karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 09:43:34

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 160 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 8 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-09-19 14:04:51 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 55976
Paikkakunta: Kerava
Mulla on nyt viimein lähtenyt paino laskemaan kun sain uuden kilpirauhaslääkityksen.Onneksi karppaaminen itsessään on niin palkitsevaa voinnin kannalta etten missään vaiheessa harkinnut paluuta hiilarimaahan. Sentit karisee ja jatkuvasti saa kuulla laihtuneensa :D

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-19 19:33:51 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
Mukavia uutisia sinulla Kirrimirri =D> .
Mun hiilarimailman repsahdus on ruisleipä, kun syö yhden se johtaa toiseen, sitten tekeekin jo kaikkea hiilari moskaa mieli.
Lopetettua ei sitten saa millään , mieliteot vaan jyllää, ja kilot palailee.
Koko kevään olin saikulla ja vahvoilla lääkkeillä, kun olo ei ollut hyvä sitä koetti lohduttautua syömisellä ja siitä se kierre sitten olikin valmis. Nyt olis sitten aika taas palailla tasapainoon, alku on aina hankalaa.

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-20 07:15:07 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 55976
Paikkakunta: Kerava
Mirruli, voimia sulle muutokseen!

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-20 08:46:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-10-22 13:33:09
Viestit: 542
Paikkakunta: Turku
Tapasin tässä vähän aikaa sitten vanhan naapurin, jota en ollut nähnyt 10 vuoteen. Sillä loksahti leuka auki kun näki minut :shock: (kuulin oikein napsahduksen!) ja päivitteli miten paljon olen laihtunut. Kelasin hiukan taaksepäin: hän on nähnyt minut viimeksi yli 30 kiloa painavampana.

Siitä tuli mieleen, että täyttäessäni 40 olin todellakin lihava, masentunut ja inhosin vanhenemista, joten söin entistä enemmän. Kaikki tuntui kaatuvan päälle. En olisi silloin uskonut, että 50-kymppisenä olo voisi olla täysin päinvastainen. Olen todella tyytyväinen olooni, painooni ja ruokavaliooni (tähän herkulliseen karppiruokaan!). Nyt eivät myöskään ikääntyminen ja rypyt haittaa. Kampaajakaan ei saanut minua masentumaan löytäessään harmaita hiuksia päästäni.

Tosin tämä karppaaminen olisi voinut löytää minut jo aikaisemmin, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan! Joten tsemppiä kaikille 50-vuotiaille karpeille!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-22 16:38:08 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
Akileija kirjoitti:
Tapasin tässä vähän aikaa sitten vanhan naapurin, jota en ollut nähnyt 10 vuoteen. Sillä loksahti leuka auki kun näki minut :shock: (kuulin oikein napsahduksen!) ja päivitteli miten paljon olen laihtunut. Kelasin hiukan taaksepäin: hän on nähnyt minut viimeksi yli 30 kiloa painavampana.

Siitä tuli mieleen, että täyttäessäni 40 olin todellakin lihava, masentunut ja inhosin vanhenemista, joten söin entistä enemmän. Kaikki tuntui kaatuvan päälle. En olisi silloin uskonut, että 50-kymppisenä olo voisi olla täysin päinvastainen. Olen todella tyytyväinen olooni, painooni ja ruokavaliooni (tähän herkulliseen karppiruokaan!). Nyt eivät myöskään ikääntyminen ja rypyt haittaa. Kampaajakaan ei saanut minua masentumaan löytäessään harmaita hiuksia päästäni.

Tosin tämä karppaaminen olisi voinut löytää minut jo aikaisemmin, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan! Joten tsemppiä kaikille 50-vuotiaille karpeille!


Kivaa kuuluu sinullekkin, aina enemmän taas tsemppaan itseäni kun luen hyviä kuulemisia ja miten karppaus on muuttanut elämän laadun hyvempään päin. Eikä harmaantuminen ole huono asia, se tuo vain sharmia ulkonäköön, myös meille naisillekin :D

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-23 11:47:21 
Poissa
Aurinkoinen
Aurinkoinen
Avatar

Liittynyt: 2010-08-13 07:57:34
Viestit: 9271
Paikkakunta: Siuntio
Ikää 53 ja hiukset harmaantuvat sitä mukaa kun rypyt häviävät :mrgreen:
En enää siedä hiusvärejä, mutta kampaajani lupasi hankkia seuraavaksi kerraksi sellaista, mikä ei aiheuta oireita.
Harmaat hiukset eivät häiritse mua ollenkaan, mutta värjätköön, mukava ihminen ja haluaa vain palvella :)

Mirruli kirjoitti:
Mukavia uutisia sinulla Kirrimirri =D> .
Mun hiilarimailman repsahdus on ruisleipä, kun syö yhden se johtaa toiseen, sitten tekeekin jo kaikkea hiilari moskaa mieli.
Lopetettua ei sitten saa millään , mieliteot vaan jyllää, ja kilot palailee.
Koko kevään olin saikulla ja vahvoilla lääkkeillä, kun olo ei ollut hyvä sitä koetti lohduttautua syömisellä ja siitä se kierre sitten olikin valmis. Nyt olis sitten aika taas palailla tasapainoon, alku on aina hankalaa.


Kirjoitus kuin omasta elämästäni,
samanlaista keväällä, vt:llä sitten aloitin jälleen kerran :roll: , mutta vasta elokuussa sain juonesta taas kiinni ja palasin tähän takaisin.
Parasta tässä on tunne, että on saanut jälleen otteen elämästään vuosien jälkeen, painokin on pudonnut yhteensä 9.8 kiloa,
eli ei muuta kuin tsemppiä meille kaikille :smt038

_________________
Turha itkeä maahan kaatunutta maitoa ja miksi mennä merta edemmäksi kalaan.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-21 19:39:42 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2011-09-21 16:20:28
Viestit: 16
Hei vaan kaikki! 52 vee täällä, ikuinen laihduttaja, valitettavasti sellainen jojoilija, reilu vuosi sitten hyvässä vauhdissa saada painonsa kerrankin järkevämpiin lukemiin ja sitten sain tietää että mulla oli iso myooma ja siitä sitten leikkauspöydälle. "Kaikki" pois ja siitäkös niin kipeäksi että koko kesänä ei liikunta onnistunut, hyvä kun pystyi 10 min kävelemään ilman kipuja. Elävien kirjoihin kuitenkin jäin :) ja painoa sitten siitä tuli reippahasti. Nyt kesällä pääsin taas ruotuun ja päädyin tänne karppaussivulle. Elokuusta lähtien on nyt kiloja pudonnut 8 ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Hitaasti menee mutta suunta ainakin oikea! :) Tsemppiä meille kaikille! =D>

_________________
Kuva

Kampanjasivuni


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-26 21:56:37 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-11-06 18:30:02
Viestit: 11
Minä olen svengijengiä -62. Jo pitkään olen ollut ilman riisä ja pastaa ja valkoist leipää. Leivän jätin pois kokonaan
kesällä. Nyt meni maha niin huonoksi, että jätin kaiken viljan pois (lue riiskakut jne). Hedelmät jouduin myös
jättämään ja ison osan kaikenlaista, kun maha ei vaan kestänty.
Nyt alakarpilla 3 viikkoa ja maha kiittää. Paino on normaali, mutta olis kiva pudottaa jonkun verran.
Vatsa on niin valtava kiloihin nähden. En osaa esim.kermaa syödä ollenkaan, minusta se on pahaa,
Manteleita ja pähkinöitä menee paljon. Ja oliiviöljystä tykkään.
Makeaa ei tee mieli enää ollenkaan. Ajattelin vielä pudottaa painoa kilon, 61 kiloon. Sitä pitäisin tämän vuoden loppuun.
Ensi vuoden puolella tavoite 58 kg, kokoon 38. Kesäkuusa olis 5-kymppiset, silloin
pitäis ola tuo tavoitepaino.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-18 20:13:27 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
inez59 kirjoitti:
Hei vaan kaikki! 52 vee täällä, ikuinen laihduttaja, valitettavasti sellainen jojoilija, reilu vuosi sitten hyvässä vauhdissa saada painonsa kerrankin järkevämpiin lukemiin ja sitten sain tietää että mulla oli iso myooma ja siitä sitten leikkauspöydälle. "Kaikki" pois ja siitäkös niin kipeäksi että koko kesänä ei liikunta onnistunut, hyvä kun pystyi 10 min kävelemään ilman kipuja. Elävien kirjoihin kuitenkin jäin :) ja painoa sitten siitä tuli reippahasti. Nyt kesällä pääsin taas ruotuun ja päädyin tänne karppaussivulle. Elokuusta lähtien on nyt kiloja pudonnut 8 ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Hitaasti menee mutta suunta ainakin oikea! :) Tsemppiä meille kaikille! =D>



Kiitos tsempeistä, sitä tarvitaan.
Itse olen tälläinen jojoilija myös, kun luin sun tekstiä on joiltain osin kuin olisin itse sen kirjoittanut.
Laihdutin 10 kg ja elämä oli mallillaan, sitten lankesin taas syömään hallitsemattomasti ja kaikki paino tuli takaisin,kuten myös vaivat ja pahaolo. :cry: Olen nyt yrittänyt pariin otteeseen saada ravintoa mallilleen , sitten joku asia taas sotkee sen minkä jälkeen syön koko ajan enkä saa hiilarihimoa loppumaan. Voisko syyttää vaihdevuosia vai miten elimistö nyt kaipaa noita hiilareita holtittomasti.
Hyvää jatkoa sinulle, muista vaikkei koko ajan paino tipukkaan niin läskiä lähtee sen voin omasta kokemuksesta todeta.
Yritän nyt tsempata itseäni uudelleen ja nyt opiskelen Heikkilän kirjoja, jospa niistä saisi hieman potkua elämään. :P

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-02-11 17:06:36 
Poissa
ötökkä
ötökkä
Avatar

Liittynyt: 2007-05-23 18:18:57
Viestit: 4095
Paikkakunta: Etelä-Suomen lääni
Napakkaa talvipäivää, kypsät kansalaiset! Haahuilin karppimaailman poluilla ja kas, päädyin tänne. Olen tosin täyttänyt jo 60 vuotta, vaan lieneenkö tuo niin tarkkaa.

Olen karppaillut vuosikausia. Vähän vaikea sanoa, milloin aloitin, koska Montignacin systeemien kokeilusta on jo pieni ikuisuus, varmaan joskus 2000 -luvun alussa. Seitsemän kiloa häipyi "heittämällä". Karppimaailmaan päätymistä en oikein muista, miten se lopulta tapahtui. Eksyin vissiin....
Olen saanut karppaamalla kahteen otteeseen mukavasti painoa pois. Eka kerran n. 10 kiloa noin neljä vuotta sitten. Mutta: alkoi väsymys, alkoi huimaus... löytyi aivokasvain. Siihen vielä kuukausitolkulla kortisonia, niin turposin turposin turposin. Sisukkaalla karppaamisella ja tiukalla liikuntaohjelmalla lähti n. 15, ei vaan 18 kiloa. Töissä olin saikun jälkeen runsaan vuoden, mutta ankara väsymys toi taas kiloja takaisin.

Nyt olen sairaslomalla ja odottelen eläkepapereita. Siltä osin elämä hymyilee. :D

Karppaamisen aloitin 8.1.12 uudelleen. Enstex putos kaksi kiloa: hupsista. Pienet risteilyt, viikonloppuvierailut > kilo tuli takaisin. Liikun paljon, nimenomaan tällä hetkellä kävelen. Kunhan kunto vähän kohentuu, sitten alkaa tiukemmat touhut. :smt026

Tikkeri valehtelee. Tikkeri kertoo, mistä lähdin aivokasvainleikkauksen jälkeen, ja mihin pääsin parhaimmillani. Nyt on 10 kiloa tapeltavana, että pääsis edes tuohon tikkerilukemaan. MINÄ TEEN SEN!

En vielä ihan kaikkia tekstejä kerennyt käydä katsomassa - tai puolihuolimattomasti selasin kyllä.
Olen ollut tuolla Pallokaloissa, suljetulla foorumiosiolla. Tällä hetkellä tuntuu, että siellä tehdään vauvoja niin ahkerasti (ihana asia sinällään), että aloin tämmöisenä mummuikäisenä tuntea itseni entistäkin vanhemmaksi. Siispä olin kovin iloinen, kun löysin tämän paikan. =D> Toivottavasti täällä joskus joku muukin käy.......

_________________
Pallukanpuristus
Kuis tää ny tälleen? Ei ikinä ennen ja nyt taas!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-02-11 18:16:09 
Poissa
Aurinkoinen
Aurinkoinen
Avatar

Liittynyt: 2010-08-13 07:57:34
Viestit: 9271
Paikkakunta: Siuntio
Käyhän täällä ihmiset jos haluavat, nyt täytyy päivittää kun edellisessä viestissä oli paino pudonnut 9,8 kiloa, nyt 13 ja risat!
Hitaasti mutta varmasti mennyt alaspäin, en oikeastaan ole edes tajunnut painoni putoavan, joku perhanan läskisokeus antanut vallan ajatuksille, mutta kolmet uudet housut olen jo ostanut kun entiset ovat tulleet liian suuriksi! Tsemppiä ruokavalioon, meille ja vaan muutenkin :D

_________________
Turha itkeä maahan kaatunutta maitoa ja miksi mennä merta edemmäksi kalaan.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-02-11 18:25:59 
Poissa
ötökkä
ötökkä
Avatar

Liittynyt: 2007-05-23 18:18:57
Viestit: 4095
Paikkakunta: Etelä-Suomen lääni
Wau! Hienoa, solekil!
Vaatteista sen kyllä välillä paremmin huomaakin, että jotain on tapahtunut - on se jokin tapahtunut kumpaan suuntaan tahansa.....
Itse kun yritän liikkua niin paljon kuin mahdollista, niin välillä ei paino tipu ollenkaan, vaikka housunkaulus ei enää kiristäisikään.

_________________
Pallukanpuristus
Kuis tää ny tälleen? Ei ikinä ennen ja nyt taas!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-04-19 18:29:47 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
Hei yli viiskymppiset mimmit, :smt039
Miten vaihdevuodet vaikuttaa tähän painon pudotukseen.
Mulle on nyt alkanut tulla selvästi "mamma ikä"
Millaisia kokemuksia teillä on asiasta, pitäiskö käydä jotain hormooni lisää ettei painonpudotus olisi niin pirun vaikeaa....
tai olisiko se toisin päin, kun ei mieliala heilahtele niin paljon jää tunne syöminen kokonaan pois.

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-04-19 18:41:18 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47600
Paikkakunta: HomeSweetHome
Painonpudotuksesta en voi puhua sitä enkä tätä, kun se ei ole listalla, mutta luulen että vaihdevuodet ovat hiljalleen alkamassa täälläkin. Sen tosin huomaa näemmä vain hiukan pitemmistä ja epäsäännöllisimmistä vuodoista.

Ikää tällä erää viisviis ja karppivuosia takana melkein neljätoista, joista viimeiset seitsemän tjsp viljattomalla ja todella (eläin)rasvaisella karpilla... ja edelleen on tunne kuin kaikkien kokeilujen jälkeen olisiin viimein päässyt sapuskan osalta kotiin. Tämän helpompia aikoja en todellakaan muista :)

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-04-19 19:42:16 
Poissa
Elinkautinen
Elinkautinen
Avatar

Liittynyt: 2007-01-04 14:48:20
Viestit: 8739
Paikkakunta: Torrevieja/Tuusula
Seittemänkymmentä uhkaavasti lähestyy :roll:
Vaihdevuodet jotenkin jäi väliin....vaikka joskus viiden- ja kuudenkympin puolivälissä jäi kuukautiset pois :roll:

Hormonilisiä en ole koskaan käyttänyt.
Painosta sen verran, että kymmenen kilon heitto ei tunnu vaatteissa...
eli samoilla mitoilla olen painanut reilusti vähemmänkin.
Ja karppilassa parhaillaan joku samoilla mitoilla painaa kahdeksisen kiloa mua vähemmän =D>

Karppina 2000-luvun alkupuolelta.
Eläinrasvaa ja pottuakin.
Terve...lukuunottamatta hidasta kilpparia :smt049

_________________
Aloituskokeilu 1992.
Uudelleen vuodesta 2000, Atkinsia, Heikkilää, ketokarppia ja sitten lähinnä Kwasniewskia vuodesta 2008.
Huhtikuusta 2019 asteittain karnivoriksi Kuva
Kotona!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-04-20 19:45:24 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
Vuodoista huomaan sen minäkin , ikää on nyt viiskytkolme eikä vuotoa ole ollut kuin viimeksi tammikuussa. Ne vaan on jäänyt tulematta, kivistystä on kuin ennen kuukautisia, mutta siihen se sitten onkin jäänyt. Jos tämä on näin helppoa ja kaikki on nyt tässä, niin mediassa hieman liioitellaan vaihdevuosi oireilua.
Olishan se mukavaa kun elämä tasoittuisi eikä olisi mielialassa hyppelyä kuten kierroissa muuten on. :D
No ihosta huomaan että on kuivempi kuin ennen, joten saan käydä rasvapurkilla useammin.
Mutta jos tämä nyt ei tyssää rasvan polttoa kokonaan niin en ole vielä menettänyt toivoani. Nimittäin saada paino normaaliksi, sillä se on nyt liian korkealla eikä olo ole siksi kaikkein mairittelevampi.

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-04-21 20:00:15 
Poissa
ötökkä
ötökkä
Avatar

Liittynyt: 2007-05-23 18:18:57
Viestit: 4095
Paikkakunta: Etelä-Suomen lääni
Minä olen 63 täyttänyt - tosin aprillipäivänä :D . Vaihdevuodet meni "heittämällä", eli kohtu poistettiin viiskymppisenä, samoin toinen munasarjoista. Enpä tiennyt vaihdevuosista paljoakaan . Jotain luontaistuotetta käytin ennen tuota leikkausta jonkin aikaa, mutta en muista mitä. Painonpudotus on kyllä näillä kymmenillä helkkarin vaikeaa. Ei kai se mahdotonta ole, mutta todella työlästä. 65-vuotiaanahan sitten muuttuu ns. normaalipainon normit, joten sitä odotellessa tässä mennään.

_________________
Pallukanpuristus
Kuis tää ny tälleen? Ei ikinä ennen ja nyt taas!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-06-20 19:27:44 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 55976
Paikkakunta: Kerava
Mulla on kans kohtu poistettu viime marraskuussa ja toinen munasarja. Noin kuukausi leikkauksen jälkeen alkoi tulla lämpimiä aaltoja jonkin aikaa mutta sit ne loppui ja nyt ei oo ollut mitään.Rasvakarpilla meen yhdeksättä vuotta. Se BMI on viiskymppisestä asti normaali 24-29. Ei tartte mitään 65v. ootella.

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-06-22 06:46:02 
Poissa
Aurinkoinen
Aurinkoinen
Avatar

Liittynyt: 2010-08-13 07:57:34
Viestit: 9271
Paikkakunta: Siuntio
Mä koin vaihdevuodet jo 47-vuotiaana, en tiedä oliko syynä ainainen stressi yksityisyrittäjänä ja selkäongelmat, mutta 2006 selkäleikkauksen jälkeen loppuivat vuodot kuin seinään. Mulla olikin kivuliaat kuukautiset ja olin tosi onnellinen loppumisesta, kuumia aaltoja oli jonkun aikaa mutta en suostunut syömään hormonilisiä, hirmu helposti meni vaihdevuodet mulla ja tuntuu kuin sen jälkeen eläisin uutta ja parempaa elämää.
Karppina olo kaiken lisäksi helpottanut iho-ongelmissa ja ihottumissa, eikä noita ryppyjäkään ole sen kummemmin ilmaantunut, kaikin puolin nautin elämästä ja virtaa riittää :mrgreen:

_________________
Turha itkeä maahan kaatunutta maitoa ja miksi mennä merta edemmäksi kalaan.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-06-22 18:06:25 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-11-26 20:53:01
Viestit: 213
Paikkakunta: Pieni kylä Lounaisrannikolla
solekil kirjoitti:
Mä koin vaihdevuodet jo 47-vuotiaana, en tiedä oliko syynä ainainen stressi yksityisyrittäjänä ja selkäongelmat, mutta 2006 selkäleikkauksen jälkeen loppuivat vuodot kuin seinään. Mulla olikin kivuliaat kuukautiset ja olin tosi onnellinen loppumisesta, kuumia aaltoja oli jonkun aikaa mutta en suostunut syömään hormonilisiä, hirmu helposti meni vaihdevuodet mulla ja tuntuu kuin sen jälkeen eläisin uutta ja parempaa elämää.
Karppina olo kaiken lisäksi helpottanut iho-ongelmissa ja ihottumissa, eikä noita ryppyjäkään ole sen kummemmin ilmaantunut, kaikin puolin nautin elämästä ja virtaa riittää :mrgreen:

Voi sinä onnellinen , kateeksi käy.
Oma kokemus on vaikkei vaihdevuodet vielä ohi olekkaan, iho kurttuilee ja tulee vanhuuden läiskiä käsien selkiin.
Paino ei tipu vaikka syö tai on syömättä :roll:
ja mieli masentaa.
Toivotan sinulle elämän täyteistä jatkoa edelleenkin :D luulen sen pitävän huolta kehosi ja mielesi nuoruudesta.

_________________
Vaihtelevasti karppausta.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 160 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 8 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)