karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 10:44:50

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 59 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2019-07-23 18:02:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-08-13 12:47:45
Viestit: 884
Paikkakunta: E-Suomi
Täällä taas. Paino tipahtanut eilisen jälkeen vain vaikka huolehdin kuinka käy. En nyt merkkaillut sulamoon taaskaan mitään eilen enkä tänään.
Alan jo osata katsoa kuinka koostan ateriani, tai en vain jaksa joka hetki merkkailla. Alan olla sisäänajettu tähän kai. :D

Tänään aamiaiseksi Paulan ketoleipää siivunen, päälle voita, metukkaa, koskenlaskijaa, juustoa. Kahvi, ellut, vitskut jne. ravintolisät.
Tauolla bulletproof-kahvi (tein kotona valmiiksi pieneen termariin) ja vähän pepperoni salamia ja mozzarellaa pari kolme siivua.
Lounaaksi kesis-halloumipihviä kera pekonisiivujen sekä omatekemäni fetasalaatin.
Tästä olikin jo pitkä matka tähän päivälliseeni, jonka tein ja söin klo 18.00. Se oli luomukaritsa burgerpihviä ja samaa feta-juustosalaattia, sisältäen salaattisekoitusta, fetaa tietty, vihreitä oliiveja, kesäsipulia, muutama luumutomaatti, kurkkua...päälle Borgesin oliiviöljyä. Napostelin vielä jokusen arki gouda siivun ja chili snack maustettuja pähkinöitä, on ne niin hyviä, ei paljon hiilareita silleen. Mozzarellajuustoraaste kera sen :P :P Tykkäänkin enemmän tuosta "kuivasta" mozzarellasta, huomasin, kuin siitä vedessä lilluvasta.
Pitää vielä illalla ottaa ellut kera pellegrinon.

Ostin tuossa kerran tätä testivoittaja oliiviöljyä, ei kyllä ollut light kuten els sanoi, mutta kelpasi mulle kyllä. On hyvää, ei yhtään tunkkaista, sitä mielellään käyttää.
Ihan tyytyväinen oon.
Tää nyt oli illan viimeinen ateria sitten.

_________________
En enää ketoile enkä karppaile


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-07-25 22:05:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-08-13 12:47:45
Viestit: 884
Paikkakunta: E-Suomi
Yes yes, painokin tippuu kivasti, joskaan ei nyt hirveen vauhdikkaasti. Kyllä se silti aina kotiin päin on jokainen miinuskilo.
Tähän mennessä nelisen kg:a lähtenyt. Työkaveri väitti jopa huomanneensa, vaikka en itsekään kauheasti oo merkille pannut.
Kymppikerhoon kai joskus pääsen, lähempänä se ainakin on.
En oo merkkaillut oikein nyt, vaikka hyvä olisikin, ihan hiilareidenkin takia. On mulla Ketostiksit, niin voin aina tarkistaa ketoosin syvyyden ja se oli nyt viimeksi kohtalaisella tasolla.

Paulan ketoleipää aamiaiseksi, kera voin, luomumeetvurstin ja juuston. Helppo, nopea. Elektrolyyttijuoma, nam, keto kickstart. Maistuu hyvälle ja vichyssä erityisesti kera jäiden.
Tein taas rasvakahvin kahvitauolle töihin voista, kahvista ja MCT-öljystä. Hyvin toimi. Pikkutermarissa pysyi hyvin kuumana ja juotavana.
Join kera Patros-fetan, muutama palanen sitä.
Lounaaksi grillibalkanmakkaraa ja luomukaritsan burgerpihviä, oliivisalaatti kyytipoikana. (ei voine sanoa fetasalaatiksi kun ei ollut fetaa siinä).
Päivälliseksi sitä samaa. Sen enempää en syönyt kuin iltapäikkyjen jälkeen vähän mozzarellajuustoraastetta ja hieman spicy chili pähkinää sekä elektrolyyttijuomaa :P .
Mikä lie taas nukutti mua koko illan, ei auttanut kuin koisia vain.
Vaivoin itseni ylös sain ja koiraa taluttamaan ulos.

Kävin lääkärissä tänään, kun tuo lonkan bursiitti taas paukahti päälle. Kortisonipiikkiä sain puudutuksella. Puudutuksen kesto epämääräinen, mut kipu lähti sen saatuani.
Tää nyt tarkoittaa sitä, että meitsi ei voi tehdä nyt kyykkyjä saati jalkaprässiä salilla. Kun tuo asettuu, palaan muun treenin merkeissä kyllä salille, mutta nämä lonkkaa ärsyttävät liikkeet saavat jäädä. :| #-o Mulla on todella niin huonossa jamassa se, mutta silti pitää sit alkaa vahvistaa lonkan lihaksia omilla jumpillaan.
Salia en halua tietenkään jättää missään tapauksessa. Mutta vältettäviä liikkeitä ovat juuri nuo kyykyt kera painojen kunnes fyssari antaa luvan.
Tyten fyssari olis 7.8, siellä sit nähdään, mitä sanoo.
Mulla alkoi olla kipulääkkeen tarve jo päivittäistä, eikä se jeesannut tietenkään kuin sen ajan jonka se vaikutti, Panacod on vain kipulääke eikä tulehduskipuun, jotenka on alettava Arcoxiaa taas syömään. Viikon ainakin vissiin, otan tuosta paketista josta jäi viimeksi vielä paljon lääkettä.
Lääkäri tunnusteli ja totta vieköön oli arat paikat siellä lonkassa. Toivotaan, että painon pudotus auttaisi osaltaan myös siihen, mutta hankala vaiva on, koska mä en tiiä pääsenkö siitä täysin koskaan sillä mulla on lonkassa sellainen epämuodostuma joka ärsyttää nyt sitä. Kumma, ettei aiemmin ole puhjennut.
Varmasti suuret painot salilla osaltaan altistivat sille. :(

_________________
En enää ketoile enkä karppaile


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-07-25 22:21:17 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 93461
Mullakin on bursiitti, vähän hankala vaiva. Koetan hoitaa sitä levolla, viilennyksellä ja tulehduskipulääkekuurilla, millä en pyri juurikaan kipuun vaikuttamaan, vain siihen tulehdukseen. Jo hiemankin pidempi kävelylenkki saa sen vaivaamaan, mutta niitä on pakko tehdä mm. kauppaan. Toivottavasti ppäästään molemmat mokomasta kiusasta.

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-07-31 10:30:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-08-13 12:47:45
Viestit: 884
Paikkakunta: E-Suomi
Hiljaista täällä pitää.
Greda Carpo kirjoitti:
Mullakin on bursiitti, vähän hankala vaiva. Koetan hoitaa sitä levolla, viilennyksellä ja tulehduskipulääkekuurilla, millä en pyri juurikaan kipuun vaikuttamaan, vain siihen tulehdukseen. Jo hiemankin pidempi kävelylenkki saa sen vaivaamaan, mutta niitä on pakko tehdä mm. kauppaan. Toivottavasti ppäästään molemmat mokomasta kiusasta.

Suoraan sanoen en tiedä pääsenkö kiusasta ikinä ilman lonkkaleikkausta, siellä on joku epämuodostuma joka vissiin hankaa ja ärsyttää limapusseja :(. Toivottavasti nyt tää elämänmuutos eli painon pudotusprojekti ketoillen ja todennäköisesti vielä tarkoitus on elää tällä, koska en osaa syödä virallisen suosituksen mukaisesti, se tuottaa liikaa haasteita koska oon sokerihiiri jos hiilarimaahan hyppään.
Nyt tuo vasenkin lonkka on ilmoitellut kivuista. :( Mutta ne on vielä pieniä kipuja siihen nähden mitä oikeassa on ollut. Kiusa se on pienikin kiusa silti.
Tarkoittaa siis sitä tämä että meitsi sitten ei voi kovia painoja ainakaan käyttää jalkaprässis eikä kyykyissä, jotain muuta on keksittävä tilalle.

Paino alkaa olla tässä kohtaa pudonnut jo 5 kg. :) Jokainen miinuskilo on kotiin päin!
Eilenkin huolestutti et hiilareita tuli liikaa. En meinaa seurannut makroja. Mansikkaa söin muutaman kotona kera ketojäätelön, muuten se jätski ei olis mistään kotoisin.
Jääköön sit odottamaan pakastimeen seuraavia helteitä loput satsit. Ei se ollut niin hyvää ku normijäätelö.
Vaniljajätskin kaa söisin mansikkaa tai muuta kuitenkin, mutta joskus helteellä hain pehmiksen ja jaffaa Hesestä, se oli ihanaa kans.
Nyt sit pitää keksiä erilaisia korvikkeita, mut onneks mansikkaa ei tarvi korvata tai melonia saati muita marjoja. Niitä voi syödä vain vähän ja nautin jokaisesta suupalasta.
Mun erikoisherkkua on myös spicy chili peanuts mutta niitäkään ei paljon voi päivässä syödä, söin eilen yksittäisinä pieninä puolikkaina. Näkyy jo pieni annos olevan 8 g hiilareita. :o
Ja illalla ketojäätelön kera pari kolme mansikkaa.

Tein satsin rotukarjan jauhiksesta pihvejä eilen, eli 3 kpl, rasvaa oli vain 12% lihassa mutta kuullottamalla sipulia voissa sain siihen lisää rasvaa. Ja hyviä tuli, sekoitin vain jauhikseen mausteet ja tämän voissa kuullostetun sipulin. Kesis-Halloumipihveistä on tullut myös mun pelastus, hyviä ovat aina ja hyvä suolalisä, koska en vieläkään osaa muuten ripotella tarpeeksi suolaa ruokiini. Pitihän pieni biitti maista sitäkin pihviä todetakseni eilen illalla mitä herkkua se on.
Vaan kuinkas sattuikaan, pekonit vanhenivat jääkaappiin! :shock: Voi suru!
Kermakin tahtoo vanhentua, kun unohdan yksinkertaisesti ja taisin saada kiintiön pekonista täyteen, samoin avokadoista.
Avokado ei oo mun suurinta herkkua, jos on yhtään huono olo, ei maistu mikään rasva. Kertoo se tila että ellut kateissa ja tilanne korjattava. Vaikka avokadosta saakin hyvän annoksen kaliumia, asiaa ei auta jos pekoniin kääritty avokado ällöttää.
Täytyy nyt kohta kaupoille mennä ja ostaa sitä munavoitakin, on varmasti hyvä lisä ketoleivällä. Tein taas yhden limpun ja sitä sit on taas pakkasessa.
Ehkä ostan vain vähemmän pekonia ja avokadoa tällä kertaa, etteivät mene hukkaan.
Itse tykästyin siihen blonde jne. jauhikseen, niistä saa hyvää pihviä.
Entrecotea ostin kerran, jää harvinaisemmaksi herkuksi se. Äkkiä sekin pilaantuu, pakko paistaa heti, kokemusta on :oops: ...yks sellainen meni hukkaan.

Eilen söin oikein suolaisen aamiaisen, en tarkkaan muista mutta grillibalkania taisi olla, halloumia ja pekonia sekä viipale Paulan ketoleipää.
Rasvakahvia join myös ja otin Porvoon reissulle pikkutermariin evääksi.
Rossossa söin possupihviannoksen. Kastikkeen jouduin jättämään tietty lautaselle. Sain kyllä perunoiden sijaan kasviksia, mutta epäilys heräsi et sokerissa olisi marinoitu.
Kotiin palattuani söin ketojäätelöä kera muutaman mansikan.
Illemmalla sitä pihviä kera kurkun ja oliiviöljyn. MIetin et pitäis syödä enemmän kasviksia, kun osais valita oikein. Jääsalaatti on aika pahaa, kitkerää.
Pitää koklaa romainea sen sijaan. Pinaattikaan ei oo mistään kotoisin.
Spicy chili pähkinöitä meni kai liikaa :oops: ...kohta ne on onneks loppu.
Enivei, vaaka kiitteli aamulla ja täydet 5 kg oli pudonnut nyt.
Ja mä pelkäsin että ketoosi meni pilalle eilisen takia.

Tänään aamiainen hyvin tavanomainen, taas grillibalkan-makkara ja mozzarellaraastemunakasta, voikahvi.
Töihin vien kesis-halloumipihvejä ja voikahvin (voita ja MCT-öljyä). Mietin toimisikohan itsesekoittava kahvimuki rasvojen kaa, kun en kehtaa töihin kantaa sauvasekoitintakaan. :D
Jotain kasviksia, ehkä helmitomaatteja ostan ja munavoita huomiseksi aamiaiselle. :P
Katsellaan taas! Menoks!

_________________
En enää ketoile enkä karppaile


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-08-03 15:20:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-08-13 12:47:45
Viestit: 884
Paikkakunta: E-Suomi
Voi kökkö. Ei mennyt kuin viikko, niin uus bursiitti iski. :( Ja just niinku viikonloppua vasten. Maanantaina lekurille aikaa, en mene vkl-päivystykseen ja sinnittelen vielä huomisen. Hullu kun oon. Ei tule mitään. Kipua taas kärsittävä. Siitä syystä koetan viimeiseen asti töissä, en saa toki kirkkaampaa kruunua tästä mutta kun en halua mennä päivystykseen joka on kallis kuin mikä muutenkin, istumaan 2-3 h sinne kipeällä lonkallani. Varsinkin kun ne nihkeästi nekin antaa saikkua. Ja kun tunnustelen lonkkaa, niin sattuu. :/
On tää yks Via Dolorosa nyt. Ehkä joudun saikulle jäämään. Voi kökkö. 7.8 olis fyssari juurikin lonkan takia taas, jonne aion mennä myös.
Arvon tässä, mitä tehdä nyt viikonloppuna kuitenkin, kävelenkö enää kohta...
Panacod ei riitä, ei Burana, en jatkanut Arcoxiaa sen enempää eikä silläkään eilen ollut enää vaikutusta. Tässä kohtaa on sanottava että ei mikään auta. Pistänevätkö edes kortisonia reilun viikon jälkeen päivystyksessä. Epäilen...taitaa olla vaihtoehtona vain kipulääke ja sairasloma jälleen.
Voi voi voi...pitää katsella nyt mikä tässä kannattaa. Pyhäpäivystyksessä istuminen ei oikein innosta tänään...

Ruokapäiväkirjaa en oikeastaan näe nyt tarpeelliseksi pitää täällä, katson jotain muuta osiota, jonne kirjoitella niitä näitä. Kirjaan makrot silloin kun kerkeen ja jaksan...
Hyvin menee. Nyt mulle selkis sekin että ketostixit ei välttis enää näytä oikein alkuvaiheen jälkeen, koska ketoaineita ei enää erity niin paljon virtsaan jos ollenkaan.
Joten vaihtoehdoiksi ketoosin mittaukseen jäänee joko sikakallis puhallusmittari tai verenketomittari, jonka liuskat taas maksaa kuulemma maltaita. :roll:
Mulla näyttää enää et ketoosia on vain hieman nuo virtsaliuskat.

No koska tää on ruokapäikky, niin kerron vielä mitä oon tähän mennessä puputtanut.
Aamiaiseksi meni klo 6 aikaan viipale Paulan ketoleipää, johon voita, kinkkua, metukkaa, koskenlaskijaa ja viipale goudaa. Voikahvia.
klo 9 tauolla valmiiksi tekemäni voikahvi (MCT-öljyllä) ja vähän fetaa sekä pepperonia pari siivua.
klo 11.45 iski nälkä ja söin parsakaalikoskenlaskijaseokseni kera karitsan burgeripihvin jossa oli 2 siivua maatilan parhaat goudaa, yllä ja alla meetvurstia siivu. Menetteli, lähti nälkä hyvin.
Tässä join rasvakahvin taas, jotta en uinahda ennen aikojani illalla tässä.
En vielä tiiä mitä syön tässä mut saatan tehdä taas kesis-halloumipihviä, joko sitä syön tai karitsan burgerpihviä toisen.
Katsellaan.

_________________
En enää ketoile enkä karppaile


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-08-03 16:19:41 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 93461
Haudo jäillä sitä bursaa. Mä oon pakastanut vettä pakasterasiassa, sit kiedon pyyhkeeseen ja pidän kipeen paikan päällä. Voi tehdä 10-20 minuuttia kerrallaan muutaman kerran/vrk.

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-08-03 16:49:10 
Poissa
sisukarppi
sisukarppi

Liittynyt: 2005-03-24 12:26:48
Viestit: 6190
Paikkakunta: Hesa
Mä olen hautonut sitä niillä pakastettavilla kylmä/kuuma pusseilla, myös voltaren kipugeeliä välillä.
Bursiitti on pirullinen vaiva.

_________________
16 vuotta karppilassa!
Hetki hetkeltä eteenpäin!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-08-03 22:25:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-08-13 12:47:45
Viestit: 884
Paikkakunta: E-Suomi
Moikka! Loppuilta menikin paremmin, kun lepäilin reilu tunnin mahallani, kipu melkein hävisi siinä, mutta tietenkin kun pääsin siitä riemuitsemaan, alkoi kipu provosoitua uudelleen.
No mä koklaan sitä jäägeelityynyä, on tullut joskus hommattua parikin sellaista, isompi ja pienempikin löytyy. Ei muuta ku kokeileen. Kiitti vinkistä. Grasu ja Greta. :smt023
Ilta meni hyvin muutenkin paitsi huono olo iski. Veikkaan että jäi rasvan määrä varmaan liian pieneksi tänään. :-/
Elluja tankkasin minkä pystyin illalla, Puhdistamon ellujauheella...suolatabun ja magnesiumia otin, otan yötä vasten vielä lisää.
Jatkossa on sit Puhdas+ ellujauhetta, joka ei ole makeaa. Helteellä meni kuin drinksu jäiden kera tuo keto kickstartin juoma (eli se puhdistamon), oli herkkua. Nyt se on lähinnä äklön makea mutta hyvää, jos lantraa isompaan määrään vähän. Tilaan toki heti sitä pari purkkia lisää, kun niitä on myytävänä. Kummaa, ettei sitä pystytä tuottamaan enempää, onko todella niin huono kate? Juomahan menee koko ajan käsistä, etenkin helteillä hyvin äkkiä oli myyty loppuun.
No, en tiiä oonko ihan vieläkään adaptoitunut ketogeeniseen, ku näitä ketoflunssia iskee ja unohdan sen rasvan, enemmän protskuu menee. Ei kai se auta ketoosia jos rasva vaan herkästi jää.
No, tein sitä kukkismuusia mutta en edelleenkään onnistunut saamaan siitä hyvänmakuista milään. :( En siis tykkää kukkiksesta muutenkaan paljon, mutta muusina se on kyl aika jäätävää syödä. Menee ketoroonilaatikossa kyllä paremmin, joten täytyy taas sitä tehä.
Huomiseksi jäi sitä muusia vielä eväiksi asti ja vielä päivälliselle :smt016
Saapa nähdä, miten saan uppoamaan vielä. Aika voimakkaasti se kaali maistuu, yök. Jopa tavallinen valkokaali uppoaa paljon paremmin...
En oo mikään kaalin suuri ystävä ollutkaan ikinä, mutta kaaliloota menee. Pitääkin kaivaa ketokaalilootaohje jostain.
Alkaa olla sen aika.
No mä söin sitä kukkismuusia kera grillibalkanmakkaran ja kurkun, parisen kauhallista otin. Meni, kun oli pakko. :mrgreen:

Paino vähän junnaa, menkatkin on sekaisin sen jälkeen ku Primolutin lopetin. En tiiä mitä tuolla tapahtuu, ei oo mitään merkkiäkään et alkais. Ja kysta oli ainakin toiselta puolelta mennyt jo kesäkuussa... :smt102 Voe voe...ei kai ne nyt ala sekoilemaan sitten?
Ei vissiinkään painon putoamisvauhdilla niinkään merkitystä ole kuin sillä että mitä kehossa tapahtuu. Käskivät valmennuksessa vaikka myymään sen vaa'an pois :mrgreen:
No, huomenna sit testaan millainen oliskin voikahvi kera munan aamiaiseksi. Kaipaan jotain vaihtelua. Toiv. ei muna nyt aiheuta enempää ripulia, kun parina päivänä munavoi (Kariniemen) sai vatsan ripaskalle...
Mitään erityistä energiapiikkiä tms. ei ole ketoosi aiheuttanut sillä tavalla kuin kehokuuri teki. Ihan entiseen tapaan väsynyt oon iltapäivisin aamuvuoron jälkeen...
Väsymys lienee tätä adaptoitumisen ongelmaa...

_________________
En enää ketoile enkä karppaile


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-08-13 12:54:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-08-13 12:47:45
Viestit: 884
Paikkakunta: E-Suomi
No kun tuota otsikkoa katselee, niin vanhaa tietoa, siis ketollahan mä oon, hieman eri käsite.
Se tässä on huvittanut, et verrattuna entiseen tää on nyt ketogeeninen ruokavalio jolla olen.
Pieni ero.
Pääsi vähäksi aikaa seuranta lapasesta irti ja painossakin näkyi jopa nyt nousua. Eka tulkitsin menkkaturvotukseksi mut ei se enää sitä voi olla.
Palaan siis ruotuun ja naputtelen ruokani taas sulamoon. Yaziokin on käytössä, mutta en osaa sitä 100% käyttää. Kun jotain saan sillä tehdyksi, en enää muista miten sen tein! :lol:
Sulamossa on kaikki käyttämäni reseptit kuitenkin varmassa tallessa.

Jotennn...siemennäkkäriä tänään aamiaiseksi, johon levittyvää koskenlaskijaa, mureata kinkkua, kermajuustoa...varmistaakseni kalorimäärän ja energiakylläisyyden vielä otin voikaffen kyytipojaksi. :P
Tässä välillä jo teki mieli syyä niin tuli vetäistyä 1 siivu maatilan parhaiden goudaa siivu kera pienemmän kinkkusiivun (11 g).
Katselen mitä leipää tuossa tekisi seuraavaksi kun aineksia olisi...ehkä ne pehmeät sämpylät. Joutunen syömään kohta ketoroonilaatikkoa, joka onkin parempaa nyt kun kukkakaalin maku on hälventynyt enemmän. Jotenkin toissapäivänä ällötti se juuston määrä siinäkin.

Tuli tehtyä eilen niitä keto rahkapullia, muttei ne oikein mun makuun olleet...maistoin pari siltikin. Liikaa jotenkin psylliuminen...
Jääkaapin pesin, putsasin ja pakastimenkin sulatin, olipa kova homma! Valitettavasti venähti näin pitkälle sekin homma, olisi ollut vähemmän pakasteita jos olisin jo kesälomalla saanut tämän projektin tehtyä. Kovasti tuli vettä sulaneesta jäästä, melkein puoli pesuvadillista. Teen tämän homman ens kerralla kun on ulkona pakkasta taas.
Jääkaappi on niin raikas taas...

Niin, kaipa mä myöhemmin teen noita sämpylöitä...aamiaisella olis kiva ja nopea kylläkin. Nyt olis vaan inspis tehdä jotain ja aineksia olisi. Onnistuisinko tällä kertaa saamaan niistä muhkeita?
Nyt en halua taas niitä vuokaleipiä...vaihtelun vuoksi. Viimeks siihen oli jäänyt munankuoria...kiva rouskutella niitä joo :roll: .
Mascarponea olis sopivasti...
Siemennäkkäriä on, mut mokoma ei pysy oikein kasassa, herkästi murenee. Muutenkin aiemmin saman huomannut kaupallisissa vastaavissa joissa on kauraa, joskaan ei tässä mittakaavassa.
Saa varoa, ettei koko palanen murene kun pelkästään laitat päällisiä. :roll:
Ruoat on edelleen hyviä, mutta kukkis on nyt ollut semmoinen inhokki, jota vetelen pitkin hampain. joskus sentään tein kukkismuusia paljon ja tykkäsin. Mitä tapahtui? Ennen oli niin hyvää...kun oli vielä valkosipulisuolaakin olemassa se kruunasi sen. Nyt ei mene siis millään.

Jaa, olis tuota pari varhaiskaalia, taidanpa etsiä täältä sen hyvän reseptin jota aikoinaankin käytin. :) Tarttis vain tuota jauhista..vielä.

_________________
En enää ketoile enkä karppaile


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-08-16 20:17:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-08-13 12:47:45
Viestit: 884
Paikkakunta: E-Suomi
Täällä taas. Ei tahdo aika rittää naputella täällä päivittäin. Mutta messis ollaan. Aloin merkkailla syömisiäni ja hupsista, 98,7 kg "nousu" ja "jumi" olikin yhtäkkiä 92,4 kg :shock: . Ei edes Cambridgellä ole ollut vastaavaa pudotusta. Meinas syödä motivaation, mutta onneksi korjausliike auttoi näinkin hyvin. En tiiä mitä tapahtui, mutta miten 6 kg voi tippua 2 päivässä?
Voiko nestettäkään kertyä noin paljon jos hiilarit ovat yli menneet vähän?
Pieniä annoksia syön taas ja nälkä pysyy poissa kauan. Myös rasvakaffet oon kolmasti tänään juonut.
On vaikea arvioida miten paljon mittaamatta oon laitellut...
Nyt on tullut myös piristyminen, en nukkunut päikkyi tänään vaikka teinkin 7-16 päivän ja loppupäivästä alkoi kiireempi olla, kun potilas tuli osastolle jne.
Pitäisiköhän mun kirjoittaa nää jutut muualle oikeesti... :lol: ruokapäikky tääkin olevinaan on.
:|

_________________
En enää ketoile enkä karppaile


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2020-05-06 18:46:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-08-13 12:47:45
Viestit: 884
Paikkakunta: E-Suomi
Heipsan.

Palailin tänne, mutta uus päikkyni löytyy salaisista päikyistä sitten.
Palasin nyt puhtaammin ketolle, kokeiltuani gorgeous glutes -valmennuksen :lol: takia paluuta hiilaripolttoiseksi mutta kappas kehveliä, oli vaikeata mokoma.
Muutaman viikon jälkeen totesin ettei onnistu ja niin päätin mä tehdä paremman ratkaisun ja noudattaa sitä keto kickstartin meal plania.
Hyödylliseksi se sitten osoittautuikin, paino lähti liikkumaan alaspäin, tosin tänään on se ensimmäinen päivä kun näytti alle 95 kg toviin.
Menkkajumit ja varmaan hiilarijumitkin tainneet lähteä lähinnä.
Oon ns. dirty ketoillut joten eipä ole painoon mitään vaikutusta ollut.
Nyt koetan olla etenkin hiilareiden suhteen tarkkana ja havaitsin ettei kovin paljon tompsuu tai parsakaaliakaan voi kiskoa, jos yazion makroihin on luottamista.
Äkkiä hyppää hiilarit tappiin. Pitää tarkistaa liekö ihan oikeat lukemat.
Mut semmoset 200 gramman liha-annokset ja rasva pitävät raiteilla ihan hyvin, joten kasvikset ovat vain höysteenä tai lisukkeena.
Ihastuin kesispastaan tässä, joskin se vois olla parempaa voissa paistettuna kuin jossain avokado-öljyssä.
Käytän pääasiassa voita, oliiviöljyä ja avokadoöljyä, harvemmin kookos- tai mct -öljyä. MCT-öljyä meni aina kahviin aiemmin.
Koetan opiskella kirjan parantavat rasvat piakkoin. :)
Rasva se naisen tai miehenkin tiellä pitää! :wink:

_________________
En enää ketoile enkä karppaile


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2023-10-06 21:10:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-08-13 12:47:45
Viestit: 884
Paikkakunta: E-Suomi
Hahah, enpä jaksanut tän pidemmälle näköjään. :lol:
Kiloja meni kun aloin fbf valmennukseen, lopulta sitten. Muuten oli kyl aika yhtä tyhjän kanssa. Halusin uskoa ja yritin, mutta ei tuo karppaus ketoilu tms. tunnu toimivan ilman makroja ja oon niin monta kertaa elämässäni niitä laskenut että ei nyt passannut.
En saanut itseäni normipainoon päinkään muulla paitsi Cambridgella 2013. Mutta 2014 prakasi lopulta maha niistä pussikeitoista etten tänä päivänäkään niitä uskalla aloittaa, onneksi.
Se oli sen jälkeen kun karppauksen jälkeen koetin Xtravaganzaa joka oli sit aivan läpihuutojuttu. Ihme menoa oli paikallisessa xtravaganzassa, yks vetäjä lähetti viestin meille kurssilaisille jossa avautui dramaattisista käänteistä miksi hän joutui pois. Oliko jotain et palkkaa ei maksettu tms. sairaslomalla jne. No en oikein ollut siihen motivoitunut, niin jatkoin cambridgella.
Muuten kyllä hyvin laihduin mutta ne pussijauhot oli ties mitä ihmeen myrkkyä.
Olisin halunnut jatkaa laihdutustakin vielä mut tuli mutkia matkaan, pääsin 27,5 kg pudotukseen jopa ja olinkin kyllä aivan eri näköinen kuin nyt.

Niin mitä kaikkea siinä välissä olikaan, lihoin vähitellen takaisin. Treenasin salilla niin silloin paino pysyi aika hyvin mutta silti alkoi nousta vähitellen taas.
Ehkä ei ollut aivan järkevimpiä ruokavalintoja kun kokeilin kaikenmoista erikoista...
Lonkkakipu kun tuli kehiin 2017 niin pikkuhiljaa salitreenin jäätyä pois alkoi paino nousta sitten.

No kun en 2019 saanut aikaan edes Nana fit kurssilla oikein mitään, kun halusin kaikki mulle heti nyt tuloksia...kokeilin ketogeenista kaverin houkuttelemana taas. Tuloksella että...no jokusen kilon ehkä paino putosi mutta ei sitten enempää vaikka keto kickstartin ohjelmaa koetin noudattaa. Ei mitään vaikutusta mihinkään.

Ainut mikä toimi oli tuo Anni Sirviön fat burning female, sain yli 10 kg pois. Mutta sitten kun valmennus loppui, oli taas et mitä sitten?
Valmennuksesta valmennukseen sit taasen menin...eikä mitään apua pidemmällä tähtäimellä tullut. Sait apua vain siihen hetkeen kun olit mukana. Sit olisi pitänyt johonkin juttuun mennä josta ei ollut niinkään paljon tsemppiä ja tukea.

Joo. Nyt sit vuosi sitten oli fbf jossa taas jokunen kilo lähti eikä sen jälkeen taaskaan mitään, korona ja refluksitauti vain.
jonka jälkeen sit kaunistavalle muutamaksi kuukaudeksi saaden 10 kg painoa lisää. #-o
Ei tullut taaskaan mitään. Sitten taas fbf valmennus. -5 kg tuloksena. Ja taas yksin jäin pimeään...
Joo lähdinhän mä siihen akatemiaan, kun halvemmalla pääsi. Ja joo nyt se onkin osa Nordic healthia ja maksa satku lisää niin pääset sinne.
Soronmoo siihen. Lopettaisin koko akatemian tässä kohtaa.
Harmi, kun edes lähdin siihen.
Pitää kysellä yksityisesti, mitä jos vaan lopetan koko jutun...

Mulle tuo fbf on liian lihaisa. Ei pysty vaan syömään niimpal lihaa. Haluan syödä muutakin.
Sit ne herkkuhimot ovat olleet aivan hirveitä viimeaikoina. Ei auta vaikka miten tiukistelet. Ostat aina jotain hiilaria ja sit kadut.
Ei auta ei, tie nousee pystyyn.
Tuntuu ikuiselta kivireeltä vetää perässä tuota hiilarit on pahoja juttua. On tullut tosi häiritseväksi. Yksi puoli puhuu vhh:n ja keton puolesta, oma kroppa huutaa vastaan täysiä.

Nyt on periksi annettu ja voi mikä rauha valtasi mut. Saan syödä hiilareita taas. Tekisi mieleni laittaa eräs video ja laitankin sen tänne.
Kokeiltu on jos jotain dieettiä ja mitä jäi käteen?
https://www.instagram.com/p/Cxz_OeEMnh5/

Väsynyt yrittämään mitään dieettiä. Nyt on aika ottaa elämäntapa käyttöön. Että silleen.
Mikä rauha tulikaan, kun annoin itselleni luvan.

_________________
En enää ketoile enkä karppaile


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2023-10-12 00:24:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-08-13 12:47:45
Viestit: 884
Paikkakunta: E-Suomi
Joopasen joo sitten. Eilen, 10.10 tai no sanottaisiinko et toissapäivänä kävin sitten ylävatsan uä:ssä ja muuta vikaa ei tosiaan löytynyt, ei edes sappikiviä mutta rasvoittunut maksa! #-o JOO! :shock:
Lääkäri kun alkoi ihmettelemään kun aina mulla vaan on tsh liian alhaalla, no mikäs muukaan siinä sitten oli kuin maksaongelma. Kyseli tarkkaan käytänkö alkoholia, moneen kertaan piti oikein sanoa etten juuri koskaan käytä. Eikä nyt näemmä pidäkään tämmöisessä tilanteessa, voi hyvin sanoa ei kiitos viineille jne. Itse en enää ole aikoihin juonut mitään alkoholia ja pärjään aivan hyvin ilman.
Joutuu koko ajan titraamaan kilpirauhaslääkettä alemmaksi nyt, mikä ei ole lainkaan ollut tavallista ennen.

Mun ongelma on tosiaan ollut että ketogeenistä vetäessä mun hiilarihimot on vaan pahentuneet, jotenka nyt ketokarppaus saa mun puolesta kyllä silti jäädä taka-alalle. Se on sit varmaan johtanut ahmimishäiriöön ja ostamaan hiilariherkkuja ja vetämään överit niiden kanssa.
Nyt en ole niinkään juuri enää ostellut joka päivä jotain suklaata, kun oon sallinut hiilareita kohtuullisissa määrin itselleni. Silti oon jonain päivänä jotkut överit vieläkin vetänyt ja se harmitti su-iltana.
Vielä senkin jälkeen vedin banoffee-jäätelön tiistaina kun tulin uä:stä ja kotia kohti...ei tarvinnut kohta kauan etsiä päiväunia. Alkoi paleltaa ja kääriydyin peiton alle sänkyyn ja torkahdin.
Sitten oon koettanut etsiä tietoa kaikenlaista, miten mun kannattaa syödä ja mitä fiksuja valintoja voisin tehdä.

Toki se laihdutus olisi se avainasia, mikäli se tällaisella maksalla onnistuu. FBF:llä laihduin sen viitisen kiloa ja nyt vielä oon siinä, mihin viimeksi jäin.
Joulun aikaan kärsin refluksista ja jouduin kertalaakista muuttamaan ruokavaliota. Sorruin kaunistava lifestyleen, joka on kasvispohjainen. Se taisi olla viimeinen niitti. Alkoi loppua kohti olemaan niin että smoothien vedettyä olis voinut päiväunille heti suoraan painua. Niin kehuivat et puhdistusoireita ne on vaan. Vatsa toimi jopa 10 kertaa päivässä!
Voin sen myöntää että lihasta irrottautuminen ei ollut niin vaikeaa kuin alunperin luulin, mutta tämmöinen määrä hedelmiä ja kasviksia se taisi olla sokki elimistölle kyllä. Oli kuumia ja kylmiä oloja, aaltoja raivokkaasti jopa.
Loppujen lopuks kun keittiöremppa tuli, aloin syödä huonoja valintoja sen jälkeen ja paino pompahti 10 kg ylös!
Ihan niinku naps ja siinä se oli siinä siunaamassa, lähes huomaamattani.
Ja lopulta se kuuluisa Afos-arvo oli 121...
Jep. Olihan se hyvää tää smuuti jonka tein appelsiinimehusta, mangopaloista, banaanista ja passiohedelmästä jonka päälle vielä spirulinaa ja ashwagandhaa ripaus. Aijettä mikä ihana herkku kun jäiset mangopalat laitoin...
Mutta sit olinkin oikeasti koomassa sen jälkeen. Nukuttanut olis.
En nyt oikein usko että maksa siitä oikein tykkäsi. Taitaa olla ainut valmennus mukaan lukien medical medium-oppi joka väittää et hedelmäsmoothie on maksan pelastus. :roll:
Kävin toki kesällä tuon fbf-valmennuksen saaden painoa viitisen kiloa pois, mutta sit tuli muuta stressiä kuten koiran jalan leikkaus...
Liityin siihen akatemiaan, mitä tarjottiin vähän halvemmalla...mutta ei siitä nyt mitään suurempaa iloa ollut.
Mietin toki taas et kun voin periaatteessa tehdä itsekseni fbf:n uudestaan noilla ohjeilla, mutta ongelma on aika niukka reseptiikka, jotka on ihan jees mutta mä oon vähän ronkeli ja jätän osan kokeilematta ja osan kokeilen. Joissakin ainesosat on vähän hankalia jopa täällä saada.
Kyllästynyt oon joihinkin vanhoihin enkä oikein enää nauti niistä silleen enää kuin alussa.

Siis kyllä multa onnistui aika hyvin silleen se painon pudotus mutta on paremminkin toki onnistunut joskus. Se, että oot tiukka välillä on ihan jees mutta kun rajoitat liikaa syömisiä, jossain kohtaa se repsahdus tulee.
Pätkäpaasto avitti tosi paljon sekin kans, mutta kun koetin jatkaa itsekseni, ei se enää niin hyvin toiminutkaan kun eri viikoilla eri rytmiä koetin. En tiiä, puolensa siinäkin mutta et sä jaksa tollaisia ruokia iänkaiken puputtaa. Sen vuoksi hainkin joitain ohjeita tältäkin foorumilta, joita söin silloin alkuaikoina.

Mietin et taisi se pätkäpaasto olla maksallekin hyvä ja puhdistava kuitenkin.

No mä en tän enempää tällä kertaa mutta ens kerralla lisää.

_________________
En enää ketoile enkä karppaile


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2023-10-12 11:18:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-01-29 23:23:25
Viestit: 8758
Sitä pätkäpaastoa voi pitää eri pituisia ja joka viikko samanlaista niin tottuu siihen. Paastojen ulkopuolella täytyy syödä kunnolla sitten että tulee sitä energiaa kehoon. Ehkä hyvä karppaus paastojen välillä sopisi.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2023-10-16 01:07:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-08-13 12:47:45
Viestit: 884
Paikkakunta: E-Suomi
Heipä hei ja kiitos Geri kommentistasi!

Joo, mä siis sain aivan järkyt närästykset toissapäivänä hiilareista kuten kaurapuuro ja peruna :shock:
Heti hellitti eilen, kun söin munakasta, turkkilaista jogurttia mansikoilla (molemmat toki luomua) ja toki söin sellaista gluteenitonta kaura chia -siemenleipää, sen kroppa sieti. Oli ihanan rapeaa :smt007 . Ei kestä kroppa näemmä nyt hiilareita, oli niin kovat haponnousut edellisyönä töissä et onneks työkamulta liikeni 3 kpl Rennietä. Koko yön kiusas, joskin suurin polte lähti kun sain lääkettä.
En tiiä ei kai pitäis kaurapuuron närästää? Okei, oli jo heinäkuussa parasta ennen päivä, mutta en käsitä silti miten hirveän polton se sai aikaan.

Tais mennä uusiksi mun dieettisuunnitelma ja menen ehkä samaan tapaan syömällä, koetan heittää nyt fbf:n itsekseni uudestaan.
Koetan löytää mahdollisuuksien mukaan muitakin siellä akatemian resepteistä vaihtelun vuoksi.
Mä aikoinaan kun aloitin karppailun, laihduin samalla tavalla mutta kyllästyin lopulta kun söin aika samoja ruokia.
Nyt koetan tällä kertaa ottaa mukaan myös oliiviöljyä (terra cretaa käytän kun kuulemma parhaita markkinoilla olevia).
Mulla on tosiaan se rasvamaksa, joten...taitaa silti olla paras jatkaa tällä tiellä vaan mihin lähdin viimeksi.
Välillä koetettava vihanneksia enemmän syödä kans.
Pitää tuo allekirjoitus muuttaa ehkä, on ikivanhat makrot vuodelta 2008-09 vissiin siinä.
En pahemmin yleensä ruokapäikkyä pidä.
Väsyin siihen touhuun ajat sitten. Työlästä.

Ehkäpä mä jatkan sitten näin, eli FBF alkakoon huomenna taas.

_________________
En enää ketoile enkä karppaile


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2023-10-16 14:48:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-08-13 12:47:45
Viestit: 884
Paikkakunta: E-Suomi
Yövuoron jälkeiset unet otettu nyt. Tajusin nyt että hei, munhan päikky pitäisi olla ruokapäikky kun täällä osiossa se on! :lol:

No lähdettiin tästä:
2 paistettua munaa ja pekonia siivu, 50 grammaa luomumansikkaa. Ei ylimääräistä rasvaa, pekonin rasva riitti munien paistoon ja paistoin ne hellästi käristämättä. Makroista ei hajuakaan koska niitä en laske. :lol:

Pientä polttelua oli mahassa, mutta aika rauhallista on. En vielä ole suunnitellut, mitä seuraavaksi söisin, mutta ilmoittelen sitten taas. Olis tuota ketotyyliin paistettua uuniseitiä vielä jonka voisin syödä tänään pois. Päällä tuorejuustoa ja mantelilastuja, olevinaan mantelikalaa. Se on potentiaalinen seuraava ateria. Yritän saada itseni illalla uimalaankin, koska kaverini menee sinne miehensä kanssa. En änkeä välttis seuraansa mutta menen suht samaan aikaan. Sellainen plääni. Mutta nyt mentävä koiran kanssa ulos kohta ja Kelan kuntoutuspaperit postilootaan, samalla kauppareissukin nopsaan.
Luovun suurimmista hiilareista koska fbf ei sisällä niitä juuri.
Ja närästys helpotti aika paljon, ajoittaista pientä polttelua vielä on mutta ei niin paha kuin kaurapuuron ja "nice creamin" jälkeen.
Ilmoottelen sitten mihin päätökseen tulin.

Söin sitten edellisenä päivänä tekemäni "mantekalan" kera pienen kukkismuusiannoksen pari tuntia ennen uintireissua suunnilleen.

Palattuani matkalla otin smoothien palkkarina ja kotona cesarsalaattia kera paistettujen kanasiivujen.

Söin mä kyl pähkinäsekoitustakin :oops: ... se siitä. Hyvää oli. Trail mixiä.

Uinut en oo reilu 2 vuoteen ja sen huomasi kunnossa, ei mennyt ihan yhtä hyvin enkä tohtinut heti vapaauintia kokeillakaan. Sit kun kunto paranee, palaan asiaan. Jaksoin juuri sen 100 metriä kauhoa ja loppuaika meni hydrohexissä. Altaasta kun nousi tuntui kroppa uskomattoman raskaalta.

_________________
En enää ketoile enkä karppaile


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2023-10-17 10:35:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-08-13 12:47:45
Viestit: 884
Paikkakunta: E-Suomi
Uusi päivä on. :) Koirani Romeo herätti mut piipittämällä kesken jännimpien unien. Kello oli jo 9.48 tjsp kun lopulta olin herännyt kunnolla.

Mitäs sitten, ulkona käytiin heti ja sitten aamiaista tai oikeastaan brunssia. Söin loput tietty trail mix pähkinöistä taas...ei kuulu siis tähän fbf:ään mutta oli heräteostos eilen illalla ja ihan turha.

Munakas paistumassa ja sen täytteet jo paistettu eli herkkusientä, halloumia ja snellmanin pari nakkia (gmo vapaata).
Kahvia kaveriksi...

Nyt syön vasta lounasta ja se on chili broiler pelti. Paistileikettä kanasta, jonka päälle tuli chilikastiketta, alle parsakaalta, porkkanaa, punasipulia, valkosipulimurskaa joiden seassa voisulaa joka ehti ikävä kyllä vähän kärähtään. Uunissa paistettu tämä ja nyt syön sitä.
Ihan hyvää oli. PItää fundeerata mitä sit illalla, siihen nyt on aikaa tokikin...

Iltapalakin oli nälässä väännetty ja kiellettyä pähkinää taas tuli mussutettua, Jalostajan kasviskeitto tuunattuna parilla snellmanin nakilla ja yksi pala gluteenitonta chia kaura siemennäkkäriä. Ja matkalla kävin toisessa kaupassa k-kaupassa josta löysin kaiken mitä tarvitsin mutta nälkä oli uinnin jälkeen ylitsepääsemätön joten tuli ylilyöntiä...jep jep.

_________________
En enää ketoile enkä karppaile


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2023-10-29 11:48:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-08-13 12:47:45
Viestit: 884
Paikkakunta: E-Suomi
Syömiset alkaneet olla vähän sitä ja tätä, mitä kaapista löytyy. Nyt pitäis Ribeyet syödä pois kun Rekosta ostin. Niitä tuli vähän liikaa mun tarpeisiini nähden. Mutta ehkä mä yrttivoin kera lounaaksi yhden kiskaisen ja teen illaksi sitten jotain herkkupyörykkää.
Jauheliha sulamaan! (Ylämaan karja)

Joo, no nyt oon koettanut funtsia, etsiä tietoa miten kantsii syödä ja mitä ei, sitten syön välillä mitä ei kannata ja juon kans mitä ei kannata :lol: ...
Minkäs itselleni voin? Vaihtoehtona vesi, jos ei Jaffaa tai Fantaa saa juoda?
Vesi, kahvi tai yrttitee?

Ikävämpi työlista menossa kun ei oo edes yötöitä, aamut on mulle pahimpia työvuoroja kun joutuu itsensä kiskomaan hereille. Nyt on kolmen illan putki menossa mikä on kivempi. Nukkunut ah niin hyvin yöni nyt. Ja pikku Romeo vieressäni. Aamulla heräsin hän vasemmalla vieressäni ketarat pystyssä. :lol:
Hän herätteli mua jo aiemmin mutta ystävällisesti vaan käänsi kylkeäni hänelle. :D
Joo jatkossa EN sitten ota pitkiä aamuputkia öiden jälkeen btw.
Sirkadiaanista rytmiä mun on lähes mahdoton seurata kolmivuorotyössä.

Koiran kuntoutuminen on lähtenyt hyvin käyntiin vaikken olekaan vienyt häntä vesijuoksumatolle. Yks kaveri pitää sitä ehdottomana mutta ei tietenkään lähde kyytinaiseksi, kyselee vaan et joko on lähtenyt kuntoutus käyntiin. En vastannut yhtään mitään. En oikein halua hänen puuttuvan enempää tähän meidän ratkaisuun. Missään jalkaleikkauksen suosituksissa ei ole kyseisen kuntoutuksen suositusta, vaan kävelylenkit on riittäviä ja Romeo astuu jo ihan hyvin jalallaan.
Sain vihdoin viimein rtg-kuvatkin niin näyttää hyvin luutuminen olevan käynnissä kaverilla.
Ihmeen hyvin on kestänytkin, ei ole niin heiveröistä matskua ollutkaan ne ruuvit ja levyt kuin antoivat ymmärtää.

Koira saa liikkua jo rappusissa ja seistä takajaloilla tukea vasten. Nyt ollaan jo menty yli 9. viikon aikarajan, hyppiminen korkealle taisi olla edelleen rajattua. Hyvin näillä on menty. Tuo vesijuoksumatto taitaa olla vähän huonompikuntoisille, koska mun mielestä tuo jäppinen käyttää jo täysin sitä leikattua koipeaan. Ts. en nyt ehkä näe ko. fysioterapiaa aiheellisenakaan.

_________________
En enää ketoile enkä karppaile


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2024-01-12 12:44:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-08-13 12:47:45
Viestit: 884
Paikkakunta: E-Suomi
Se on sitten loppukaneesi tähän, en jatka ketolla enää. Enkä karpaten. Hiilarit on palanneet ruokavalioon ja rasvat rajoittuneet. Päädyin tähän, koska en jaksa koskaan pitkään pitää hiilareita sivussa.
Aikansa se toimi ja sitten ei enää. Ei motivoi. Päinvastoin käy kuin olettaa olisi voinut.
Nyt olen ollut maksimipainossani koko ajan ja vaivaa on niin paljon, enkä jaksa ketoilla enää.
Homma jatkuu eli laihdutus ei-karpilla.
Ei siinä sen enempää tarvinne selitellä. :x
Hyvää jatkoa.

_________________
En enää ketoile enkä karppaile


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 59 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)