karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 07:48:07

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 22 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2017-01-16 08:37:27 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2017-01-09 09:26:14
Viestit: 27
Paikkakunta: Ruotsi/Ulkoavaruus
Paino & mitat maanantaina 16/1-17:

Paino: 82,3 kg
Vyötärö: 88 cm
Napa: 96,5
Lantio: 106

Tavoitepaino olisi 63 kg. Mikä tietysti tuntuu aivan mahdottomalta… Mutta ei ehkä epärealistista siinä mielessä, että mulla on pituutta 164 cm. Tiedän, ettei BMI:hin voi sokeasti tuijotella, mutta olisihan se kiva olla normaalipainoisen puolella ihan senkin mukaan. Nyt kun tuo arvo on kuitenkin yli 30.

Yritän tässä pikkuhiljaa päästä kärryille uudesta ruokavaliosta ja elämäntavoista, ja vaikka tavoitteena todellakin on tuo 20 kg:n pudotus, niin en tunne että olisin vielä aloittanut varsinaista laihduttamista, yritän ensin päästä käyntiin, saada muutoksia aikaan ja sopeutua niihin. Viljojen ja sokerin karsimisesta olen nyt aloittanut.

Ja ajattelin, että saattaisi olla hyvä yrittää systemaattisesti tätä tilannetta seurata, katsotaan nyt miten onnistuu :D

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-01-29 06:50:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
LucyGrace kirjoitti:
Paino & mitat maanantaina 16/1-17:

Paino: 82,3 kg
Vyötärö: 88 cm
Napa: 96,5
Lantio: 106

Tavoitepaino olisi 63 kg.

Huomenta
seuraan.
Siitä se lähtee. :smt023
tv Ari

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-01-30 09:44:58 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2017-01-09 09:26:14
Viestit: 27
Paikkakunta: Ruotsi/Ulkoavaruus
Kiitos Ari! :mrgreen:

Paino & mitat maanantaina 23/1-17:

Paino: 84,3
Vyötärö: 88
Napa: 94,5
Lantio: 105,5

Tätä edeltävänä viikonloppuna tuli syötyä jonkin verran kaikkea mitä ei pitäisi, vähän pullaa ja leipää. Taisi se vaikuttaa tuohon painoon heti.

Paino & mitat maanantaina 30/1-17:

Paino: 82,6
Vyötärö: 87
Napa: 94,5
Lantio: 105

Suht hyvin olen nyt onnistunut karttamaan leipää ja jauhojuttuja ja laittamaan itse oikeaa ruokaa. Aika paljon erilaisia versioita vihanneksista ja jauhelihasta, soppaa ja jauhelihapihvejä ja uunivihanneksia ja gratiineita. Olen ihan yllättynyt siitä miten kivutonta ja kivaa ruoanlaitto on ollut ja ruokaa on hyvin riittänyt evääksi töihin. Olen myös tutustunut retikoihin, jotka tosin pääsivät aluksi vähän järkyttämään kun esikeittelin niitä gratiiniani varten ja mokomat haisivat pierulta :twisted: En ollut osannut odottaa tätä... Meillä kun mm. ruusukaali on valitettavasti julistettu pannaan juuri tämän hajuhaitan takia.

Nyt pitäisi varmaan oikein kunnolla ruveta miettimään mitä syön, kun paino on tuossa 83 kg korvilla pyörinyt jo puolisen vuotta. Tosin tuosta navan seudulta silti hävinnyt melekin 10 cm nyt parin kuukauden aikana kun olen muuttanut ruokavaliota, eli siinä näkyy jo muutosta aika lailla. Jos alkaisi muu kroppa tulla sieltä perästä pikkuhiljaa.

Kovasti olen ajatellut jättää vehnäjauhon kokonaan pois ja katsoa miten vaikuttaa. Aika radikaalilta tuntuu ajatus, kun olen aina sitä rakastanut, mutta se on alkanut tuntua ihan mahdolliselta myös, koska taas pystyn kulkemaan pullahyllyjen ohi ilman minkäänlaista mielitekoa. Nytkin kaapissa kummittelevat puolison tuoreet salapullat, eikä yhtään kiinnosta, olkoot siellä vaan. Aikaisemmin tähän tilaan pääsin vain lääkityksen sivuvaikutuksena. Nyt ilmeisesti kerman, voin ja kookosrasvan ansioista. Silti vähän hämmentävää, kun sellainen hirveä nälän tunne ja syömisen himo on melkein kokonaan hävinnyt.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-01-30 10:00:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-05 17:08:09
Viestit: 17931
Jätä vaan kaikki vehnäjauhotuotteet pois. Nopeasti huomaat, että olo paranee, ja ehkäpä painokin lähtee hurahtamalla alaspäin! Myöskään gluteenittomat tuotteet on hyvä jättää väliin. Niissä on monesti vehnätärkkelystä, ja muita ei-hyviä-aineita.

_________________
Paluu Luontoon! Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-02-01 15:33:59 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2017-01-09 09:26:14
Viestit: 27
Paikkakunta: Ruotsi/Ulkoavaruus
Kävin tänään astma- ja allergiavastaanotolla. Olin käynyt siellä aikaisemmin puolitoista vuotta sitten ja painanut silloin 11 kg vähemmän. Vähän harmitti kun sairaanhoitaja katseli papereitai ja kysyi painanko edelleen 72 kg. No en paina... Mutta toisaalta, ei se ainakaan sanonut että et takuulla enää paina tuon verran. Ja tässähän näkee, että olen sitä ollut kevyempi, joten varmaan painon pudotus ihan mahdollista. Kun olen täällä 80+ painossa käynyt joskus ennen tuota.

Hassumpaa oli se, kun olin viime viikolla uusimassa henkkareita (tai oikeastaan hankkimassa erilaista versiota) ja virkailija kysyi olenko edelleen 164 senttinen. Ilmoitin, etten ole tarkistuttanut asiaa (tieto ei ole edes 5 vuoden takaa... Ei kai tässä iässä mitään mullistavaa yleensä tapahdu pituuden suhteen?)

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-02-04 18:15:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-01-17 21:33:10
Viestit: 4153
Paikkakunta: Raw by nature
Äläs mitään, luulin vielä toissa vuonna olevani 180 cm pitkä. Sitten pääsin Generisk-tutkimukseen ja pituuteni kasvoi 182 cm:iin. Painoindeksikin kolahti samalla alle 30!

_________________
Evoluutio ei ole väärässä. Minä voin olla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-02-06 08:58:35 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2017-01-09 09:26:14
Viestit: 27
Paikkakunta: Ruotsi/Ulkoavaruus
Catharsis kirjoitti:
Äläs mitään, luulin vielä toissa vuonna olevani 180 cm pitkä. Sitten pääsin Generisk-tutkimukseen ja pituuteni kasvoi 182 cm:iin. Painoindeksikin kolahti samalla alle 30!


No tämähän on onnittelujen paikka! :lol: =D>

Kiva että meni noin päin. Multa hävisi 3 cm kun siirryin lukiosta yliopistoon. Uskoin silloin vielä olevani 167 cm, niin luki mun papereissa. Muistan miten YTHS:llä sairaanhoitoaja alkoi rypistellä kulmiaan ja marssitti mut mitattavaksi pariin eri tutkimushuoneeseen, mutta kadonneet sentit pysivät poissa eivätkä ole sen jälkeen ilmestyneet takaisin...

Paino & mitat maanantaina 6/2-17:

Paino: 81,4
Vyötärö: 85,5
Napa: 94,5
Lantio: 103,5

Hyvin yllättynyt olen tuosta painon ottamasta askeleesta alaspäin, ja iloinen myös, kun en muista milloin vaaka olisi käynyt 81 kg:n puolella.
Lankesin syömään jauhojuttuja viikonloppuna (ostopitsaa ja tummaa makeaa leipää, joka oli täynnä kaiken maailamn siemeniä ja kuivattuja hedelmiä, melkein kuin joku kakku) ja melkein heti harmitti. Ei painon takia (jonka luulin nousevan), vaan kropan ja yleisvoinnin. Mulla on ollut paljon ongelmia kutisevan ihon ja kuivien, kipeiden silmien kanssa, ja nyt on alkanut tuntumaan, että tilanne rauhoittumaan päin, mutta tuntui, että nyt tilanne heti paheni, ja ranteita ja selkää alkoi jomottaa ja maha alkoi oikutella. Joskus mulla tulee nukkumaan mennessä sellainen epämiellyttävä, epätodellinen olo, vaikea selittää, kai sitä melkein pitäisi kuvailla jonkinlaiseksi pelkotilaksi. En pysty nukahtamaan, mutten ole kunnolla heireilläkään, ja elämä tuntuu tosi omituiselta, tuntuu ettei aamu voi ikinä tulla yms. Olen pistänyt tämän psyykkisten ongelmieni piikkiin, niitä on viime vuosina riittänyt. Se mikä ehkä on vähän omituista on se, että lopulta maha alkaa toimia, ja vessareissun myötä tämä omituinen olo katoaa ja palaan normaalitodellisuuteen. Joten kai se siis voisi liittyä siihen mitä syön, vai? Olen harmitellut, kun psyykenlääkkeet eivät ole auttaneet, ja nyt ne lopetettuani tilanne on ollut suht ok... Niiden lopetus ja ruokavalion muokkaus vain osuvta samaan ajankohtaan.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-02-06 10:53:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4876
LucyGrace kirjoitti:
Joskus mulla tulee nukkumaan mennessä sellainen epämiellyttävä, epätodellinen olo, vaikea selittää, kai sitä melkein pitäisi kuvailla jonkinlaiseksi pelkotilaksi. En pysty nukahtamaan, mutten ole kunnolla heireilläkään, ja elämä tuntuu tosi omituiselta, tuntuu ettei aamu voi ikinä tulla yms. Olen pistänyt tämän psyykkisten ongelmieni piikkiin, niitä on viime vuosina riittänyt. Se mikä ehkä on vähän omituista on se, että lopulta maha alkaa toimia, ja vessareissun myötä tämä omituinen olo katoaa ja palaan normaalitodellisuuteen. Joten kai se siis voisi liittyä siihen mitä syön, vai? Olen harmitellut, kun psyykenlääkkeet eivät ole auttaneet, ja nyt ne lopetettuani tilanne on ollut suht ok... Niiden lopetus ja ruokavalion muokkaus vain osuvta samaan ajankohtaan.

pikkusen oon tutkinut proteiinin vaikutusta.
ihan vaan yleisesti, että vähänkin liian paljon proteiinia etenkin kun hh on vähissä, on tutkimuksissa huomattu hormoni muutoksia... mutta joillekin tämä ei aiheutta mitään huonoa.

minä taas voin paljon paremmin kun proteiinit ovat niukat, mitä vähempi proteiinia sen parempi fiilis/olo. etenkin kalorit pysyy kurissa, kun liika ruokahalut on poissa. niin, nimen omaan niukoilla proteiineilla, nälkä katoaa, outoa näin vain on.

äskenkin otin vain luuliemikeittoa. (proteiini köyhää)

_________________
Mukana yli 18 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa ja lampaan juustoa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-02-10 11:03:57 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2017-01-09 09:26:14
Viestit: 27
Paikkakunta: Ruotsi/Ulkoavaruus
Pitäisi varmaan perehtyä tarkemmin siihen mistä asiat oiekasti koostuvat, vaikka en mitään aiokaan laskea. Mutta se projekti saa hieman odottaa, sillä nyt on edessä parin viikon Thaimaan-loma. Olin ajatelut punnita vielä tänään painon juuri ennen lomaa, mutta unohdin sitten. Ihan jännä nähdä kuitenkin, mitä painolle ja mitoille tapahtuu näiden parin viikon aikana. Itse veikkaisin näin etukäteen, että ei varmaan mitään. Parin viikon kuluttua nähdään miten kävi. (Ihana lähteä matkaan, kun tänne tuli vihdoinkin vähän lunta (tykkään kyllä lumesta, mutta… en ihan niin paljoa, että jäisin sitä suremaan))

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-02-27 14:46:10 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2017-01-09 09:26:14
Viestit: 27
Paikkakunta: Ruotsi/Ulkoavaruus
Paino & mitat maanantaina 27/2-17:

Paino: 80,5 kg
Vyötärö: 86
Napa: 94
Lantio: 104,5

Niin kuin arvelinkin, niin ei loma tehnyt mitään sen kummempaa. Siis hyvä ette paino noussut, vaan on ihan oikeasti matkalla alas päin. Tunnen ja näen eron. Asiaan saattoi vaikuttaa myös se, etten viitsinyt ostaa bussikorttia ennen lomaa, joten arkiliikunta lisääntyi parin viikon aikana kovasti, samoin lomalla liikuttiin aika reippaasti ja kuuma vei nälän mennessään, en myös syönyt leipää enkä pahemmin mitään makeisiakaan. 8)

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-02-27 15:06:26 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2017-01-09 09:26:14
Viestit: 27
Paikkakunta: Ruotsi/Ulkoavaruus
Niin ja nyt on sitten BMI hikisesti alle 30, hurraa!

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-03-06 09:06:11 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2017-01-09 09:26:14
Viestit: 27
Paikkakunta: Ruotsi/Ulkoavaruus
Paino & mitat maanantaina 6/3-17:

Paino: 81,5 kg
Vyötärö: 86
Napa: 94
Lantio: 103

Noh, mokoma paino hyppäsi ylöspäin... :? Vaikka ei kai tuo niin kauhean paha ole, kun muut mitat ovat pysyneet kurissa. Oli vain jo niin kivasti laskussa päin ja niin urheasti olen kaikista pullista kieltäytynyt, jopa töissä tarjotusta laskiaspullasta. No, kyllä mä sen BMI:n takaisin sinne alle 30 hilaan!

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-03-13 09:37:15 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2017-01-09 09:26:14
Viestit: 27
Paikkakunta: Ruotsi/Ulkoavaruus
Paino & mitat maanantaina 13/3-17:

Paino: 80,8 kg
Vyötärö: 86
Napa: 94
Lantio: 103,5

Nyt saan olla tyytyväinen, sillä olin odottanut jotain järkyttävää katatstrofia, niin täydellisesti menivät koko viime viikon syömiset pieleen. Jostain se repsahti jo alkuviikosta, ja sitten karkasi täysin käsistä, kaikenlaista jauho- ja sokerimössöä olen mättänyt.

Ja maha tuli kipeäksi. Kunnes se lauantaina kärjistyi karmeaan ripulikohtaukseen, joka iski kirjastossa. Vaikka rakennuksessa useampi vessa, niin vähältä piti etten pöntölle kerinnyt ja ehtinyt housuja vetää alas... :evil: Ja vajaan puolen tunnin kuluttua uusi kohtaus. Ja tämä on siis ollut mun normaalia arkea usean vuoden ajan, olen ollut niin iloinen, kun maha on ollut nyt tosi paljon parempi.

Loppuillan (useita tunteja siis) oli kamala kipu vasemmanpuolen kylkiuiden alaosassa, niiden luiden takana. Välillä tuntui kuin olisi ollut itse luissa. Säteili siitä sitten alemmas vatsaan ja myös ylemmäs rintaa kohti. Välillä vihloi ja välillä jomotti, mutta koko ajan särki. Oli tosi omituista, mutta kai se ruoansulatukseen jotenkin liittyi, kun tuli tuon ripulikohtauksen yhteydessä.

En ole pitkään aikaan ollut näin kipeä, kyyneleet silmissä vannoin, että enää en jauhoja syö. Jos nyt vaikka muistaisin sen myös...

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-03-22 10:01:00 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2017-01-09 09:26:14
Viestit: 27
Paikkakunta: Ruotsi/Ulkoavaruus
Tämän viikon mitat:

Paino & mitat maanantaina 20/3-17:

Paino: 81 kg
Vyötärö: 86
Napa: 97
Lantio: 104

Ollut jotenkin paksu olo... Ajattelin, että nyt täytyisi ryhtyä tositoimiin ja alkaa oikeasti miettiä mitä syön jne...
Maanantai ja tiistai menivät sitten aika kananmunapainotteisesti, munakasta ja paistettuja munia lounaaksi ja päivälliseksi, vähän tilpehöörejä.

Viime yönä en saanut nukuttua yhtään. En tiedö liittyykö muniin. Tosi levoton ja kummallinen olo rinnassa. Ei kipeä, ei varsinaisesti edes mitään muljahteluja, mutta jotenkin omituinen, ontto, tärisyttävä ole, uhan kuin sykkeessä olisi ollut jotain vikaa. Tosi vaikea löytää pulssia, kun sitten löysin, niin ihan tasaiselta ja rauhalliselta se tuntui, ei vastannut ollenkaan oloani.

Ja sitten sain juosta vessassa koko yön, 5 kertaa isommalla asialla (ja olin jo käynyt 2 tai kolme kertaa päivällä), maha oli kovalla (mutta ei kipeä) ja joka kerta tuli ihan älyttömät määrät tavaraa. Kuinka paljon ihmiseen voi sitä oikein mahtua...? Ehkä ei sitten ihme, jos oli kummallinen olo kun olin kerran niin täynnä, hah... Mulla monesti liittyy vatsaongelmiin huono olo ja sydämentykytystä. Mutta mietin silti, mikä oli munien rooli tässä kaikessa.

Nyt on vähän ontto olo rinnassa...

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-03-27 15:06:54 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2017-01-09 09:26:14
Viestit: 27
Paikkakunta: Ruotsi/Ulkoavaruus
Paino & mitat maanantaina 27/3-17:

Paino: 80,5 kg
Vyötärö: 84
Napa: 93
Lantio: 103,5

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-04-20 16:43:08 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2017-01-09 09:26:14
Viestit: 27
Paikkakunta: Ruotsi/Ulkoavaruus
Paino & mitat tiistaina 18/4-17:

Paino: 81,3 kg
Vyötärö: 85
Napa: 94,5
Lantio: 104

Kun väsyttää eikä ole energiaa mihinkään, en ole muistanut edes mittailla... Mutta eipä tuossa ihmeempiä. Ranteista on tosin lähtenyt sentti. Höh. Ja joskus aikaisemmin kun olin kevyempi, niin olin selvästikin erimallinen, koska silloin ei mahtunut sellaiset vaatteet päälle mitkä nyt mahtuu. Outoa.

Vasen jalka ja pakara sekä alaselkä ja lonkat ovat kiusanneet paljon, jo kuukausia, ja tuntuu että tilanne vain pahenee. Yleensä särkee eniten aamuisin ja liikunta auttaa. Välillä on ihan vino olo ja on vaikea seisoa suorassa hampaita harjatessa. Yleensä aina helpottaa päivän mittaan tai kävellessä, joskus illna tullen taas pahenee. Olen käynyt sairasvoimistelijalla 4 kertaa suht lyhyen ajan sisällä ja kiltisti tehnyt saamani liikkeet, vaan eipä ole oikein auttanut vielä, jossain vaiheessa jopa pahensi, mutta niitä sitten muutettiin. Arveli, että kyseessä on puristuksiin jäänyt hermo ja syynä erittäion kireät lihakset, erityisesti reisissä.

Kävin myös osteopaatilla kun löysin ihan naapurista koulun, missä opiskelijoilla on harjoitusvastaanotto. Siellä sanottiin syyksi kireä lantionkoukistaja, joka aiheuttanut tulehduksen, ja lantion virheasento, jota osteopaatti sanoi korjanneensa, sekä pehmittäneensä lantionkoukistajaa. Sanoi että ero pitäisi huomata käsittelyn jälkeen, mutta en ole kyllä huomannut mitään. Mutta menen sinne ainakin kerran vielä, jos vaikka vaatii enemmän käsittelyä, kun on kuitenkin niin pitkän kiusannut.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-05-17 10:11:20 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2017-01-09 09:26:14
Viestit: 27
Paikkakunta: Ruotsi/Ulkoavaruus
Paino & keskiviikkona 17/5-17:

Paino: 81,3 kg
Vyötärö: 85 cm
Napa: 94,5
Lantio: 104

Hah, tismalleen samat mitat kuin noin kuukausi sitten :shock:

No eipä tässä ole suurempaa muutosta tapahtunut alkuvuoden aikana. Mutta toisaalta, voihan sen niinkin nähdä, että paino on pysynyt kutakuinkin kurissa. Vaikka se nyt ei se ihannepaino olekaan. Pyörihän se viime syksyn puolella siellä 85 kg:n kieppeillä. Yritän tässä lohdutella itseäni... :?

Toisaalta, eikai sitä oikein muuta voi odottaakaan, kun en ole mitenkään varsinaisesti yrittänyt laihduttaa. En vain saa aikaan. Kaikki väsyttää (siis hyvin kirjaimellisesti) ja tympii. Aina olen aloittamassa tosissani, mutta ei siitä koskaan mitään tule. Silti tämä kropan tynnyrimäisyys ahdistaa kovasti :evil:

Huomaan kuitenkin, että olen saanut elintapoja hieman paremmalle mallille. Leivän, pastan yms. näkyvät jauhot olen saanut jätettyä pois miltein kokonaan (jos joskus syön sellaista, niin on sitten harkittu ja mietitty lipsahdus), ja vaikutus mahan hyvinvointiin on ollut melkoinen. Muutenkin huomaan että näkemys ja suhtautuminen ruokaan ja siihen mikä on terveellistä ja hyväksi tai epäterveellistä, on alkanut muuttua aika lailla. Nyt kun saisi vielä sovellettua oppimaansa käytäntöön. Ja sokeriherkut ne vain jatkavat kiusaamistaan, vaikka siinäkin on jo iso ero entiseen.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-05-19 07:38:40 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2017-01-09 09:26:14
Viestit: 27
Paikkakunta: Ruotsi/Ulkoavaruus
Innostuin tekemään tänä aamuna vähän suuremmat mittaukset (eli useammasta kohtaa, mm.raajoista molemmilta puolilta, yhteensä 14 eri kohdasta), ja vertasin tuloksia joulukuun arvoihin. Useimmista kohdista oli lähtenyt jonkin verran pois eikä mihinkään ollut tullut lisää. Kokonaisuudessaan eroa oli -29 cm, eniten oli lähtenyt rinnanympäryksestä (-8,5 cm), mikä on hyvä homma, koska mulla pahiten kertyy juuri ylä- ja keskivartaloon. Eli ei kai tässä mitään syytä murheeseen ole kun oikeaan suuntaan ollaan oikeasti menossa.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-05-26 07:49:02 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2017-01-09 09:26:14
Viestit: 27
Paikkakunta: Ruotsi/Ulkoavaruus
Paino & mitat perjantaina 26/5-17:

Paino: 80,8 kg
Vyötärö: 85 cm
Napa: 92
Lantio: 103,5

Kesä tekee kovasti tuloaan, ja tänään mahtuivat jalkaan sortsit, joita en saanut päälle helmikuun alussa ennen Thaimaan-reissua, vaikkei noissa mitoissa niin hirveästi ole muutosta tapahtunutkaan. Mutta sen verran sitten, ja juurikin tuosta navan ympäriltä. No, eiväthän ne päällä roiku, mutta ihan käyttökelpoiset ovat, toisin kuin silloin.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2017-06-02 08:04:47 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2017-01-09 09:26:14
Viestit: 27
Paikkakunta: Ruotsi/Ulkoavaruus
Paino & mitat perjantaina 2/6-17:

Paino: 79,6 kg
Vyötärö: 84 cm
Napa: 89,5
Lantio: 103

Vihdoinkin paino on alle 80 kg!!!
Kyllä tässä on muutaman kerran käynyt mielessä, että pääsenkö edes tuohon...
Nyt olen menneen viikon aikana syönyt huomattavasti vähemmän, ja aika munakaspainotteisesti, ja syöminen on muutenkin mennyt sinne pätkäpaastoilun puolelle, ja ihan mahdoliseltahan tämä vaikuttaa.
(En yleensä punnitse itseäni useampaa kertaa viikossa, mutta yksi aamu oli niin kevyt olo, että tein sen kumminkin, ja paino käväisi silloin 78 kg:n puolella. Meinasin tippua vaa'alta)

Ja onhan se kiva nähdä, että tuosta navan ympäriltä on ihan oikeasti lähtenyt paljon pois. Sitä kevyttä läskiä sitten vissiin.
:D

_________________
Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 22 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)