karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 12:07:54

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2007-04-16 11:02:46 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
aloitin tänään keton. 8) hih. ei mun pitänyt, mutta haluan koittaa, mitä se tekee keholle. :)
Saa kommentoida jos joku haluaa.
Olen uusi täällä. Nainen 28/158/62. Ja tarkoituksena saada 2-3 KILOA VIELÄ POIS. Vuodessa olen saanut jo yli 10kiloa pois. :) Eli suuri ruokaremontti jo tehty ja lisää elämäntapamuutosta saapi tulla parempaan päin. :)


klo. 9 aamupala
3munaa, öljyä, raejuustoa, oltermannia, pellavansiemenrouhetta, pieni porkkana


ruuaksi 14-15 aikaan menee sitten kukkakaalia voissa ja kermassa, naudan paahtopaistia, salaattia ja kurkkua sekä oliiviöljyä.

:roll:

En ole IKINÄ tuoretta kukkakaalia ennen tätä ostanut! Oli se näkemisen arvoista kun äsken sitä tuossa pyörittelin ja mietin että mitä sille kuuluu tehdä. !! ??? :lol:

no, eiköhän se voin ja kerman kanssa alas kurusta mene. :)


ja anteeksi jos sekoilen täällä päiviksessäni. :oops:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-16 20:49:10 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
sitten illan loppu yhteenveto:
illalliseksi klo 20 Merilohta n.250-300g, kermalla höystettynä. Salaatti, tomaattia ja kurkkua + majoneesia, jossa oliiviöljyä. sekä muutama gramma manteleita ja pähkinöitä. + muutama kivikylän nakki oli maistettava. :)

eli HUI!!

kaloreita melkein 2000. Rasvaa n.140g, protskua 150g ja hh 13g.

Eli huomenna syön vähemmän protskua; muuten aika lailla saman tyyliin rasvaa. Ja hiilarit samoissa myös. Tarkoituksena ei ollut pitää noin alhaalla niitä, mutta enempää ei tullut.

Kyllä tää tästä muokkautuu. :)

Olo on ollut mitä mainioin ja energinen; ei päänsärkyä tai mitään. Ehkä ajatus kulkenut hieman hitaammin kuin ennen, mutta on se ennenkin aika hitaasti kulkenut, joten ei mitään uutta.

Mies osti ketosticksejä... sanoin kyllä että ei tarttis. No, mulla ne näytti jo hieman väriä. miehellä ei; se kun on ollut viimeaikoina aika hiilari-hiiri! ;)

Mutta siis noiden syömisten lisäksi mineraalivettä ainakin litra ja tavallista lisäksi pari.
+D-vitaa, kalaölyä, c-vitaa, sinkkiä ja magnesiumia.

Vessassa oon juossu jatkuvasti. Ehkä vielä enemmän kuin ennen; vaikka aikaisemminkin oon kyllä tiheeseen juossa.

Vatsa ei oo tänään toiminut. HÖH. No, johtunee varmaan siitä että olin ripulilla la ja su.. hehee. söin varmaan pizzeriassa jotian huonoa kebebliha-annoksessa. ??!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-18 08:17:27 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
eilinen saldo.

n. 83g prot, 16g hh, 138g rasvat

aamu: pekoni-muna-looda juustolla ja kukkakaalilla

päivä: possun pihivi pekonilla, salaatti+tomaatti+kurkkumajoneesilla ja oliiviöljyllä

ilta: vaahdotettu kerma ja hiukan rahkaa, pellavansiemenrouheet, naposteluna pari nakkia majolla, juustoa, saksanpähkinöitä

JA KAIKKI PAISTETTU VOISSA! :)

Ja nnen iltapalaa olin salilla ja tein kevyen (?) NO ainakin puolinaisen ojentaja-olkapää -treenin, ja tunnin venyttely. Energiaa oli ja väsy iski venyttelyn jälkeen, mutta kun sain kotona murkina vatsaan niin väsy katosi ja tuli sit vasta 23 aikaan.

Yön nukuin hyvin; joskin vessassa piti käydä. Ja aamulla meinas taas rakko haljeta.

Tässä odottelin koko aamun että alkaiskohan se isompikin hätä sieltä kohta tulemaan; ja VIHDOIN! Viimeksi kun se tuli sunnuntaina... Silloin olikin joku vatsapöpö ja tyhjensin aika lailla kunnolla. Joten luulis että nyt toimii taas normaalista. Jos ei niin pitää selata foorumia, että missä vika. Juustossa ja maitotuotteissa? vai liian vähäisissä kasviksissa... no, katotaan.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-18 19:36:59 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
no niin. paino on siinä 61 aina välillä ja välillä enemmän.

Tänään onpi vähän HERKUTELTU!! :)

MIKÄHÄN ON LIIKAA!!??

SALDO:

102g/17g/163g


heheeee.. tuli vähän maisteltua rasvaisia nekkeja ja meetvurstia. jami jami. Tai no metukka nyt ei niin herkkua pelkiltään ollut, mut muutaman siivun söin pelkästä maistamisen halusta. Tartteekin vkl tehdä karppipizzaa!!! Jos siinä sit tosiaankin olis sen verran vähän hh, et vois syödä.

Tää "diieetti" SIIS ELÄMÄNTAPA muutos on aivan sairaan kiva. :) Sopii meikäläisille, jotka ollaan kituuteltu rasvattomilla fileillä sun muilla kuivilla käntyillä. Ja sitä paitsi tää melkein tulee halvemmaksikin. :)
Ei tee yhtään pahaa syödä kebabbia, aurajuustoa, VOITA ja majoneeseja.

1 miinus tälle päivälle: en saanut ängettyä mihinkään kohtaan OLIIVIÖLJYÄ.

No, mut katotaas mitä paino näyttää huomenna.

JA OLO ON OLLUT TAAS MITÄ MAHTAVIN!! :)

Siis - en ainakaan halua hiilari-syöpöksi senkään takia, että tulis niitä VÄSY-kohtauksia. Vaikka en paljoa laihtuiskaan niin silti jatkan karppausta niin kauan kuin vaan mahdollista. Tietty noita hiilareita myöhemmin pitää lisätä, mutta onneksi niitäkin on "erilaisia" eikä sitä sokeria ainakaan tee mieli lisätä. Varmaan otan sitten jossain vaiheessa herkuksi KERMAjäätelön! jami jami. sitä tässä tekee mieli ja siitä en voi koskaan luopua kokonaan.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-19 20:39:40 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
4. pv alle 20g hh

no niin. tänään tuli vähän herkuteltua. :)

piti niin olla vähän vähemmällä kalorimäärällä, mutta en jaksanu rajoittaa syömistä. OLI NIIN HJYYVÄÄ!

116g/21g/177g (kalorit laskien melkein 2200, sori kirosana, mut ei voi mitään ku oon niitä vuoden laskenut)

JA kaikki nuo KOLMELLA aterialla. (kuten joka päivä)

no, okei.. meni ehkä grammalla yli 20hh tai sit ei... ei niitä nyt niin tarkkaan pysty laskemaan.

Miten taas sain noin paljon rasvaa syötyä?

Ai niin. oliiviöljyn otin veden seassa juoden. ja hyvin meni alas. ei maistunut yhtään katkeralta. Taidan ottaa tavaksi. Jotain 5-6g siinä meni kerralla.

Mulle taitaa tää rasvan syöminen sopia; paino oli tänä aamuna alimmillaan kuin koskaan tällä vuosituhannella: 60,7kg... Ja sentään tällä hetkellä on kuukautiset alkamassa. :)
Tuosta tulikin mieleen että rasva tekee varmaan mun hormooneille hyvää, koska nyt on ollut aika kumma kuukautiskierto. Käytän rengasta. Aikaisemmin AINA olen eka ottanut renkaan pois KE ja vuoto alkanut vasta su/ma, ja nyt alkoi jo TI vuotamaan. Ja kivutkin alkoi ennen sitä. IHAN OUTOA!

Saa nähdä miten ämmän käy tästä eteenpäin. Rasvaahan olen vuoden jo rajoittanut alle 40g pv; jopa alle 20g välillä. :shock: Eli aika vähän saanut normaaliinkin ruokavaliosuositukseen verrattuna.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-21 07:57:14 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
no niin. 5.pv takana ja olo edelleen mitä mainioin. Ainoa ehkä neg asia on se että illalla alkaa väsyttämään aikaisin ja tosiaankin tuntuis uni maistuvan; PAITSI jos herää yöllä eikä saa heti unesta kiinni niin sit ei meinaa lainkaan tulla uni ja aamuyön uni on aika katkonaista... No, varmaan sihen vaikuttaa sekin että ei jaksa mennä vessaan vaikka kupla meinaa hajota. :roll:

Eiliset syömiset. Ekaa kertaa hieman sitten RAJOITIN syömisiäni illalla; koska olisin taas vetänyt vaikka yli 2000kcal. No, vaikka rajoitin niin ei silti kauhea nälkä ollut, ja vieläkään ei ole (*aamiaista odotellen*, töissä).

Eilen tuli seuraavat makrot. (noin arvot, koska tein PIZZAA eikä sen laskeminen niin tarkkaa ollut...) JAMI JAMI JAMI.

pr121g/hh20g/r132g Hmmmm... tulikohan protskua suhteessa rasvaan liikaa? No, ei kai tuo nyt niin kauhea luku ole; ja on mun kroppa tuohon protskuun tottunut. Enkä oikeastaan alle sadan sitä paljon haluakkaan, koska jotenkin vaan takaraivossa on se, että lihakset tarvii protskua kasvaakseen. JA vaikka ne ei kasvais niin haluan välttää niiden surkastumisen. 8) (niidenkin vähien!)

paino nyt aamulla 61,4... Ai niin ja avokkini laittoi tuon trickerin ja TAVOITTEEKSI 56kg!!! Ei oo kyllä ollu ihan tarkoituksena, mutta KOITETAAN! :o

mitäs sit söin eilen?

aamulla: KARPPIPIZZAA, jossa pohja soveltaen. LAskin että koko pizzassa oli 10g hh!! Rahkasta (100g) ja tomaatista sekä kai hiukan vehnäleseistä. Ruisjauhon tilalla käytin soija90, jossa siis ei ole hiilaria. Ja munaa laitoin 4 ja kermaa lorauksen, ja juustoa 160g.

Ei se pizza kauaa vanhentunut! ;D

Päivällä: samaa pizzaa, kurkkua, tomaattia, salaattia ja majoa. Sekä reilu 100g hunajamarinoitua kanaa kermassa. +100g keittojuureksia.

illalla: TAAS pizzaa, mutta nyt taas vähän eri variaatiota. Sekä oliiviöljyä 10g. Sekä saksanpähkinöitä.
*muoks. + 75% suklaata 2 palaa. (sen jälkeen ku olin urheillut 20min crosstrainerilla. *hyvä hyvä*

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-22 14:53:46 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
eilisiä syömisiä en tarkaan laskenut, mutta sen verran tuli hyvää ruokaa syötyä, ettei nälkä ollut.
Eli tarpeeksi.
Ja herkutteluna meni kerma-rahkaa makeutusaineella ja siihen joukkoon laitoin pellavansiemenrouhetta ja sit liotettua kuitua eli Fibrexiä. Ostin sitten sellaistakin; samoin ostin pussin peruna-kuitua... Änkeän niitä sitten kaikkiin mahd. paikkoihin. 8)

Erilaisia TUMMIA suklaita ollaan miehen kanssa maisteltu 60-86%... Ei ihan joka päivä tule otettua mutta silloin tällöin pala tai kaksi. :)

Kahvin juon muuten mustana; muutenkin juon vain aamuisin kahvin. PAITSI nyt voipi tulla ongelmaksi tuo suklaan syönti, kun se suklaa maistuu kuuman juoman kanssa vielä paremmalta. Eli kahvia ja kermaa tuli aamusella juotua 86% suklaatin kanssa. Ei sais ottaa tavaksi, kai. (kun en muutenkaan kahvia juo)

Tänään oli aamupaino 61,4... Ei se vaan ota laskeakseen. KAikki vaan huomauttelee, että kuinka kutistunut olen... Tai sit ne vaan muistelee sitä 73 kiloista etanaa viime vuonna.

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-22 22:12:14 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
jaha. ja viikko tuli täyteen. Hyvin on mennyt. :)
keto-sticksit on näyttänyt hailakkaa plussaa koko viikon. Miehellä on ollut täys punaista vaikka kuinka monta kertaa. ... hmm... vähän syödään kyllä eri muonaa ja hän ehkä syö kokoonsa nähden vähemmän kuin mä.. tai en tiä... Makkaraa sillä ainakin menee hurjasti. ;)

tän päivän saldo.
Taas on tullu kaloreita, mut en ota paineita, koska tuo paino ei ainakaan nouse. :)
Suklaata on mennyt melkein 30g tänään.
111g/27g/183g

HUH HUH... Voui olla että oon laittanut vähän yläkanttiin. Ja kanasta, jonka tänään söin en syönyt kaikkia rasvoja - vain rapeat kuoret. :) Eli ehkä se nosti rasva-arvoja kun laitoin kokonaan rasvoineen laskuriin...

Ja noi hiilarit tuli suklaatista, tomaatista, marinaatista ja leipäjuustosta.

Kävin tossa katselemassa avokadosta keskusteluja. En oo ikuna syöny (no, jossain vahingossa oon voinu tietämättäni) enkä ainakaan ostanut. Täytyypä seuraavaksi ostaa ja koittaa tehdä jotain.

Iltapaino oli 61,6, joten aika sama kuin aamulla. :) Toivottavasti en joudu pettymään huomanaamulla... Kun odotan että näyttää jotain uutta tulosta...

Huomiseksi tein ison laatikko-ruuan, jonka arvot laskin: VAIN 7,4g hiilaria!! Kukkakaalista ja parsakaalista. Siinä on lisäksi pekonia, jauhelihaa, juustoa, kermaa ja munaa. :) Innoslla odotan sitä huomenna!

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-24 15:58:43 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
dodih..
kalorilaskurin mukaan eiliset: 129g/15g/190g
8) 2300kcal! heheee
Kaikenlaista tuli syötyä... Nälkä varmaan kasvaa syödessä ja liikkuessa tietty!
No paino on edelleen sama eli se 61 aamuisin.
Vieläkin avokadot ja kookosöljyt ostamatta... en meinaa muistaa, ku en oo ikuna ostanu.

Tänään olis tavoitteena vähän vähemmät protskua ja rasvaa...
Olo on ihan kiva; joskin tänään päätä särkenyt. (johtuu varmaan kiiruisesta aamusta töissä ja siitä että söin vain pähkinöitä 11 aikaan ja vasta 13 kunnolla ruokaa) :(

Mun "kunnon ruoka" on ollut tänään: nakkia, makkaraa, salaattia, tomaattia, paprikaa, majoneesia ja leipäjuustoa sekä runsaasti niitä pähkinöitä. Paljonkohan tuota leipäjuustoa sais syödä? ku sehän on vähän niin kuin maitotuote??!! :?

Nyt alkaa muuten mielikuvitus vähetä tuossa ruuanlaitossa, ku edellinen vuoka-ruoka ei ollutkaan niin herkkua ni sit en enää tee sitä vähään aikaan...

Saas nähä mitä keksin illalla... MUNAA??!! :wink:

Juu...

Munaa meni klo 20.30. :) 120g sekä salaattia, majoa, juustoa, kermaa ja vajaa makkara + 10g oliiviöljyä veden kanssa. :)

eli ihan kiva tuhti illallinen eli taas saa aamulla vähän venyttää tota syömistä.

Nyt sain kuin sainkin vähän tiputetua noita kaloreita, joskin vieläkään en rajoittanut mitenkään kummasti: 95g/15g/171g

Ens viikolla ostan mummoo tai äijää. ja sen kans sit marjoilla nostan hiilareita. :) Tää olis suunnitelma. Ku TÄÄ TAHTOO PUHTIA TREENIIN. Vaikka kyllä taas tänään jaksoin hyvin vatsa-treeniä isoilla painoilla (35kg). Ja sit oli venyttely. AAH ku teki kutaa. 8)

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-25 17:54:44 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
tänään:
aamiaiseksi: 10g oliiviöljyä vedessä juotuna, 1 muna paistettuna, johon kermaa tilkka ja oltermannia ohut siivu päälle sulamaan + salaattia. :) NAM!

päivällä töissä söin 2krt keittoa, jota tein aamulla: sika-nautaa 200g voissa paistettu, keittojuureksia 100g, kukkakaalia <100g, parsakaalia 50g. +hasselpähkinöitä sekä manteleita yht. n 40g.

tähän mennessä: 56g/14g/83g ja tavoitteena on: n. 109g/<20g/122g
eli hieman vähemmä kuin edellisinä päivinä. Vähän seurailen, että tuleeko nälkä näillä eväillä vai onko enempi parempi. Just ja just oon ainakin tähän asti pärjännyt.
Päädyin vähentämään ruokaa, kun lukema oli aamulla 62,6 tai jotain.. en tarkkaa halunnut edes katsoa ku oli yli 62 kuitenkin.... :(
eli seuraillaan...
Kaveri ainakin sanoi tänään että :"olet ainakin kiinteytynyt" :D

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-26 09:50:32 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
eilinen saldo:
78g/21g/130g
eli kalorit on tavoitteessa. Proteiinia VÄHITEN MITÄ muistan VUOTEEN syöneeni. Joka päivä on yli 100g menny. No, vaihtelu virkistää. Tuli siinä avokin kaa maisteltua lidln erilaisia maku-suklaita iltapalaksi 20g... JAM. :)

Tänään syön taas keittoa, kun se on niiiin helppo lämmittää ja syödä töissä. Siinä on sika-nautaa, possun kylkeä, juureksia, kukkista ja parsakaalia, sekä PALJON sipulia. :)
SEKÄ saksanpähkinöitä jälkkäriksi.

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-28 20:36:19 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
no niin. Nyt on avokadotkin ostettu ja täytys miettiä että miten ne syödään. :?:
Iltapaino oli äsken 61,5kg... Oliskohe mahdollista että paino olis aamulla reilusti alle 61??! no, en odota mitään... Petyn kuitenkin.
Kauheesti täällä keskusteluissa on mielenkiintoisia threadeja! En vaan millään ehdi niitä kaikkia lukea HETI... 8)
Tänään otin sitten 3-5 viikkoon light- SIIDERIÄ... Sellainen 3dl meni tossa aika väkisin kurkusta alas... :shock: OLI SAIRAAN MAKEETA eikä tosiaankaan mitään hyvää. :cry: Odotin oikein innolla, että vihdoin voisin vähän maistella ja nauttia, mut ei sitten maistunut yhtään hyvälle. :smt119

Tän päivän saalis:
8.00: kahvi mustana, VITAMIINIT

9.30: 2 munaa; päällä oltermannia ja kermaa, 100g leipäjuustoa, salaattia, tomaattia, kurkkua ja majoneesia. +kalaöljyt.

15.30: ANOPPILASSA: 2 _KEVYT_ nakkia, KEBAKKO (joku jauhohässäkkä), kurkkua ja tomaattia sekä voita nakkien päällä. :smt106

(ja kauhea nälkä alkoi tuosta syömingeistä... )

no, nälkä meni teen kanssa ohi ja jaksoin odottaa 19 asti. eli:

19-20: Saksan- sekä pistaasipähkinöitä pahempaan nälkään, NAKKIA ja MAKKARAA 190g, majoa, valkosipulivoita tilkka. SEKÄ kylmäpuristettua oliiviöljyä n.10g veden kera.

JA JÄLKKÄRIKSI kevyt-sidukkaa; 0,8hh/100g. eli aika vähän. Mutta silti tuntui hieman oudolta vetää siideriä tuon rasvamäärän päälle. :smt100
Mitähän tuolla mahassa tapahtuu kun ne sekoaa.. IHAN kummallisia tässä miettiikin. :smt017

LOPPUSALDO: 82/21/146 eli n1800kcal....
Oon aika paljon vähentänyt tuota proden saantia. No, huomenna syön sitten hiukan enemmän, kun paistoin oikein herkullisen naudan ulkofileen uunissa. :koki: :smt016 eli sitä maistelen seuravaat pari-kolme päivää. :) OLIKIN jo aika saada jotain vaihtelua makkaraan ja nakkiin sekä kebabiin. :smt078

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-04-30 21:06:40 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
mites eilinen meni. en nyt heti muista enkä jaksa kattoo laskurista.
mutta; tänä aamuna paino oli 60,3!!!!! Eli huomenna jos on sama tai vähemmän niin rukkaan tota tickeriä... aikaisemmin en viitsi. en ees tiedä saako siihen epätasalukuja.

Mut sen voin kertoa, että eilen maistelin sitä avokadoa. KAmalaa pelkästään... En muistanut sitten yhtäkkiä miten sitä voi syödä, joten sekoitin ensin siihen MAITORAHKAA. No maku parani sen verran tutummaksi että sain syötyä hiukan. no, mies keksi että se varmaan sopii kermavaahdon kanssa. :shock: no, maistoin ja totesin että no ei pahaa. Itse sekoitin oman rahka-avokadoni majoneesiin ja vetelin pihvin kanssa ja uppos. Viä olis toinen puolikas jäljellä. Ei se oikien vielä kuulu ruokavalioon sellaisena yksinkertaisena juttuna.

Tänään oon syönyt munaa, broilerin jauhelihapihviä (omateko-karppi), grillikylkeä, vihanneksia, SEKÄ 1 MUNKKI anoppilassa. Oli pakko maistaa ja kehua ku oli niin hyvää. :) Oireita(painonnousua ja turvotusta) odotellessa... Ei siinä kauheesti hiilaria laskelmieni mukaan ollut ku se painoi alle 50g.

Huomenna on virallinen dieetin punnitus- ja mittauspäivä.. saas nährä miten plikan käy.

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-01 08:02:06 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
taidan syödä lisää munkkia. :smt026

PAINO tänä aamuna 60,0!!!!!!!!!

eikun syömään.. (mutta mitä?) Munat on loppu, eikä oo oikein muutakaan. Eilen tein jauhelihapihviä (taas omalla karppi-ohjeella) eli kai sitä piffiä sitten.

palailen.

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-01 12:51:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-07-14 19:01:49
Viestit: 1377
Paikkakunta: Tampere
Heippa etanainen :smt006
Ne viimeiset kilot istuu kaikkein tiukimmassa, olen minä huomannut myös :?
Itse olen n. 20-50 hiilareilla yrittänyt näitä loppuja sulatella, ja mietin myös, pitäisikö ottaa vielä pätkä alle 20hh :-k
Seurailen puuhiasi...
PS. Pitäisköhän munkin siis syödä munkkia =P~

_________________
Kuva


Tarina kertoo,että kilpikonna voitti jäniksen juoksukilpailussa...


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-02 10:56:10 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
KIVA: :) pumpuli59 on käynyt.

nopeasti täytyy iloita ku paino oli tänä aamuna 59,7!!!!!!!!!!! :D

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-03 08:07:22 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
eilinen mnei siinä "normi" -ruuissa. Paitsi kaverin luona maistoin pienen pieni pala mansikka-raparperi -piirakkaa. Hiilarit varmaan nousi sinne 30.

Tänään en käynyt vaa'alla, sillä alan olla siitä kohta liian riippuvainen. :?
Täytyy nyt yrittää muutama päivä olla ilman vaakailua ja syödä normaalisti. Eli sunnuntaina aikasintaan punnitsen itseni. Toisaaalta - mitä sen väliä jos ravaa siinä vaa'alla 10krt/pv!!??

HUOH.

Tossa otettiin ukon kanssa kuvia, joita sitten verrattiin syksyisiin kuviin. No, rasvaa kyllä vaikuttais lähteneen, vaikka itse sitä ei niin huomaa; ei varsinkaan kuvista. Itsestä vaan näyttää siltä että on vaan läski-sika-possu...

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-03 18:10:04 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
Tän päivän syömiset:

9.30: tomaatti, kurkku, salaatti, majo, oliiviöljy veden kanssa nieltynä, jauhelihapihviä (ala éija :D ), sinihomejuustolla höystettynä sekä hasselpähkinöitä jälkkäriksi.

olin salilla ja "palkkariksi" otin profx:n lo-carb -patukan, PUOLIKKAAN. :) Oli aika ätlöä! siitä tuli n. 15g prot ja 6,5g hh... En tiedä tuleeko tuosta ihminen miksikään, mutta aika naatti olin treenin jälkeen ja aattelin, että tarvii ruokkia noita lihaksia. :roll:

15.15: broilerin koipi-reittä ilman nahkoja (koska ne oli ihan yöks veteliä), saksanpähkinöitä jälkkäriksi.

ja nyt illalla menee varmaan tuota piffiä taas; se on niiiiin herkkua. Salaattia, kurkkua ja tomaattia sekä majoa. ja ehkä pieni pala leipäjuustoa vadelmien tai mansikan kanssa! :) +kermavaahtoa.

ai että tää on yhtä herkuttelua. :)

Ja arvatkaapa vaan kuinka monta kertaa oon meinannu mennä vaa'alle??!! no, kotona 3 krt ja sit viä salilla ennen jaa jälkeen treenin. Voiko ihminen olla addiktoituneempi!!?? :shock:
Mutta en anna periksi, koska tuskin nyt ihan muodottomaksi paisun, vaikka muutaman päivän olenkin menemättä vaa'alle; ihan ku se VAAKA sitä mun painoa jotenkin vartiois tai rajoittais tai laskis!!?? :wink:

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-04 18:13:10 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
siis voiko olla kamalampaa, ku ei tiedä mitä painaa!!?? :ronsu:
Ihan niinku nyt olis monta kiloo tullu lisää ku en KAHTEEN vuorokauteen oo käyny vaa'alla. Voi jösses!
Toisaalta tää on jännää; ihan ku odottais jotain oikein suurta ja ihmeellistä. :smt031

Samalla tavalla oon ainakin syönyt ja juonut kuin ennenkin. Nyt pikkusen enemmän hiilereita eli jotain 22-27. Katotaan mitä tapahtuu. Kalorit siinä 1700-1900.

Palailen taas.

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-05-05 21:05:59 
Poissa
nuivakarppi
nuivakarppi

Liittynyt: 2007-04-12 12:26:35
Viestit: 4406
no niin. karppiruokaa taas mennyt 3 satsia. ruoka-kalorit siinä 2000; eli alkoholia lisäksi jonkin verran tuossa lipittänyt.
Kyllä pelottaa huominen punnitus; en varmaan ees uskalla mennä vaa'alle. VAtsa ei oo toiminut eilen eikä tänään. :shock:
Ja tänään oon syönyt RASKASTAruokaa tooosi paljon eli pihviä pihvin päälle.. Tai sit vaan tuntuu täydeltä; mutta ainakin housuja kiristää.... Huomenna siis PITÄÄ ottaa kevyempi päivä. Ja maanantaina aattelin pitää hiilaritankkauksen.
Huomen palaan...

_________________
iHerb-koodi: PEL872
(karppaus aloitettu 4/2007)
1. päiväkirja: viewtopic.php?f=11&t=26625
2. pvkirja: viewtopic.php?f=11&t=27408


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)