karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-25 02:32:04

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 60 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2007-05-15 08:29:47 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
tein nyt uuden ketjun ku edellisen otsikko vie harhaan ja nyt tein paremman ni ei tarvi uutta tehdä heti.

eli sunnuntaina täyttyi 4 vkoa ja maanantai on siis eka tähän "jaksoon".

Eilinen:
eli klo. 8.30:
5 nakkia, kurkkua, tomskua, majoa, sekä ison annoksen sitä eilistä töhnää, jossa siis avokadoa, smetanaa sekä tonnoa.

töistä tulin 16 aikaan ja söin 10g manteleita ja menin sohvalle huilimaan. Vähän heikko olo jo silloin... sit unta palloon puolisen tuntia ja ennen 17 herätys ja vielä huonompi olo. Tein kuuman van houten kaakaon kermalla ja olo parani; nyt on ok olo. Sen takia en oo viä syönyt, kun oottelen ukkoa ja uutta grilliä saapuvaksi. JEEEE! TAAS SATAA KUN GRILLATAAN... mutta grillataan ku kerran tekee mieli, ja ekaa kertaa ostin HERKKUSIENIÄ... Nyt syön sitten niitäkin, vaikka en oo ikinä tykännyt. Siihen koloseen laitoin aurajuustoa ja käärin ne sienet pekoniin. Kai ne sitten on syötäviä.. ??!!

Eli ennen grillausta meikän kalorit on jo 1000! Aamiaisella meni reilu 900.
Ja grillauksen jälkeen saldo on mukavasti reilu 1600: 72/29/140 eli vielä mahtuu jotain, jos jaksaa.

p.s. oon ollut toooosi väsy koko päivän. olo on lisäksi turvonnut ja tokkurainen. Kai PMS-oireita, sillä rengas lähtee ke-iltana. JA TAAS on vuotoa ollut perjantaista vai torstaista asti. ihmeellistä... ja vatsaa nipristellyt myös siitä asti.
_________________


söinkin 2 pihviä ja lisäksi yhden nakin, vaikka ei pitänyt syödä ku 1 pihvi eikä nakkia yhtään.
sinihomejuusto-pekoni-sienet oli hyviä; tietenkin kun pekoni on mukana ja tarpeeksi muita herkkuja kyljessä. salaattia ja tomaattia sekä majoa ja salaatinkastiketta SEKÄ avokado-smetana -mössöä. AAH ihanaa!!

Tulipa ainakin syötyä kunnolla - ehkä vähän ylimääräistäkin. mutta ei tuo haittaa!

loppusaldo tälle päivälle:

92/37/179. .. Eikä tuossa ole vielä salaattia ja majoja ja kastikkeita. Yhteensä siis varmasti yli 2000 kaloria. IHANAA!

Ei varmasti ole paino aamulla laskenut, mutta ei hätiä mitiä: mä oon nyt väsynyt ja masentunut ja saan PMS-oireidenkin takia syödä.

p.s. pitäskö aloittaa uus threadi/päikky?? ku kuukausi tuli täyteen!? en tiä...
_________________

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-15 08:44:29 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
jaha.
Tänään tiistaina taas UUSI RUOKA-AINES: MUNAKOISO.
Ostin eilen hetken mielijohteesta tuollaisen sini-musta pampun. :)
muutaman viestin katsoin täältä ja päätin että paistan sen reilussa voissa.
Ja olikin ihan hyvää.
Nyt taas mietin tuonkin kohdalla, että miten se säilyy. Kookletin kyllä ja täältäkin hain haulla. Muttei sellaista suoraa vastausta vielä löytynyt.
JA SITÄ PAITSI: tuo HAKU on Ä-R-S-Y-T-T-Ä-V-Ä! Unohdan aina avata ne viestit uudessa ikkunassa ja sit pitää tehdä joka kertaa uusi haku. Eihän se nyt kovin monimutkaista oo, mut on kuitenkin. 8) varsinkin jos hakusanat on pitkät ja valitsee muitakin kohtia...

no mut aamupala klo 9.15:
2 munaa ja munakoisoa voissa(20g) paistettuna. Osahan voista tietty jää pannulle, mutta reilusti ainakin laitoin. Lisäksi avokado-smetana -möskää, salaattia 30g, kurkkua reilu 70g + talon kastikettta muutama tilkka.
niin ja koskahan se munakoiso on "kypsä"? *miettii tyhmiä*

Täytyy miettiä tolla munakoisolle muutakin käyttöä; minkähänlaisen marinaadin sille vois tehdä grillausta varten? Tai kyllähän siihen varmaan riittää vaan se voi imeytettynä ja sit grilliin. Mitään laatikkoa en jaksa väkertää; mä tykkään syödä yleensäkin kaikki ruoka-ainaat aika suoraan - nopeasti valmistettuina.

Mä oon jokatapauksessa jo ylpeä saavutuksestani OSTAA ja VIELÄ SYÖDÄ noita uusia makuja. :)

14.00: pekonia 3 siivua, 1 muna kermalla ja auralla, salaattia, tomaattia ja kurkkua sekä majoa ja jälkkäriksi 20g saksanpähkinöitä.

nälkä pysyi hyvin poissa ja

nyt 18.45: 4 pekonia, 100g munakoisoa + 25g voita, salaattia, 1 pieni punasipuli, majoa sekä auraa. ja jälkkäriksi 10g oliiviöljyä ja 1 pala kalev hasselpähkinäsuklaata, joka MAISTUI PAHALTA! SIIS MISSÄ ON MEITIN TUMMAT SUKLAAT!!!??? yhyyyy....

nyt on hyvä olo. :)

olen edelleenkin kyllä väsynyt ja töissäkin olin ihan väsy-poikki. Mä luulen että tää väsymys liittyy tähän kuukautis-aikaan; samoin olen masentunut ja kiukkuinen. Onhan mulla aina ollut oireita, mutta jotenkin nyt vielä enemmän. Mitähän sitten tapahtuu jos ja kun jätän ehkäisyn pois?! oikein etukäteen jännittää. :roll: joku voi aatella että: "no, tuut raskaaksi..." Enpä tiedä; en varmaan kyllä heti. Kun nyt on kuitenkin NIIN TODELLA eri ruokavalio kuin koskaan; olen ollut kyllä kauan elämästäni ilman ehkäisyä, joten se on tuttua; mutta että tällä rasva määrällä ja _terveellisemmällä_ ruokavaliolla sekä kevyemmällä kropalla!!?? no, sen näkee sitten jos ja kun... ;)

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-16 17:28:42 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
tänään:
9.15: 2 munaa (kera kerman ja auran) ja 60g munakoisoa paistettuna runsaassa voissa sekä kurkkua ja majoneesia.

(ei ollut viä nälkä, mut töiden lomassa pakko syödä)
13.45: 190g naudan file pihvi, cheddarilla täytettynä sekä 100g juureksia + majoa ja jälkkäriksi 30g saksanpähkinöitä.

NYT alkaa olla nälkä!! Voi kun tarttis viä kaupassakin käydä. *huokaus*
Taidan sittenkin syödä ensin ja sit mennä kauppan ostamaan huomiselle kaikkea hyvää. :) KU huomennakin tarttee syödä ja silloin vasta aikaa onkin!! :)

ja
klo 19.00: toinen naudan filepihvi cheddarilla. juureksia 100g majoa sekä hasselpähkinöitä 10g.

aika pieni iltapala kooltaan... Harmi ku noi pihvit on aina niin pieniä.

tän päivän saldot:
112/20/132 n. 1700kcal

tällä kertaa tuli prodea hiukan enemmän, pihvien ansiosta. Mutta hyvä näin, ku eilen tuli niin vähän. :)

En löytänyt kaupasta mantelijauhoja. Katsoin jauhot ja leivonnan ja gluteenittomat hyllyt... En sitten kysynyt ku mies meinas pyörtyä nälkään ja lähdettiin kotiin.

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-17 18:43:04 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2007-05-04 18:15:38
Viestit: 93
tulin vastikselle! :D
ja täältäkin löyty tosi kivoja syömisiä!!mäkään en oo ikinä tykänny herkkusienistä mut just noin ne vois mennäkki!täytyyki ostaa ku seuraavan kerran grillataan!ja aurajuustoa ja munaa,nam!sellasta teenki tänään iltapalaksi!
millasta majoa oot syöny?


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-17 21:16:33 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
moi maitoparta. :)
majot on kruunu ja findus-aito (?). lidlin mojoakin oon syönyt, mut siin ei oo niit tarkkoi notuleja et paljonko hiilaria, mut tuskin paljon, ku rasvaa on kuitenkin 85g. Muita ainesosia en muuten yleensäkään katso, ku oon vasta niin aloittaja; et onko sokeria tai muita siirappeja - yleensäkään...


tänään:
Tuli sitten grillailtua koko päivä ruokaa - SEKÄ ITSEÄNI! :smt095
Tai siis kaikki päivän ruuat meni grillin kautta; ei kai sitä nyt ihan koko aikaa syöty...??!! :smt101 Ja itse olen punainen kuin rapu, KOSKA OLI PAKKO nauttia auringosta. :smt007


Aamulla ensin paistoin yhden munan ihan pannulla :^o - ennen kuin lähdettiin reilun tunnin automatkalle. Perillä olikin sitten grilli jo puilla roihuamassa. Tossa yritin miettiä että, mitä sitä tuli sit syötyä. Tässä listaa: (2x ruokailu ja välissä kahvit)
possun kylki, A-makkara, munakoisoa ja sipulia runsaalla voilla sekä hiukan cheddarjuustoa, kaslerpihviä (vai miten kirjoitetaan) sekä salaattia (kurkku, tomsku ja kiinankaali?) sekä kermaa ja 70% suklaata 20-40g.

Sekä nyt illalla 10g kylmäpuristettu rypsäri sekä 10g saksanpähkinöitä.

Tuntui kyllä siltä että olis koko päivän syönyt, mutta ei tuossa nyt niiin kauheasti tuota mässyä ole!! JA mikä parasta: paino oli äsken VAIN 61,4, kun se on ollut sen hiilaripäivän jälkeen eiliseen asti yli 62kg. Ja tänään aamullakin 61. (en ota enää _hiilaripäivää_; sanottakoon SE VIELÄ KERRAN tai useamman!!! UGH!! )

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-18 19:05:35 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
no niin. Aamulla kävin sitten vuodattamassa verta purkkiin eli viikon päästä saadaan kohtalon numerot. Meikän kolesteroli- analyysi valmistuu sitten. :shock:

Tänään söin siis vasta 9.30.
-2 munaa (kermalla, cheddarilla ja auralla), keittojuureksia, salaattia ja tomaattia sekä majoa + manteleita kasa.

14.30
-2 munaa(+lisukkeet), keittojuureksia, salaattia ja kurkkua sekä majoa + hasselpähkinöitä.

19.45
-munakoisoa auralla ja cheddarilla, pekonia sekä naudan ulkofileetä + jälkäksi 30g 86%suklaata. :)

ja yhteensä: 92/21/152 eli n. 1830kcal

ei ainakaan nälkä oo ollu.

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-19 15:42:40 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
jaha jaha. tänään aamupaino 60,7. Onneksi taas laskemaan päin!


Ruokailut:
10.00: 2 siivua pekonia, avokadoa, naudan pihvi ja 100g keittojuureksia.

14.00. 10 mantelia työn lomassa...

työpäivä venyi mahdottoman pitkäksi ja pääsin kotiin syömään vasta vähän aikaa sitten.

eli 16.00 pekoni-sieni-aurajuusto grillauksia - 3kpl. sekä 2 munaa ja 2 siivua pekonia(pahimpaan nälkään) ja juusto wilhelm kärvennettynä; otin puolet palaneesta kuoresta pois... + salaattia ja majoa JA AVOKADOA.

JA NYT ON VATSA LIIAN TÄYNNÄ!!! ei olis tarvinnu vetää sitä makkaraa! no, mut eihän sitä grilliä voi jättää kuumaksi tyhjänä... 8)

Tähän asti on jo 87/15/167 eli n. 1900kcal, mutta veikkaan että jotain on hiukan yläkanttiin; esim. majoneesi.. no, mut voita en taas merkannut joten se komoutuu sillä...

Iltapalaksi en otakaan sitten kuin hiilareiden sallimissa määrin suklaata...
Nyt kyllä napa paukkuu!! mul on varmaan joku syömishäiriö, ku pitää vetää silmilläkin sitä ruokaa, vaikka maha ei enää vetäis
:smt105

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-19 16:00:31 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2007-05-04 18:15:38
Viestit: 93
^tuttu tunne!mäki syön aina silmillä,lautanen ihan täynnä ruokaa eikä sit jaksais puoliakaa syödä!tai sit vetää ittensä ihan ähkyyn! :(


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-19 20:31:18 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
moi maitoparta ja muut. :)

niin, no... ei kai se haittaa että syö vatsansa täyteen, KUN SE ON KARPPIA. Kokemusta on nimittäin siitäkin kun vetää hiilaria suurimmaksi osaksi niin että napa paukkuu ja siihen sielä reilusti rasvaa päälle!

Tosiaan olo on vieläkin kuin potkupallolla; 3 tuntia ruuasta söin 86 ja 70% suklaata jonki verran: yht. 40-50g. ja kivennäisvettä light-mehulla JA ALKOHOLILLA( loraus jotain 80% kirkasta :shock: ) on mennyt iso lasi. Eli mitään ei tartte enää tänään syödä ja aamupalakin varmaan venyy aika myöhäseksi. Taas tarttee vähän syödä kevyemmin huomenna; ei ainakaan makkaraa! Niistä kun niitä kaloreita tulee; eikä se makkara nyt mitään niin erikoista ole - varsinkaan nykyisin kun sitä SAA syödä! JA ON PALJON MUITA IHANIA RASVA-HERKKUJA. :)

Käväisin tuolla perhe-karpit -puolella. JA MULLE TULI VAUVA-kuume... No, ei kai vielä ihan kauhea, mutta kuitenkin. :roll: Ei oo tuo ukkeli innoissaan; kyllä hän haluaa vvielä yhden lapsen. MUTTA EI PARIIN VUOTEEN. Meillä ei ole yhteisiä lapsia; vain 3 erikseen. Miehellä 1 tyttö ja mulla 2 poikaa. Sen takia tuonne perhe-karppeihin matkasinkin kun halusin vähän perehtyä asiaan. Kun vielä en kauhean hyväkarpisti lapsia ruoki. :( Kaapit on täynnä hiilaria, jota sitten laitan lapsille. JOSKIN kyllä oon paljon lisännyt lastenkin vihanneksia ja käytän voita ja öljyjä ruuanvalmistukseen. Aamuisin olen tehnyt lättyjä, joissa on kermaa, öljyä, munaa, PERUNAKUITUA sekä tilkka vehnäjauhoja. Kyllä maistuu lapsille; joskin annan heidän käyttää SOKERIA. :( Täytys keksiä jotain muuta heille makeutukseksi, kun kerran makeaan ovat tottuneet; hillotkin on tosisokerisia - vielä. Ennen tein aina kaurapuuroa ja siihen laittoivat maitoa ja paljon sokeria. Nyt jo hirvittää antaa sitä sokeria. en vielä ole täältä ehtinyt bongaamaan mitään. Ku itse en paljon makeita syö - paitsi sitä suklaata ja joskus kermavaahtoa makeutusaineella. Ja lapsille en anna suklaata, kun yksi on allerginen. :( ja mitähän tuo makeutusaine tuolla keittiössä olikaan??!! osittain varmaan aspartaamia?! täytyypä tarkistaa heti - juu, sitähän se + asesulfaamia jne...

menipäs taas off topic.

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-19 22:46:26 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
no niin. aploodeja. :smt038
Meikällä on MOUSSAKA uunissa. Etsin tuolta tietokanasta yhden ohjeen ja heti eka tärppäsi - siis niin, että niitä aineksia löytyi kotoa juuri nyt. :)
Siinä ohjeessa ei ollut oikeastaan mitään määriä joten kookletin ja katsoin yhdestä keittokirjastani. Ne ohjeet oli tietty maito ja vehnäjauhopohjaisia, mutta näin edes vähän jotain suuntaa määrissä...
MITÄÄN mausteita meillä ei suolan ja aromisuolan lisäksi (KÖYHÄT) ole, joten ne sai riittää...
Eli laatikkoon tuli kesäkurpitsaa, munakoisoa, luomu naudan jauhelihaa, vähän pekonia, sipuli ja tomaattimurskaa. se juustokastike kermasta ja CHEDDAR -juustosta, koska muuta ei ollut. En edes tiedä sopiiko se siihen... Huomenna se sit tiedetään. Mitäs muuta... no, ei muuta. Tuolla se nyt irisee, kun oli vähän pieni vuoka niin rasva tulee yli. :roll: Pinta ruskistui tosi nopeasti - jo 20 minuutissa, joten piti pienentää ja laittaa paperi päälle. :(

Eikun huomiseen. :)

palaan vielä. Otin uunista ja näytti herkulliselta. :)
Laskin ravintoarvot koko laatikolle: n. hh44/ras266/pr139 eli aika hyvä jakauma. Hyvinhän tollasesta laatikosta 1 henkilö 10kin annosta söis, mikä olis hyvä satsi ja siihen vois sit viä lisätä jotain muutakin. Taitaa silti käydä laatikon huonosti huomenna jo... ;) Toivottavasti ainakin lapset tykkää!

Oon muuten alkanut hiukan huolestumaan meitin 5v pojan syömisistä, ku pienelle ei oikein oo viime päivinä maistunut mikääm, paitsi pulla ja karkki!! :evil: On oikin pitänyt kiristää ja uhkailla että söis ees jonkun verran kunnon ruokaa eli karppi-lättyjä ja rieskaa voilla. Nytkin sanoi illalla, ku muut lapset söi iltapalaa, ettei oo nälkä. No, sai mennä sit nukkumaan syömättä. Näyttääkin poika ihan kuihtuvan; luut törröttää ja on muutenkin kaponen. Voi olla, että on vaan vähän flunssainen tai sit joku vaihe. Tässä mietin että pitäskö sit vaan antaa syödä niitä sokeri/hiilari -möskiä niin paljon kuin napa vetää vai yrittää syöttää ennemminkin rasvaista ruokaa. Nyt oon tehnyt niitä rasvaisia lettuja just siks; ja tais poika makkaraa syödä hiukan - kiristämällä ja uhkaamalla. :( No, kai ne lapset syö sit ku on nälkä. Ja jos ei aamulla oo nälkä niin jo on kumma! Täytyy täältä katsoa jotian hyviä aamupala vinkkejä.

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-20 10:04:46 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
tulipas sitä valvottua ja aika kova särky on päässä. Se alkoi jo yöllä kun tein sitä laatikkoa; siitä SIPULISTA!

aamupaino 60,5. hyvä hyvä. Kyllä se taas laskee helposti tuohon 60 pintaan; ja tietty siitä alas päin ei millään. :(
Toinen murheen kryyni on se, että en oo YLI VIIKKOON päässyt salille (lihakset surkastuu), kun on ollut ylirasitusta, stressiä ja sydämentykytyksiä. :( Oon sitten vaan ollut; ja heti huomaa kun rauhottuu, että olokin paranee. höh... Ja tosi kiva olla yrittäjä, kun ei voi noin vaan hakea stressilomaa. :? Työ on sinänsä kivaa ja haluan sitä tehdä, mutta on niin monta asiaa jotka rasittaa mieltä ja kroppaa. :(

Aamupala äsken eli 10.50:
2 munaa kermalla ja auralla, 3 pekonia voissa kaikki paistettu, 9g oliiviöljyä ja 30g sekalaisia pähkinöitä. En tarkoituksellakaan syönyt mitään rehua...

tilanne jo nyt: 28/6/67 eli n. 720kcal. Kai tällä nyt 16 asti pärjäilee?

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-20 14:21:24 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
jatkoa.

en sitten "jaksanut" odottaa 16 asti ja sitä paitsi täytyy tästä lähteä ulos ovesta, ettei mädänny kotiin. 8)

Ja söin yöllä tekemää MOUSSAKA-laatikkoa. Näytti epämääräiseltä ja mieskin totesi, että onpas oudonnäköistä. KÄÄNSIN nimittäin sen MITATAKSENI sen painon, toiselle lautaselle koko laatikon ja ne alimmaiset kesäkurpitset tuli päälle :lol: ..

AIVAN SAIRAAN HYVÄÄ! jam jam. Mikä huonointa: aika pieni palanen (200g) mahtui 400 kaloriin. :( Olisin syönyt toisenkin satsin, mutta pakko rajoittaa tänään syömistä. Jälkäriksi otin vielä 20g sekalaisia pähkinöitä; ja taaskaan en ottanut rehuja.
Melko tarkkaan yritin laskea sen laatikon ravintoarvot, mutta ei kai ne ainekset niin tasaisesti siinä jakaannu, että ihan pitää paikkansa. Mutta noin....

Taidan tehdä joskus toistekin - aika työlästä oli kylläkin näin ekaa kertaa. :smt100 Ku en oo kermaakaan ennen ikinä keittänyt/suurustanut ni en tienny mitä se tarkoittaa... Mut hyvin tuo pöperö kyllä meikälle maistuu! :)

Kiitos tälle ihanalle sivustolle ja viitseliäisille ihmisille! Meikäkin pääsee uusien makujen maailmaan ihan oman käden kautta. :smt118

no niin. JATKUU.

tultiin vasta kotiin ja tähän asti (melkein) murkinatta. Kaverilla maistoin yhden pienen palan jotain maustesilliä. Hyvää oli, mutta sokeria siinä tietty oli.

äsken eli 21.30:
2 pekonia, munakoisoa reilulla voilla ja aurajuustolla sekä muutama pähkinä ja 10g suklaata.

tän päivä saldo 58/21/151 n. 1540kcal eli tää päivä on nyt sit menny mulle pienillä kaloreilla. Ja hyvin oon jaksanut. :) Sen verran on tota rasvaa ollut suhteessa muihin. Eli proteiinikin jäänyt aika vähälle. Otetaan sitäkin sitten taas enemmän, kun salilla pääsen käymään ja muutenkin liikun enemmän.

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-21 08:45:38 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
Ilouutisia heti maanantai -aamuna. ;)
paino oli 59,6 eli taitaa olla ennätys alhaalla! Kuukautis-pöhötys alkaa olla laskenut - samoin kuin se reilu viikon takainen hiilarimättö. Tai en tiedä kumpaa saa syyttää kahdesta ylös päin pompsahtaneesta kilosta!?

Tänään nukuin pitkään eli heräsin 9 jälkeeen.
söin äsken eli 9.30: 2 munaa kermalla ja auralla, 4 pekonia sekä tomaattia ja salaattia. Aah mikä ihana aamiainen! Kai tuohonkin voi kyllästyä. :?:
Mutta seuravana ruokailuaikana syön nami-moussakalaatikkoa. ihan kuola valuu jo. :smt016

klo. 15.00: 300g moussaka-laatikkoa sekä 10 mantelia.

ja hyvin jaksoin 19.30 asti töissä ja vielä pyöräily kotiin päälle. :)

klo 20.00: 2 pekonia, naudanfilepihvi, 1 pieni tomaatti sekä majoa + 10g rypsiöljyä ja 10g suklaata.

saldo tänään 1770kcal: 93/20/147

ja hehkutuksena vielä: Käytiin ukkelin kanssa yli tunnin kävelyllä. Ai ai ku pisti rintakehää ja vieläkin on sellainen olo, et on hiukan tullu käppäiltyä.

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-22 11:35:59 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
tänään
8.30: 2 munaa kermalla ja auralla, 2 pekonia, tomaatti, 10g öljyä, 6g pistaasipähkinöitä.

14.30: TULI KIIRE ja siitä syystä 200g jotain pikkunakkeja sekä majoa + manteleita ja muita pähkinöitä.

19.30: oli eväät vähissä jääkaapissa, ja ainoa nopea valmistettava oli leipäjuusto eli söin 100g leipäjuustoa, 100g KERMAA vaahdotettuna, jonka seassa sulatettuna 20g 86%-suklaata + vadelmia 50g.
YÖK! oliko pakko taas vetää koko kerma satsi??!!! no, ei varmaan tuu nälkä just hetkeen.. Ainakaan en syö mitään. Kyllä mä tykkään enemmän SUOLAISESTA-rasvaisesta. Ei kiitos kermavaahtoa enää vähään aikaan...

JA TOINEN YÖK PERÄÄN: mies toi mulle lasin juoptavaa, kun valitin että hiukan niinku närästäis... Vetäsin sitten tilkan ja yök... Toi sitten VALMARINIA. :)

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-23 19:40:06 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
dodii. enkö mä vielä tänne tänään ehtinyt??!! :o

aamupaino edelleen onneksi 59,9. :)
syömingit:
10.00 PIZZAA rahka-muna-juusto -pohjalla. Päällä possun jauhelihaa(ketsupilla maustettu), sipulia, juustoa, fetaa, auraa ja muutama metukka. olikohan tuossa kaikki? No, joka tapauksessa SE OLI HYVÄÄ! Kyllä vei kielen mennessään. Tuosta pizzasta johtuneekin se että proteiinit nousi heti alkuunsa aika korkealle. + cashewpähkinöitä jälkkäriksi

14.30: TAAS PIZZAA. jami jami. + manteleita jälkkäriksi.

20.10: 200g HÄRÄN ulkofilepihviä paistettuna öljyssä + majoon kastettuna. sekä kulaus öljyä lasista, koska rasva-vajausta tältä päivältä. (siis ei ollu kauhian rasvainen pizza!!??)


Iltapalaa ennen olin kuntosalilla pitkästä aikaa; ja tuntui tosi hyvältä. Sai taas rääkätä itseään. :smt077 Eli eiköhän ne liiat proteiinit kulu jonnekin!? :?:

Ja hyvin kulki kaikki liikkeet. :smt023 Tauko tekee hyvää.

tän päivän saldo:
136!/21/118 eli pihvistä tuli sitten vielä extra-proteiinia. No, ihan hyvä vaihdella näitä päivä-saldoja ni ei keho totu; ku välil tulee 170rasvaa ja välil 130 protskua. Ja kyllä ne hiilaritkin 18-30 vaihtelee.
Nyt on vaan jääny parilta päivältä noi kasvikset vähemmälle.

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-25 19:41:35 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
täh!!??
enkö käynyt täällä eilen!? mitä häh! ;D (positiivista?)


no mut eilinen meni aika normisti.

ja paino edellen 59,9. Hyvä kun ei ainakaan nouse. :)

tänään:
9.30: 2 munaa kermalla ja auralla, salaattia, 20g saksanpähkinöitä ja 20g cashewpähkinöitä.

14.00: 150g kebablihaa, salaattia + 10 hasselpähkinää.

No, nyt en oo sit syöny MITÄÄN; laitoin silakkalaatikon uuniin täältä ottamani ohjeen mukaan. Tai ainakin melkein; ei mulla mitään mätitahnaa tms. ollu... Kermaa ja tomaatti säilykettä vaan ja pikkasen mausteita. no, maistetaan huomenna viimeistään että mitä siitä tulee.

Nyt vetelen SIIDERIÄ. Eli light -versiot maistissa: 0,2g hh/100g! :) 2 ainakin juon. Yhden jälkeen tuntui jo ja nyt toine puolesvälis ja aika sekaisin oon.. ;D *sormet sekoilee*

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-26 06:54:09 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
juu, huamenta...

join sitten 2 siideriä; varmaan siitä syystä kauhia ripali. Ehkä ne maketusaineet tai sitten vaan se alkoholi.


aamulla meni
klo: 8.20: paistettu muna kermalla, aurassa ja cheddarilla. Sekä vähän kebablihaa ja 30g saksanpähkinöitä :smt078 no ,ei ihan noin pahaa, mut viimiset palaset oli vaikea pureskella/niellä, ku maistui niin kitkerältä tai rasvaiselta tjtn.

15.00: kebablihaa taas, salaattia iso annos sekä manteleita ja cashewpähkinöitä.

18.00: eilen tekemääni SILAKKAlaatikkoa 240g + 10g 86% suklaata. En tykkää silakoista; enkä kyllä pitkiiiiin aikoihin ostakaan enää. Kyllä mä tuon nyt ihan just melkein nauttien söin, mut jossain kohdissa maistui liikaa silakka ja sit tuli niitä RUOTOsattumia. YÖK!! Kermaa laatikossa oli aivan liikaa (kun katsoin ohjeen väärin :oops: mut ei haitannut - parempi vaan) sekä paljon tomaattimurska ja juustoa päällä; silakoiden sisään laitoin AURAA. Onnistuin vaikka itse sanonkin - kun vaan tykkäisin silakoista.. :roll:

Vielä olis hiukan kaloreita jäljellä tänään eli tulee 4.kin ruokailu tälle päivälle. Paino oli aamulla 59,7... Ja nyt on potkupallo-olo. :?

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-29 18:08:44 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
moi päiväkirja ja muut. :)

en ookkaan ehtinyt päivitellä tätä; painoa olen kyllä taas tänään "päivitellyt"! !!! 60 tasan...
KUN sunnuntaiaamuna se oli jo 59,4!!!!!!!!!!!!! :P
Mä lopetan syömisen! 8)

No, oon ainakin salilla käynyt. Joten eiköhän se oo lihasta, mikä on tullut painoksi! :smt026

Kalorit on ollu sellaiset 1700-2000 eli ei mitään kitukaloreita; joten kai tuolla nyt lihakset saa kasvamaan vaikkei hiilaria saakaan?!?!?!? :mrgreen: (just joo, toiveajattelua)

sunnuntaina meni kunnon GRILLAUS-satsi! ja eilen paljon karppi-pitsaa. . Varmaan tekee se pizzan juusto, että jumittaa. Eli proteiiniakin on tullut jonkin verran paljon n.130g ja ylikin...
Tänään onkin sit ollu kevyempi päivä: munaa, pekonia + pähkinöitä sekä pala pitsaa ja keittojuureksia 200g. Eli tänään pyrin pr90/hh20/r140 ... eli jotain 1700 kcal.

Eix ookin muuten aika pakkomielteistä, kun pitää kaikki syömiset merkata ylös!!?? Ihan kuin muuten ei tietäis mitä syödä tai et kuolis tai jotain - no, ainakin lihois heti yössä norsuksi! :smt073

no, mut sellaista tää syömishäiriöisen elämä on (vaik ei sitä diagnosoitu olekaan)

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-03 08:57:00 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
heippa.

on ollut kiirusta töissä. Karpisti oon syönyt. Hiileria ehkä joka päivä vähän reilummin eli 30 - 40.
Eilinen meni töissä ja nukkuessa; syönyt en muuta kuin 3 munaa, muutama saksanpähkinä, 6 pekonia, 100g juureksia sekä 200g mustikkapiirakka JÄÄTELÖÄ. Edelliset syömiset johtuu siitä että perjantaina otin "hiukan" valkkaria... Pullo siinä meni eli aika hurjassa kunnossa olin. Eilen olin silti töissä 7 tuntia eikä siellä ollu muuta syömistä kuin munia. Kotona sit vaan nukuin ja illan suussa söin... Jäätelö maistui iha sokeri-mössölle! :( vaikka ihan hyvää se kai oli.
Ilta paino oli ekaa kertaa alle 60! Ja tänään aamulla 58,8!! Eli ennätys. Kuka muokkais mun tickerin, ku en millään viittis.

Tänään on menny normaalin kapristi: munia, pekonia, auraa sekä 100g juureksia. kahvia ja pala suklaata.

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-03 16:12:40 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
testaan tickeriä... En tiedä mihin se oli kadonnut... Enkä enää ees muista miten se saadaan. Enkä jaksa etsiä ohjeita - ja sitäpaitsi ne oli liian monimutkaisia näin aurinkoisena päivänä.. ;D

Tänään oon syöny itsetekemiä jauheliahpihvejä, kurkkua tomaattia ja majoa.

Illalla vois tietty grillata.



no niin. salilla käyty ja grilllattukin on. :)

Iltapalaksi meni makkaraa, makkarapihviä ja possun kylkeä tms...
Eli 2000 kaloria paukkui tänään. Varmasti näkyy aamulla painossa??! Ei se mitään; ne on vaan ne suuret lihakset mitkä kasvaa ennestään! ;D

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 60 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)