karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 12:01:58

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 87 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2018-06-05 14:13:58 
Poissa
Elinkautinen
Elinkautinen
Avatar

Liittynyt: 2007-01-04 14:48:20
Viestit: 8739
Paikkakunta: Torrevieja/Tuusula
Sulamosta:
rasvaa 183, prot 80, hh21 g
energiaa 2014

_________________
Aloituskokeilu 1992.
Uudelleen vuodesta 2000, Atkinsia, Heikkilää, ketokarppia ja sitten lähinnä Kwasniewskia vuodesta 2008.
Huhtikuusta 2019 asteittain karnivoriksi Kuva
Kotona!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-06-05 15:34:45 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2018-05-11 11:21:34
Viestit: 48
(onks se nyt hyvä?) :?: :oops:

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-06-07 06:11:04 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2018-05-11 11:21:34
Viestit: 48
95,9kg jes! Kiitos kaikille avusta!

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-06-09 09:41:07 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2018-05-11 11:21:34
Viestit: 48
Jaahas, nyt alkanut päätä särkemään ja väsyttääkin kovasti. Vähän sellainen vetämätön laiska olo.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-06-09 09:46:16 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47600
Paikkakunta: HomeSweetHome
Hyvä jos muuten menee hyvin.
Viimeiseen vaivaan: koetapa lisätä hiukan suolaa ruokaan (tai veteen) ja katso miltä tuntuu.
Suolaa saa niin kovin paljon vähemmän kun leivät jää pois, ja se suola on ihan hävyttömän tärkeää
otta kehon nesteet pääsevät sinne minne niiden pitää (osmoosista on kyse jos tiedät sanan).

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-06-09 10:15:44 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2018-05-11 11:21:34
Viestit: 48
Syön lisäsuolaa jo nyt kun verenpaineet meinaa muuten tippua liian alas. Auttaa just sellaseen hölmöön oloon hyvin. Mut koitan lisätä. Aiemmin jos oli suolavaje ni mätin sipsejä, siinähän on aika reilusti suolaa, nyt ku vedän suuhun suoraan ni ei sitä taida vaan tarpeeks sillee syödä. Mussutin äsken torilta ostamia mansikoita, pien välipala, heikotti niin lenkin jälkeen.

Muuten menee ihan hyvin. Vaikkei toi paino nyt päätä huimaava ole, tänää taas 96.3 ni huomasin että vanha L kokonen takki meni päälle (toki makkarankuori, mutta meni kiinni kuitenki) et on tässä jotain tapahtunut kuitenkin. Vatsa ei oikein toimi ilman kookosöljyä, otin sen taas käyttöön.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-06-09 10:34:58 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18409
Paikkakunta: Jämtland
Minä lisään juomaveteen vähän suolaa, samoin kahviin, illalla kamomillatee mukillinen suolattuna tuntuu tekevän hyvää!

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-06-09 10:49:15 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2018-05-11 11:21:34
Viestit: 48
Sodastreamilla teen suolavissyä kans.

Mut mikähän tää päänsärky oikee meinaa olla.. mua ei normisti koskaan säre päätä

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-06-09 11:27:43 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47600
Paikkakunta: HomeSweetHome
Hartiajumi, kesäflunssa, kahvin puute ja suolanpuute ovat syitä, joiden takia täällä on joskus pää pipi.
Kaikki ei todellakaan liity sapuskaan : )

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-06-09 11:49:46 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2018-05-11 11:21:34
Viestit: 48
No on ollu jo monta päivää sellanen pieni särky, ei oo jumeja, flunssaa tai kahvin puutettakaan, kaljanpuute on mutta :lol: et ei oo mitään aivonyrjähdystä tapahtumassa kun vetää voita juustohöylällä juuston päälle :D minen tykkää kun särkee ja niksipirkka apua miten sen saisi pois otetaan vastaan

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-06-13 12:14:26 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2018-05-11 11:21:34
Viestit: 48
Dodiin vähän väliulinaa taas. Eli paino oli tänään 95,8. Näläntunne pienentynyt jne. Eli vissiin on nyt kroppa tottunut tähän kolmeen ateriaan ja vähän alkais olemaan olo että aterioita voisi pienentää mutta en enää halua mennä ojasta allikkoon niin tulen suurilta tietäjiltä kysymään mitä vähennän. Aamumunakkaassa nyt 4 snellmannin all natural nakkia kun ei muuten pitänyt nälkää. Ruuaksi sama kun aiemmin listasin, iltapalaan laitan kermaa ja puolitin jugurtin määrän. Eli tuntuu että lihaa en voi vähentää kun tulee nälkä, hiilareita vissiin ihan hyvä määrä mutta kuinka paljon rasvaa pitäisi alkaa vähentää? Syön siis ruualla ja iltapalalla 6 viipaletta juustoa joihin höylään viipaleen voita päälle. Niin otanko päiväruuasta pari voijuustoa pois ja iltapalasta kerman vai mikähän olisi fiksuinta?

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-06-13 12:18:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Rasva pitää nälkää paremmin kuin proteiini, siis noin yleensä. Niinpä kannattaisi vaihtaa niitä aamiaisen nakkeja VIELÄ SUUREMPAAN rasvamäärään. Eli sinne aamukahviin vaikka viipale voipaketista tms. ellei itse munakkaaseen saa sitten upotettua vielä lisää rasvaa esim. voin tai kerman muodossa.

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-06-13 15:33:02 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2018-05-11 11:21:34
Viestit: 48
Jännää miten vieläkin jaksoin tästä kehotuksesta yllättyä. En mä mielestäni viimeksi näin paljon voita syönyt. Paljon teitillä menee voita? Kauan paketti kestää? Onko jossain vaiheessa tarkoitus laskea kaloreita vai painaa pelkällä voilla menemään?

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-06-13 15:50:23 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47600
Paikkakunta: HomeSweetHome
Hei, miten sen sinun päänsärkysi kanssa kävi? Katosiko itsestään vai teitkö jotain

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-06-13 15:56:28 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2018-05-11 11:21:34
Viestit: 48
No se on edelleen

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-06-13 16:09:37 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47600
Paikkakunta: HomeSweetHome
Noh, jos minä olisin sinä, niin yrittäisin ensin sen päänsäryn pois, ja katsoisin vasta sen jälkeen muita hfistelyjä.
Minulle päänsärky on kropan signaali (siinä missä nälkä tai hyvä olokin) ja minusta niiden ymmärtämine on tärkeää.
Vaan sinäpä olet sinä ja teet tietenkin kuten parhaaksi näät : )

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-06-14 07:04:40 
Poissa
voinen
voinen

Liittynyt: 2011-07-01 11:44:20
Viestit: 5466
Paikkakunta: Pakastin
Hyytelö2 kirjoitti:
Jännää miten vieläkin jaksoin tästä kehotuksesta yllättyä. En mä mielestäni viimeksi näin paljon voita syönyt. Paljon teitillä menee voita? Kauan paketti kestää? Onko jossain vaiheessa tarkoitus laskea kaloreita vai painaa pelkällä voilla menemään?

En laske kaloreita, enkä kyllä mitään muutakaan syömiseen liittyvää. En myöskään paina pelkällä voilla. Syön kahdesti päivässä, aamulla sitä voita menee (runsaasti) kermakahviin ja siemen- tai tattarinäkkärin päälle, iltapäivällä juuston päälle ja "kastikkeena" lihan ja juuresten kanssa. Päänsärky on myös minulle aina merkki siitä että jotain on pielessä. Pitää vain selvittää itse kunkin mikä sen kulloinkin aiheuttaa.

_________________
Uushullu

Kuuntelen Kroppaa


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-06-14 08:52:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Minulla menee yhden hengen taloudessa pauttiarallaa puolen kilon voipaketti viikossa JA LISÄKSI vielä 1,5 litraa eli kolme puolen litran purkkia Maitokolmion kuohukermaa, rasvaprosentti taisi siinä olla 35%. Sitten vielä tuohon päälle se, että kaikki liha ja juusto täysrasvaisena, pieni määrä pähkinöitä ja paistamiseen oliiviöljyä.

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-06-14 09:40:29 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

Liittynyt: 2011-05-09 07:17:02
Viestit: 15264
Paikkakunta: Kolmas kivi auringosta
En laske kaloreita minäkään, vaan syön kun on nälkä, kunnes olen jälleen kylläinen. Illan viimeisen ja päivän ensimmäisen aterian välille tulee minulla yleensä aika pitkä paastopätkä ihan luontaisesti.

Voita minulla kuluu nykyään 1 - 1,5 pakettia viikossa. Voita menee kahviin, kananmunan päälle, voisulaa kastikkeeksi ja mausteeksi, voijuustoina ja pelkiltään suolan kanssa ja tietysti paistamiseen. Lisäksi kuluu vähän oliiviöljyä, itse keitettyä rasvaista luulientä, rasvaisia lihoja... Jos lihoista jää ylimääräisiä rasvoja, pakastan ne ja käytän ruokien paistamiseen (niissä on hyvä maku), syön paljon juustoa ja paljon täysrasvaisia maitotuotteita.

Tämä sopii minulle ja pitää terveenä ja kylläisenä.

_________________
Vuodesta 2011
Ihmiseläimen lajinmukainen ruokavalio
En ole vielä pudonnut.

Once you have been taught to think, it's hard to stop.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-06-14 10:06:55 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2018-05-11 11:21:34
Viestit: 48
Oon nyt koittanu tunnustella päänsärkyä ja tuntuu että on se ikävä olo pään ulkopuolella, et oisko sitten lihasperäistä. Mulla niin harvoin päätä särkee etten osaa analysoida. Vaihdoin tyynyn jos se aiheuttaa niskajumeja. Oon huomannut ettei lihakset palaudu ihan niin ku ennen et liittyskö siihen. Oon siis ylijännittäjä, purentakiskot öisin, koko ajan kroppa krampissa :D

Tosta osmoosista, kiitti vinkistä. Nyt kerkesin lukemaan ja on kyllä story of my life. Ekassa raskaudessa kerty nestettä tosi paljon ja neuvola kielsi kaiken suolan ja käski juomaan 2-3 litraa vettä kaiken muun nesteen lisäksi. No lopputulos oli et turposin yli kilon joka viikko, synnytyksen jälkeen jouduin takas sairaalaan kun liikkeellä ollessakin pulssi alle 40, sairaalaan ku jäin ni oli about 38 vaikka olin just kävellyt, öisin lopetin hengittämisen ja monta kertaa heräsin yön aikana siihen ku haukon happea. Luuli ensin keuhkoveritulppaa ja antoi napapiikin joka laitto nesteet liikkeelle ja pissasin viikossa 15 kiloa sen parin napapiikin avulla. Sydän oli laajentunut siitä nesteestä, eikä onneks ollu veritulppaa. Tokassa raskaudessa tuli onneks niin huono olo ja toimintakyvytön ilman suolaa että oli pakko mättää sitä ihan hulluna, eikä sitä nesteturvotusta tullutkaan.

Sit lenkillä mun kädet turpoo ihan sellasiks mikkihiirikäsiksi eikä neste pääse ulos pariin päivään jos kuntoilee niin paljon ja joutuu juomaan paljon. Nyt kun juon suolavissyä (jodioitu ruususuola) niin neste liikkuu myös ulospäin. Jännä ettei tälläsestä puhuta, sanotaan vaan et liika suola on vaarallista.

Nyt menee mulla voipaketti n 8 päivässä, n 2 puolen litran kermaa kans.

_________________
Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 87 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], Google [Bot] ja 11 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)