karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-28 10:46:15

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 34 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-06-26 21:13:29 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2006-12-09 10:48:42
Viestit: 42
Paikkakunta: Hollola
Pakko hehkuttaa! ..paino ei ole kummasti tippunut, mut mä tein yhden asian jonka jo alkutavoitteeksi asetin; JUOKSIN (okei, himourheilijat sanoisvat hölkäksi) mein kirkon lenkin. Siis suunnilleen 5 kilometriä!! Varmaan ois tullut eläinaktivisteilta turpaa, kun en antanu ees koiran käydä paskalla x) (JOO, käytin sen kyllä sit vielä omalla pellolla lenkin lopuksi) :D Vähänkö on upea olo! JEE!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-09-18 16:41:20 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2006-12-09 10:48:42
Viestit: 42
Paikkakunta: Hollola
Jaahas! Josko nyt aloittais taas jonkun painontarkkailunkin oikein. Tullut seilattua tuossa 86-84kg välillä jo ihan tarpeeksi pitkän aikaa (reilun vuoden kai ainakin?); joten ens lauantaina olkoon miun uuden tiukistelun punnituspäivä, ja kilot taas tänne kehiin. Nyt siis (repsuileva?) hyväkarppaus vaihtukoon vähän tiukempaan tyyliin. Tahdiksi ajattelin sellaista puolta kiloa kuukaudessa, ettei tule liian rankkaa, mut saas nähdä xD

Nojoo; lähtikin sit kaks kiloa viikossa :D Tais jotain turvotusta olla siis kropassa kuitenkin tms. Mut hyvä niin, ens viikolla voi siis huoletta ottaa nollan, ja kun viikosta tulee aika liikunnallinen pakostikin, niin ei haittaa vaikka plussaiskin pienesti. =)

Toivottavasti tsemppaan ja pääsen alle 80 kilon. (Olen joskus ala-aste aikaan viimeeksi painanut alle sen ;))


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-11-27 19:39:24 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2006-12-09 10:48:42
Viestit: 42
Paikkakunta: Hollola
Taiqa kirjoitti:
Toivottavasti tsemppaan ja pääsen alle 80 kilon. (Olen joskus ala-aste aikaan viimeeksi painanut alle sen ;))


MÄ PAINOIN ALLE KAHDEKSANKYMMENTÄ! Tosin tänään näytti vaaka taas 80.0kg, mut eilen se oli alle. Aika hidasta tää eteneminen tuntuu olevan, mut onhan tässä koko elämä aikaa. :D

Ja sain oman miehenikin käännytettyä (itse olen nyt vissiin reilut 3 vuotta karpannut), ja kohta se menee miusta taas ohi, ja on kevyempi kuin mie. Mut sehän se alkuperäinen asetelma mein suhteessa olikin. :D

Pakko oli tänne kirjoittaa, kun oikeesti tapahtui jotain elämää järisyttävää. ;)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2009-11-27 19:42:55 
Poissa
Leijona
Leijona
Avatar

Liittynyt: 2007-04-11 20:57:52
Viestit: 5885
Onnittelut uudesta kymmenluvusta. =D>

_________________
Cats are carnivores.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-09-04 10:52:54 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2006-12-09 10:48:42
Viestit: 42
Paikkakunta: Hollola
Pakkohan se tänne on _taas_ kirjoittaa.. Reilu kahdeksan kuukautta menty nyt tiukistellen. Lähtöpaino oli tämän vuoden alussa 104.4(?muistaakseni, nolona en ees jaksanut merkata sitä mihinkään) ..no nyt ollaan jo kuitenkin alle 90, joten tahti on ollu melko mukava.. ja nuo edelliset kirjoitukset, jotka on siis n. 10 vuoden takaisia, on melko hauskaa luettavaa. xD Toivon itseni takia että tää elämäntapa olis kestävä, eikä luisuis semmoisen "mukakarppauksen" puolelle, mitä se tän väliajan on ollut.. Siispä. Toivotan itseni tervetulleeksi lampeen! Nyt loiskahti pinta, ja sukellan kohti pohjalukemia! xD


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-10-19 15:31:50 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2006-12-09 10:48:42
Viestit: 42
Paikkakunta: Hollola
Hyvin on karppilammikossa uinnit menneet edelleen. Uusin rakkaus lienee fathead dough (tänään tein suolakeksejä taikinasta, kerran kokeilin pitsapohjaankin aiemmin). Myös Rasvapommisuklaat on olleet tän kierroksen hittejä. (86% tummaa suklaata ohennettuna suunnilleen puolet ja puolet metodilla kookosöljyllä, "konvehdin" sisälle sitruunastevialla makeutettua maapähkinävoita, sekin 50/50 kookosöljyllä lantrattua ja usein kanelilla tms. maustettua) ..oon tässä kovin koittanut rasvaa lisäillä, mut en tiedä menenkö metsään, kun paino näyttää nyt taktisesti jumittelevan 88 lukemissa. Tosin olo on hyvä ja oon liikkunut runsaasti, joten ehkä odottelen seuraavaa inbody-mittausta, jos se vaikka kertois jotain(?) Ja voishan sitä mittanauhallakin mittailla tokkeensa, kun sitäkin on muutaman kerran tullu tässä tehtyä.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-02-17 14:04:44 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2006-12-09 10:48:42
Viestit: 42
Paikkakunta: Hollola
Elämäntapa pysynyt tapana, edelleen! Jei. Ja tuntuu niin omalta tää, vaikka vaaka ei kyllä mitenkään isosti ole mielipidettään miusta muuttanut. :D 87kg, siinä samoissa on melkein menty tää vuosi.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-03-20 11:25:06 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2006-12-09 10:48:42
Viestit: 42
Paikkakunta: Hollola
Nyt on kuulkaas semmoinen tää asian laita, että ajattelin pienessä mielessäni ottaa nyt oikein avuksi ruokapäiväkirjan.
Vaikkakin olen täysin tyytyväinen siihen että painoni onkin täysin jumahtanut paikoilleen.. (ottaen huomioon syöntityylini, joka on hyvin kyllä pysynyt karppina, mutta syön kaikkea just niin paljon kuin itsestäni hyvältä tuntuu, [eli ehkä sit liikaa kuitenkin]). Finelikin on reilussa kymmenessä vuodessa kehittynyt kovin, joten se saa näin alkuunsa kelvata. :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-06-30 11:17:11 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2006-12-09 10:48:42
Viestit: 42
Paikkakunta: Hollola
Haa! Nyt varmaan puolentoista vuoden ajan kun tuo vaaka perhana on näyttänyt 87, niin voi että että tuntuukaan hyvältä kun tänä aamuna se oli mun ystävä ja näytti 85.0!! (Oli mulla salaisena tavoitteena päästä alle 85, ennen kuin kesäloma alkaa, ja siihen on kuitenkin aikaa vielä kuukausi! :D)

Nyt sitten lyhyt priiffi että kuinka tän teinkään..

Mindset tuntui jostain syystä tällä hetkellä olevan asetettuna sille moodille, että pätkäpaasto olisi oikea ratkaisu. Sopii täydellisesti vuorotyöhön, ja muutenkin elämään tällä hetkellä. Sitä sitten sunnuntaista alkaen olen noudattanut suhteessa 18(->22)/6(->2) (eli siis paastoan päivästä riippuen kahdeksastatoista kahteenkymmeneenkahteen tuntiin, ja ruokaikkuna on kahdesta tunnista kuuteen tuntiin).. ja tuohon syöntivälille olen tilanteesta riippuen ajoittanut 1-2 ateriaa. Tällä hetkellä paasto on ollut päällä eilisestä klo 17 alkaen, ja ruokailu menee varmastikin tuonne lähemmäs yhtä ainakin, eli paastoa 20h(?). Tuntuu uskomattoman helpolta toteutus ja jotenkin kummalta, että onnistuminen onkin vain tämmöisen pienen viilauksen takana! :o Ja aika monena päivänä olen koettanut vielä tehdä reippaan lenkin ennen ekaa ateriaa, kun sit maistuu jotenkin vielä paremmalta ruoka.

Tähän on varmaan hyvä lopettaa tämä kirjoitus ja laittaa popit korviin ja lähteä pinkomaan :smt054

Ainiin ja PS, en mä mitään ruokapäiväkirjaa ole saanu aikasiksi vaikka niin kovin sitä uhosin alkaa tehdä. :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-07-01 11:11:26 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2006-12-09 10:48:42
Viestit: 42
Paikkakunta: Hollola
:smt026 HAH! 84,5kg :lol:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-07-01 11:25:56 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47599
Paikkakunta: HomeSweetHome
Taisit löytää systeemin, joka sopii sinulle. Onnea matkaan o/

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-07-01 22:39:02 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2006-12-09 10:48:42
Viestit: 42
Paikkakunta: Hollola
Kiitosta. Kylhän tämä on aiemmalla kerralla jo hyväksi todettu, mut jotenkin aattelin että pelkkä karppi sais riittää tällä kertaa.. Mutmut, paljon parempihan tää näin on, tykkään tästä kuin hullu puurosta (sanontakin sopi kuin nenä päähän tähän) ..ja jotenkin kun on niin pitkä jakso karppia takana, niin ei ole minkäännäköistä ongelmaa olla ilman ruokaa.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-07-25 08:09:20 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2006-12-09 10:48:42
Viestit: 42
Paikkakunta: Hollola
83,3kg. :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-07-31 13:26:22 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2006-12-09 10:48:42
Viestit: 42
Paikkakunta: Hollola
82,7. Voi kun nyt pysyisin housuissani.. housut vaan alkaa olla niin isoja, ettei ne kestä päällä! xD


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 34 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)