
We can never obtain peace in the outer world until we make peace with ourselves.
-Dalai Lama


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-17 13:10:46 
Poissa
ylläpitokarppi
ylläpitokarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-19 22:47:51
Viestit: 5732
Paikkakunta: Helsinki
Jos meinaat pidellä vähiä hiilareita, alle 20 g ei kannata mennä. Katso finelistä mitä kasvista saat tuohon mahtumaan.
Vähiten hiilihydraatteja


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-08-18 13:01:48 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-08-17 04:48:58
Viestit: 5
Onpas hyvä tuo finelin sivusto, kiitos siitä. Sain laajennettua ruokavaliotani ties kuinka :) Olo on jo paljon parempi, siitä kuuluu kiitos varmasti myös tuolle omega-3 lisälle. Hieman on outoa kihelmöintiä jaloissa ollut vuorokauden ajan mutta muuten on jo kuin eri ihminen.

Hunajamarinadikanaa olen syönyt siksi kun sitä on suositeltu tuolla aloitusosiossa ja se on muutenkin suurta herkkuani.

_________________
Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)