karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2019-11-18 22:18:37

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 248 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 19 10 11 12 13
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2015-05-10 11:59:53 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2012-01-09 18:00:12
Viestit: 346
La 9.5.15

-kiertäjät istuen 15x2, 15x3, 2x1x4
-penkki 2x12x20, 2x10x60, x80, 5x90, 5x5x100
-etukyykky 2x10x20, 5x50, 5x60, 3x80, 12min 60s palautuksella 5,5,5,5,5,4,4x85
-face pull ristikkäistalja 3x15x25

Penkissä tekniikan muutosta ajan sisään, eli tangon lasku rintalihasten alaosaan, pitäisi helpottaa olkapään rasitusta. Pari viime treeniä tehnyt niin, ei olkapäähän ole tuntunut. Etukyykky tuli tehtyä loppuun asti, selkeä parannus viime treenistä. Takareidet jätin treenistä pois kun mave tuli tehtyä pari päivää aiemmin.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-05-14 15:39:04 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2012-01-09 18:00:12
Viestit: 346
Ma 11.5.15

-kiertäjät istuen 15x2, 15x3, 2x15x4
-vinopenkki käsipainoilla 10x18,5, 6x21, 6x25, 6x31, 6x38,5, 8x42, 2x6x42, 5x42
-penkki keskileveä pikkusormet merkeissä 6x60, 5x80, 3x3x100
-arnolds press 10x13,5, 8x16, 3x8x18,5
-landmine 8x30, 3x8x35

Ti 12.5.15

-hauis istuen käsipainoilla 10x12,5, 8x16, 3x8x18,5
-ranskalainen punnerrus käsipainoilla alaviisto 10x10, 10x13,5, 10x16, 8x18,5, 10x16

To 14.5.15

-maastaveto 2x8x60, 2x6x100, 5x130, 3x150, 3x160, 2x3x175
-maastaveto 7cm korokkeelta 4x3x140 60s palautuksilla
-glute ham raise 3x6 lähinnä negatiivisia
-tates reverse cable side bends 3x12x20
-stir the pot 3x20

Niskajumi hiukan vaivaa, tänään mavessa treeneissä menty eteenpäin voimien suhteen. Alkaisi kevyen viikon paikka kohta olla. Maastavedossa ei vyötä, norminostot tuntui raskaalta, mutta korokevedot oli kevyempiä, lisämausteen maveen toi pääkipu sarjojen jälkeen. GHR oli aika rankkaa pitkän tauon jälkeen. Käsitreenin otin normaalia kevyemmin.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-05-17 17:37:21 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2012-01-09 18:00:12
Viestit: 346
Pe 15.5.15

-työntö 5x40, 5x50, 3x60, 3x70, 3x75, 1x80, 3x70
-vipunosto tasapenkki 10x10, 2x8x13,5
-vipunosto etunojassa 12x6, 3x12x7
-kiertäjät istuen 15x2, 15x3, 2x15x4
-t-penkki medial rotation 12x4, 2x12x6

La 16.5.15

-penkillenousu 10x24, 8x32, 4x8x48/jalka reilu 30cm boksi
-etukyykky 5x40, 5x60, 5x80, 3x90, 2x3x100, 2x5x90
-takakyykky 2s. stopilla 2x3x90
-1 1/4 kyykky 3x5x60

Etukyykky kulki yllättävän hyvin penkillenousujen jälkeen, joilla ajattelin aloittaa kun mavesta selkä oli hiukan jumissa. Penkillenousuja en ole tehnyt vuosiin, 16 ja 24kg:n kahvakuulat oli käsissä, hiukan hutjakkaa menoa välillä kuten kaikki nuo yhden jalan liikkeet muutenkin. Rintatreeniksi vain vipunostot kun olkapäät aavistuksen jumissa.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-06-03 19:02:18 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2012-01-09 18:00:12
Viestit: 346
Treenattu on, kevyt viikko oli välissä myös, pientä flunssanpoikasta ja kyynärvarsijumia varmaan tuosta 100kg:n etukyykystä. On tullut käytyä juoksemassa 15s vetoja 180s kävelypalautuksella x 6, takakyykkyä 4x3x120 ja toisella kertaa 5x3x110,ei vielä kummoisia painoja mutta on ne leikkauksen jälkeen ennätyksiä. Kesäharrastukset myös alkaneet niin punttitreeniä hiukan vähemmän sitten. Tuli myös tilattua jumeja varten triggerpistekirja Amazon:sta trigger point therapy workbook 324 arvostelijasta 79% antanut viisi tähteä ja 13% neljä, joten luulisi olevan asiallinen opus.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-06-07 14:14:04 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2012-01-09 18:00:12
Viestit: 346
Pe 5.6.15

-penkillenousu "russian" 10x24, 3x10x32 per jalka
-maastaveto 10x60, 2x5x100, 3x130, 6x3x150 60s palautuksilla, Taffer vetoremmit tuli hankittua vaimolle niin ne oli mavessa testissä, näppärät oli.
-face pull+vipunosto etunojassa istuen 12x30+15x7, 12x30+15x6
-glute ham raise 3x5


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-06-15 13:09:36 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2012-01-09 18:00:12
Viestit: 346
Ke 10.6 .15
-penkki 2x15x20, 2x8x60, 5x80, 6x3x90+ketjut,
- etukyykky+takakyykky super 8s negatiivinen 6x1+1x90kg
-face pull+vipunosto etunojassa istuen 2x 12x30+15x6,
-punnerrus käsipainolla yhdellä kädellä 8x16, 5x5x21 3s nega

To 11.6.15
-leuanveto 2x8xop, 4x3op+20kg

Su 14.6.15

-takakyykky 3s nega 2x10x20, 2x8x60, 5x80, 5x100, 3x110, 8x3x120, stopilla2x3x90
-ghr 4x5
-reiden koukistus 6x30, 5x35, 4x35

Jotain varmasti unohtui,'mutta pääliikkeet pitäis olla merkattu. Kyykyssä teknisesti hyviä nostoja, vajaan 2min tauoilla.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-11-08 17:55:27 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2012-01-09 18:00:12
Viestit: 346
Taas hetki vierähtänyt edellisestä päivityksestä :o Treenattu on taas kesän jälkeen hiukan enemmän, ei nyt mitään ihmeellistä vielä mutta leuoissa meni 5x5xop+20kg, etukyykyssä muutama sarja vitosia 100kg:lla, penkissä 3x4x110, kapeassa penkissä 2x5x82,5+ketjut ja 3x4x82,5+ketjut,
Oikean pakaran seudun jumia on tullut pehmitettyä yhden jalan romanialaisella vedolla 20kg:n kahvakuulalla, ja olkapäille tullut tehtyä Eric Wong:n olkapääohjelma
Olkapään kuntoutusohjelma vaikuttaa loistavalta näin muutaman kerran jälkeen, kuusi testiä liikkuvuudelle ja ryhdille, pisteytetään ja lähdetään pahimmista ongelmista liikkeelle, jokaiselle vaivalle omat noin kymmenen liikkeen ohjelmat+videot liikkeistä, osaan pari erilaista ohjelmaa. Vuoden rahat takaisin takuu jos ei koe saavansa hyötyä, no itse kyllä jo nyt voin sanoa etten hae rahoja takaisin.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-04-20 14:50:28 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2012-01-09 18:00:12
Viestit: 346
Ja vielä pidempi tauko kirjoittelusta :shock: Eikä kuolemakaan ole päässyt korjaamaan vaikka viiden vuoden rajapyykillä peloteltiin :D
Ruokavaliona mennään aikalailla samalla, vhh ja kerran viikkoon hh-tankkaus, pätkäpaastoa säännöllisen epäsäännöllisesti, rasvakahvilla mennään osa aamuista pitkälle iltapäivään/iltaan.
Nyt tämän vuoden puolella parempaa treenijaksoa, edelliset vuodet ollut liikaa töitä+sijoituskämpän total makeover 8) ja viime syksynä jalkapohjan kalvo repesi kesäharrastuksessa(plantaarifaskiitti), vaivasi usemman kuukauden, tuli 3-4cm halkaisijainen verenpurkauma jalkapohjaan.
Tuloskunto siedettävä, penkissä menee nyt 4x120, mave 4x190(helmikuussa 5x150 :?), leuoissa 1x op+40kg, etukyykyssä 5x2x105
Monenlaista tullut opiskeltua ja kuunneltua, mm. Dominic D'Agostino:n juttuja
Hienoa että tuommoinen kaveri saatu uppoutumaan syvälle ketogeeniseen ruokavalioon ja sen tutkimiseen, mm. Nasa:lle ja Usa:n armeijalle tekee tutkimuksia.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 248 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 19 10 11 12 13

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)