karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-19 04:17:07

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 548 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 123 24 25 26 27 28 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2018-02-24 06:27:29 
Poissa
Ruokakarppi
Ruokakarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-03-28 18:09:47
Viestit: 7160
NiilinKaimaani kirjoitti:
Lainaa:
...elektroniikkaan, sotaan, voimailuun, eräilyyn, grillailuun, olueen ym. aiheisiin jotka eivät kiinnosta naisia ja niistä ei heidän kanssaan voi puhua...


Pahoittelen, että sekaannun tähän, enkä tule häiriköimään keskustelujanne, mutta olen nainen ja minua kiinnostaa elektroniikka, voimailu, eräily, grillailu, sotakin ilmiönä, ym. aiheet. Kunhan sanon. Jatkakaa.


Äh. Sun pitäisi kuulua ehdottomasti mun kaveripiiriin.

_________________
Kliks--->Ketogeeninen ruokavalio, liikunta, ketoosi ja biohakkerointi.
Kliks-->Jäbän kokkailut, osa II..
Kliks->Jäbän kokkailut, osa I..
Kliks->Instagram täsä


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-26 11:06:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
NiilinKaimaani kirjoitti:
Pahoittelen, että sekaannun tähän, enkä tule häiriköimään keskustelujanne, mutta olen nainen ja minua kiinnostaa elektroniikka, voimailu, eräily, grillailu, sotakin ilmiönä, ym. aiheet. Kunhan sanon. Jatkakaa.


Kiitos NiilinKaimaani!

Täällä ilmoittautuu myöskin nainen, joka pelaa innolla FPS-ammuskelupelejä (First Person Shooter), treenaa taistelulajia, on kiinnostunut tietotekniikasta, eräilystä, grillailusta, harrastaa liveroolipelejä joissa on tullut jo 20 vuotta typecastatuksi usein (ja mieliuusti) sotilaiksi, poliiseiksi, sotilaspoliiseiksi, sotureiksi jne.

Pahin virhe mitä mies voisi treffeillä tehdä, olisi viedä minut elokuviin katsomaan romanttista komediaa. Sotaelokuva, toimintaelokuva tai scifielokuva toimii paremmin.

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-26 11:24:22 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

Liittynyt: 2011-05-09 07:17:02
Viestit: 15261
Paikkakunta: Kolmas kivi auringosta
Kunhan mietin itsekseni, että miksei noista aiheista vain aloiteta ketjua jonnekin off topiciin tai ihmisen omaan päiväkirjaan, ja jatkaa sitten juttua kuka haluaa. Tarvitaanko siihen klubia, jonne on naisilta pääsy kielletty? Eikö sellainen sulkeutuminen ole jo aikansa elänyttä?

_________________
Vuodesta 2011
Ihmiseläimen lajinmukainen ruokavalio
En ole vielä pudonnut.

Once you have been taught to think, it's hard to stop.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-26 11:26:57 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 93341
Lainaa:
Pahin virhe mitä mies voisi treffeillä tehdä, olisi viedä minut elokuviin katsomaan romanttista komediaa. Sotaelokuva, toimintaelokuva tai scifielokuva toimii paremmin.


Mikset vie itse treffeillä? Niihin lemppareihin ja katso kelpaako kaverille. :lol:

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-26 11:32:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Tuota en minä nyt treffeillä anna miehen yksin päätöstä elokuvasta kuitenkaan tehdä, tuo oli vain tuollainen esimerkinomainen heitto.

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-26 11:36:58 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 93341
Tarkoitin tuota, että mies vie treffeille. Niin ainakin kirjoitit. 8)

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-26 11:41:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-05-12 11:15:38
Viestit: 5346
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu
Se oli teoreettinen esimerkki, joka ei kosketa omaa elämääni millään tavoin.

Tarkoitin sitä, että moni mies saattaa LUULLA, että naiset tykkäävät romanttisista komedioista, mutta eivät tykkää sotaelokuvista jne.

Kyllähän tässä ketjussa on luultu täysin virheellisesti tällaisiakin:
Lainaa:
...elektroniikkaan, sotaan, voimailuun, eräilyyn, grillailuun, olueen ym. aiheisiin jotka eivät kiinnosta naisia ja niistä ei heidän kanssaan voi puhua...

_________________
Lipidaari, laktovoori, lähiruoka

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-26 11:46:12 
Poissa
Metsästäjä-keräilijä
Metsästäjä-keräilijä
Avatar

Liittynyt: 2017-11-15 02:25:45
Viestit: 4701
Paikkakunta: Metsässä korpikuusen kannon alla
Morientes.

Jeps. Jos täällä on "tyttöjä" mitkä tykkää noista tietsika-peleistä jne, niin tietty mukava homma. =D> Mutta; menee IMO vähän ohi tuosta aiemmasta aiheesta. Eli emmä itte mitään fps-peli-vinkkejä kaipaa. (koneella nyt mm GhostRecon, Halo, Unreal Tournament, SoF 1 & 2) Eräily-vinkit kans tarpeettomia (kalastusoppaana oon ollu, kahlaan joissa ja puroissa perhovapa kädessä, jaakaan hirviä ja pienpetoja ja välillä myös sorsia.) Koirien kanssa pulannu koko elämäni jne jne.

Ts itte ajoin ketjun uppaamisella takaa lähinnä mies-näkökulmaa ja karppausta ajatellen. Siis treeni-, rasva- tms vinkkejä suhteuttaen karppaukseen ja siinäkin että mihin lajiin (keto-, ala, hyvä- whatever tyyli) ja miten se on toiminu siihen hommaan mitä ajaa takaa. Ts painoa alas vai kiinteytystä/massaa vai joku muu motiivina. Tuleehan tietty tuommoset eturauhas-jutut yms kuvioon kun on "miesten juttu" . :oops: :( Ja muuta mahdollista, vaikka että "auttaako pälvikaljuun karppaus?" - ei mun ongelma, mutta repäsin tuommosen nyt tähän...)

Onhan tuolla jo "muut jutut" osio. Ja viittaan oman aiempaan ideaan. Pelkkä "miesten karppaus" -osio riittäis mun puolesta. Ja ei tartte nyt ottaa hernettä nenään. En kyllä yhtään ylenkatso nais-immeisiä jotka tykkää samoista jutuista kun minä. Mikäs sen mukavampaa...

= J =


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-26 12:24:23 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

Liittynyt: 2011-05-09 07:17:02
Viestit: 15261
Paikkakunta: Kolmas kivi auringosta
En vedä hernettä nenään, vaikka korjaankin, etten ole "tyttö", vaan nainen ilman lainausmerkkejä (tai ihan vaan ihminen).

Miesten karppaus olisi kyllä ihan hyvä ketjun aihe, sillä on täällä koneen takana myös mieheni, joka karppaa sekä isäni, joka myös karppaa. Jutut saattavat liipata läheltä, vaikka kirjoittelija olisikin nainen. Mutta tuskin siihen tarvitaan suljettua klubia.

_________________
Vuodesta 2011
Ihmiseläimen lajinmukainen ruokavalio
En ole vielä pudonnut.

Once you have been taught to think, it's hard to stop.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-26 12:37:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-12-14 20:09:53
Viestit: 1511
Paikkakunta: Helsinki
Yhdyn mielipiteilläni edelliseen kirjoittajaan jo senkin vuoksi, että meillä myös karppaa koko perhe minusta 76 v nuorimpiin 2 v Tai nuoremmat tietysti syövät mitä annetaan. Muuta he eivät ole vielä kommentoineet kuin, että tarhassa on pahaa maitoa.

_________________
Apteekissa on jonoja ilman minuakin.
Luontaistuotekaupoissa ei ole jonoja.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-26 12:48:33 
Poissa
Metsästäjä-keräilijä
Metsästäjä-keräilijä
Avatar

Liittynyt: 2017-11-15 02:25:45
Viestit: 4701
Paikkakunta: Metsässä korpikuusen kannon alla
NiilinKaimaani kirjoitti:
Mutta tuskin siihen tarvitaan suljettua klubia.


Mäkin tarkotan että vaan osio. Ei suljettua klubia. Jospa sieltä sitten löytyis joku juttu ei-rekkautuneelle joka liittyy sitten porukkaan kun kokee että on samaa viiteryhmää framilla ja saa neuvoja sitten.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-26 12:52:24 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

Liittynyt: 2011-05-09 07:17:02
Viestit: 15261
Paikkakunta: Kolmas kivi auringosta
Jorma Eräjorma kirjoitti:
NiilinKaimaani kirjoitti:
Mutta tuskin siihen tarvitaan suljettua klubia.


Mäkin tarkotan että vaan osio. Ei suljettua klubia. Jospa sieltä sitten löytyis joku juttu ei-rekkautuneelle joka liittyy sitten porukkaan kun kokee että on samaa viiteryhmää framilla ja saa neuvoja sitten.

Erittäin hyvä idea. Jaettu kokemusperäinen tieto on arvokasta.

_________________
Vuodesta 2011
Ihmiseläimen lajinmukainen ruokavalio
En ole vielä pudonnut.

Once you have been taught to think, it's hard to stop.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-28 09:06:04 
Poissa
Metsästäjä-keräilijä
Metsästäjä-keräilijä
Avatar

Liittynyt: 2017-11-15 02:25:45
Viestit: 4701
Paikkakunta: Metsässä korpikuusen kannon alla
Mitä tässä nyt sit pitää tämmösen sintin tehdä että "Äijät Karppaa" -osio saadaan framille? Kuka modi ottais kopin?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-03-02 14:03:59 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

Liittynyt: 2011-05-09 07:17:02
Viestit: 15261
Paikkakunta: Kolmas kivi auringosta
Laitan yksäriä modeille.

_________________
Vuodesta 2011
Ihmiseläimen lajinmukainen ruokavalio
En ole vielä pudonnut.

Once you have been taught to think, it's hard to stop.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-03-02 17:16:50 
Poissa
Metsästäjä-keräilijä
Metsästäjä-keräilijä
Avatar

Liittynyt: 2017-11-15 02:25:45
Viestit: 4701
Paikkakunta: Metsässä korpikuusen kannon alla
NiilinKaimaani kirjoitti:
Laitan yksäriä modeille.


Tänjuu!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-03-02 18:51:27 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
Paikkakunta: helsinki
Minulla olisi sellainen ehdotus koska foorumimme on nykyisin niin hiljainen ettei omalle miesosiolle tunnu olevan tarvetta, ketjut kun eivät takuulla huku muun keskustelun sekaan.

Äijät voisivat avata ketjuja erilaisille miehiä kiinnostaville asioille ja jos aiheet tuntuvat liian kamalilta tai noloilta jaettavaksi naisten kanssa yleisellä puolella, hakea vaikka johonkin jo perustettuun klubiin ja naputella siellä. Foorumilla on vaikka kuinka paljon suljettuja osia joihin mahtuu kyllä mukaan.

_________________
“To be is to do - Socrates
To do is to be - Sartre
Do Be Do Be Do - Sinatra”

― Kurt Vonnegut


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-03-02 18:53:00 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
Paikkakunta: helsinki
Lisään sen verran että tämä ketju on kaksitoista vuotta vanha ja nyt liidetään sivulla 25

_________________
“To be is to do - Socrates
To do is to be - Sartre
Do Be Do Be Do - Sinatra”

― Kurt Vonnegut


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-03-02 20:21:52 
Poissa
Metsästäjä-keräilijä
Metsästäjä-keräilijä
Avatar

Liittynyt: 2017-11-15 02:25:45
Viestit: 4701
Paikkakunta: Metsässä korpikuusen kannon alla
Mitäs siitä oli se vanha taikka uusi. Mun mielestä ihan hyvä juttu kummiskin. Siis miesten osio. Kts sit jos ei pelaa taikka ei oo osallistumista. Voi sen sit varmaan poistaa jos ei tuu juttua. Viittaan tuonne aiempaan kommenttiin. Juttua ehkä jollekkin ei-rekkautuneelle wanna-be-karppi-miehelle, joka sit hakee sekä infoa että mahdollista vertaiskokemusta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-03-02 21:41:03 
Poissa
Leijona
Leijona
Avatar

Liittynyt: 2007-04-11 20:57:52
Viestit: 5885
Mä näin miehenä oon kyll Jussin kaa samaa mieltä. Jos on jotain piilotettavaa, niin off topic ja jos on jotain julkaistavaa, niin vaikka vierailijoihin. Ei tällä tahdilla huku viestit ja jos on olemassa jonkun asianharrastajien forumeja, niin sieltä se kuitenkin tulee katottua. Itse seuraan T-nationia, jossa on joka viikko artikkeleita voimailun, kehonrakennuksen ja syömisen yhdistämisestä. Ei samaa keskustelua voisi edes käydä tällä porukalla, vaikka ravinto ja miksei myös urheiluravitsemus olekin ihan tämän forumin ydinaiheita. Tämä ei ole yleisforumi, vaan tiettyyn aiheeseen perustettu forumi. Onhan toki vuosien saatossa keskusteltu lähes kaikesta ihmisen hormonitoimintaan liittymättömästä. Ne ovat kuitenkin hajanaisia kyseisenä päivänä jonkun forumijäsenen mieleen nousseita kysymyksiä, hajatelmia. Eikä mulla miehenä ole mitään ongelmaa keskustella meidän leidien kanssa. Mikä olisi aihe, joka kuuluisi karppauksen piiriin, mutta ei kuuluisi naisille. Kyll nää meiän mukavat naiset ovat kirjoitelleet kuukupeistaan tai raskausajan ravinnosta ja samaan pooliin ovat mahtuneet oikein hyvin, eikä mulla ole ollut tarvetta niihin keskusteluihin osallistua :) Avatkaa nyt ihmeessä off topiciin aihe joka kiinnostaa, niin tulen heti mukaan, jos mulla on asiaan jotain sanottavaa.

_________________
Cats are carnivores.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-03-02 22:40:40 
Poissa
voipallo
voipallo

Liittynyt: 2006-01-03 14:37:31
Viestit: 13162
Paikkakunta: helsinki
Jorma Eräjorma kirjoitti:
Mitäs siitä oli se vanha taikka uusi. Mun mielestä ihan hyvä juttu kummiskin. Siis miesten osio. Kts sit jos ei pelaa taikka ei oo osallistumista. Voi sen sit varmaan poistaa jos ei tuu juttua. Viittaan tuonne aiempaan kommenttiin. Juttua ehkä jollekkin ei-rekkautuneelle wanna-be-karppi-miehelle, joka sit hakee sekä infoa että mahdollista vertaiskokemusta.


Tämä ketju näkyy rekkautumattomille. Tarkoitin aiheen iällä että viestejä ei ole ihan hirveästi satanut tänne, lähinnä koko juttu on sellainen huuli että joku murahtaa ja sitten toinen vastaa siihen kolmen kuukauden kuluttua.

Keskustelua olisi tietenkin kiva saada foorumille, joten avautukaa nyt jonnekin - miehuus esiin :)

_________________
“To be is to do - Socrates
To do is to be - Sartre
Do Be Do Be Do - Sinatra”

― Kurt Vonnegut


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 548 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 123 24 25 26 27 28 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)