Vieras kirjoitti:
No mutta, ei niin huonoa, ettei jotain hyvääkin. Tiedätpähän jatkossa, että ei kannata ottaa tuota kasvisvaihtoehtoa. Luultavasti se proteiini olis löytynyt siitä normaalista annoksesta? Leipä ja puuro on terveellinen aamupala!!! Ei se nosta liikaa verensokeria jos kroppa toimii normaalisti.
Tuskin mä yhden sairaalassa olo vuorokauden vuoks jätän kasvisruokavaliotani, jolla olen ollut lähes 15 vuotta
Joo se proteiini siinä normaaliannoksessa ois ollut nakkeja ruskealla kastikkeella.
Unohtamatta leipien kanssa olleita 9% kevytleikkeleitä...No onneks mulla oli juustosiivuja joissa oli reilusti rasvaa ja myös proteiinia.
Leipä ja puuro ei ole todellakaan terveellinen aamupala. Pelkkää hiilaria, joka nostaa verensokerit pilviin. Sen olen tässä huomannut kun olen tehnyt verensokerimittarin kans tutkivaa journalismia. Sairaalassa jo sanottiin, että hiilarit vähiin jotta verensokeri pysyy hyvänä. Puurosta ja leivästä ei edes lähde nälkä. Mielummin sitä syö ravintorikkaampaa ja täyttävämpää kun moista höttöä. Nytkin oli jo vajaa tunnin päästä nälkä tuon aamupalan jälkeen.