karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 10:10:11

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 548 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 124 25 26 27 28 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2018-03-02 23:34:09 
Poissa
Sambakarppi
Sambakarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-06-03 16:26:23
Viestit: 15364
Paikkakunta: Vantaa
No minä laitan tänne viestin, vaikka kasvatan ponnariani. Mutta hei, olen päättänyt, että donitsini värin pitää olla voimakas, esim. kirkkaan punainen. Minusta se on miehekästä (ajatelkaa vaikkapa sonnia :mrgreen:).

PS. Sambakarnevaaliteemamme tulee olemaan erittäin miehekäs, mutta valitettavasti en saa sanoa siitä tässä vaiheessa yhtään enempää. Sen verran sanon kuitenkin, että tässä teemassa miesten pitkät hiukset ovat enemmän kuin toivottuja… ;)

PPS. Tänä vuonna emme ole hippejä (kuten viime vuonna), vaan ... ;)

PPPS. Kaikki paljastuu 9.6.2018, tai Kallio kukkii-kulkueessa. Mutta silloin käytämme viime vuoden hippipukujamme; Ala 2).

PPPPS. Mutta Kallio kukkii -kulkueessa laulamme uutta enredoamme, jonka kuoroäänitykseen osallistun viikon päästä. :smt034

_________________
Mateen ruokahakemisto

Tiede on se, mihin uskominen loppuu. - Matee


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-03-03 12:41:29 
Poissa
Metsästäjä-keräilijä
Metsästäjä-keräilijä
Avatar

Liittynyt: 2017-11-15 02:25:45
Viestit: 4701
Paikkakunta: Metsässä korpikuusen kannon alla
:lol:

Kukin taaplaa tyylillään. Mä kun muutin maalle niin oon kasvattanu naamakarvoja. Tosin, nyt pitää mennä värkkäämään se muotoon.
http://barber.fi


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-03-03 19:13:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-12-10 00:36:50
Viestit: 92333
Oikein tyylikynimöön sitten :mrgreen: (Anteex, täällä setien ketjussa, vaikka en oo mies)

Punainen - sodanjumala Marsin väri. Miehekästä, vaikka muutakin kuulee väitettävän. Tietämättömien puhetta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-03-04 23:06:19 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2014-02-07 20:02:51
Viestit: 494
Mitkä olisi vain miehiä kiinnostavia aiheita, joilla on joku liitäntä karppaukseen?
Kaljuuntuminen, kivekset, eturauhassyöpä, erektio/ei ja ylimääräinen kylkiluu. Onko muita aiheita?

Minua kiinnostaa liikunta/treenaaminen, mutta se ei ole pelkästään miesten juttu ja sille on jo oma osio. Aika vaan ei riitä kaikkeen, mikä kiinnostaa.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-03-05 18:31:31 
Poissa
Metsästäjä-keräilijä
Metsästäjä-keräilijä
Avatar

Liittynyt: 2017-11-15 02:25:45
Viestit: 4701
Paikkakunta: Metsässä korpikuusen kannon alla
No tämä esmes vois olla ihan hyvä Miesten osioon ->
viewtopic.php?f=30&t=79513


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-03-06 08:49:00 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
Paikkakunta: helsinki
Jorma Eräjorma kirjoitti:
No tämä esmes vois olla ihan hyvä Miesten osioon ->
viewtopic.php?f=30&t=79513


Sinne vaan keskustelemaan

_________________
“To be is to do - Socrates
To do is to be - Sartre
Do Be Do Be Do - Sinatra”

― Kurt Vonnegut


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-03-14 17:58:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-07-15 22:26:32
Viestit: 3363
Paikkakunta: Lohja
Mistä sitä tietää kuinka suosittu äijien osiosta olisi tullut jos se olisi perustettu 12v sitten. Silloin taisi palstalla olla muutenkin paljon enemmän vipinää kuin nykyään. Nykyään facebook vie osan kirjoittajista, mutta itse en koe niitä sopivana karppaukseen liittyen. Halutun aiheen löytäminen on hankalaa, ellei jopa mahdotonta.
Mutta toivottavasti tämä foorumi jälleen keräisi lisää asiasta kiinnostuneita.

_________________
Kuva
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-03-14 23:17:18 
Poissa
Metsästäjä-keräilijä
Metsästäjä-keräilijä
Avatar

Liittynyt: 2017-11-15 02:25:45
Viestit: 4701
Paikkakunta: Metsässä korpikuusen kannon alla
Niinpä. Meitä äijiä vaan dissataan. Me ei olla mitään. :x . Noh, semmosta. Pitäydytään sit näissä "normeissa" ja sukupuoli-homma pitäytytyköön muualla sit.
Fuc u!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-03-15 18:40:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-17 21:33:10
Viestit: 4153
Paikkakunta: Raw by nature
Jep, jos karppaus-facessa sanoi sanan ketoosi, niin heti oli vihainen lauma amazoneja kimpussa. Siellä olisi ilmeisesti pitänyt hoitaa diabetes ja ylipaino vähintään 100 g hiilareilla?

_________________
Evoluutio ei ole väärässä. Minä voin olla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-03-16 09:56:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Sosiaalinen media on huomiohuorauksen syntypaikka ja myös kyseistä käyttäytymistä lisäävä tekijä. Raivostumalla saa helposti huomiota, joten huomiohuorat raivostuvat mielellään mistä tahansa. Yleistä on myös raivostuminen jonkun toisen puolesta, ilman että tarkistetaan piittaako kyseinen henkilö/ihmisryhmä itse asiasta lainkaan.

Niinpä sosiaalisessa mediassa sekä raivostutaan että loukkaannutaan jatkuvsti täysin turhaan ja pääasiallinen syy on huomiohuoraus. Sitä tekevät molemmat sukupuolet melko tasaisesti.

Moderoitu keskustelupalsta ei onneksi toimi samalla tavoin, mistä syystä olen kyllä tällä keskustelufoorumilla, mutta en missään muussa sosiaalisessa mediassa, siis niissä joissa on ympäri vuorokauden käynnissä huomiohuorien kokoontumisajot.

Ihan se ja sama mikä aihe, olipa kyse sitten karppauksesta tai vaikka pitsinnypläyksestä. Feissarimokat.com ja Lamebook.com kertovat täysin selvästi sen miksi minua ei koskaan tulla Facebookissa ja vastaavissa näkymään.

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-03-20 22:18:53 
Poissa
Metsästäjä-keräilijä
Metsästäjä-keräilijä
Avatar

Liittynyt: 2017-11-15 02:25:45
Viestit: 4701
Paikkakunta: Metsässä korpikuusen kannon alla


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-03-20 22:39:05 
Poissa
Metsästäjä-keräilijä
Metsästäjä-keräilijä
Avatar

Liittynyt: 2017-11-15 02:25:45
Viestit: 4701
Paikkakunta: Metsässä korpikuusen kannon alla
Real Football Factories Ep 05/08

https://www.youtube.com/watch?v=vyPeVdHwBfE


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-03-21 14:42:27 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
Paikkakunta: helsinki
Jalkapallohuliganismi kuten muukaan väkivalta ei tarvinne ketjuja vertaistukifoorumille

_________________
“To be is to do - Socrates
To do is to be - Sartre
Do Be Do Be Do - Sinatra”

― Kurt Vonnegut


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-03-21 23:38:12 
Poissa
Metsästäjä-keräilijä
Metsästäjä-keräilijä
Avatar

Liittynyt: 2017-11-15 02:25:45
Viestit: 4701
Paikkakunta: Metsässä korpikuusen kannon alla
:twisted: :smt019

Kurillaan mä laitoinkin että nään kuka "täti" tuohon tärppäis.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-03-22 14:28:28 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
Paikkakunta: helsinki
Jorma Eräjorma kirjoitti:
:twisted: :smt019

Kurillaan mä laitoinkin että nään kuka "täti" tuohon tärppäis.


Huvinsa kullakin, mutta löytänet sopivamman yhteisön tuolle uholle

_________________
“To be is to do - Socrates
To do is to be - Sartre
Do Be Do Be Do - Sinatra”

― Kurt Vonnegut


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-03-26 11:48:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Kirjassa nimeltään 'Predictably Irrational' on kaikenlaista mielenkiintoista asiaa ihmismielen toiminnasta, yksi mielenkiintoinen on tämä:
Joukkueurheilun seuraaminen penkkiurheilijana lisää ihmisen väkivaltaisuutta. Kirjassa viitataa pariinkin eri tutkimukseen aiheesta.

Kyse ei siis ole (vain) siitä, että väkivaltaan taipuvaiset ryhtyvät fanittamaan joukkuelajeja, vaan väkivaltaisuus ihan suoraan lisääntyy joukkueurheilun matseja katsellessa.

Huomattavaa on, että yksilölajien seuraaminen ei tätä tee, vain joukkuelajien.

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-03-26 16:34:03 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
Paikkakunta: helsinki
Toisinsyöjä kirjoitti:
Kirjassa nimeltään 'Predictably Irrational' on kaikenlaista mielenkiintoista asiaa ihmismielen toiminnasta, yksi mielenkiintoinen on tämä:
Joukkueurheilun seuraaminen penkkiurheilijana lisää ihmisen väkivaltaisuutta.


Eiköhän tuossa ole jonkinlaisesta laumakäyttäytymisestä kyse, eletään ensin joukkueen mukana peli ja sitten kiihotutaan muiden kanssa samankaltaiseen tilaan. Simpanssit kolistelevat uhoavat ja sitten tappelevat ihan samanlailla kuin jotkut futishuligaanit.

Itse olen harrastanut lajeja joiden liepeillä (paitsi jalkapallo) ei moista uhoa ole, kentällä sitten sitäkin enemmän. Fanitus ei oikein ole koskaan skulannut itsellä, HJK:a kannatan tietysti ja seuroja joissa olen itse pelannut, mutta viha toisia joukkueita kohtaan on vieras ajatus.

Lyhyt nyrkkeilyharrastus keskittyi siihen että oli hienoa voittaa pelko ja nousta kehään - ja tietysti vetää pataan muita

_________________
“To be is to do - Socrates
To do is to be - Sartre
Do Be Do Be Do - Sinatra”

― Kurt Vonnegut


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-03-27 08:30:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
No kun nimenomaan kyse EI ole vain siitä laumakäyttäytymisilmiöstä, jonka piikkiin yksinään ennen nätä tutkimuksia tuo käyttäytyminen on laitettu.

Myös yksin matsia katsomaan tulleiden ja mihinkään faniseuraan kuulumattomien väkivaltaisuus lisääntyi.
Se pelkkä matsin KATSOMINEN on se mikä sen tekee ja mitään yhteisuhoilua ei tarvita, se juuri oli tässä tutkimustuloksessa se huomattava juttu.

Ko kirja löytyy kirjastosta, jos kiinnostaa.

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-03-27 13:25:15 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
Paikkakunta: helsinki
Kyllä se samanhenkisten ihmisten lauma löytyy katsomosta vaikka yksin meneekin peliin ja tietysti jo ajatus urheiluseurasta on yhteisöllinen juttu, lähtökohta että pallopelin katsominen tekisi ihmisestä väkivaltaisen tuntuu omituiselta. Tietenkin pelit ovat jonkinlaista sääntöjen puitteissa tappelua, jollakin tasolla siis.

Itse pelasin pallopelejä mestaruussarjatasolla kymmenisen vuotta ja pidättäydyn arvioimasta itseäni pelkkänä katsojana, huomaan kyllä olevani masentavan väkivaltainen ja impulsiivinen liian usein.
Iän toivoisi hieman tasoittavan luonnetta, mutta sitä täytynee odotella vielä. Pitäisi löytää jostakin se tasapaino ja rauha jota itse arvostaa muttei hallitse.

_________________
“To be is to do - Socrates
To do is to be - Sartre
Do Be Do Be Do - Sinatra”

― Kurt Vonnegut


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-03-27 13:28:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Kirjassa siteeratuissa tutkimuksissa oli suljettu se joukkovaikutus pois.

Minusta ei tunnu ollenkaan omituiselta, että symbolista sotaa katsellessa väkivaltaisuus lisääntyy. :D

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 548 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 124 25 26 27 28 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)