karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-04-18 04:37:06

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 127 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 7 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-03-26 16:34:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-01-18 10:07:24
Viestit: 1890
Paikkakunta: Hämeenlinna
En osaa päivittää tikkeriäni tai se ei hyväksy pin-koodiani? Onko siinä joku vippaskonsti, jota en vaan tajua?

_________________
ÄLÄ UNELMOI ELÄMÄÄSI, VAAN ELÄ UNELMAASI.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-28 22:41:27 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-04-29 19:14:18
Viestit: 30
Löysinpäs kivan ja paljon auttavan palstan. Jesss. Tähän tätyykin paneutua ihan virkkuna sitten. Tärkeitä linkkejä! Tää on niin elämäntapa muutos nyt meikäläiselle että pakko vaan löytää aikaa tämänkin asian paneutumiseen.

Ja yksi kysymys olisi..ja tosissaan linkin voi pistää jos ei jaksa selittää juurta jaksaen. Kaupassa myydään Atrian vähähiilarisia mikroateriaioita. HK:lla myös. Atrialla muistaakseni 16 grammaa hiilareita ja HK.n aterioisa alle 10. Ateriat siis sisältää lihan ja kasvikset jollain kermakastikkeella. Mitä mieltä olette niistä? Eihän mikroruokaa joka päivä pitäisi syödä, muta sillon tällön ei varmaankaan haittaa jos niitä ostaa.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-29 12:02:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-23 12:29:49
Viestit: 10345
Paikkakunta: Kouvola
Weronique kirjoitti:
Löysinpäs kivan ja paljon auttavan palstan. Jesss. Tähän tätyykin paneutua ihan virkkuna sitten. Tärkeitä linkkejä! Tää on niin elämäntapa muutos nyt meikäläiselle että pakko vaan löytää aikaa tämänkin asian paneutumiseen.

Ja yksi kysymys olisi..ja tosissaan linkin voi pistää jos ei jaksa selittää juurta jaksaen. Kaupassa myydään Atrian vähähiilarisia mikroateriaioita. HK:lla myös. Atrialla muistaakseni 16 grammaa hiilareita ja HK.n aterioisa alle 10. Ateriat siis sisältää lihan ja kasvikset jollain kermakastikkeella. Mitä mieltä olette niistä? Eihän mikroruokaa joka päivä pitäisi syödä, muta sillon tällön ei varmaankaan haittaa jos niitä ostaa.


Kannatuksen vuoksi muutaman ostin ( yritin huijata vaimoa karppaamaan :lol: ).
Itse tehdyt paaljon paremman makuisia, mutta kyllä noitakin syö jos kukkaro kestää...

_________________
Kuva

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-29 14:28:44 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-19 15:56:54
Viestit: 130
Weronique kirjoitti:
Ja yksi kysymys olisi..ja tosissaan linkin voi pistää jos ei jaksa selittää juurta jaksaen. Kaupassa myydään Atrian vähähiilarisia mikroateriaioita. HK:lla myös. Atrialla muistaakseni 16 grammaa hiilareita ja HK.n aterioisa alle 10. Ateriat siis sisältää lihan ja kasvikset jollain kermakastikkeella. Mitä mieltä olette niistä? Eihän mikroruokaa joka päivä pitäisi syödä, muta sillon tällön ei varmaankaan haittaa jos niitä ostaa.


Ostin työpaikkaruuaksi jonkun firman vähähiilarisen aterian, sisältönä jauhelihapihvi ja kourallinen kasviksia. Mautonta, liian vähän ja kallista, maksoi jotain 3,80 €. Totesin, että jos ei ole aikaa tai rahkeita laittaa eväitä, käyn vaikka ennemmin jossakin lounasravintolassa, siellä saa sentäs kunnollista evästä ihan karppinakin (meilläpäin ovat lounasravintolat alkaneet ihan oikeasti panostaa asiaan, on vähintään kerran viikossa ns. karppiateria :) ), käyttää vaan mielikuvitusta. Toki maksaa enemmän kuin mikroateria, mutta saapi ainakin vatsan täyteen.
Eli minun kokemukseni oli valitettavasti negatiivinen, tuskin tulen ostamaan edes tilapäiseen tarpeeseen :(

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-04-03 21:14:10 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-04-29 19:14:18
Viestit: 30
katiina kirjoitti:
Weronique kirjoitti:
Ja yksi kysymys olisi..ja tosissaan linkin voi pistää jos ei jaksa selittää juurta jaksaen. Kaupassa myydään Atrian vähähiilarisia mikroateriaioita. HK:lla myös. Atrialla muistaakseni 16 grammaa hiilareita ja HK.n aterioisa alle 10. Ateriat siis sisältää lihan ja kasvikset jollain kermakastikkeella. Mitä mieltä olette niistä? Eihän mikroruokaa joka päivä pitäisi syödä, muta sillon tällön ei varmaankaan haittaa jos niitä ostaa.


Ostin työpaikkaruuaksi jonkun firman vähähiilarisen aterian, sisältönä jauhelihapihvi ja kourallinen kasviksia. Mautonta, liian vähän ja kallista, maksoi jotain 3,80 €. Totesin, että jos ei ole aikaa tai rahkeita laittaa eväitä, käyn vaikka ennemmin jossakin lounasravintolassa, siellä saa sentäs kunnollista evästä ihan karppinakin (meilläpäin ovat lounasravintolat alkaneet ihan oikeasti panostaa asiaan, on vähintään kerran viikossa ns. karppiateria :) ), käyttää vaan mielikuvitusta. Toki maksaa enemmän kuin mikroateria, mutta saapi ainakin vatsan täyteen.
Eli minun kokemukseni oli valitettavasti negatiivinen, tuskin tulen ostamaan edes tilapäiseen tarpeeseen :(


On ne mielestäni ihan hyvänmakuisia, mutta mietin että jos ne sisältää sitä...olikos se nyt trans rasvaa kun ovat kuitenkin valmisruokia. Hinnat ollut n. 4 €, että aika kalliita. Työpaikan ruokalassa on helppo koostaa ateria itse, mutta joskus ois helpompi joku kanakastike tms. ottaa vaan riisin kanssa kuin kasviksilla, ja käy kyllä kukkarolle siellä joka päiväinen syöminen. Ajattelin jollain Atkinsin 2,30 € patukalla ja joillain vähähi
ilarisilla juomilla korvata silloin tällöin aterian. Joskus on kiirekin.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-06-14 11:47:07 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2012-06-14 11:15:48
Viestit: 3
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa
Heips!
Olen käynyt aina silloin tällöin lukemassa näitä sivuja ja nyt sitten tein päätöksen ja rekisteröidyin itsekin. Olen ylipainoinen kyllä ja haluan laihtua, olen jo laihtunutkin jonkin kilon ja aloitin muutama viikko sitten päivittäisen liikunnan ja nyt ajattelin vihdoin aloittaa karppauksen lähiaikoina. Kun kuulin ensimmäistä kertaa karppaamisesta niin olin jyrkästi ja ennakkoluuloisesti täysin sitä vastaan. Ollaanhan siitä montaa mieltä mutta eilen eräs terveydenhoitoalalla työskentelevä tuttavani kertoi miten oli aloittanut karppauksen ja laihtunut hyvin ja voi kuulemma niin paljon paremmin. Kysyi miksen minä koettaisi? En osannut vastata.
Siispä nyt olen päättänyt että alan karppaamaan ihan lähiaikoina kun olen ensin lukenut ja tutustunut hieman enemmän tähän juttuun.
Juhannuksena ajattelin makkaraa syödä joten sen jälkeen sitten :oops:
Mutta sitä tulinkin oikeastaan vaan tähän kirjoittamaan että kiitokset näin monipuolisesta ja kattavasta ketjusta ja palstoista yleensäkin vaikka tuntuu että asiaa on enemmän kuin laki sallii :D
Joka tapauksessa, ilmoittaudun siis mukaan.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-06-14 17:26:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-07 10:30:15
Viestit: 1583
cami82 kirjoitti:
.
Siispä nyt olen päättänyt että alan karppaamaan ihan lähiaikoina kun olen ensin lukenut ja tutustunut hieman enemmän tähän juttuun.
Juhannuksena ajattelin makkaraa syödä joten sen jälkeen sitten :oops:


Makkarahan on oivaa karppiruokaa kunhan ostaa lihamakkaroita eikä niitä jauhosia.

_________________
Pojat 10/12 ja 3/15


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-06-21 13:48:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-23 12:29:49
Viestit: 10345
Paikkakunta: Kouvola
Kompsis kirjoitti:
cami82 kirjoitti:
.
Siispä nyt olen päättänyt että alan karppaamaan ihan lähiaikoina kun olen ensin lukenut ja tutustunut hieman enemmän tähän juttuun.
Juhannuksena ajattelin makkaraa syödä joten sen jälkeen sitten :oops:


Makkarahan on oivaa karppiruokaa kunhan ostaa lihamakkaroita eikä niitä jauhosia.


Yleisin aloitus päivä on huomenna.
Olet päätöksen tehnyt, mutta aikataulu ...Olisko jo tänään.
Makkara A.luokkaa kuuluu karpin ruokaan, ja siihen sitten salaattia ja majoneesista kastike.
Voisko noilla aloittaa?
Herkullista juhannusta

_________________
Kuva

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-01-22 08:57:02 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2013-01-04 19:31:53
Viestit: 237
En viiti uutta keskustelua aloittaa, joten kysyn täällä.

Miten karppaus on vaikuttanut yöuniin?

Olen kuullut, että karppauksen aloittamisen jälkeen on nukuttanut vähemmän (mm. 9h yöunet vaihtunut 7h uniin), mutta silti vireystaso on jopa parempi. Onko tällaisia kokemuksia täällä?


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-01-22 09:03:19 
Poissa
Pusukala
Pusukala
Avatar

Liittynyt: 2010-09-20 09:57:53
Viestit: 8956
Minulla ainakin on vaikuttanut yöuniin ja vireystasoon.
Ennen karppausaikojani unentarpeeni oli vähintään sen 9 h (viikonloppuisin jopa 11 h unia tuli vedettyä).
Lisäksi iltapäivisin töissä, lounaan jälkeen, iski kooma ja pari kertaa nukahdinkin tietsikan ääreen, mistä ei hyvää palautetta tullut.
Bussitorkkuja otin silloin - melkein aina. Nykyyään tarve on lähinnä huonosti ( alle 7h) nukuttujen öiden jälkeen.

Lounaan jälkeen ei tule enää koomaa ja päivän jaksaa hyvin ja virkeänä työskennellä. Sopii minulle ;)

Nih!

_________________
Asiallisia juttuja


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-01-22 10:00:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-02-08 19:12:46
Viestit: 5305
-

_________________
Our way is not the best way. Our way is merely another way.
Vapaa ohjelmisto, vapaa yhteiskunta


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-01-22 20:01:55 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2013-01-04 19:31:53
Viestit: 237
Jees, ok.

En karppaa ainakaan vielä, mutta nämä muutokset vireystilassa ja yöunien vähentymiset kuulostavat hyvältä. Nykyään tulee välillä väsymyskohtauksia ja yöunet toistuvasti 9-10h, olisi kiva etu jos kävisi kuten muille ja se putoaisi 7-8h tasolle.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-11-17 23:25:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2012-05-23 13:34:12
Viestit: 826
Kyllä minullakin jonkin verran vhh vaikuttaa uneen... Mutta niin vaikuttaa myös D-vitamiini ja vuodenaika. Mutta karkit ja vehnäjuahoinen ruoka yhdessä muutenkin huonon ruuan (lisäaineet) kanssa kyllä lisää unta noin tunnin...


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2013-11-18 08:22:07 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47634
Paikkakunta: HomeSweetHome
Faileo kirjoitti:
Jees, ok.

En karppaa ainakaan vielä, mutta nämä muutokset vireystilassa ja yöunien vähentymiset kuulostavat hyvältä. Nykyään tulee välillä väsymyskohtauksia ja yöunet toistuvasti 9-10h, olisi kiva etu jos kävisi kuten muille ja se putoaisi 7-8h tasolle.

Ai että väsymyskohtauksiakin... ja aknea ja sensellaista.
Kovien liha- ja kovarasvakielteisten mielipiteiden lisäksi?

Karppaisit kunnolla, trolli kulta, niin pääsisit kroppasi kanssa ehkä jopa tasapainoon :D

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-11-26 18:38:53 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-02-19 10:54:13
Viestit: 28
Paikkakunta: Helsinki
Heps ja kops. Muutaman vuoden jälkeen taas takaisin ketoosi tilaan ja vastaavaa settiä. Jotenkin en nyt yhtään muista että miten laskettiin kuinka paljon kannattaa rasvaa/protskua kipata suuhun per päivä. Ideoita, linkkejä? Jossain oli joku järkevä laskinkin joskus.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-06-21 09:33:17 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2016-06-04 08:17:58
Viestit: 31
Tiukensin tuossa karppiani, kokeilumielessä, jätin pois vähätkin tärkkelysjauhot, perunan ja riisin. Hiilaroin vihanneksilla ja joillain hedelmillä. Parissa päivässä olo meni "maaniseksi" :shock: Otin hieman perunaa ja helpotti. Nyt taas kokeilin ilman pari päivää ja sama olo :? . On kuin olisi juonut usean kahvin, jolle olen aika herkkä, tärinä päällä.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-06-21 09:49:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-05 17:08:09
Viestit: 17931
Jotta oppisit tietämään sun päivittäisen hiilarirajan, niin syötä kaikki ruoka finelliin ja laske makrot. Voi olla että tarviit hiilareita jonkun 70-90g per pv. Entäs rasvan käyttö?

_________________
Paluu Luontoon! Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-06-21 11:30:34 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47634
Paikkakunta: HomeSweetHome
Elho kirjoitti:
Tiukensin tuossa karppiani, kokeilumielessä, jätin pois vähätkin tärkkelysjauhot, perunan ja riisin. Hiilaroin vihanneksilla ja joillain hedelmillä. Parissa päivässä olo meni "maaniseksi" :shock: Otin hieman perunaa ja helpotti. Nyt taas kokeilin ilman pari päivää ja sama olo :? . On kuin olisi juonut usean kahvin, jolle olen aika herkkä, tärinä päällä.

Hyvähän se on itse kunkin omalla kropalla kokeilla mitä se haluaa (tai kestää).
Maanisuuteen taipuvaisilla minimihiilarit ovat vähintäinkin haastava vaihtoehto, vaikka karppi sinänsä sopiikin hyvin.
Olen kuullut senkin onnistuneen (todella, siis todella runsasrasvaisena), mutta 50g hiilareita taitaa olla helpompi tapa : )

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-10-09 08:51:44 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2016-10-09 08:48:10
Viestit: 1
Wi kirjoitti:
Keräilen tähän pikku hiljaa tärkeitä keskusteluaiheita karppauksen perusteista ja usein esiin poksahtelevista aiheista. Listasta voi olla hyötyä karppausta aloittelevalle ja miksei konkarillekin, jos vanhoihin aiheisiin haluaa palata.

Kun luet näitä keskusteluja, muista että kysymys on ihmisten mielipiteistä. Meissä keskustelijoissa ei ole montakaan ravitsemuksen tai terveyden asiantuntijaa ja monet väittämät perustuvat karppien omiin kokemuksiin. Ruokavalioita koskevat ohjeet eivät ole täydellisiä. Siksi on tärkeää, että tutustut huolella myös muihin lähteisiin (kirjallisuuteen, verkkosivuihin) ennen kuin aloitat karppauksen.

Kun mieleesi juolahtaa joku kysymys, vilkaise ensiksi listasta, onko aiheesta jo keskusteltu. Yritän valikoida listaan sellaisia ketjuja, joissa asiaa on käsitelty mahdollisimman perusteellisesti. Huomaa, että paras sisältö ei aina ole ketjun ensimmäisessä viestissä!

Muistathan käyttää myös hakua, listakin on vielä työn alla.

Karppauksen ABC-Wikistä löytyy mm. karppauksen perusasioita:
Miten punainen palmuöljy sopii karppaukseen? Sen terveyshyötyjä kehutaan nykyään. :roll:

http://karppaus.info/wiki/index.php?title=Etusivu



Karppaamisen aloitus
Ohje alkavalle
Ketogeenisellä saa syödä mitä tahansa!?
Aloittelijakarpin tueksi: listaa karppikirjallisuudesta?
Hiilarit ja kalorit vaiko vain hiilarit????
Loistava lista! (Finelin eniten ja vähiten)
FAQ (kehitteillä)
Nälänhallinta
Ostoslistan tueksi (tuoteinfoa)


Karppisuuntaukset
Alakarppi, hyväkarppi ja yläkarppi?
Ohjeet...(Atkinsin induktio)
Atkinsin jatko 2.vkon jälkeen epäselvä, apua please...
Paleoruokavalion tärkeimmät
Montignacin dieetti
Heikkilän kirjasta... (Atkinsin ja Heikkilän eroista)
Mitä vähähiilarista ruokavaliota noudatat ja miksi?
Rosedalen "lyhyt oppimäärä"

Kummalliset oireet ja vaikutukset
Närästys
Närästys
Paleltaa...
Voiko aineenvaihdunta kääntyä tehopoltolle karppauksen myötä
Vatsa sekaisin
Ruokahaluttomuus
Nälkä
Masennus poissa ja energiaa riittää
Hienhajusta
Suonenveto raajoissa
Vihdoinkin voittoon ihottumasta??!
Apu ummetukseen?
Selluliitin sielunelämää
Paino nousee...
"Äiti sun henkes haisee!!!"
karppaus ja hajuaisti
Epätodellinen olo
Karppiintuminen - ajattelussa tapahtuneita muutoksia
Kihelmöi
Kuivat silmät ja veden juonti

Rasvoista
Suuri rasvakeskustelu - voidaanko aloittaa ihan alkeista?
Kookosrasva - kovaa ja kuitenkin hyvää, vai?
Kookosrasvasta vielä
Kookosöljyä
Hyvät ja huonot rasvat
KTL:n kova rasva
Mitä me syötiin silloin kun oli Flooraa?
Transrasvat ja paistaminen

Hyvät, pahat ja rumat hiilarit
Apropos, veikkaus GI-arvoista
Mirkalle, nälkä vs. GI

Kolesterolista
Kolesterolista taas vaihteeksi...
Kolesterolit reilun puolen vuoden jälkeen

Ketoosista ja sen mittaamisesta

Missä aikataulussa pääsee ketoosiin?
Pissaliuskoista ja ketoosin tunnistamisesta

Tutkimuksia ja artikkeleita
(katso Karppilinkit-alue)

Ruoka-aineista
Makeutusaine vs hedelmäsokeri?
Alakarppi aamiaisvinkkejä - jos ei muna enää maistu...
kofeiinitonta kahvia? Ja muuta keskustelua kahvista.
Mistä Lindtin 80-90%:sta suklaata löytää?
Mikä tumma suklaa on mielestänne parasta?
Tummasta suklaasta ja suosikeista
Mistä Maraboun karppisopivaa suklaata?
Brunbergin sokeriton suklaa
Turkkilainen jogurtti
Se turkkilainen jogurtti taas
Jogurteista
Stevia, tuo luonnon ihme makeuttamiseen
Gluteeniton jauhoseos
Makeutetut virvoitusjuomat

Karppausta vähällä rahalla
2.5€ päivässä ruokaan. Riittääkö?
Karppaus on pirun kallista!
Köyhällä ei varaa : Hesari 4.5.
Karppausta vähällä rahalla
Säästöniksit
Mitä ostan kympillä?

Karppaaja viihteellä
Alkoholi ja karppaus
Alkoholi ja karppaus (toinenkin ketju)
Punaviinit - hiilarit
Alkoholin kalorit ja ketogeeninen dieetti
Baarijuomiset
Alkoholi - mitä kannattaa valita

Mammakarpeille
Karppauksen aloittaminen raskaanaollessa
Karppaus ja raskaus
Makeutusaineista
Kierto ja raskaus
Imetyksestä
Karppaus ja raskaus
Raskaus ja painonnousu

Jumi
Induktio ja jumi
Miksi laihduin päivässä kilon?
Rosedale
25 syytä miksi vähähiilihydraattinen ruokavaliosi ei toimi
Millä keinoilla olette selättäneet juminne?

Muuta kiinnostavaa
Onko muita tyypin1 diabeetikkoja palstalla
Alakarppeja aamiaisvinkkejä
Vinkkejä lounaseväiksi
Kun karppi saa vieraita
(Lento)matkustavaisten eväistä
Mista karppileipurille jauhoja


Joitakin otsikoita on vähän muokattu tai täydennetty, jotta aiheesta saa paremmin käsityksen.

Parkkiintuneet karpit voivat lähettää myös vinkkejä hyvistä keskusteluista, palautetta huonosti valituista tai ideoita tähän väliotsikointiin. Privaviestiä siis, tai mikä ettei tähän ketjuun! Kiitos kaikesta avusta jo ennakkoon!

viimeisin muokkaus 30.7.11 - Dzinni


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2016-10-26 09:06:23 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2016-10-23 17:47:59
Viestit: 126
Tässä ketjussako saavat vastarekisteröityneet kysyä tyhmiä kysymyksiä...? :oops:

Jos näin, niin...

Milloin uuden käyttäjän viestit alkavat näkyä ilman (ilmeisestikin) 24 h viivettä..? Postasin viestin kokkausosioon noin 24h sitten, eikä sitä näy vieläkään missään... :? (Eikä se ollut tietääkseni edes millään lailla sääntöjen vastainen...)


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 127 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 7 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)